Tequila sunrisequote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke cocktail is nu de hamvraag
Cyanidequote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke cocktail is nu de hamvraag
Past wel beter bij Tardisquote:Op maandag 4 januari 2016 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een slippery nipple
Spannend hé?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Arme facebook van Tardis vervuild door een hoofddoekje
Zag dat ik al 4 vrienden minder heb.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Hoe ver ben je al met One Piece? Is het gevecht met Doffy al afgelopen?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
ben nog aan t opsparenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al met One Piece? Is het gevecht met Doffy al afgelopen?
Nou nou, ik ben toch de enige vriend die je nodig hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zag dat ik al 4 vrienden minder heb.
Maar wie wilt nu zulke racisten in z'n sociale kring
gniffelquote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik zie alleen maar Tardis-foto's bovenaan m'n facebook
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik zie alleen maar Tardis-foto's bovenaan m'n facebook
Pret voor tien met jou. En meer dan tien vrienden kan ik toch niet onderhouden, dus jij bent voldoende.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben toch de enige vriend die je nodig hebt.
Vind mezelf ook wel een top FB vriend.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pret voor tien met jou. En meer dan tien vrienden kan ik toch niet onderhouden, dus jij bent voldoende.
Neuh geef eens linkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Crip, wist je dat er een andere Nora uit Sittard een make-up dinges heeft?
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschapquote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
ik wilde bij die foto met die mic zeggen: hey was je verslag aan het doen op de kamasutra beurs.
maar toen dacht ik too far, hou je in.
hihi haha jaquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschap
(haha gemeenschap icm kama sutra hahaha xd grgr)
Ik haat zulke fake filmpjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_piemol_aan.html
Playdoh
daarvoor is het al veel te laatquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschap
(haha gemeenschap icm kama sutra hahaha xd grgr)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |