We hebben deze van tong ook al....quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. was geintje...
we kunnen natuurlijk ook een topic openen van 40 plussers die wél goed zijn opgedroogd!
o jahquote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben deze van tong ook al....
40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
Die moest toch niks van 40+ hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben deze van tong ook al....
40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
Je weet het nooit .. Maar stiekem denk ik van wel ... Hij is tenslotte ook al 53quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moest toch niks van 40+ hebben?
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
roomkaas in een gebakje? gatver, dat hoort op toast.
Was het wel 40+ roomkaas?
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moest toch niks van 40+ hebben?
Dus van die 19% ga je al van je stokje? En waarom zeggen ze de naam niet danquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....
De Frambozen Cheesecake.... als de naam er bijgestaan had dan had ik het er ook niet op gewaagd trouwens.
Ben altijd aardig tegen 'm maar hij snapt het niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.
Oh? Ik heb hem niet zo gevolgd.. Kom hem af en toe ergens tegen... Ik heb geen problemen met hem...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.
40+ net weer open, wie is top starter?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hem niet zo gevolgd.. Kom hem af en toe ergens tegen... Ik heb geen problemen met hem...
Ja klopt hij heeft er inmiddels een aantal geopend..quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40+ net weer open, wie is top starter?
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt hij heeft er inmiddels een aantal geopend..
Das tong...Ik kan me er niet druk om maken...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.
Zeik niet zo Pietquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.
Wel leuk om mee te nemen als ik op visite gaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....
De Frambozen Cheesecake.... als de naam er bijgestaan had dan had ik het er ook niet op gewaagd trouwens.
Ja gewoon jaoers want even geen aandachtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ach ja... straks is het nieuwe er weer vanaf ...
Leuke serie heh? Of vind je het niks?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
Die Weeds afleveringen gaan best wel snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |