abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:44:13 #251
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158838122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

De Afrika verwijzingen zijn wel het ergst. Alsof Afrikanen feest vieren dood een leeuw te doden ;(
Ik weet nog toen de album preview van 10K luchtballonnen er was en ik als enige een zuurpruim was over Mama Bisou. Omdat ik toen al zoiets had van dat het over een "gezellig dikke Surinaamse" of zoiets slecht zou gaan. Yup. -O-
Schapen zijn relax.
pi_158838144
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:44 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik weet nog toen de album preview van 10K luchtballonnen er was en ik als enige een zuurpruim was over Mama Bisou. Omdat ik toen al zoiets had van dat het over een "gezellig dikke Surinaamse" of zoiets slecht zou gaan. Yup. -O-
Ik was er ook maar dat heb je vast over het hoofd gezien. Ik wist gelijk waar het naartoe ging met dat nummer. En toen kwam het strandhutje in Afrika voorbij -O-
En wat is dat met Indianen doen de regendans, maar niemand doet het zo goed als wij ;(
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:47:29 #253
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158838165
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:45 schreef Sisiorange94 het volgende:Ik was er ook maar dat heb je vast over het hoofd gezien. Ik wist gelijk waar het naartoe ging met dat nummer. En toen kwam het strandhutje in Afrika voorbij -O-
Dat zou kunnen, om de een of andere manier spammen we echt bijna iedere dag een topic vol met half-K3 gerelateerde onzin dus het blurt nogal samen. :@

Kun je je voorstellen als Nora of Keoma het wel waren geworden, dat ze dan zoiets mochten brengen. Ze hadden het zelf minder over hun afkomst dan Studio100... maar dan zoiets moeten zingen. _O-
Schapen zijn relax.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:48:01 #254
449427 bogtrotter
namelijk Robrecht Veeckman
pi_158838169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:44 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Ik weet nog toen de album preview van 10K luchtballonnen er was en ik als enige een zuurpruim was over Mama Bisou. Omdat ik toen al zoiets had van dat het over een "gezellig dikke Surinaamse" of zoiets slecht zou gaan. Yup. -O-
Op zich vind ik dat nog niet per se het ergst. Het is dat slordige "ergens in Afrika" - een heel continent, maar ergens - staat "een strandhutje". Dus is het aan de kust. Zijn HMK daar op vakantie geweest en hebben ze die vrouw daar ontmoet? En noemen ze haar oprecht "hun nieuwe hartsvriendin"? Woont die vrouw nog steeds in Afrika, of hebben ze haar meegenomen? WAT IS DE PLOT, MIGUEL
pi_158838170
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:47 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, om de een of andere manier spammen we echt bijna iedere dag een topic vol met half-K3 gerelateerde onzin dus het blurt nogal samen. :@

Kun je je voorstellen als Nora of Keoma het wel waren geworden, dat ze dan zoiets mochten brengen. Ze hadden het zelf minder over hun afkomst dan Studio100 maar dan zoiets moeten zingen. _O-
Nora zei wel op elk moment dat ze Marokkaans was :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:49:39 #256
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158838185
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:48 schreef Sisiorange94 het volgende:
Nora zei wel op elk moment dat ze Marokkaans was :')
Soms had ze die bui ja, dan was het echt erg. Maar de media kon er ook wat van. Twas bijna een wedstrijdje omtermeest. o|O
Nora is wel een schatje, had die maar goed kunnen zingen zeg. :9~
Schapen zijn relax.
pi_158838239
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Soms had ze die bui ja, dan was het echt erg. Maar de media kon er ook wat van. Twas bijna een wedstrijdje omtermeest. o|O
Nora is wel een schatje, had die maar goed kunnen zingen zeg. :9~
Nora was het sowieso geworden als ze goed had kunnen zingen. Ze wilden zo graag een Marokkaans meisje erin.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 01:55:10 #258
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_158838242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:48 schreef bogtrotter het volgende:Op zich vind ik dat nog niet per se het ergst. Het is dat slordige "ergens in Afrika" - een heel continent, maar ergens - staat "een strandhutje". Dus is het aan de kust. Zijn HMK daar op vakantie geweest en hebben ze die vrouw daar ontmoet? En noemen ze haar oprecht "hun nieuwe hartsvriendin"? Woont die vrouw nog steeds in Afrika, of hebben ze haar meegenomen? WAT IS DE PLOT, MIGUEL
Kijk eerst vlogen ze de hele wereld rond, want K3 airlines komt je halen. Daarna komen ze dus in Afrika en doen ze een dance-of met die regendans enzo.
Wat is het in Afrika? juist: Tis een beestenboel, zo'n geestig gevoel. Ze weten een reuze plek, tis er echt te gek. :Y Gooien ze alle dieren in een dubbeldekkertrein. TsjoekTsjoekTsjoek wat een geluid!
Met die trein dus, Van Afrika tot in Amerika, van de Himalaya tot in de woestijn. Nou vanuit die woestijn kom je dus aan de kust en ontmoeten ze die vrouw. Duh!
Schapen zijn relax.
pi_158838272
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Kijk eerst vlogen ze de hele wereld rond, want K3 airlines komt je halen. Daarna komen ze dus in Afrika en doen ze een dance-of met die regendans enzo.
Wat is het in Afrika? juist: Tis een beestenboel, zo'n geestig gevoel. Ze weten een reuze plek, tis er echt te gek. :Y Gooien ze alle dieren in een dubbeldekkertrein. TsjoekTsjoekTsjoek wat een geluid!
Met die trein dus, Van Afrika tot in Amerika, van de Himalaya tot in de woestijn. Nou vanuit die woestijn kom je dus aan de kust en ontmoeten ze die vrouw. Duh!
  dinsdag 5 januari 2016 @ 09:52:09 #260
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158840771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Kijk eerst vlogen ze de hele wereld rond, want K3 airlines komt je halen. Daarna komen ze dus in Afrika en doen ze een dance-of met die regendans enzo.
Wat is het in Afrika? juist: Tis een beestenboel, zo'n geestig gevoel. Ze weten een reuze plek, tis er echt te gek. :Y Gooien ze alle dieren in een dubbeldekkertrein. TsjoekTsjoekTsjoek wat een geluid!
Met die trein dus, Van Afrika tot in Amerika, van de Himalaya tot in de woestijn. Nou vanuit die woestijn kom je dus aan de kust en ontmoeten ze die vrouw. Duh!
Dump heeft het allemaal al door. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:27 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik ben er vrijdag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158841865
11 jaar geleden :'( :'(


Ik irriteer me trouwens zo erg aan de mensen en de duizenden close ups van in het publiek, doen ze ook bij tros muziek feest, Verschrikkelijk Ik wil t publiek niet zien :( Ik wil K3 zien.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 10:56:25 #262
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158841943
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 10:53 schreef Poedelpoes het volgende:
11 jaar geleden :'( :'(


Ik irriteer me trouwens zo erg aan de mensen en de duizenden close ups van in het publiek, doen ze ook bij tros muziek feest, Verschrikkelijk Ik wil t publiek niet zien :( Ik wil K3 zien.

Die outfits. -O-

Heb ik ook bij concerten van mijn favoriete band, ik wil zien hoe ik het na kan spelen. :'(
pi_158842073
De immitatie van Joling is wel heel matig gelukt. Het lijkt meer op Jan Smit ofzo.

http://nieuws.vtm.be/cult(...)-sterren-op-zoekt-k3
pi_158842138
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:55 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Kijk eerst vlogen ze de hele wereld rond, want K3 airlines komt je halen. Daarna komen ze dus in Afrika en doen ze een dance-of met die regendans enzo.
Wat is het in Afrika? juist: Tis een beestenboel, zo'n geestig gevoel. Ze weten een reuze plek, tis er echt te gek. :Y Gooien ze alle dieren in een dubbeldekkertrein. TsjoekTsjoekTsjoek wat een geluid!
Met die trein dus, Van Afrika tot in Amerika, van de Himalaya tot in de woestijn. Nou vanuit die woestijn kom je dus aan de kust en ontmoeten ze die vrouw. Duh!
Dit moet de volgende topmedley worden.
pi_158842155
Hoi,

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 23:29 schreef Poedelpoes het volgende:
Hahaha jaa helaaas ik moet werken.

Nee hier even de downlow op alle meisjes waarmee ik heb gepraat na de show, heb onwijs leuke selfies haha.

Demi - M'n favoriet was super leuk en spontaan, ik heb het gevoel dat ze zich als grap ingeshcreven heeft met het idee niet ver te komen. Maar ze is het leuk gaan vinden dan ze dacht. Als Karen der leuk vind vind ik het goed.

Lauren - M'n andere favo; is facking klein in het echt. Ook leuk en inderdaad wat mensen kunnen opvatten als gemaakt is meer iets van "Ow ik denk 5x na over wat m'n volgende zet is/ik denk na over wat ik zeg". En sowieso is ze gay voor Klaasje.

Jindra - Jaa nee, vast wel aardig. Maar ze praatte tegen iedereen alsof je bij de klantenservice was. 'Heel erg bedankt en tot de volgende keer". Afschuwlijk. Misschien is ze leuker als de spanning van deze show eraf is.

Lisa - Ook super leuk mens, ze nam echt de tijd voor iedereen om selfie's te nemen en een praatje maken.

Marthe - Is leuker als je der gezien hebt; op het eerste zicht komt ze over als een 14jarige maar leuk 'kind'.

Nora - Zo schattig in het echt. Ze bedoelt het allemaal heel goed alleen echt de minste zangeres :(
Zelfde voor die Roschel (het 'Indische' uit India) super lief en echt. Studio 100 moet hun gewoon op een ander project zetten.

Hanne - Super lief, gewoon echt lief. Lekker selfietjes met der gemaakt haha.

Klaasje - Al haar vervelende hockeyende kerk huppelkutjes zaten voor me, verschrikkelijk. En maar gillen de hele tijd. Ze was heel erg met hun, een vriend van me wou een selfie met der nemen en ze beet hem een beetje af.

Suzan - Ook gewoon leuk mens wat ik zag, vind der verder niet interessant genoeg.

Laura - Zat ik mee in de trein terug, super kut voor der, ze kreeg als reden dat ze eigenlijk te oud was voor K3.

Dusja nee, en verder lekker kut als je naar de liveshow gaat de wifi is alleen voor pers. Verder heb ik een wazige selfie met Karen, meeste mensen in publiek kwam ook voor foto's met de echte K3tjes maar die waren natuurlijk al vlug na hun pers fotos met hun privejet terug naar Belgie. Snap ik wel, als die ineens opduiken terwijl iedereen foto's maakt met de kandidaten krijgen hun geen aandacht mer. K3 ftw.
pi_158842216
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 00:22 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Buiten de wedstrijd om vond ik Marthe de leukste! Poedel en ik hadden het heel gezellig met haar en hebben echt een hele tijd staan kletsen over van alles en nog wat. Lauren was niet mijn echte favoriet trouwens, dat was Demi, maar wat persoonlijkheid betreft was Lauren wel een stuk gezelliger dan Demi. Met haar hebben we ook een tijdje gestaan en Lauren heeft selfies met ons gemaakt die ze uiteindelijk ook op haar (ondertussen gesloten) Facebook had gezet!
Demi was heel spontaan en gezellig maar met haar hadden we geen vriendschappelijk gesprek zoals met Marthe of Lauren, ze zorgde wel dat er een fan vs artiest afstand bleef.
Lisa, Hanne en Nora waren echt heel gezellig en we hadden best graag wat langer met ze willen praten, maar Lisa was met vriendinnen en Nora was zelf van alles aan het doen, maar toch hebben we even lol met haar gehad. Hanne heeft Poedel nog wel even mee gestaan. Ze is wel heel grappig.
Suzan, Klaasje en Jindra waren niet zo heel gezellig. Met Suzan was het heel ongemakkelijk, Klaasje was eigenlijk onaardig en Jindra had echt de sterallures die ze in de bootcamp ook leek te hebben.

Van de overige kandidaten was Roschell echt supergezellig en Keoma zo raar en onaardig dat we er een beetje zenuwachtig van werden...

Het is wel leuk dat ze allemaal een beetje dezelfde leeftijd hebben. Daardoor konden we met de meeste meiden wel goed opschieten.
Leuk om het wat diepgaander te lezen van Poedel's toen nog mysterieuze vriendin.
Suzan zal wel aardig zijn maar heeft geloof ik gewoon niet zoveel sociale vaardigheden :')
pi_158842289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 01:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet hoe Sisi eruit ziet ;) Levi wel.
Ze is één van deze twee:

1 [sub]censored ivm afpersing en de reinste chantage.[/sub] 


[ Bericht 13% gewijzigd door Banaanhangwagen op 05-01-2016 11:50:38 ]
pi_158842291
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Suzan zal wel aardig zijn maar heeft geloof ik gewoon niet zoveel sociale vaardigheden
Hahah sws _O-
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:15:08 #269
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158842307
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze is één van deze twee:
Ik weet zeer zeker dat dit niet gewaardeerd wordt.
pi_158842322
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:14 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Ze is één van deze twee
Mag dit weg _O-
pi_158842390
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Mag dit weg _O-
Sisi O+ O+
pi_158842404
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Sisi O+ O+

*leest dit in basic white boy Thijs stem*


[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 05-01-2016 11:26:57 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_158842420
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Sisi O+ O+
Please :D
  dinsdag 5 januari 2016 @ 11:24:38 #274
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158842477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:20 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]


*leest dit in basic white boy stem*

Zou je mijn naam willen weghalen? :'( :( (Hoe true het ook is)
pi_158842701
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 11:21 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Please :D
JAAA SISiii O+ O+ O+ O+

Zal ik zo doen, moet eerst de stad in vandaag en vanalles regelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')