De 1e post was gelijk de goede..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:14 schreef DrSnuggle het volgende:
Gewoon naar je huisarts lijkt mij, die kan je doorverwijzen naar een kliniek.
Ben je serieus of zit je te dollen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Waar kan ik anoniem hulp krijgen?
Wie kan mij anoniem helpen?
2 vragen maar Oh zo belangrijk voor mij...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:41 schreef Gerard_Geit het volgende:
De nachtwinkel is misschien nog wel open
Dat, en je kunt het ook als schoonmaakmiddel inzettenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:30 schreef mig72 het volgende:
[..]
Bedoel je dat het snel huizen in brand kan doen vliegen?
misschien moet TS naar syrie verhuizen danquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:29 schreef Saisai het volgende:
Alcohol is een kutverslaving omdat alcohol maatschappelijk geaccepteerd en overal verkrijgbaar is.
Succes TS!
Misschien moet je drank in plastic flessen halen ofzo dat je statiegeld terugkrijgt. Dan heb je ook de volgende dag iets wat nog wat waard is!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:09 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Critici overal....
Ik wil Anonieme hulp. Via de huisarts ben je niet anoniem meer en eindigt het in je dossier... Dat wil ik niet!
Elke keer betrap ik mezelf weer... Elke keer denk ik weer, oh maar nu gaat het wel, tot de volgende dag en dan heb ik gewoon geen energie meer om wat te doen. Pas tegen de avond ja dan krijg ik energie, zelfs zonder alcohol (ik begin meestal pas met drinken rond 20.00 a 20.30) maar dan zijn de hulp centra al dicht...
Elke keer trap ik zelf weer in de zelfde valkuil... Waarom![]()
Ik wil minder drinken en ik kan minder drinken maar als ik dan maar even een paar dagen vrij ben giet ik het weer naar binnen waardoor ik de volgende dag weer niets waard ben...
Waarom....![]()
Ik word moedeloos van mezelf!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:41 schreef Gerard_Geit het volgende:
De nachtwinkel is misschien nog wel open
Nou meneer wat is er aan de hand? Nou huisarts ik weet niet wat het is maar elke keer als ik u zie zwelt er iets tussen m'n benen.quote:
Novadikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Mentaal niet sterk zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:46 schreef Tattoo_Mocro_ het volgende:
Ik ook.... Ik heb net mn eerste biertjes gdronken in het nieuwqe jaar....ik heb 2 blikkies bier achterovergeslagen binnen n 20 minuten...ik heb er nog 16 over....
dat wordt nagtwerk
Maar ik zoek geen hulp..................wnat niemand kan mei helpen denk ik
Bij Anonieme Alcoholisten !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Om bij hun hulp te krijgen moet je eerst naar je huisarts. Weg anonimiteit... Daarnaast is de dichtsbijzijnde ver weg en dus totaal nutteloos voor mij...quote:
Die heb ik gebeld! Ik kreeg als antwoord, bel morgen in je regio de hulp lijn, bel dit nummer nooit meer...quote:
Bij de meeste groepen daar zie ik gewoon (06)nummers.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:41 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Om bij hun hulp te krijgen moet je eerst naar je huisarts. Weg anonimiteit... Daarnaast is de dichtsbijzijnde ver weg en dus totaal nutteloos voor mij...
Ik heb dit ingeschakeld inm...
http://www.alcoholonderco(...)f4P-zD9x8aArQu8P8HAQ
Ik hou jullie op de hoogte.
Gesproken met een toffe gast die niet moeilijk deed over hoe laat het is cq was....quote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef CrashO het volgende:
[..]
Bij de meeste groepen daar zie ik gewoon (06)nummers.
Als je serieus bent kan je die gewoon bellen. Ook als ze buiten je regio zijn. Het zijn allemaal (ex)alcoholisten die precies weten wat je voelt en je kunnen helpen praten.
Ja, gewoon een zeurkous aan de telefoon die niet met agressieve dronken mensen kan omgaan. Laat je hier niet door ontmoedigen.quote:Op zondag 10 januari 2016 01:46 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Die heb ik gebeld! Ik kreeg als antwoord, bel morgen in je regio de hulp lijn, bel dit nummer nooit meer...
Goede hulp!
LOL! Zo laat nog? Relaxt!quote:Op zondag 10 januari 2016 02:29 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Gesproken met een toffe gast die niet moeilijk deed over hoe laat het is cq was....
Je zusje vertelde me dat he leven met zo'n zwakbegaafde broer erg lastig is. Daarom vind ze het erg ontspannen om af en toe even door mij verwend te worden om even lekker weg te zijn van jouquote:
Ik moest hardop lachen.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zusje vertelde me dat he leven met zo'n zwakbegaafde broer erg lastig is. Daarom vind ze het erg ontspannen om af en toe even door mij verwend te worden om even lekker weg te zijn van jou
Het zijn gewoon privé nummers hoor. Ervaren alcoholisten die al (lang) nuchter zijn en mensen willen helpen, 24/7. Al weet ik nog steeds niet of TS serieus is of gewoon een trol.quote:
ik heb gehoord dat ze het geweldig vind als je klaarkomt in haar gezicht, geniet er maar vanquote:Op zondag 10 januari 2016 02:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zusje vertelde me dat he leven met zo'n zwakbegaafde broer erg lastig is. Daarom vind ze het erg ontspannen om af en toe even door mij verwend te worden om even lekker weg te zijn van jou
dankjequote:Op zondag 10 januari 2016 02:38 schreef Gerard_Geit het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat ze het geweldig vind als je klaarkomt in haar gezicht, geniet er maar van
Ik denk geen trol hoor. Maar goed, ben wel benieuwd of er meer denken zoals jij:quote:Op zondag 10 januari 2016 02:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het zijn gewoon privé nummers hoor. Ervaren alcoholisten die al (lang) nuchter zijn en mensen willen helpen, 24/7. Al weet ik nog steeds niet of TS serieus is of gewoon een trol.
Poll wat je wil. De uitslag boeit me niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik denk geen trol hoor. Maar goed, ben wel benieuwd of er meer denken zoals jij:
Poll: IS DE TOPICSTARTER SERIEUS?
• Nee, een trol
• Nee, maar wel alcoholist
• Ja, hij komt oprecht en dronken over
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb gestemd op Ja.quote:Op zondag 10 januari 2016 02:42 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
[..]
Poll wat je wil. De uitslag boeit me niet.
Ik lieg nl niet!
Iemand?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
God kan jou helpen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:19 schreef Bertus_Steigerpijp het volgende:
Pardon?quote:Op zondag 10 januari 2016 05:03 schreef Aethereal het volgende:
Dit topic kan naar een serieus forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |