het schijnt idd bar en boos te zijn daarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen in het noorden, glij voorzichtig.
Opletten, geen scheve schaats rijden!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Iedereen in het noorden, glij voorzichtig.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:49 schreef just me het volgende:
Ik ga zo meteen maar eens aankaarten dat het belachelijk is dat mijn kamer de hele dag veels te koud blijft, zelfs met een elektrisch kacheltje erbij!
Ik kan goed schaatsen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 07:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opletten, geen scheve schaats rijden!
Wat is 'koud'? In graden C.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 06:49 schreef just me het volgende:
Ik ga zo meteen maar eens aankaarten dat het belachelijk is dat mijn kamer de hele dag veels te koud blijft, zelfs met een elektrisch kacheltje erbij!
nu 17 graden op mijn kamertje...quote:
Ik kan niet alles van iedereen bijhouden hèquote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik was anders heul vroeg op....mogguh
Nou vooruit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan niet alles van iedereen bijhouden hè
quote:
goeiemorgen DDMquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:28 schreef Melting het volgende:
Is er iemand in staat om wat muziek aan te zetten?![]()
Ik vind dit geen prettige loop.
En goedemorgen allen.
Dank je.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je.
Ik kan niet constant luisteren, maar ik heb een babbelzieke collega, en met zijn geouwehoer kan ik me niet concentreren, dus zet ik dan een muziekje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |