Dit zou ik ook geen verkeerde superbowl vinden, al zet ik m'n geld nog steeds op Carolinaquote:
Je bent erg overtuigd, daarom inderdaad ook erg verrassend dat je Denver kiest. Als Peyton dat nog weet te flikken kan hij echt met pensioen. Maar we gaan het zien, ik vind het dit jaar moeilijker voorspellen als de afgelopen 2 jaar. Toen kwam het ook meestal redelijk uit.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:27 schreef Luuksor het volgende:
Wat grappig dat iedereen alsnog op de Patriots zit te geilen.. Die krijgen al weken lang niks voor elkaar, O-line is een mess, geen receiver is healthy. Tom Brady mag dan misschien de GOAT zijn, maar die gaan er gewoon uit straks hoor.
.......
SB50
Denver over Carolina
Ok, als Denver fan ietwat bevooroordeeld maar als Manning (die ik overigens liever niet had zien spelen totdat ik zag wat er daarna met het team gebeurde, zoals hij het zelf al omschreef, alsof iedereen iets harder liep voor hem) doet wat hij kan zie ik het wel zitten. Replay tegen KC lijkt me geweldig en zo'n gigantisch defensive SB lijkt me de shit!
Ja, ik volg Denver al een jaar of tien op de voet. Ik heb zo'n idee dat als deze defense helemaal healthy is, niemand er meer dan 20 punten op kan gooien. Pittsburgh speelde tegen een defense met injuries op alle posities en dat is de grootste klap die ze gehad hebben. De enige positie waar ze echt een upgrade nodig hebben is Schofield op tackle, die doet al het hele jaar niet veel bijzonders.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef maerk het volgende:
[..]
Je bent erg overtuigd, daarom inderdaad ook erg verrassend dat je Denver kiest. Als Peyton dat nog weet te flikken kan hij echt met pensioen. Maar we gaan het zien, ik vind het dit jaar moeilijker voorspellen als de afgelopen 2 jaar. Toen kwam het ook meestal redelijk uit.
Op zich is het toch niet zo'n dramatisch einde? De laatste jaren vielen tegen en de formule lijkt na 12 jaar wel uitgewerkt, bovendien heeft hij de eer aan zichzelf kunnen houden (althans dat is in ieder geval de lezing) en kan hij terugkijken op een zeer succesvolle periode.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:02 schreef Dos37 het volgende:
Jammer van Coughlin, dit einde heeft ie niet verdiend. Hopelijk pakt Jerry Reese zijn spulletjes ook in.
De 'halve finales' zijn allebei op zondag 24 januari. De eerste begint om 21:05 en de tweede om 00:40 (dat is in de nacht van zondag op maandag).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:39 schreef De-Hamster het volgende:
Ik wil eigenlijk nog de twee 'halve finales' tot de Superbowl gaan kijken. Dit zou dan neem ik aan de AFC Championship Game en de NFC Championship Game zijn. Deze zijn op zaterdagavond 23 januari vanaf 21.30 uur en 24 januari vanaf 0.30 uur Nederlandse tijd? Waar worden deze uitgezonden in Nederland?
De Superbowl komt dus op 7 februari zondagnacht 0.30 Nederlandse tijd?
De stad St.Louis heeft ook een formeel plan ingediend voor een nieuw riverfront stadion in St.Louis zodat de Rams blijven, dat ziet er erg goed uit. Zie onderstaande animatie.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:43 schreef dz5b604 het volgende:
http://www.nfl.com/news/s(...)ly-for-la-relocation
Rams, Raiders en Chargers hebben zich officieel aangemeld voor een relocation naar L.A. voor volgend seizoen. Volgende week stemmen de NFL-teams, 75% van de NFL-teams moet instemmen met een relocation om het door te laten gaan. Ben benieuwd of er dan eindelijk 1 (of 2) teams weer naar L.A. gaan. Raiders/Chargers lijken de beste kansen te hebben.
Dat plan van St. Louis is al van de hand gewezen door de Rams als 'too little too late'. Die zijn al jaren in strijd met de gemeente. Daarom willen ze nu ook weg ondanks de redelijke markt die ze hebben (i.t.t. San Diego en Oakland waar de kleine markt de voornaamste reden is om te willen verhuizen). Relocation fee (excl. de daadwerkelijke verhuiskosten en stadion bouwkosten) is overigens 550 miljoen dollar... Dus hoe dan ook kassa voor de NFL (tenzij ze alledrie niet door de ballotage komen).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:33 schreef maerk het volgende:
[..]
De stad St.Louis heeft ook een formeel plan ingediend voor een nieuw riverfront stadion in St.Louis zodat de Rams blijven, dat ziet er erg goed uit. Zie onderstaande animatie.
[ afbeelding ]
De steden San Diego en Oakland hebben niks formeels ingediend als alternatief, vandaar dat ze meer kans maken om te verhuizen. De franchises opteren voor het gezamenlijke onderstaande stadion in Carson:
[ afbeelding ]
Ik vind het eigenlijk in alle gevallen sneu, allemaal franchises met een mooie historie ook al bestaan ze niet allemaal even lang. Ik kan me de Chargers nog het beste voorstellen, die spelen in dat oude krot en krijgen totaal geen medewerking van de stad. Daarnaast komt een groot deel van de fanbase uit de LA agglomeratie.
Het is wel erg interessant om dit te volgen. Dit zijn echt mega beslissingen met een ongekende impact op de betrokken steden.
Nu nog sneeuw en het wordt echt leukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:44 schreef PirE het volgende:
Ze verwachten -17C, als ik het goed heb omgerekend, zondag in Minnesota.
Na, zou wat zijn als de Rams weer terug zouden gaan naar L.A.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat plan van St. Louis is al van de hand gewezen door de Rams als 'too little too late'. Die zijn al jaren in strijd met de gemeente. Daarom willen ze nu ook weg ondanks de redelijke markt die ze hebben (i.t.t. San Diego en Oakland waar de kleine markt de voornaamste reden is om te willen verhuizen). Relocation fee (excl. de daadwerkelijke verhuiskosten en stadion bouwkosten) is overigens 550 miljoen dollar... Dus hoe dan ook kassa voor de NFL (tenzij ze alledrie niet door de ballotage komen).
[..]
Maar de kans dat het afgeslagen wordt is reëel, dus dan zou het nog steeds interessant worden voor Rams lijkt me.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:49 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Dat plan van St. Louis is al van de hand gewezen door de Rams als 'too little too late'. Die zijn al jaren in strijd met de gemeente. Daarom willen ze nu ook weg ondanks de redelijke markt die ze hebben (i.t.t. San Diego en Oakland waar de kleine markt de voornaamste reden is om te willen verhuizen). Relocation fee (excl. de daadwerkelijke verhuiskosten en stadion bouwkosten) is overigens 550 miljoen dollar... Dus hoe dan ook kassa voor de NFL (tenzij ze alledrie niet door de ballotage komen).
Het is ook niet van Amsterdam naar Zaandam ofzo, maar van Amsterdam naar Lyon bij wijze van sprekenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:29 schreef maerk het volgende:
[..]
Maar de kans dat het afgeslagen wordt is reëel, dus dan zou het nog steeds interessant worden voor Rams lijkt me.
Bij de Chargers is de voornaamste reden toch echt dat oude stadion. Daar kan de owner het ook prima uitleggen dat hij hiervoor kiest, die heeft meer dan 10 jaar lang alles geprobeerd om iets van de grond te krijgen in San Diego, zonder constructieve medewerking (stelt hij).
Ik denk dat wij Europeanen het nooit zullen begrijpen dat een team verhuist.
racistquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:29 schreef Asschen_sukar het volgende:
http://www.wsj.com/articl(...)-1452014607?mod=e2fb
Na het lezen van dat artikel gun ik het de redskins ook wel
Die heten de AFC Championship game en de NFC Championship game en de winners zijn de AFC en NFC champion en strijden voor de hoofdprijs: de Super Bowl.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het zeer lastig te voorspellen haha.
Trouwens. Die Conference championship games, zijn daar ook nog speciale namen voor? Of een prijs? En hoe wordt bepaald waar die gespeeld worden?
Aah ok, niks speciaals dus eigenlijk. Thanksquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:14 schreef BobW het volgende:
[..]
Die heten de AFC Championship game en de NFC Championship game en de winners zijn de AFC en NFC champion en strijden voor de hoofdprijs: de Super Bowl.
Het team met de beste plaatsing speelt thuis. Dus Denver en Carolina spelen sowieso thuis als ze in de divisional playoffs winnen.
-17?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:47 schreef Seam het volgende:
-17 is de voorspelling tot nu toe voor komend weekend bij de Vikings
Zaterdagavond en nacht football is weer even maar reden genoeg om lekker thuis te blijvenHeel erg veel zin in.
Dit zijn mijn picks: Seahawks, Redskins, Steelers en Chiefs.
Patriots en Steelers zijn toch mooie franchises? En Seahawks hebben een fantastisch beleid, vanwaar de haat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:06 schreef FritzWepper het volgende:
Ben op vakantie, dus helaas geen football voor mij dit weekend, haak bij de divisional playoffs weer aan.
Ik hoop echt vurig op de Cardinals. Sinds het aantreden van Bruce Arians verwacht ik al een Super Bowl, om die nare nasmaak van 2009 weg te spoelen, maar het lukt maar niet. Dit seizoen draaide het behoorlijk goed en dan valt opeens Tyrann Mathieu weg, begint Palmer te schutteren en gaan ze er keihard af tegen de Seahawks. Lekker om zo de play-offs in te gaan
Ik heb een behoorlijk faalteam gekozen om te supporteren. Ik vrees dat we, na alle verrassingen regular season, gewoon weer same old Patriots, Seahawks of Steelers in de Super Bowl gaan krijgen![]()
Altijd dezelfde teams in de Super Bowl.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Patriots en Steelers zijn toch mooie franchises? En Seahawks hebben een fantastisch beleid, vanwaar de haat?
Niets minder dan respect voor hall of famers Big Ben en Bradyquote:Op woensdag 6 januari 2016 23:23 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Altijd dezelfde teams in de Super Bowl.
En de Seahawks en de Packers hebben mij de hele nacht verpest in 2014. Kijk je dan een seizoen naar uit.
Dan Super Bowl XLIIIBen Roethlisberger, die hill-billy met z'n touchdown pass in de laatste minuut
Dit klopt toch niet of mis ik iets? Als de Vikings winnen van de Seahawks dan speelt Carolina toch tegen de winnaar van Packers/Redskins? Als de Seahawks winnen dan spelen ze sowieso tegen Carolina.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:55 schreef maerk het volgende:
Voor alle fokkers die nu met de playoffs om de hoek komen kijken, dit is wel een leuke link. Mooie bracket waarin je kunt zien hoe ieder team in de playoffs is geraakt:
http://www.nfl.com/labs/rr/roadtosuperbowl/roadtosuperbowl
[ afbeelding ]
Het is van NFL.com, zal wel kloppen zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:18 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit klopt toch niet of mis ik iets? Als de Vikings winnen van de Seahawks dan speelt Carolina toch tegen de winnaar van Packers/Redskins? Als de Seahawks winnen dan spelen ze sowieso tegen Carolina.
AFC Champion krijgt de Lamar Hunt Trophy. Weet niet hoe die bij de NFC heet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Vind het zeer lastig te voorspellen haha.
Trouwens. Die Conference championship games, zijn daar ook nog speciale namen voor? Of een prijs? En hoe wordt bepaald waar die gespeeld worden?
Niet alleen vrij verrassend maar ook zeer dom. Weer beginnen met een nieuwe coach, weer alles opbouwen. Drie coaches in vijf jaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:50 schreef maerk het volgende:
[..]
Het is van NFL.com, zal wel kloppen zeker?![]()
Nee alles valt of staat met de teams die doorgaan, de laagste seed van die twee speelt tegen Carolina. Dat is alleen nogal lastig in een bracket te krijgen.
Verder is er naast het playoff geweld toch nog wel wat nieuws:
- Lovie Smith is ontslagen, vrij verrassend na twee jaar en een goede outlook met zijn huidige team.
- Sean Payton blijft gewoon in New Orleans, zegt zelfs dat hij zichzelf nergens anders ziet coachen, dat was dus ook een storm in een glas water.
Geruchten gaan dat Koetter in de markt ligt om weg te gaan naar een ander team als hoofdcoach en dat ze hem op deze manier willen behouden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 10:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet alleen vrij verrassend maar ook zeer dom. Weer beginnen met een nieuwe coach, weer alles opbouwen. Drie coaches in vijf jaar.
Afin, het management is niet tevreden en wil de fans een winning team geven. Op zich is het ook wel logisch hoor met een 8-24 record. Lovie heeft alleen het ongeluk gehad dat hij te maken had met een zeer matige QB in zijn eerste seizoen (mcClown). Management had het doel op .500, dit is niet gehaald en dus moet Lovie weg. Druppel was denk ik de losing streak afgelopen weken en die match tegen washington. Afin, geruchten gaan op voor Dirk Koetter.
Ik niet, ben wel benieuwd of dat iets is. Ik heb wel een paar edities in m'n lokale pub gekeken, die zat meestal ook wel redelijk vol.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:20 schreef Droopie het volgende:
Zijn er mensen wel eens naar zo'n superbowl party in amsterdam geweest?
Bengalsquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:40 schreef BobW het volgende:
Chiefs @ Texans
Steelers @ Bengals
Seahawks @ Vikings
Packers @ Redskins
Overigens is net aangekondigd dat Peyton Manning als QB start bij de Broncos in de playoffs, begrijpelijk.
Ik kon niet voor vier uitspelende teams gaan.quote:
Welke voorspelling mag ik noteren?quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:23 schreef Kyran het volgende:
Ik hoop:
Chiefs @ Texans
Steelers @ Bengals
Seahawks @ Vikings
Packers @ Redskins
Ik denk:
Chiefs @ Texans
Steelers @ Bengals
Seahawks @ Vikings
Packers @ Redskins
Dan moet je de 4 thuisspelende ploegen voorspellen, altijd 1 goed in jouw denkwijzequote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Kyran het volgende:
Doe maar de "ik denk" voorspelling. Ik vind dit wel moeilijk aangezien ik niet denk dat alle 4 de uitploegen het gaan halen, maar goed
Leuk idee!quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Welke voorspelling mag ik noteren?
Dat vraag ik omdat het misschien leuk is een toto te houden van alle playoff wedstrijden(bij voldoende aanmeldingen uiteraard, ik zat te denken minimaal 10).
Voorstel voor puntentelling:
Wild card en Divisional round: 1 punt per juiste voorspelling
Conferernce Championship: 2 punten
Super Bowl winnaar: 3 punten
Goed idee? Wel 4 keer invullen zonder te vergeten uiteraard, anders ben je kansloos.
Leuk ja, maar denk niet dat we de 10 gaan halen. Bovendien heeft vrijwel iedereen dezelfde teams gekozen deze rondequote:Op donderdag 7 januari 2016 16:50 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Welke voorspelling mag ik noteren?
Dat vraag ik omdat het misschien leuk is een toto te houden van alle playoff wedstrijden(bij voldoende aanmeldingen uiteraard, ik zat te denken minimaal 10).
Voorstel voor puntentelling:
Wild card en Divisional round: 1 punt per juiste voorspelling
Conferernce Championship: 2 punten
Super Bowl winnaar: 3 punten
Goed idee? Wel 4 keer invullen zonder te vergeten uiteraard, anders ben je kansloos.
Als je nou even meedoet hebben we er op 2 uur tijd al 6, moet kunnen toch.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Leuk ja, maar denk niet dat we de 10 gaan halen. Bovendien heeft vrijwel iedereen dezelfde teams gekozen deze ronde
Mijne stonden al op de vorige paginaquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:28 schreef maerk het volgende:
[..]
Als je nou even meedoet hebben we er op 2 uur tijd al 6, moet kunnen toch.![]()
Bovendien, tijdens de playoffs komen er heel veel mensen posten die hier het hele jaar niet komen, waar overigens niks mee mis.
Oops, weer te vlug geantwoord!quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:40 schreef Seam het volgende:
[..]
Mijne stonden al op de vorige paginaMaar zal het herhalen:
Wegens een geschil sta ik rood op paypall dus dan moet ik 15 euro storten om mee te doen...quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
Koppelen we er een inleg aan? 5E via paypall ofzo? Mocht iemand zich daartoe geroepen voelen dan
Ben benieuwd naar de Seahawks game. Temperatuur wordt 15 onder nul. Lynch is terug. Kan alle kanten Op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:27 schreef Omega het volgende:
Chiefs @ Texans
Steelers @ Bengals
Seahawks @ Vikings
Packers @ Redskins
Om toch een beetje afwijkend te zijn van de rest
Maar behalve de bengals denk ik dat Vikings en Redskins wel degelijk hun thuis wedstrijden zullen winnen. De Chiefs zie ik toch wel erg ver komen, die 10 win streak hebben ze niet voor niets.
Verder ben ik het met FritzW eens, ik hoop ook niet op Steelers, Patriots, Seahawks. Niet omdat het geen goede franchises zijn, maar ik hoop gewoon op nieuwe teams die ver komen.
Steelers hebben net zoveel playoff optredens als de Texans sinds 2011, Texans hebben zelfs meer wins. Steelers doen al jaren niks in de playoffs.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:27 schreef Omega het volgende:
Verder ben ik het met FritzW eens, ik hoop ook niet op Steelers, Patriots, Seahawks. Niet omdat het geen goede franchises zijn, maar ik hoop gewoon op nieuwe teams die ver komen.
Packers inderdaad ook een team die ik hoop dat eerste ronde er direct uit gaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:32 schreef PirE het volgende:
[..]
Steelers hebben net zoveel playoff optredens als de Texans sinds 2011, Texans hebben zelfs meer wins. Steelers doen al jaren niks in de playoffs.
En dan niet de Packers noemen die voor het 7e jaar op rij meedoen aan de playoffs.
Om ver te komen heb je gewoon een goede qb nodig die zich heeft bewezen in de playoffs en dan kom je al snel uit bij Rodgers, Brady, Big Ben en Wilson.
Vind de Chiefs een net niet team. Geen bijzonder goede qb, geen super defense, etcetera. Het is allemaal in orde maar nergens echt goed en denk dat je toch wel ergens echt goed in moet zijn om de super bowl te winnen. Panthers verslaan de Chiefs op alle fronten in mijn eigen rankings, zie ze eerder als een outsider.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:03 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik lees hier niks over een eventuele favorietenrol van de Chiefs. Toch het team wat het meest in vorm is met een 10 game winning streak(van 1-5 naar 11-5)! Gedurende deze streak o.a. de Broncos en de Steelers met gemak aan de kant gezet, en dat alles zonder Jamaal Charles!
Iedereen denkt, tja de Chiefs, maar 10 wins op rij is zeker knap. Ik zie nu dat ze geen één primetime wedstrijd hebben gespeeld tijdens die 10 wins dus ze vallen gewoon niet zo op. Alex Smith heeft ook niet de persoonlijkheid van Brady, Peyton of Big Ben om echt op te vallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs D niet super? Volgens mij zijn er niet veel betere defenses in de NFL dit seizoen.
Helemaal mee eens, gaan het ook in de wedstrijd volgend weekend prima doen. Ik zie ze nog wel de championship ronde halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel prima zo, dat ze een beetje onder de radar vliegen. Ik denk dat ze voor geen enkel AFC team onder doen.
Zonde.twitter:SportsCenter twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 05:51:41Marshawn Lynch has been ruled out for Seahawks' Wild Card game against the Vikings Sunday. https://t.co/Zoxqn2BvcI reageer retweet
Kan denk ik niet. Je kan wel een screenshot maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:00 schreef Boezeidekoe het volgende:
Shit de vetgedrukte teams worden niet overgenomen vanuit Excel![]()
Iemand enig idee hoe ik dit goed krijg?
Hmmm...heb het maar veranderd in een overzicht van de deelnemers. Als er iets niet klopt hoor ik dat wel na het plaatsen van de standquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan denk ik niet. Je kan wel een screenshot maken.
Mooi georganiseerd! Misschien in de volgende ronde met (1) of (2) werken achter het resultaat? Heb je geen gedoe met vetgedrukte letters etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welkom bij de FOK! NFL Toto!
Belangstellenden verwijs ik naar de vorige pagina's in dit topic. Inmiddels al 17 voorspellingen binnen, dus we kunnen beginnen!
.....
Lekker bezig zoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hmmm...heb het maar veranderd in een overzicht van de deelnemers. Als er iets niet klopt hoor ik dat wel na het plaatsen van de stand
Whisky en chips staan klaar. Let the games begin!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:20 schreef maerk het volgende:
Heb er trouwens verrekte veel zin in vandaag met de playoffs, heerlijk!
Daarom en vorige week was het al ontiegelijk koud aan het publiek en spelers te zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef F.Begbie het volgende:
De fans moeten een dekentje naar het stadion meenemen bij Vikings - Seahawks. Mogelijk koudste NFL wedstrijd ooit.
Ik cast Gamepass naar mijn TV. Beeld is gewoon goed. Volgens mij is er geen Playstation app vanwege de sponsoring door Microsoft.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:35 schreef Droopie het volgende:
Ik ga denk ik de avond wedstrijd live kijken en de herhaling van de nachtwedstrijd morgenochtend in de herhaling op fox.
Volgend seizoen neem ik een gamepass en zeg ik fox international op (engels voetbal gaat nml. naar Ziggo).
Heeft iemand ervaringen met een gamepass op zijn tv (app op sony tv of evt playstation 4)
Het meeste zin heb ik in de Seahawks @ Vikings.
Ehhh..neem voor 15 euro 1 maand fox sports internationalquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:15 schreef Asschen_sukar het volgende:
Pff, gamepass voor de playoffs alsnog even 65 euro aftikken. Ik zoek wel een stream op geloof ik
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ehhh..neem voor 15 euro 1 maand fox sports international
http://www.foxsports.nl/a(...)031621155.1451865400
Vandaag hebben de ze the road to the playoffs, hard knocks 2015, beide wedstrijden.
Enige wat je niet hebt is de buitenlandse reclame.
Kijk je gelijk even FA Cup erbij en zeg je hem na de Superbowl op.
Wil je op de tv kijken hou rekening ermee dat het activeren van je provider wel een paar uur tot dag kan duren.quote:
Maar vind jij fox international het bedrag waard zonder engels voetbal?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:21 schreef Keyos het volgende:
Januari, mooiste maand van het jaar![]()
![]()
. Maar hopen op wat epische games (en de Pats wederom in de Super Bowl).
Ben overigens ook super blij met die Fox Sports international, die zenden voor een betaalbaar bedrag gewoon alle postseason wedstrijden uit. Ook gelijk de reden waarom ik weiger om 150+ euro te betalen voor een gamepass voor de season, ondanks dat ik baal van de gemiste wedstrijden zendt Fox toch het meeste wel uit.
Ik kijk eigenlijk altijd op m'n pc, dus dat is geen probleemquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wil je op de tv kijken hou rekening ermee dat het activeren van je provider wel een paar uur tot dag kan duren.
Kan je wel inloggen op je laptop of ipad
Klopt, in principe krijg je 'maar' 5 wedstrijden per week en de wedstrijden zijn willekeurig die ze uitzenden (met wat nuance, maar op zondagavond zijn het volgens mij altijd de foxwedstrijden en niet van cbs)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk altijd op m'n pc, dus dat is geen probleem
Zo alleen voor de playoffs vind ik Fox wel prima, dan zenden ze toch alles uit. Voor het normale seizoen vind ik het zonde geld, ze zenden te weinig uit wat mij betreft. En ik wil sowieso alle wedstrijden van de saints zien.
Houd ik ook weer een traditie in ere, door wederom niet mee te doen aan de voorspellingenquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:10 schreef Boezeidekoe het volgende:
Even een traditie in ere houden, de play-off voorspellingen:
Dat zou jammer zijn, we hebben nog 1 deelnemer nodig om de 20 vol te maken. En jij, als 1 van de "originals" zou eigenlijk niet mogen ontbrekenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Houd ik ook weer een traditie in ere, door wederom niet mee te doen aan de voorspellingen
Klopt niet, de CBS wedstrijden komen bijna net zo vaak aan bod als de FOX wedstrijden. Het ligt er maar net aan of de meest interessante wedstrijden van een weekend een uitspelend NFC team betreffen(FOX) of een AFC team(CBS).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Klopt, in principe krijg je 'maar' 5 wedstrijden per week en de wedstrijden zijn willekeurig die ze uitzenden (met wat nuance, maar op zondagavond zijn het volgens mij altijd de foxwedstrijden en niet van cbs)
die 20 is nu volgemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:13 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, we hebben nog 1 deelnemer nodig om de 20 vol te maken. En jij, als 1 van de "originals" zou eigenlijk niet mogen ontbreken![]()
Dat wordt lastig unspoilered kijkenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef Guard het volgende:
[..]
die 20 is nu volgemaakt![]()
Veel plezier met kijken, ik ga morgen even downloaden en unspoiled kijken..
Nog even kijken wanneer ik de zondag wedstrijden kan kijken, maandag de hele dag cursus, pas laat thuis![]()
Dat zal dus wel dinsdagavond worden voordat ik kan kijken...
Genoteerd! (kickoff nog niet geweest).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:32 schreef Keyos het volgende:
Weet overigens niet of ik nog "mee kan doen" of hoe dit exact is opgezet, maar dit is lig mijn voorspelling van dit weekend:
Chiefs @ Texans
Steelers @ Bengals
Seahawks @ Vikings
Packers @ Redskins
Volgens mij die met de Ravens als ik me goed herinner?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:37 schreef DaveDave09 het volgende:
Gebeurde dit niet een paar jaar terug in de superbowl
Als ik het schema van NFL bekijk zou de aftrap 00:30 NL tijd moeten zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Guys, Weet iemand hoelaat de superbowl begint aangezien het in Cali is.
de 8ste is namelijk me eerste stagedagdus ik moet keuzes maken.
was wel begin van de tweede helft maar correctquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij die met de Ravens als ik me goed herinner?
Zoals altijd (? of de afgelopen jaren iig)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:41 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als ik het schema van NFL bekijk zou de aftrap 00:30 NL tijd moeten zijn.
Beetje gegoogeld en daar staat iig dat het vorig jaar ook 00:30 NL tijd startte. Maar ik weet niet of dat dan ook direct de kickoff is of de start van de uitzending. In mijn herinnering was het de kickoff tijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:42 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Zoals altijd (? of de afgelopen jaren iig)
Altijd 6.30 PM ET, of het nu in Californië of Florida wordt gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:41 schreef Silver_Shark het volgende:
Guys, Weet iemand hoelaat de superbowl begint aangezien het in Cali is.
de 8ste is namelijk me eerste stagedagdus ik moet keuzes maken.
Keek die wedstrijd op een hotelkamer in Disneyland Parijs. Toenmalige vriendin was not amused, stond ook niet echt op die lichtuitval te wachten die nachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef Silver_Shark het volgende:
2 jaar terug was het om 01:30 begonnen toen het licht uitvielhalf 7 was ik thuis...
Ach ze moeten nog inkomenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:55 schreef Breidniet het volgende:
Texans bakken er vooralsnog niks van.
Chiefs halen de SB.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Keyos het volgende:
Weten in ieder geval dat het niet aannemelijk is dat één van deze teams de Super Bowl gaan halen.
Waarschijnlijk niet maar is weer eens wat anders dan de gebruikelijke kandidatenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:09 schreef Keyos het volgende:
Weten in ieder geval dat het niet aannemelijk is dat één van deze teams de Super Bowl gaan halen.
Alleen de 1e 11 secondesquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
Net terug van een oproep van mn werk, nog wat gemist in het eerste kwart? Heb de stand ook nog niet gezien, reclame nu
Dat teams af en toe iets raars/nieuws/confusing proberen okay, maar dit.....quote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:39 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nou dat pakt goed uit dat gegoochel met Wilfork en Watt
Ik wilde het net zeggen, gevoelsmatig mis ik het een en anderquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:58 schreef Keyos het volgende:
Goddomme ik word wel een beetje moe van Fox, ze zijn al meerdere keren te laat ingeschakeld.
Half Time speech heeft ook nog niet veel goeds gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:02 schreef Breidniet het volgende:
Ze winden er geen doekjes om gelukkig, "Hoyer is horrible", tijd om een QB te draften voor de texans
Ze zijn toch ook in de playoffs gekomen, dus ergens moet er iets goed gegaan zijn.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe moeten de Texans ooit punten op het bord krijgen met Hoyer als QB
Alternatieven waren ook niet bestquote:Op zondag 10 januari 2016 00:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ze zijn toch ook in de playoffs gekomen, dus ergens moet er iets goed gegaan zijn.
Yeah... de AFC South is niet bepaald op z'n sterkst dit jaar. Normaal gesproken heb je de Colts natuurlijk maar die hebben na deflategate gekregen wat ze verdienen.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Alternatieven waren ook niet best
Truequote:Op zondag 10 januari 2016 00:21 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Alternatieven waren ook niet best
Als Luck fit was gebleven had ik eerder de colts de divisie zien winnen. maar ik ben blij dat de Chiefs doorgaan zoals het er nu uitziet:)quote:Op zondag 10 januari 2016 00:23 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yeah... de AFC South is niet bepaald op z'n sterkst dit jaar. Normaal gesproken heb je de Colts natuurlijk maar die hebben na deflategate gekregen wat ze verdienen.
Pfoe lastig, je kan altijd naar een Buffalo Wild Wings gaan. Hoef je niet >21 voor te zijn als ik het goed begrijp.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nou 1e seizoens fouten
Weet niet of ik de wedstrijd hierna trek haha.
Offtopic:
Ben komende tijd in NYC. Echter 20 en dus geen bar mogelijkheden. Iemand tips waar het leuk is nfl te kijken? Leeftijd is kak.
Ga zeker een bar proberen. Als ze om id vragen dan helaas haha. Triest dat t om die paar maandjes zon gedoe is :pquote:Op zondag 10 januari 2016 00:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Pfoe lastig, je kan altijd naar een Buffalo Wild Wings gaan. Hoef je niet >21 voor te zijn als ik het goed begrijp.
Yeah, erg overdreven daar. Heb in MetLife Stadium zelfs meegemaakt dat IEDEREEN zich moest identificeren bij het kopen van alcohol. Juist, ook bejaarden. Anders is het natuurlijk discriminatiequote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga zeker een bar proberen. Als ze om id vragen dan helaas haha. Triest dat t om die paar maandjes zon gedoe is :p
Ik had ergens gelezen dat het meer dan 20 jaar geleden was dat KCC een playoff wedstrijd had gewonnen?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef zjroentje het volgende:
20-0. Dit mag niet meer fout gaan, maar dat dacht ik 2 jaar geleden ook.
Gelukkig is Hoyer geen Luck.
22 jaar. Paar honderd meter verderop, in de Astrodome.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat het meer dan 20 jaar geleden was dat KCC een playoff wedstrijd had gewonnen?
Het lijkt echt nergens op, 16 wedstrijden om in de playoffs te komen en dan zo'n wedstrijd spelen..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Wat zou nou het game plan zijn van de Texans? Uhhhhmmm we hebben niet echt een running game, weet je wat alles op Hopkins en we zien wel hoe ver we komen(nergens dus)?
Houston Oilers las ik wat nu de Tennessee Titans zijn?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
22 jaar. Paar honderd meter verderop, in de Astrodome.
Daarentegen kun je wel op elke straathoek een AK-47 kopen, das dan weer een voordeelquote:Op zondag 10 januari 2016 00:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ga zeker een bar proberen. Als ze om id vragen dan helaas haha. Triest dat t om die paar maandjes zon gedoe is :p
Weltrusten!quote:
Niet te hopen dat het thuispubliek bij de Seahawks - Vikings dit voorgeschoteld krijgen (in -18 graden).quote:Op zondag 10 januari 2016 01:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Dat denken ze in het stadium ook geloof ik
Lekker frustrerend ook voor de rest van het team. Vijf of zes turn overs van hoyer nu...quote:
Wilfork's gezicht stond op onweerquote:Op zondag 10 januari 2016 01:24 schreef ssebass het volgende:
[..]
Lekker frustrerend ook voor de rest van het team. Vijf of zes turn overs van hoyer nu...
Automatisch verlengd?quote:Op zondag 10 januari 2016 01:26 schreef neggix het volgende:
Heb een regular season pass, want 65¤ voor een paar wedstrijden vond ik net ff teveel, maar kijk op dit moment de wedstrijd live via de gamepass app? Iemand enig idee hoe dat zo is?
Schok ff maar blijkbaar gaat mijn betaalde seizoen tot 15 januari, dus mag deze wedstrijden nog live kijken 😊quote:
Lekker voor hem en zijn onsportieve ploeg (aldus mijn bescheiden mening) hahaquote:Op zondag 10 januari 2016 04:54 schreef Keyos het volgende:
Ow jee, ziet er niet best uit bij Big Ben.
Kijk een beetje dubbel naar de wedstrijd. Heb wel een zwak voor de Steelers dus heb liever dat zij doorgaan, maar zie de Pats liever tegen de Bengals spelen thuis en de Broncos tegen Kansas City dan een Steelers (misschien zonder Big Ben) tegen de Broncos. Thuisvoordeel zou wel prettig zijn in deze playoffs.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Lekker voor hem en zijn onsportieve ploeg (aldus mijn bescheiden mening) haha
Nou na een challenge zo overdreven juichen als er een speler knockout gaat, breek dan maar alles af.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:11 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kijk een beetje dubbel naar de wedstrijd. Heb wel een zwak voor de Steelers dus heb liever dat zij doorgaan, maar zie de Pats liever tegen de Bengals spelen thuis en de Broncos tegen Kansas City dan een Steelers (misschien zonder Big Ben) tegen de Broncos. Thuisvoordeel zou wel prettig zijn in deze playoffs.
Als de play gewoon legal is zie ik eerlijk gezegd niet in waarom je niet zou mogen juichen na een challenge. Ze hebben zelfs een reden om boos te zijn, heel het veld lag open.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou na een challenge zo overdreven juichen als er een speler knockout gaat, breek dan maar alles af.
Challenge aanvragen oke *regels zijn regels* maar niet zo overdreven
Godzijdank voor deze tweede helft, die pot van Kansas was een beetje een anti-climax voor de neutrale kijker.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:22 schreef Droopie het volgende:
Dames en heren..
Ik vind dit een playoff waardige wedstrijd.
Ik wou heel stukje tikken over respect.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als de play gewoon legal is zie ik eerlijk gezegd niet in waarom je niet zou mogen juichen na een challenge. Ze hebben zelfs een reden om boos te zijn, heel het veld lag open.
Haha ja , weet er alles vanquote:Op zondag 10 januari 2016 05:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wou heel stukje tikken over respect.
Maar ja, ik ben feyenoord supporter en tegen Ajax hebben we dat ook niet..
Vak JJ hierquote:Op zondag 10 januari 2016 05:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Haha ja , weet er alles van(seizoenskaarthouder van Feyenoord). Ah joh, juist die vijandigheid maakt de Nederlandse sport mooi. Heb een half jaartje op Long Island gewoond en veel sportwedstrijden (voornamelijk honkbal) bezocht, ondanks dat het mooi is dat je als 'uitsupporter' op de thuisvakken kunt begeven, mis je aan de andere kant de spanning en vijandigheid.
Heb meerdere edities Red Sox - Yankees en Yankees - Red Sox bezocht, dat is maar een tamme boel (desalniettemin wel leuk om mee te maken).
Dat wordt fittie.quote:
Je ziet iig wel dat het aan respect schort bij beide teamsquote:Op zondag 10 januari 2016 05:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
We hoeven niet eens te wachten op het einde
Nog steeds geen spoilers :p
Ik ga slapen, morgen als iedereen het gezien heeft analyseren we het helemaal kapot. Antwoord kan ik wel raden.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:55 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je ziet iig wel dat het aan respect schort bij beide teams.
Hij was ruim in bounds met z'n voeten. Als ik het goed begrijp gaat het erom dat nadat je die 2 voeten in bounds hebt, je controle over de bal houdt (dus dat de bal niet de grond raakt of je via de grond de controle krijgt). De bal heeft na de (legale) catch de grond niet geraakt waardoor het een fair catch is.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:32 schreef PirE het volgende:
Ben nu bij die onfortuinlijke hit op Bernard. Ik leer veel van deze wedstrijd, helmet to helmet is gewoon legaal.
Snap die TD van Bryant ook niet, volgens mij had hij pas controle vlak voor die flip en ik heb geen 2 voeten in bounds gezien.
Die bal bewoog flink toen hij hem met een hand achter zijn been had. In mijn ogen had hij controle met been 1 in bounds, been 1 komt los en hij zet been 2 neer, verliest controle (bal is echt niet secure op dat moment), regains controle en doet die flip waarbij been 1 nooit meer in bounds neerkomt.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hij was ruim in bounds met z'n voeten. Als ik het goed begrijp gaat het erom dat nadat je die 2 voeten in bounds hebt, je controle over de bal houdt (dus dat de bal niet de grond raakt of je via de grond de controle krijgt). De bal heeft na de (legale) catch de grond niet geraakt waardoor het een fair catch is.
Heb zelf ook weer wat geleerd gisteren met die situatie dat een bal die je naar achteren gooit een fumble wordt als die niet wordt gevangen (?).
Die hit op Bernard was legaal omdat hij een runner was geworden, dus niet defenseless meer.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:32 schreef PirE het volgende:
Ben nu bij die onfortuinlijke hit op Bernard. Ik leer veel van deze wedstrijd, helmet to helmet is gewoon legaal.
Snap die TD van Bryant ook niet, volgens mij had hij pas controle vlak voor die flip en ik heb geen 2 voeten in bounds gezien met complete controle.
En als je de uitslag niet wil weten moet je het topic gewoon vermijden tot je gekeken hebt. Dat doe ik in ieder geval.
Het was wel een vrij soepele vertaling van de bal is onder controle als hij altijd met 1 hand tegen je lichaam wordt gehouden regelquote:Op zondag 10 januari 2016 15:24 schreef popolon het volgende:
Die TD van Bryant was echt te gek voor woorden.
Ergens ook Lewis zijn schuld. Je weet dat je een risico neemt als je Burfict opstelt.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:15 schreef BobW het volgende:
[..]
Wel zielig voor Marvin Lewis. Eindelijk een goed team, raakt je QB geblesseerd en verpesten een maar heethoofden (en domme fumble) een playoff game.
Dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef popolon het volgende:
De NFL staat bol van kromme regels, daar moet de bezem doorheen. Dit is een TD.
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:31 schreef popolon het volgende:
De NFL staat bol van kromme regels, daar moet de bezem doorheen. Dit is een TD.
Helemaal mee eens, ze gaan na het seizoen die regel bekijken maar consequent met de afgelopen jaren was dit geen TD.quote:
Ik weet denk ik wel waarom: bij die 3 sporten heb je al 3/5/7 wedstrijden in de playoffs, de NFL is one and done.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Niets gezien van Steelers. Ook net pas de kickoff TD teruggekeken van Chiefs
Maar toch, ik weet niet waarom, maar NFL/playoffs/SB heeft iets magisch. MLB/NBA/NHL hebben dat bij lange na niet imo.
twitter:NBCSportsPR twitterde op zondag 10-01-2016 om 17:23:36Current field temp. @Seahawks at @Vikings. Coverage starts on NBC at noon ET. https://t.co/XAPzlSXNzV reageer retweet
twitter:kare11 twitterde op zondag 10-01-2016 om 17:08:28The #Vikings #Gjallarhorn is shattered from the cold temps before today's #SEAvsMIN game. https://t.co/0MceMuekPl reageer retweet
Geen verlengen hoor. Replay later deze maandquote:Op zondag 10 januari 2016 18:45 schreef Smoofie het volgende:
Gamepass zie je dan anthwm niet he? Op fox is FA cup....wss verlengen
Oh, league cup is one game dan? Een van die bekertoernooien had geen replay toch?quote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Geen verlengen hoor. Replay later deze maand
Gelukkig wel zeg .. zou wat zijn, half uur van de playoffs missen daardoorquote:Op zondag 10 januari 2016 18:46 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Geen verlengen hoor. Replay later deze maand
En ik die ene dag vorige week dat we hier een gevoelstemperatuur van -1 hadden maar koud vindenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:16 schreef zjroentje het volgende:
Gevoelstemperatuur van -30 graden Celsius. Kolere.twitter:kare11 twitterde op zondag 10-01-2016 om 17:08:28The #Vikings #Gjallarhorn is shattered from the cold temps before today's #SEAvsMIN game. https://t.co/0MceMuekPl reageer retweet
jaquote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef artm het volgende:
Iemand anders ook last van een piep om de zoveel seconden bij Fox Sports 2?
Volgens mij is het weg!quote:Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef F.Begbie het volgende:
Ik was dus hier aan het zoeken waar het vandaan kon komen. Hopelijk is het zo weg want heel irritant.
geweldig, nog genoeg met korte mouwen.quote:
Prachtig hoe koud het is, hoop op wat beters dan Chiefs-Texans gister want dat was een aanfluitingquote:Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef maerk het volgende:
Prachtig tijdstip, 19.00 Seahawks-Vikings in de bittere kou, en dat terwijl je zelf met de haard aan op je bankje zit. Mooier wordt het niet.
Hoe kan je dat nou zeggenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Prachtig hoe koud het is, hoop op wat beters dan Chiefs-Texans gister want dat was een aanfluiting
Ja, viel me ook al op. Lekker voor de spieren ook die kou eroverquote:Op zondag 10 januari 2016 19:18 schreef F.Begbie het volgende:
Korte mouwtjes, dan ben je ook niet helemaal lekker hoor.
Godver ik ook al zoeken en kijkenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:06 schreef F.Begbie het volgende:
Ik was dus hier aan het zoeken waar het vandaan kon komen. Hopelijk is het zo weg want heel irritant.
Daar krijgt een architect geen harde plasser vanquote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zat even het topic terug te scrollen en zag die post over nieuwe stadions. Ik blijf me altijd verwonderen over die NFL stadions. Vreemde vormen/tribunes, open ruimtes. Waarom niet gewoon helemaal rond en symmetrisch?
Hij probeerde het nog leuk te redden, die kick, door het maar op een lopen te zetten. Als het lukt ben je de held.quote:
Ik vind ze juist prachtig, net mooi dat het niet allemaal standaard is, ieder stadion heeft zijn eigen identiteit.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zat even het topic terug te scrollen en zag die post over nieuwe stadions. Ik blijf me altijd verwonderen over die NFL stadions. Vreemde vormen/tribunes, open ruimtes. Waarom niet gewoon helemaal rond en symmetrisch?
Vind het vreselijkquote:Op zondag 10 januari 2016 19:28 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik vind ze juist prachtig, juist mooi dat het niet allemaal standaard is, ieder stadion heeft zijn eigen identiteit.
Enige vreemde is dat de gewone burger van de steden zo vaak het stadion betaald, voor wegenonderhoud en onderwijs geen stuiver geven maar hup een stadion van 1 miljard, geen probleemquote:Op zondag 10 januari 2016 19:31 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik vind het ook wel wat hebben, die aparte vormen. Niet zo dertien in een dozijn
Jij hebt last week tonight met John Oliver gezien.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Enige vreemde is dat de gewone burger van de steden zo vaak het stadion betaald, voor wegenonderhoud en onderwijs geen stuiver geven maar hup een stadion van 1 miljard, geen probleem
Eerlijk gezegd niet, ik las het al een tijdje geleden in artikelen op Sports Illustrated en ESPN, maar ik zal JO eens even kijken, die komt altijd grappig uit de hoek, in Community was het ook al een heldquote:Op zondag 10 januari 2016 19:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij hebt last week tonight met John Oliver gezien.
Oplichters zijn het, allemaal daar bij die eigenaren
Is hier niet anders tochquote:Op zondag 10 januari 2016 19:36 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Enige vreemde is dat de gewone burger van de steden zo vaak het stadion betaald, voor wegenonderhoud en onderwijs geen stuiver geven maar hup een stadion van 1 miljard, geen probleem
Soms lijkt het daar wel op maar niet in de Frequentie als in de VS, maar wie weet eist PSV dit jaar wel een nieuw stadion en anders dreigen ze naar Middelburg te verhuizenquote:
Hehehequote:Op zondag 10 januari 2016 19:47 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Soms lijkt het daar wel op maar niet in de Frequentie als in de VS, maar wie weet eist PSV dit jaar wel een nieuw stadion en anders dreigen ze naar Middelburg te verhuizen
Die had ik al eens gezien, die van deze week over stadions kan ik niet vinden.quote:Op zondag 10 januari 2016 19:54 schreef Droopie het volgende:
Leuk voor de halftime.
Wedstrijd valt een beetje tegen, maar wie zou wel kunnen presteren met deze kou
Er was er geen van deze week. Zo heet de show gewoonquote:Op zondag 10 januari 2016 20:02 schreef Breidniet het volgende:
[..]
Die had ik al eens gezien, die van deze week over stadions kan ik niet vinden.
Wel een briljant filmpje overigens
Het weer verandert heel de game. Weinig passing, kicks komen niet ver.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:22 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gaan ze met nog een minuut te spelen knees nemen?
Er gebeurt niet veel nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |