SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef formule het volgende:
[..]
Gina moet blijven,die irriteert Rob![]()
Kost me mijn oren.![]()
![]()
Uurfilmpjes staan online:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.![]()
Kost me mijn oren.![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:09 schreef formule het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopen![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
Bas isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het experiment lijkt wel geslaagd tot nu toe .......![]()
![]()
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?.![]()
2e les..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?![]()
Hoi,neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:02 schreef ES... het volgende:
Koeien worden niet meer vóór 7:00 uur gedaan?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: