Zo heerlijk als mensen fatsoenlijk zouden kunnen schrijven.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zou heerlijk als mensen naar kauwgom ruiken.
Ow, nou dan geen seksquote:Op maandag 4 januari 2016 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik autochtoon
Hoewel dat absoluut niks zegt over afkomst.
quote:
Welke? Die ene hele nare enge of die leuke schattige?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ken een besnord prominent figuur uit onze geschiedenis die het niet met je eens is
Nee, ik heb seks uit liefde.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof ik op mokkakindjes zit te wachten
Kun je toch gewoon nog een goeie pot seks hebben
Maar als ik nu zeg: zwarte huid is ugly. Krijg ik dan problemen? Krijg ik dan eerder een note dan deze statement? Waarom ligt de kleur van het ene aspect gevoeliger dan de andere?quote:
Zo eng is hoink toch niet?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welke? Die ene hele nare enge of die leuke schattige?
Dat kan toch prima gezegd worden?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als ik nu zeg: zwarte huid is ugly. Krijg ik dan problemen? Krijg ik dan eerder een note dan deze statement? Waarom ligt de kleur van het ene aspect gevoeliger dan de andere?
Waar is Danny ik wil NU helderheid over deze situatie.
Oke, ik zal het anders verwoorden: die ene die je jarenlang ongestraft in je UI kan zetten, of die ene waarvoor je meteen een ban krijgt?quote:
omdat ik jou ben en jij mij en ik crip en zij jouquote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar als ik nu zeg: zwarte huid is ugly. Krijg ik dan problemen? Krijg ik dan eerder een note dan deze statement? Waarom ligt de kleur van het ene aspect gevoeliger dan de andere?
Ja, dan krijg je gezeik. Ik ben het bewijs.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |