Spannend hé?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Arme facebook van Tardis vervuild door een hoofddoekje
Zag dat ik al 4 vrienden minder heb.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
Hoe ver ben je al met One Piece? Is het gevecht met Doffy al afgelopen?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
ben nog aan t opsparenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoe ver ben je al met One Piece? Is het gevecht met Doffy al afgelopen?
Nou nou, ik ben toch de enige vriend die je nodig hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zag dat ik al 4 vrienden minder heb.
Maar wie wilt nu zulke racisten in z'n sociale kring
gniffelquote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik zie alleen maar Tardis-foto's bovenaan m'n facebook
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Remqo het volgende:
Ik zie alleen maar Tardis-foto's bovenaan m'n facebook
Pret voor tien met jou. En meer dan tien vrienden kan ik toch niet onderhouden, dus jij bent voldoende.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Nou nou, ik ben toch de enige vriend die je nodig hebt.
Vind mezelf ook wel een top FB vriend.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pret voor tien met jou. En meer dan tien vrienden kan ik toch niet onderhouden, dus jij bent voldoende.
Neuh geef eens linkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef JimmyDean het volgende:
Crip, wist je dat er een andere Nora uit Sittard een make-up dinges heeft?
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschapquote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
ik wilde bij die foto met die mic zeggen: hey was je verslag aan het doen op de kamasutra beurs.
maar toen dacht ik too far, hou je in.
hihi haha jaquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschap
(haha gemeenschap icm kama sutra hahaha xd grgr)
Ik haat zulke fake filmpjes.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_piemol_aan.html
Playdoh
daarvoor is het al veel te laatquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
bedankt, wil nog enigszins normaal overkomen op de gemeenschap
(haha gemeenschap icm kama sutra hahaha xd grgr)
ik ga ook een reactie video maken als ik voor het eerst een penis vast houdquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_een_piemol_aan.html
Playdoh
hey xxxquote:Op maandag 4 januari 2016 22:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daarvoor is het al veel te laat
Ik wil wel onherkenbaar in beeld.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ga ook een reactie video maken als ik voor het eerst een penis vast houd
hoop dat het een lekkere monsterlul is xquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
kom maar langsquote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef Crip het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |