Haha als je niet beter zou wetenquote:Op zaterdag 23 januari 2016 12:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Het lijkt er nu wel een kerkhof
[ afbeelding ]
Omdat mijn vriend zijn appartement zoals wij op voorhand al wisten, mogelijk minder zou opbrengen dan hij ervoor betaald heeft 3.5 jaar geleden, hebben wij eerst 2 vrijblijvende gesprekken met makelaars gehad voor een waardebepaling. Daarna een gesprek gehad met onze hypotheekadviseur om door te rekenen wat de gevolgen zouden gaan zijn en welke mogelijkheden er voor ons waren.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef creative86 het volgende:
Even tussendoor voor de nieuwe huis eigenaren.
Hoe hebben jullie het gedaan.....eerst een huis verkocht en toen op zoek of te koop gezet en toch de gok gewaagt?
Ik zit 'gelukkig' gehuurd dus ben alleen maar afhankelijk van wanneer de verkoper zijn nieuwe woning op orde heeft en verkast.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:23 schreef creative86 het volgende:
Even tussendoor voor de nieuwe huis eigenaren.
Hoe hebben jullie het gedaan.....eerst een huis verkocht en toen op zoek of te koop gezet en toch de gok gewaagt?
quote:Op maandag 25 januari 2016 16:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend zijn appartement zoals wij op voorhand al wisten, mogelijk minder zou opbrengen dan hij ervoor betaald heeft 3.5 jaar geleden, hebben wij eerst 2 vrijblijvende gesprekken met makelaars gehad voor een waardebepaling. Daarna een gesprek gehad met onze hypotheekadviseur om door te rekenen wat de gevolgen zouden gaan zijn en welke mogelijkheden er voor ons waren.
Nu zaten wij in een redelijk luxe-positie toen bleek dat wij het type huis wat wij op oog hadden en het huidige appartement, beide kunnen financieren. Geen ideale situatie, maar het maakte het wel makkelijker. Op het moment dat wij bezig waren met onderhandelingen van het appartement, zijn wij ook gestart met de onderhandelingen voor ons nieuwe huis. Donderdag is toen de verkoopakte van het appartement getekend, vrijdag waren we klaar met de onderhandelingen voor het nieuwe huis
Dus wel-geinformeerd de gok gewaagd, denk ik.
Dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn! Al kan ik wel een behoorlijke restschuld meenemen om er vanaf te komen. Maar elke schuld moet betaald worden dus liever nietquote:
We hebben hier ook maar 1 kijker gehadquote:Op maandag 25 januari 2016 16:51 schreef creative86 het volgende:
Whow dat is wel heel goed verlopen!
het idee in mn achterhoofd dat mijn huis niet zo snel verkocht zou worden spookt wel aardig rond. Al weet ik dat kwa financierbaarheid heel veel ruimte zit....maar toch.
[..]
De eerste die een bod deed heeft het gekocht en een flinke restschuld hadden we ook.quote:Op maandag 25 januari 2016 16:52 schreef creative86 het volgende:
[..]
Dat zou mijn grootste nachtmerrie zijn! Al kan ik wel een behoorlijke restschuld meenemen om er vanaf te komen. Maar elke schuld moet betaald worden dus liever niet
Daar had ik een mooie gezien, maar op het moment dat ze me eindelijk antwoord gaven op mijn vraag (na 5 dagen oid), was hij uitverkochtquote:Op dinsdag 26 januari 2016 13:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Lamp en licht.nl? Hebben wij veel vandaan.
Ik kom er net achter dat ze mijn hele specifieke idee misschien wel bij de kwantum hebbenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 19:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Als ik iets lastig vindt dan is het wel de lamp uitzoeken voor boven de eettafel.
Het minimale gat is dus volgens hun nog kleiner. Haha. Benieuwd waar ze die 'norm' vandaan hebben (aangezien ze 'van mening' zijn dat dat minimaal voldoende ruimte is)quote:Beste heer De Jong,
Naar aanleiding van uw onderstaande mail hebben wij intern overleg met de directie gevoerd.
Onze directie is van mening dat een dergelijke sparing een minimale afmeting van 380x550mm moet hebben om goed bereikbaar te zijn. Uw sparing voldoet aan deze gestelde norm.
Het plaatsen van een vlizotrap is voor deze optie nooit een mogelijkheid geweest, indien dit wel zou kunnen hadden wij dit direct kunnen aanbieden bij het offreren van de sparing. Er zijn trappen beschikbaar met een smalle opgang welke in uw sparing passen. Wij adviseren u een dergelijke trap aan te schaffen.
De geoffreerde ¤ 1.500,= is niet alleen het bedrag voor het aanbrengen van de sparing. Met het aanbrengen van deze extra vlieringruimte boven uw woning heeft u tevens een waardevermeerdering voor uw woning aangebracht. Indien wij voor de verkoop van de woningen deze optie al hadden doorgevoerd zouden wij hiermee in de verkoopprijs van de woning ook rekening mee hebben gehouden en had deze een stuk duurder geworden.
Wij zijn van mening dat uw sparing met een afmeting van 380x650mm prima bruikbaar is om de vliering te bereiken. Wij zijn tijdens de vooroplevering ook graag bereid u dit in de woning te demonstreren.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Met vriendelijke groet,
IKEAquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:50 schreef Chicolade het volgende:
Weet iemand hier leuke 'adresjes' voor lampen? Mag ook online zijn. Ik zoek nog een aantal lampen en weet vrij goed wat ik wil, maar niet waar ik het kan halen en of wat ik wil wel bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |