Utrecht of Amersfoort.quote:
Wauw t gaat inderdaad vlot D-Equote:Op maandag 15 februari 2016 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Hypotheek is rond, stukken liggen bij de notaris. Dat ging snel!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 15 februari 2016 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
Hypotheek is rond, stukken liggen bij de notaris. Dat ging snel!
Mn ouderlijk huis in Amersfoort staat te koop. Moet wel grondig verbouwd worden want mn ouders hebben zo'n 20 jaar niks meer gedaan. Zouden ze vorig jaar gaan doen, maar toen gingen ze uit elkaar.quote:
Onze aannemer was ook vrijquote:Op maandag 15 februari 2016 20:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Meerdere waar de aannemers vorige week een hele week niks hebben gedaan ivm carnavalsvakantie?
Oeh even kijken.. Je kan nooit lampen genoeg hebben immersquote:Op maandag 15 februari 2016 20:56 schreef Chicolade het volgende:
Tip voor wie net als ik op zoek is naar lampen: 25% korting op heel veel (bijv Eglo/Lucide) lampen bij http://www.bol.com/nl/ra/(...)woonklus-verlichting op het moment.
Ik kom er nog steeds een aantal tekortquote:Op maandag 15 februari 2016 21:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oeh even kijken.. Je kan nooit lampen genoeg hebben immers
Ik moet nog plafonieres hebben. maar kan echt niks naar mijn zin vinden. Ik vind die jij en lazy hebben erg leuk maar vriendlief is nog niet overtuigd.quote:Op maandag 15 februari 2016 21:13 schreef Chicolade het volgende:
[..]
Ik kom er nog steeds een aantal tekort. Al vind ik in het algemeen het aanbod in hanglampen bij Kwantum leuker, hun aanbod plafondlampen is dan weer wat ongeschikt.
Ligt eraan hoeveel planks hij is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:45 schreef Thrilled het volgende:
Vraagje; wat zijn goede prijzen m.b.t. schuttingen incl. plaatsen? Dan gaat het om zo'n type:
[ afbeelding ]
Krijg een appje van de buurman dat hij iemand kent die het voor 65,- per meter doet, incl. plaatsen. De eerste prijs op Google geeft mij ook dat bedrag dus volgens mij kan het goedkoper?
Ik heb veel offertes gezien en kan je zeggen dat dit een goede prijs is.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 07:45 schreef Thrilled het volgende:
Vraagje; wat zijn goede prijzen m.b.t. schuttingen incl. plaatsen? Dan gaat het om zo'n type:
[ afbeelding ]
Krijg een appje van de buurman dat hij iemand kent die het voor 65,- per meter doet, incl. plaatsen. De eerste prijs op Google geeft mij ook dat bedrag dus volgens mij kan het goedkoper?
Proficiat.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Hypotheekaanvraag goedgekeurd
Maar goed ook, financieringsvoorbehoud was al even verstreken
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Jeetje, heb je de hypotheek zelf geregeld dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:30 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
[..]
Proficiat.Ik ga morgen de offerte tekenen en dan is het voor mij hopelijk ook deze week nog rond. Volgende week is al de datum waarop mijn financiering rond moest zijn. Erg krap allemaal eigenlijk, want ik heb elke keer zo snel als het maar kon werk van het hele gebeuren gemaakt, ik heb telkens vooral lang moeten wachten op de bank. Zat soms zelfs meer dan een week tussen een belletje en het maken van een afspraak.
Joehoe fijnquote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:22 schreef Vanyel het volgende:
Nop, nog niet eens. Eind januari ergens aan het eind van de week de koopovereenkomst getekend, meteen een afspraak gemaakt met een taxateur, maar die kon uiteraard pas ergens de week daarna. Taxatierapport kregen we de week daarna pas weer; dan kun je gaan bellen met de bank voor een afspraak; dat kon eind diezelfde week nog. Eerste gesprek gehad, hypotheek ging toen aangevraagd worden en pas weer ruim een week later (i.v.m. carnaval hier in het zuiden) was die pas binnen. Al met al, door elke keer een week te moeten wachten voor een afspraak of de volgende stap zit je zo een maand verder. Maar goed, morgen dus eindelijk tekenen en dan is alles rond; kunnen we eindelijk de verkoper eens achter de vodden zitten, die inmiddels nog niet eens begonnen is met het opruimen en het inpakken van zijn spullen...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 16:38 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje, heb je de hypotheek zelf geregeld dan?
Wij zitten bij fbto. Hadden er goede ervaring mee wat betreft de auto en ze zijn niet duur.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Ook maar eens verzekeringen regelen. Waar zitten jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |