SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef formule het volgende:
[..]
Gina moet blijven,die irriteert Rob![]()
Kost me mijn oren.![]()
![]()
Uurfilmpjes staan online:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
.![]()
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als ze haar scheeuwmuil houd en geen kinderlijke stemmentjes meer doet. Ok dan heb je een punt.![]()
Kost me mijn oren.![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:09 schreef formule het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben om Rob over de rooie te krijgen,ik blijf hopen![]()
Ik ben aan het winkelen bij AH,daarom deze late reactie![]()
![]()
Bas isquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar het experiment lijkt wel geslaagd tot nu toe .......![]()
![]()
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?.![]()
2e les..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Agenda voor morgen, 5 januari 2016:
1100 uur - Centraal.
En de eerste drum les voor Cees, iemand een tijdstip hiervoor ?![]()
Hoi,neequote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:02 schreef ES... het volgende:
Koeien worden niet meer vóór 7:00 uur gedaan?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:16 schreef formule het volgende:
Ze noemen het een bench, maar het is gewoon een kooi![]()
![]()
verschrikkelijk die dingen, neem dan geen hond...............quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:16 schreef formule het volgende:
Ze noemen het een bench, maar het is gewoon een kooiMake trouble not war![]()
[quote]Op dinsdag 5 januari 2016 07:23 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[/quote
Hoi,ik zie geen blij hondje![]()
Beetje sneu hondje in de kooi !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:26 schreef formule het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 januari 2016 07:23 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen cos![]()
![]()
[ afbeelding ]
[/quote
Hoi,ik zie geen blij hondjeJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Allemaal gewoon te lui om de zorg op zich te nemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef Bramenstruik het volgende:
een hond hoort niet in een kooi tis gewoon onmacht en onkunde
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
zo grappig, Bella mijn hond, als ik uit bed ben, weet ze niet hoe snel ze mn plek in moet nemen, dus ligt ze daar nu, en nee ze is niet vies, ik verzorg haar namelijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:31 schreef formule het volgende:
Ivan is wakker,en totaal geen aandacht voor zijn hondMake trouble not war![]()
Dit meen je toch niet serieus??quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:29 schreef Bramenstruik het volgende:
een hond hoort niet in een kooi tis gewoon onmacht en onkunde
Goedemorgen![]()
ja meen ik serieus, hoezo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:34 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus??
GoedemorgenMake trouble not war![]()
Gm. Onze hond heeft ook een bench. vanaf geboorte dus en niets mis mee. deurtje staat altijd open.
Onze hond gaat er zelf in liggen om te slapen vind het heerlijk. Als hij eruit wil kan dat en doet hij ook. met oud en nieuw ging hij er zelf in omdat hij dat zijn veilge haven vind.
Veel mensen hebben een bench dus datFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
bij goed gebruik is een bench een veilige plek en heel handig om een hond 's nachts zindelijk te maken, aangenamer voor de hond dan een doos waarin hij niets ziet
je gebruikt de bench dan ook niet om hem straf te geven
ook de hond even negeren als je de ruimte in komt is prima om te voorkomen dat hij druk gaat doen of blaffen om er meteen uit te mogen![]()
dat kan, je kan honden veel aanleren, totdat ze zelf denken dat het ok is, maar uuhhhh zou je er ook zelf in gaan zitten?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gm. Onze hond heeft ook een bench. vanaf geboorte dus en niets mis mee. deurtje staat altijd open.
Onze hond gaat er zelf in liggen om te slapen vind het heerlijk. Als hij eruit wil kan dat en doet hij ook. met oud en nieuw ging hij er zelf in omdat hij dat zijn veilge haven vind.
Veel mensen hebben een bench dus datMake trouble not war![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goede morgenquote:![]()
Tja is geen zeehond he
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Een hond in een bench is niet zielig, dat moet zijn eigen veilige plekje worden waar hij ook zelf in kan lopen als hij geen zin heeft in mensen. Een bench is totaal niet zielig. Je kan niet de hele tent onder laten plassen en hier loopt de hond echt geen trauma's van op![]()
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan, je kan honden veel aanleren, totdat ze zelf denken dat het ok is, maar uuhhhh zou je er ook zelf in gaan zitten?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mjah, het blijft een kooi. En als je dat deurtje dicht doet kan ie er niet uit. Als je het deurtje nooit dicht doet kan je ook een mand neerzetten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel mensen hebben een bench dus dat![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:39 schreef doodmoe het volgende:
Een hond in een bench is niet zielig, dat moet zijn eigen veilige plekje worden waar hij ook zelf in kan lopen als hij geen zin heeft in mensen. Een bench is totaal niet zielig. Je kan niet de hele tent onder laten plassen en hier loopt de hond echt geen trauma's van op
en al helemaal niet als straf inderdaad! de rest kan ik nog wel inkomenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:38 schreef Ranah het volgende:
bij goed gebruik is een bench een veilige plek en heel handig om een hond 's nachts zindelijk te maken, aangenamer voor de hond dan een doos waarin hij niets ziet
je gebruikt de bench dan ook niet om hem straf te geven
ook de hond even negeren als je de ruimte in komt is prima om te voorkomen dat hij druk gaat doen of blaffen om er meteen uit te mogenMake trouble not war![]()
Ja precies! Onze honden hebben ook een bench. 's Nachts gaat die van de pup dicht en overdag staat ie gewoon open.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Veel mensen hebben een bench dus dat![]()
de mand staat in de bench om lekker comfortabel te liggen. we hebben ook een extra mand buiten de bench staan maar onze hond slaap liever in de bench heeft hier eigen keuzequote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, het blijft een kooi. En als je dat deurtje dicht doet kan ie er niet uit. Als je het deurtje nooit dicht doet kan je ook een mand neerzetten.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
de mijne 10 minuutjes als ik ga slapen, dan vind ze me denk ik te draaierig en vertrekt en ligt naast mn bedquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?Make trouble not war![]()
jij vind een kooi "ruimte"?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik slaap in een bed. een hond heeft eigen ruimte en bed nodig... slaap een hond in een bed?Make trouble not war![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de mijne 10 minuutjes als ik ga slapen, dan vind ze me denk ik te draaierig en vertrekt en ligt naast mn bednou ik hoef geen beest in mijn bed vind dat onfris. en ik vind dat dieren eigen ruimte hebben om te slapen
nee vind de bench een eigen slaap plek en veilige plek voor hem en nogmaals mijn hond kan eruit waneer die wilquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jah precies, als hij eigen keuze heeft dan wordt ie dus niet opgesloten. Als je een hond nooit opsluit heb je ook geen kooitje nodig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
de mand staat in de bench om lekker comfortabel te liggen. we hebben ook een extra mand buiten de bench staan maar onze hond slaap liever in de bench heeft hier eigen keuze![]()
misschien vind die hond jou wel onfris, kan ook ..................quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]nou ik hoef geen beest in mijn bed vind dat onfris. en ik vind dat dieren eigen ruimte hebben om te slapen
Make trouble not war![]()
deurtje gaat nooit op slot hier.. en kiest er zelf voor erin te slapenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Jah precies, als hij eigen keuze heeft dan wordt ie dus niet opgesloten. Als je een hond nooit opsluit heb je ook geen kooitje nodig.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
misschien vind die hond jou wel onfris, kan ook ..................![]()
![]()
Dat zeg ik. Dat is daar in Utopia al heel anders. Beestje is de hele nacht opgesloten. Ik zou er niet van houden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
deurtje gaat nooit op slot hier.. en kiest er zelf voor erin te slapen![]()
ik had ook weerstand wat betreft een bench, heb hem nooit eerder gehad met kleinere honden maar er komt weleens iemand die bang is voor een herder en dan gaat hij er in voor een half uurtje
geen probleem voor hem, dat zijn de enige keren dat het deurtje dicht gaat
voor de rest kiest hij het zelf als slaapplaats als hij wil
ivan doet trouwens heerlijk rustig met hem![]()
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfrisquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat is er onfris aan jouw hond dan????Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mjah, er zijn ook mensen die graag vastgebonden worden of graag in een kelder worden opgesloten. Moeten ze zelf weten, maar ik hou er niet van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Ranah het volgende:
ik had ook weerstand wat betreft een bench, heb hem nooit eerder gehad met kleinere honden maar er komt weleens iemand die bang is voor een herder en dan gaat hij er in voor een half uurtje
geen probleem voor hem, dat zijn de enige keren dat het deurtje dicht gaat
voor de rest kiest hij het zelf als slaapplaats als hij wil
ivan doet trouwens heerlijk rustig met hem![]()
ik verzorg mijn hond soms beter dan me zelf, zij frisser dan ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfrisMake trouble not war![]()
Die van ons zit ook de hele nacht opgesloten, en het is een hartstikke vrolijk hondje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:45 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat is daar in Utopia al heel anders. Beestje is de hele nacht opgesloten. Ik zou er niet van houden.![]()
een bench is geen dieren mishandeling ....Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
er zijn ook mensen die echt niet naar binnen durven, hoe lief de hond ook is, ze zien alleen maar "grote herder"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:47 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mjah, er zijn ook mensen die graag vastgebonden worden of graag in een kelder worden opgesloten. Moeten ze zelf weten, maar ik hou er niet van.![]()
Precies, geen beesten in bed, vind het ook onsmakelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
een hond hoort niet in mijn bed simpel zat ik vind dat onfris![]()
Dat zegt ook niemand.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een bench is geen dieren mishandeling ....![]()
honden zijn makkelijk te conditionerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Die van ons zit ook de hele nacht opgesloten, en het is een hartstikke vrolijk hondje.Make trouble not war![]()
dat zeg ik ook niet.................. maar ik hou niet van kooien (oops sorry benches, dat klinkt beter)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
een bench is geen dieren mishandeling ....Make trouble not war![]()
fijne dag ben werken
Was de loods echt op slot gegaan vannacht?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef Ranah het volgende:
liggen de buitelingen niet allemaal meer in de welness?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef doodmoe het volgende:
Nu graag over de streams? Want nu weten we het wel
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ivan laat Arthur uit. Ze zijn nu bij de wellness. Ik hou er niet van, een hond aan de riem.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:51 schreef doodmoe het volgende:
Nu graag over de streams? Want nu weten we het wel![]()
Heel even.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Was de loods echt op slot gegaan vannacht?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:52 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Ivan laat Arthur uit. Ze zijn nu bij de wellness. Ik hou er niet van, een hond aan de riem.
Make trouble not war
Forum Opties Forumhop: Hop naar: