Weerquote:Op maandag 4 januari 2016 13:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo Tong heeft ook eindelijk weer een eigen hok![]()
Beloof je braaf hier te zullen blijven?
Moet gelijk aan Ruben Sosa en Ricky Villa denken.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:56 schreef Villas__Rubin het volgende:
Zo Tong heeft ook eindelijk weer een eigen hok![]()
Beloof je braaf hier te zullen blijven?
Jij hebt ervoor gezorgd dat 40+ weer bestaat?quote:
Je ziet toch gelijk dat ik Italiaans bloed heb ?quote:
Geen flauw idee.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Jij hebt ervoor gezorgd dat 40+ weer bestaat?
Ik begrijp nu dat ie undercover gaat. Wat een lelijke man zonder uitstraling.quote:
Ik dacht Danny.quote:
Ontsnapt uit Guantanamo Bay?quote:
Die zak mocht wel tot over die lelijke tenen.quote:
Vanavond leuke show in R49 !!! De doden van 2015..quote:
Hang tieten, blubber buik en uitgezakte reet. Lelijk van binnen en van buiten. Niet cool.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:37 schreef FANN het volgende:
Anouk
[ afbeelding ]
8 april 1975 (40 jaar),
Hang tieten, blubber buik en uitgezakte reet? Valt toch wel mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hang tieten, blubber buik en uitgezakte reet. Lelijk van binnen en van buiten. Niet cool.
Cool ben je. Dat speel je niet.
Van waar die druipende smiley ?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hang tieten, blubber buik en uitgezakte reet? Valt toch wel mee?![]()
De rest weet ik niet, ik ken haar niet persoonlijk
Ik houd niet van nep. En dan al helemaal niet uit Rotterdam. John de Wolf is ook zo'n type.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:55 schreef FANN het volgende:
Weet je wie ik Cool vind Tong?
Lee Towers![]()
![]()
HIer was hij 65 jaar nu is hij 69 jaar.
Niet cool. Wehkamp.quote:
oe...... ja die is écht wel lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb smaak voor een hetero
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik.. En coolquote:
Ik zoek een acteur die vaak in maffia films speelde, maar ik kan niet op zijn naam komenquote:
Posten die hap!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En er is een foto van mijn man waarop hij op hem lijkt
Oeh... wat een stem heeft hij, en nog steedsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... wat een stem heeft hij, en nog steeds
Snap ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.... dat is het einde van m'n huwelijk
Geeft niet, daar is ook wel weer een topic voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.... dat is het einde van m'n huwelijk
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek een acteur die vaak in maffia films speelde, maar ik kan niet op zijn naam komen![]()
maar deze is ook Coolvind ik dan
![]()
[ afbeelding ]
Het heeft wat mafia-geld gekost om er niet cool uit te zien.quote:
Ik heb Italiaans bloed. Ik ben puur cool.quote:
Dat hoort nu eenmaal bij de Italiaanse politiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het heeft wat mafia-geld gekost om er niet cool uit te zien.
Mooi voor hem. Wegwezen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hoort nu eenmaal bij de Italiaanse politiek.
Welk straatjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef Leandra het volgende:
Nou vooruit Tong... eentje die wel in je straatje past:
[ afbeelding ]
60 jaar
En tegelijk met mijn jongste jarig
Maar goed, zijn moeder dacht ooi misschien "tegelijk met Winston Churchill jarig"
Iggy is de overtreffende trap van being cool, Iggy is übercool, dat is ware schoonheid, niet van de plastisch chirurg, maar gewoon een gezicht met zichtbare sporen van een heftig leven.quote:
die vent is niet om aan te zien, geef mij Jambers dan maar en die is zelfs nog ouder.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iggy is de overtreffende trap van being cool, Iggy is übercool, dat is ware schoonheid, niet van de plastisch chirurg, maar gewoon een gezicht met zichtbare sporen van een heftig leven.![]()
zichtbare sporen van een heftig levenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die vent is niet om aan te zien, geef mij Jambers dan maar en die is zelfs nog ouder.
Da's niet cool, da's sneuquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
zichtbare sporen van een heftig leven
We hebben het over cool!
Hij kijkt wel moeilijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Leandra het volgende:
Oeh... kijk eens wie ook 40+ is![]()
[ afbeelding ]
Die boxershort met gulp en knoopjes.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij kijkt wel moeilijkzijn onderbroek zit zeker te strak
![]()
[ afbeelding ]
maar niet slecht... al hoeven die tatoe's dan voor mij weer niet
Nee Mo, die problemen ken ik nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die boxershort met gulp en knoopjes.![]()
Heb je wel eens geprobeerd daar doorheen te sluizen met je ding....voor je de uitgang gevonden hebt pis je in je broek.![]()
welke Jones?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef HarveySpecter het volgende:
[ afbeelding ]
Motherfuckah Jones!
dat is dan op een ''goeie'' dagquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Here's Johnny....................![]()
De man is niet meer de jongste hč, en cool zijn zit niet alleen in uiterlijk, het zit in charisma, ik vind in ieder geval een plastisch opgelapte smoel ten alle tijden lelijker dan een goede doorleefde kop.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is dan op een ''goeie'' dag![]()
40+ / Post hier foto's van 40-plussers die slecht zijn opgedroogd.
ja, daar kan Photoshop niets meequote:Op woensdag 6 januari 2016 19:50 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Weet je dat de grote teen van je rechtervoet omhoog staat?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je teen staat weer recht hoor!
[ afbeelding ]
Je weet toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh heb jij je blote tetten laten zien dan?
Woehaaaaaa.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
die vent is niet om aan te zien, geef mij Jambers dan maar en die is zelfs nog ouder.
Mooi voorbeeld. Forever young.quote:
Jambers met Iggy Pop vergelijken. Ha ha ha haquote:
Ik vergeleek ze nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jambers met Iggy Pop vergelijken. Ha ha ha ha
ik bedoelde gewoon dat ik lievers naast Jambers wakker zou wordenquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat begreep ik dan niet ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vergeleek ze nietdie zijn niet te vergelijken....
Nog erger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef FANN het volgende:
ik bedoelde gewoon dat ik lievers naast Jambers wakker zou worden![]()
Het lijkt mij erger om naast Erica Terpstra wakker te worden dan naast de Belgische minister van gezondheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me erger om naast Iggy Pop wakker te worden eigenlijk
wie is de Belgische minister van gezondheid?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt mij erger om naast Erica Terpstra wakker te worden dan naast de Belgische minister van gezondheid.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
wie is de Belgische minister van gezondheid?
jeu......quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
zo heet dat toch?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Maggie_De_Block
|
Forum Opties | |