abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159325965
Het lijkt er nu wel een kerkhof :o
pi_159325988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Het lijkt er nu wel een kerkhof :o
[ afbeelding ]
Haha als je niet beter zou weten _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159329083
Haha inderdaad.
Zag bij de fase 1 al de stadsverwarmingsbuizen lopen - dacht ik.
Gaat hier echt warm water doorheen lopen?
  FOK!mycroftheld zaterdag 23 januari 2016 @ 21:07:25 #79
128465 bondage
pi_159339038
Vloertje in het toilet is inmiddels gerepareerd :7

Alle vloerdelen weggehaald:

Nieuw vloertje er weer in (inmiddels is het volledig dicht):
  maandag 25 januari 2016 @ 10:08:12 #80
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_159375246
Wieee nog maar een week! Dan krijgen m'n man en ik de sleutels van ons jaren 60 rijtjeshuis in Vught. Nu in een huurappartement dus straks ons eerste echte huisje! Voortuin, achtertuin, balkonnetje <3. Ergens in november was de financiering rond en dan duurt het wachten langgggg :p
pi_159375624
Hi!

Ik heb mijn eerste huis "gekocht" (hypo is bijna rond!), en eind maart is de overdracht *O*
Maart duurt nog even, dus heb ik nog de tijd om te bedenken hoe mijn huis er uit moet gaan zien. Ik vind het dan fijn om met een plattegrond te werken, en dan daar meubels ed in te plaatsen.

Nou staat er geen plattegrond op Funda, en ik heb al gemaild naar de makelaar en de VVE, en die hebben ook niks. Ik wil m zelf wel maken, maar ik heb de maten niet. Is er nog iets meer dat ik kan doen, waar ik maten kan opvragen? (en waar de leidingen liggen, ook handig) Of moet toch de makelaar dat doen?

Edit: gemeente gemaild, misschien hebben die iets
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_159378602
Koopcontract is inmiddels getekend, de taxatie wordt, as we speak, uitgevoerd. Met een beetje geluk kunnen we volgende week op hypotheken-jacht. :)
pi_159384673
Even tussendoor voor de nieuwe huis eigenaren.

Hoe hebben jullie het gedaan.....eerst een huis verkocht en toen op zoek of te koop gezet en toch de gok gewaagt?
pi_159384909
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef creative86 het volgende:

Hoe hebben jullie het gedaan.....eerst een huis verkocht en toen op zoek of te koop gezet en toch de gok gewaagt?
Omdat mijn vriend zijn appartement zoals wij op voorhand al wisten, mogelijk minder zou opbrengen dan hij ervoor betaald heeft 3.5 jaar geleden, hebben wij eerst 2 vrijblijvende gesprekken met makelaars gehad voor een waardebepaling. Daarna een gesprek gehad met onze hypotheekadviseur om door te rekenen wat de gevolgen zouden gaan zijn en welke mogelijkheden er voor ons waren.
Nu zaten wij in een redelijk luxe-positie toen bleek dat wij het type huis wat wij op oog hadden en het huidige appartement, beide kunnen financieren. Geen ideale situatie, maar het maakte het wel makkelijker. Op het moment dat wij bezig waren met onderhandelingen van het appartement, zijn wij ook gestart met de onderhandelingen voor ons nieuwe huis. Donderdag is toen de verkoopakte van het appartement getekend, vrijdag waren we klaar met de onderhandelingen voor het nieuwe huis :)

Dus wel-geinformeerd de gok gewaagd, denk ik.
  maandag 25 januari 2016 @ 16:43:45 #85
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159385173
Eerst verkocht en dat duurde 3 jaar }:|
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_159385231
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef creative86 het volgende:

Ik zit 'gelukkig' gehuurd dus ben alleen maar afhankelijk van wanneer de verkoper zijn nieuwe woning op orde heeft en verkast.

Gelukkig tussen aanhalingstekens; want het geeft veel mogelijkheden bij de koop van een huis, maar het heeft ook genoeg geld gekost al die jaren die we nu in dit peperdure huurappartement wonen natuurlijk. ;) Ter vergelijking, we gaan nu van een flatje van 82 m² dat ons 750 kale huur per maand kost, naar een vrijstaand woonhuis met een woonoppervlak van ruim 160 m² op een perceel van bijna anderhalf are, waarbij we er netto maar 100 euro per maand op achteruit gaan...
pi_159385326
Whow dat is wel heel goed verlopen!

het idee in mn achterhoofd dat mijn huis niet zo snel verkocht zou worden spookt wel aardig rond. Al weet ik dat kwa financierbaarheid heel veel ruimte zit....maar toch.

quote:
17s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:32 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Omdat mijn vriend zijn appartement zoals wij op voorhand al wisten, mogelijk minder zou opbrengen dan hij ervoor betaald heeft 3.5 jaar geleden, hebben wij eerst 2 vrijblijvende gesprekken met makelaars gehad voor een waardebepaling. Daarna een gesprek gehad met onze hypotheekadviseur om door te rekenen wat de gevolgen zouden gaan zijn en welke mogelijkheden er voor ons waren.
Nu zaten wij in een redelijk luxe-positie toen bleek dat wij het type huis wat wij op oog hadden en het huidige appartement, beide kunnen financieren. Geen ideale situatie, maar het maakte het wel makkelijker. Op het moment dat wij bezig waren met onderhandelingen van het appartement, zijn wij ook gestart met de onderhandelingen voor ons nieuwe huis. Donderdag is toen de verkoopakte van het appartement getekend, vrijdag waren we klaar met de onderhandelingen voor het nieuwe huis :)

Dus wel-geinformeerd de gok gewaagd, denk ik.
pi_159385358
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:43 schreef laziness het volgende:
Eerst verkocht en dat duurde 3 jaar }:|
Dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn! Al kan ik wel een behoorlijke restschuld meenemen om er vanaf te komen. Maar elke schuld moet betaald worden dus liever niet
pi_159386010
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:51 schreef creative86 het volgende:
Whow dat is wel heel goed verlopen!

het idee in mn achterhoofd dat mijn huis niet zo snel verkocht zou worden spookt wel aardig rond. Al weet ik dat kwa financierbaarheid heel veel ruimte zit....maar toch.

[..]

We hebben hier ook maar 1 kijker gehad :') appartement heeft nog geen 3 weken te koop gestaan, de maandag na kerst hadden we een bod. T ging echt bizar snel
  maandag 25 januari 2016 @ 19:00:48 #90
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_159388694
quote:
1s.gif Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef creative86 het volgende:

[..]

Dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn! Al kan ik wel een behoorlijke restschuld meenemen om er vanaf te komen. Maar elke schuld moet betaald worden dus liever niet
De eerste die een bod deed heeft het gekocht en een flinke restschuld hadden we ook.
De markt heeft lang op zijn gat gelegen en loopt bij de 'starters appartementen' nog niet echt goed.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_159392669
Eerst analyse gemaakt over verkoopbaarheid appartement dmv makelaars. Binnen 3 maanden zou moeten lukken.

Daarna nieuwbouwhuis gekocht en financiering geregeld. Dubbele lasten konden we dragen.

Toen ons appartement te koop gezet en deze was binnen een week verkocht.
42 is the Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything.
pi_159402724
Weet iemand hier leuke 'adresjes' voor lampen? Mag ook online zijn. Ik zoek nog een aantal lampen en weet vrij goed wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen en of wat ik wil wel bestaat :+.
pi_159406598
Lamp en licht.nl? Hebben wij veel vandaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_159406653
Bed besteld, vloer besteld, wasmachine gekocht, notaris betaald en huis staat als verkocht op Funda. Nog een kleine week *O*
A mind with a heart of it's own
pi_159407591
Leddream.nl
pi_159408000
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lamp en licht.nl? Hebben wij veel vandaan.
Daar had ik een mooie gezien, maar op het moment dat ze me eindelijk antwoord gaven op mijn vraag (na 5 dagen oid), was hij uitverkocht :+.
pi_159416223
Als ik iets lastig vindt dan is het wel de lamp uitzoeken voor boven de eettafel.
pi_159419648
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik iets lastig vindt dan is het wel de lamp uitzoeken voor boven de eettafel.
Ik kom er net achter dat ze mijn hele specifieke idee misschien wel bij de kwantum hebben :o. Dus daar gaan we morgen maar eens kijken dan. Ik ben gewoon niet zo van het rvs/glas voor lampen, dat beperkt de keuze wel een beetje :+.
pi_159426153
Gatgate part 2.

quote:
Beste heer De Jong,

Naar aanleiding van uw onderstaande mail hebben wij intern overleg met de directie gevoerd.

Onze directie is van mening dat een dergelijke sparing een minimale afmeting van 380x550mm moet hebben om goed bereikbaar te zijn. Uw sparing voldoet aan deze gestelde norm.

Het plaatsen van een vlizotrap is voor deze optie nooit een mogelijkheid geweest, indien dit wel zou kunnen hadden wij dit direct kunnen aanbieden bij het offreren van de sparing. Er zijn trappen beschikbaar met een smalle opgang welke in uw sparing passen. Wij adviseren u een dergelijke trap aan te schaffen.

De geoffreerde ¤ 1.500,= is niet alleen het bedrag voor het aanbrengen van de sparing. Met het aanbrengen van deze extra vlieringruimte boven uw woning heeft u tevens een waardevermeerdering voor uw woning aangebracht. Indien wij voor de verkoop van de woningen deze optie al hadden doorgevoerd zouden wij hiermee in de verkoopprijs van de woning ook rekening mee hebben gehouden en had deze een stuk duurder geworden.

Wij zijn van mening dat uw sparing met een afmeting van 380x650mm prima bruikbaar is om de vliering te bereiken. Wij zijn tijdens de vooroplevering ook graag bereid u dit in de woning te demonstreren.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,
Het minimale gat is dus volgens hun nog kleiner. Haha. Benieuwd waar ze die 'norm' vandaan hebben (aangezien ze 'van mening' zijn dat dat minimaal voldoende ruimte is)

Pertinent niet waar dat het nooit de bedoeling was om vlizotrap te plaatsen. In meerwerklijst staat letterlijk "exclusief zelf te plaatsen vlizotrap". Dus er wordt minimaal de suggestie gewekt dat het voor een vlizotrap bedoeld is.

En als ze die vlizotrap dan sowieso zouden aanbieden, dan zouden ze toch ook wel die (volgens mij niet bestaande) smalle trap erbij kunnen aanbieden als dat de bedoeling was?

Eens dat het een waardevermeerdering is, mits je hem normaal kan benaderen.

Ben benieuwd naar hun demonstratie, waarin ze laten zien dat dit prima (!) bruikbaar is.

Morgen maar even Eigen Huis bellen...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 26 januari 2016 @ 23:56:52 #100
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_159426670
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 10:50 schreef Chicolade het volgende:
Weet iemand hier leuke 'adresjes' voor lampen? Mag ook online zijn. Ik zoek nog een aantal lampen en weet vrij goed wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen en of wat ik wil wel bestaat :+.
IKEA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')