Ik neuk uit liefde, gast.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laat maar, nu wil ik niet eens meer neuken
Je hebt aanhang verworven op mijn Facebook pagina. Fantastisch. Morgen uitprinten en ophangen op kantoor.quote:
Not gonna touch that one.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oke, ik zal het anders verwoorden: die ene die je jarenlang ongestraft in je UI kan zetten, of die ene waarvoor je meteen een ban krijgt?
Liefde en seks niet kunnen scheidenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik neuk uit liefde, gast.
LIEFDE GEWOON WEET JE
Liever niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liefde en seks niet kunnen scheiden
Alsof jij seks hebtquote:Op maandag 4 januari 2016 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liefde en seks niet kunnen scheiden
Hadden je voor-voor-voor-voor-voorouders maar slaaf moeten.... o wachtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als ik nu zeg: zwarte huid is ugly. Krijg ik dan problemen? Krijg ik dan eerder een note dan deze statement? Waarom ligt de kleur van het ene aspect gevoeliger dan de andere?
Waar is Danny ik wil NU helderheid over deze situatie.
Ja ik ga een fanpage opstarten totaal gewijd aan je schoonheid.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt aanhang verworven op mijn Facebook pagina. Fantastisch. Morgen uitprinten en ophangen op kantoor.
Pics van Tardisquote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ik ga een fanpage opstarten totaal gewijd aan je schoonheid.
1 like is 1 grimasquote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Zou lid worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Welke cocktail is nu de hamvraagquote:Op maandag 4 januari 2016 22:03 schreef Remqo het volgende:
Een hawaiian shirtje, met een rietje drinkend aan een cocktail zou Tardis ook niet misstaan
Tequila sunrisequote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke cocktail is nu de hamvraag
Cyanidequote:Op maandag 4 januari 2016 22:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welke cocktail is nu de hamvraag
Past wel beter bij Tardisquote:Op maandag 4 januari 2016 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een slippery nipple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |