SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Yeahaaaaaquote:Op maandag 4 januari 2016 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
I used to wear my cowboy hat and spijkerbroek
Altijd goede liedjes als ze over mij gaan.
Lig elke keer weer dubbel aan de bar.quote:
echt geef ze 1 vierkante meter en ze gaanquote:Op maandag 4 januari 2016 22:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lig elke keer weer dubbel aan de bar.
In zo'n darkroom moet je uit veiligheidsoverwegingen ook blijven bewegen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
De enige keer dat ik ooit heb gelinedanst(?) was op de Parade in een donker tentje.
op een boot ?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef spijkerbroek het volgende:
De enige keer dat ik ooit heb gelinedanst(?) was op de Parade in een donker tentje.
Ben carnaval gewend, dat scheelt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt geef ze 1 vierkante meter en ze gaan
Nee, op een stuk gras in het Martin Luther Kingpark in A'dam. Of was dat met dat linedansen in Utrecht? *ponder* weet ik niet meer. Maar het was niet op een boot.quote:
niet visualiseren just me, niet doenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, op een stuk gras in het Martin Luther Kingpark in A'dam. Of was dat met dat linedansen in Utrecht? *ponder* weet ik niet meer. Maar het was niet op een boot.
brrrrrrrrquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zo'n darkroom moet je uit veiligheidsoverwegingen ook blijven bewegen...
Op open dag bij La Trappe dacht ik, mooi plekkie daar op het gras, bleek kroos op de vijver te zijn.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
niet visualiseren just me, niet doen
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
niet visualiseren just me, niet doen
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op open dag bij La Trappe dacht ik, mooi plekkie daar op het gras, bleek kroos op de vijver te zijn.
Hakke tenen, hakke tenen, natte tenen, natte benen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op open dag bij La Trappe dacht ik, mooi plekkie daar op het gras, bleek kroos op de vijver te zijn.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
plonsquote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
en dan line dancenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was zo'n soort tent, misschien iets kleiner. En het weer was ook minder goed. Het miezerde. Maar dat was op zich wel lekker, want minder druk. En we zaten al zo volgepakt in dat tentje.
Celsius was altijd top daar...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was zo'n soort tent, misschien iets kleiner. En het weer was ook minder goed. Het miezerde. Maar dat was op zich wel lekker, want minder druk. En we zaten al zo volgepakt in dat tentje.
sweet dreamsquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef just me het volgende:
* just me gaat afsluitenwelterusten voor straks!
trustenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef just me het volgende:
Tsjuus oma'tje lief!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef just me het volgende:
ik had het net verdrongenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
De puber was pas naar een linedance-les geweest
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 januari 2016 22:48 schreef just me het volgende:
hippiesquote:Op maandag 4 januari 2016 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ergens 40 jaar terug in de tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |