abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158814204
Hai,

Zit nu 1 jaar in een relatie met mijn vriend, en ik ben gek op hem! Maar er is 1 ding waar ik steeds weer tegenaan loop en dat is dat hij altijd andere onbekende vrouwen likes geeft via Instagram.. En dat zie ik dan altijd.. Soms geeft hij een reactie (wauw mooi.. enz enz) en dat is heus geen schande, maar ik vind het zo kansloos staan. Mijn vriend die reacties achterlaat bij onbekende vrouwen en met welke reden precies??

Ik wil hem niet confronteren omdat ik niet wil overkomen als een vriendin die hem niets gunt, maar het stoort me gewoon wel een beetje.. Iemand tips hiervoor??
pi_158814279
Misschien houdt hij gewoon van complimentjes geven. Geeft hij jou ook genoeg aandacht en complimenten?
pi_158814288
En wat zei hij toen je dit tegen hem vertelde?

Edit: oh, je wilt geen confrontatie. Voor zover dat echt een confrontatie is, maar goed. Ik zou gewoon tegen hem zeggen wat je ervan vindt zonder daar een big deal van te maken.
Karma is a fucking bitch.
pi_158814320
Ja hij geeft me zat complimenten maar ik vind het niet leuk dat hij het bij onbekende meiden doet.. Is dat gek van mij denken jullie?
pi_158814343
Is wss gewoon onschuldig, komen ook zo vaak van die fitchicks langs op insta die je gewoon een like geeft, maarja als je er echt over inzit moet je ook niet bang zijn om het tegen hem te zeggen.
pi_158814347
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Chapman het volgende:
Ja hij geeft me zat complimenten maar ik vind het niet leuk dat hij het bij onbekende meiden doet.. Is dat gek van mij denken jullie?
Ja. Je vertrouwt hem of je vertrouwt hem niet. Zo simpel is het.
pi_158814385
quote:
Niet gek, maar je bent eerder wat onzeker en jaloers. Ga maar eerst met hem praten. Als hij echt om je geeft, dan gaat hij heus wel meer rekening mee houden.
pi_158814406
Tis ook wel onschuldig en vertrouw hem zeker, maar ik vind het een beetje kansloos staan dat je zo op andere meisjes loopt te azen .. Er zijn meisjes bij die hij bij iedere foto weer een like geeft

maar kan ook aan mij liggenn dat het me stoort :?
pi_158814407
Hoe oud zijn jullie? Ben het verder wel met je eens trouwens. Hoeft niet eens een kwestie van onzekerheid te zijn maar dat is iets wat je wat mij betreft niet hoort te doen binnen een relatie.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_158814421
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Niet gek, maar je bent eerder wat onzeker en jaloers. Ga maar eerst met hem praten. Als hij echt om je geeft, dan gaat hij heus wel meer rekening mee houden.
Daar gaat het eigenlijk al mis. Het werkt andersom. Als zij echt om hem geeft hoort ze hem te vertrouwen en zich niet druk te maken.
pi_158814458
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Daar gaat het eigenlijk al mis. Het werkt andersom. Als zij echt om hem geeft hoort ze hem te vertrouwen en zich niet druk te maken.
K zei hierboven al dat ik hem vertrouw, ik vind het kansloos overkomen eerlijk gezegd
pi_158814509
quote:

[..]

nee ik ben dus niet jaloers hoor :)

Ik vind het dus eerder wat beschamend..
pi_158814521
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef Chapman het volgende:

[..]

K zei hierboven al dat ik hem vertrouw, ik vind het kansloos overkomen eerlijk gezegd
Ik heb zelf heel veel vriendinnen, meer dan mannelijke vrienden, en daar schiet ik goed mee op en like ik ook van alles van. Als ik met een meisje date ga ik mijn gedrag of persoonlijkheid of omgang met anderen nooit veranderen omwille van de onzekerheid van mijn relatie. Ik lijk wel gek.

Iedereen heeft eigenschappen die niet bij je passen, omdat nu te smoren omdat je zelf onzeker bent vind ik altijd laf gedrag.
pi_158814554
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef Chapman het volgende:

[..]

Ja dat ben je wel, hou jezelf nou niet voor de gek.
Of wil je zeggen dat je topics op het internet aanmaakt en bevestiging bij vreemden zoekt omdat je zo lekker zeker in je schoenen staat?
pi_158814558
Ook als single vind ik redelijk kansloos. Waarom zou je wild vreemden gaan liken?
pi_158814564
Een man is van nature nou eenmaal een "jager". Stiekem flirtgedrag is gewoon spannend maar wel op een onschuldige manier. En dat gaat tegenwoordig via likes via social media. Niet teveel over in zitten, een andere kerel zal denk ik geen haar beter zijn. Mocht je er wel over in blijven zitten moet je het tegen hem zeggen.

Doei :*
  maandag 4 januari 2016 @ 12:34:26 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158814567
Waarschijnlijk deed hij dat voor jullie relatie ook al, en wil hij vooral niet overkomen als iemand die (heel erg) is veranderd doordat hij nu een chickie heeft.
Als je het kansloos vindt, wat zegt dat over jouw gevoelens voor hem? :@.
KuikenGuppy
pi_158814592
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Ik heb zelf heel veel vriendinnen, meer dan mannelijke vrienden, en daar schiet ik goed mee op en like ik ook van alles van. Als ik met een meisje date ga ik mijn gedrag of persoonlijkheid of omgang met anderen nooit veranderen omwille van de onzekerheid van mijn relatie. Ik lijk wel gek.

Iedereen heeft eigenschappen die niet bij je passen, omdat nu te smoren omdat je zelf onzeker bent vind ik altijd laf gedrag.
het gaat hier niet om vriendinnen maar om onbekende meisjes, dat staat er duidelijk
en verder daten we ook niet
pi_158814612
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef Burdie het volgende:
Waarschijnlijk deed hij dat voor jullie relatie ook al, en wil hij vooral niet overkomen als iemand die (heel erg) is veranderd doordat hij nu een chickie heeft.
Als je het kansloos vindt, wat zegt dat over jouw gevoelens voor hem? :@.
wat zegt het?
pi_158814623
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef Chapman het volgende:

[..]

het gaat hier niet om vriendinnen maar om onbekende meisjes, dat staat er duidelijk
en verder daten we ook niet
Semantiek.
pi_158814629
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:34 schreef 44rdbei het volgende:
Ook als single vind ik redelijk kansloos. Waarom zou je wild vreemden gaan liken?
begrijp het ook niet, reacties nog minder. Het is doelloos.
pi_158814640
quote:

[..]

Als jij dat zegt.

Maar ook dat kan je met hem bespreken, waarom hij zo iets doet. Wij kunnen zijn gedrag niet veranderen. Ik snap je punt wel, is ook kansloos dat hij dat doet.
pi_158814652
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef Chapman het volgende:

[..]

begrijp het ook niet, reacties nog minder. Het is doelloos.
Je bent gewoon een onzekere zeur. Als je er zoveel last van hebt confronteer hem en anders laat je het zo.
pi_158814656
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:36 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Semantiek.
er zit wat mij betreft een verschil tussen vriendinnen en bekenden liken en reacties geven en onbekende meiden
pi_158814670
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:20 schreef Chapman het volgende:
Hai,

Zit nu 1 jaar in een relatie met mijn vriend, en ik ben gek op hem! Maar er is 1 ding waar ik steeds weer tegenaan loop en dat is dat hij altijd andere onbekende vrouwen likes geeft via Instagram.. En dat zie ik dan altijd.. Soms geeft hij een reactie (wauw mooi.. enz enz) en dat is heus geen schande, maar ik vind het zo kansloos staan. Mijn vriend die reacties achterlaat bij onbekende vrouwen en met welke reden precies??

Ik wil hem niet confronteren omdat ik niet wil overkomen als een vriendin die hem niets gunt, maar het stoort me gewoon wel een beetje.. Iemand tips hiervoor??
Misschien geeft hij de voorkeur aan een open relatie, maar heeft hij zich hier nog niet openlijk over uitgelaten. Hoe sta jij daar tegenover?
  maandag 4 januari 2016 @ 12:45:45 #26
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158814893
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:35 schreef Chapman het volgende:

[..]

wat zegt het?
Dat vraag ik jou?
KuikenGuppy
  maandag 4 januari 2016 @ 12:47:30 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158814929
Dingen/ mensen liken op Facebook e.d. is gewoon kinderachtig gedoe
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158815037
Als je ermee zit, zeg het dan gewoon. Lijkt me niet zo heel moeilijk. :P

Sowieso Instagram. :')

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2016 12:52:08 ]
pi_158815249
Dit gelijk koppelen aan hem niet vertrouwen is wel n beetje overdreven...
:{
compact en kleverig.
pi_158815290
quote:

[..]

Je bent zijn vriendin voor een reden, als jullie een keer naar het strand gaan zal hij ook wel naar andere vrouwen kijken, dat is gewoon normaal, bedenk je alleen wel dat hij aan het einde van de dag jou het leukste vindt. Praat er gewoon met hem over, als hij van je houd dan houdt hij er rekening mee.
  maandag 4 januari 2016 @ 13:02:51 #31
262 Re
Kiss & Swallow
pi_158815326
je wil dus dat hij er mee stopt, neem ik aan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator maandag 4 januari 2016 @ 13:04:28 #32
441859 crew  Lenny77
pi_158815362
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:29 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Nee. Als ZIJ genoeg om ELKAAR geven dan binden ze ALLETWEE een beetje in.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_158815373
Beetje flirten is niet erg, maar die reacties van deze strekking vind ik ook wel sneu eigenlijk. :') Juist omdat het geen flirten, maar falen is.

Maar misschien ben ik ook wel gewoon te oubollig voor instagram. :@
pi_158815383
quote:
maar ik vind het zo kansloos staan.
Dat ben ik met je eens.

Daarnaast is het natuurlijk een uitnodiging om de dialoog aan te gaan.
quote:

[..]

Het lijk me handiger om de oorzaak uit te vogelen dan een pleister te plakken op de gevolgen.

Waarom heeft hij de behoefte om met onbekende mooie vrouwen het gesprek aan te gaan? Dat doen mannen voornamelijk als ze hun fallus erin willen rammen want anders zouden ze zulke reacties ook wel plaatsen bij lelijke vrouwen en mannen.
pi_158815434
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als het je alleen maar opvalt en eventueel ter sprake brengt is die koppeling overdreven. Gelijk op het internet bevestiging bij vreemden vragen maakt die koppeling niet overdreven.
pi_158815532
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:51 schreef robin007bond het volgende:
Als je ermee zit, zeg het dan gewoon. Lijkt me niet zo heel moeilijk. :P
Dat is natuurlijk niet altijd handig.

Ik verbind liever conclusies aan oprecht gedrag dan aan geveinsd sociaal wenselijk gedrag. Zeker in een relatie.
pi_158815683
Niet zo jaloers doen.
pi_158815737
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is zo. Maar andersom is het ook eigenlijk niet nodig om te doen. Hij heeft er misschien geen bedoelingen bij, maar het is ook niet nodig om al die reacties en likes te plaatsen.
pi_158816554
Hij doet het dus gewoon openlijk, zonder jou te verwaarlozen en je vertrouwt hem dat hij niet te ver gaat?
Dan zou ik me er niet te druk om maken, iedere gek zijn eigen gebrek. Laat hem lekker, hij groeit er vanzelf wel overheen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_158816764
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:05 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens.

Daarnaast is het natuurlijk een uitnodiging om de dialoog aan te gaan.

[..]

Het lijk me handiger om de oorzaak uit te vogelen dan een pleister te plakken op de gevolgen.

Waarom heeft hij de behoefte om met onbekende mooie vrouwen het gesprek aan te gaan? Dat doen mannen voornamelijk als ze hun fallus erin willen rammen want anders zouden ze zulke reacties ook wel plaatsen bij lelijke vrouwen en mannen.
Hoeft helemaal niet zo te zijn. Sommige mensen zijn gewoon social media geil. Daarom denk ik dat het handiger is als ts met haar vriend gaat praten. Misschien heeft hij niet eens door dat hij het vaak doet en daarmee ts 'kwetst'
pi_158816892
Het is niet het geval dat hij mij kwetst of dat ik hem niet vertrouw, het is meer het idee dat ik het kansloos vind. En het is eigenlijk een soort van falen, wat iemand hier al zei... zo zie ik het dan.
pi_158816934
quote:
7s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:56 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet zo te zijn. Sommige mensen zijn gewoon social media geil. Daarom denk ik dat het handiger is als ts met haar vriend gaat praten. Misschien heeft hij niet eens door dat hij het vaak doet en daarmee ts 'kwetst'
Bewustzijn van een eventueel gekwetste TS verandert niets aan de motieven van de beste man om 'kansloze' reacties te plaatsen. Het lijkt me daarom ook niet echt relevant.
pi_158817155
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:01 schreef Chapman het volgende:
Het is niet het geval dat hij mij kwetst of dat ik hem niet vertrouw, het is meer het idee dat ik het kansloos vind. En het is eigenlijk een soort van falen, wat iemand hier al zei... zo zie ik het dan.
Ok, en dan vind je dat. En nu?
Ola
pi_158817924
Ik zou het ook niet zo nodig vinden als mijn partner dat soort dingen ging doen, staat echt enorm kansloos. Zeker als je gewoon een vriendin hebt. :')

Over die likes zou ik niet al teveel inzitten, dat is nou eenmaal hoe social media werkt. Maar die reacties kunnen niet vind ik.
pi_158818709
Likes vind ik niet zo heel gek inderdaad, maar die reacties...
Als ik zie dat vrienden reacties plaatsen op random meisjes zoals "wow knap hoor!!" denk ik al van 'gast :')'. Kan me voorstellen dat dat als vriendin van zo'n jongen nog erger is.
pi_158818869
Typisch vrouwen die zich daar druk over maken :') maar als ze het dan gaan hebben over george clooney of brad pitt, dan mag je er weer niks van zeggen :') :')
pi_158819203
Waarom zou een man hier behoefte aan hebben? Ik zit toch ook geen mannen te liken? Ik like niks. Ik blader wat rond naar inspiratie voor fitness, kleding, make-up, eten etc. Single of bezet doet er niet toe.

TS' vriend lijkt eerder op een aandachtshoer. Liken om likes en volgers te krijgen. Tekenen van een laag zelfbeeld en een easy eay to 'fix' it. Bietje kort door de bocht maar het zij zo.
pi_158821159
:') onzekere drol
Groot fan van User Wotte
pi_158821167
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 15:36 schreef Schoenenspray het volgende:
Waarom zou een man hier behoefte aan hebben? Ik zit toch ook geen mannen te liken? Ik like niks. Ik blader wat rond naar inspiratie voor fitness, kleding, make-up, eten etc. Single of bezet doet er niet toe.

TS' vriend lijkt eerder op een aandachtshoer. Liken om likes en volgers te krijgen. Tekenen van een laag zelfbeeld en een easy eay to 'fix' it. Bietje kort door de bocht maar het zij zo.
Jij :')
Groot fan van User Wotte
pi_158821488
Ik snap je wel hoor TS, zou ik ook niet kunnen waarderen.
Dat hij professionele modellen op Instagram liked oké. Maar wildvreemde random chicks zou ik ook niet van gediend zijn, en reacties plaatsen in die trant al helemaal niet.

Zou hem gewoon zeggen dat je daar niet van gediend bent, heeft niks met maken met jaloezie of onzekerheid.

Hij zou het ook niet leuk vinden als jij day zou doen gok ik zomaar.
pi_158845227
quote:
Die meiden zijn onbereikbaar ;)
Althans, de meeste wel.
Life is a highway...let's ride it!
pi_158845283
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:28 schreef Chapman het volgende:
Tis ook wel onschuldig en vertrouw hem zeker, maar ik vind het een beetje kansloos staan dat je zo op andere meisjes loopt te azen .. Er zijn meisjes bij die hij bij iedere foto weer een like geeft

maar kan ook aan mij liggenn dat het me stoort :?
Sinds wanneer staat liken gelijk aan azen op. Gun elkaar toch eens wat. Je hebt er geen last van zeg je zelf, who cares dat hij graag naar mooie foto's kijkt? :')
  dinsdag 5 januari 2016 @ 13:31:56 #53
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158845402
Doe het zelfde, ziet hij hoe het is
pi_158846026
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:31 schreef Manke het volgende:
Ja echt slim joh, ga je vriend expres terugpakken :')

Dat zal wss echt de relatie verbeteren.
pi_158847729
Dat is inderdaad triest en niet eens omdat hij in een relatie zit. Kijk als je nou gewoon een complimenteus persoon bent oké, maar van die gasten die de hele tijd complimentjes aan vrouwen geven komen gewoon kansloos over. Zelfde als dudes hier die in US rondhangen om de dames te vertellen hoe mooi ze er vandaag weer uitzien. Dus ik snap best dat je dat als vriendin niet leuk vindt. Ik zou dat in ieder geval wel aangeven.
pi_158848075
quote:

Iemand tips hiervoor??
Simpel: Stel hem de volgende vraag "Hoe zou jij het vinden als ik elke keer maar weer opmerkingen maakt over andere mannen en uitgebreid verteld wat ik er zo lekker aan ze vindt? Ik zou het bijzonder vervelend vinden na een tijdje. Jij ook?"
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_158852960
quote:
Dit.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 7 januari 2016 @ 14:18:58 #58
163650 Greys
pi_158899478
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 14:01 schreef Chapman het volgende:
Maak het dan gewoon uit, als jij het kansloos vindt.
Jij zoekt antwoorden bij vreemden (ons), hij geeft vreemden weleens een like. Ik zie het probleem niet zo. Of ga je straks ook voor hem bepalen welke vrouwen op tv hij mooi mag vinden etc?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_158912346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Maak het dan gewoon uit, als jij het kansloos vindt.
Jij zoekt antwoorden bij vreemden (ons), hij geeft vreemden weleens een like. Ik zie het probleem niet zo. Of ga je straks ook voor hem bepalen welke vrouwen op tv hij mooi mag vinden etc?
Een vrouw mooi vinden en reacties bij onbekenden achterlaten met wauw, cute, mooi, dat zijn toch 2 verschillende dingen?
pi_158912381
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:27 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sinds wanneer staat liken gelijk aan azen op. Gun elkaar toch eens wat. Je hebt er geen last van zeg je zelf, who cares dat hij graag naar mooie foto's kijkt? :')
Even verder het verhaal lezen.
pi_158912485
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 13:31 schreef Manke het volgende:
Nee...

Heb de moed bij elkaar verzameld en dr iets van gezegd.. Hij begrijpt het wel, maar doet hij het een volgende keer weer ben ik er gewoon klaar mee ook.
  donderdag 7 januari 2016 @ 21:39:29 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158913308
Jeetje wat kansloos beetje likes uitdelen aan onbekende vrouwen

Doet me denken aan KPD :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158914596
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Chapman het volgende:

[..]

Nee...

Heb de moed bij elkaar verzameld en dr iets van gezegd.. Hij begrijpt het wel, maar doet hij het een volgende keer weer ben ik er gewoon klaar mee ook.
Waarom heb jij er last van dan?
pi_158914814
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef fathank het volgende:
Jeetje wat kansloos beetje likes uitdelen aan onbekende vrouwen

Doet me denken aan KPD :')
Inderdaad. _O-

quote:
Perfecte borsten :9~
Terwijl ik het idee heb naar een huismoeder te kijken die net aangereden is door een vrachtwagen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:24:44 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158914984
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom heb jij er last van dan?
Zo'n treurneus wil je toch niet als vriend. Beetje het internet afstruinen naar vrouwen om likes en complimentjes uit te delen.

Echt wat is er mis met deze generatie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:29:42 #66
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_158915152
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Zo'n treurneus wil je toch niet als vriend. Beetje het internet afstruinen naar vrouwen om likes en complimentjes uit te delen.

Eens met deze guy.
Wat wil ie er in godsnaam mee bereiken. Zie soms ook van die IQ loze neanderthalers die single zijn die overal op reageren en tenenkrommende reacties achterlaten.
pi_158920820
Een homo die vrouwen complimentjes geeft? :?
  Milf vrijdag 8 januari 2016 @ 04:31:20 #68
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_158920840
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Je bent zijn vriendin voor een reden, als jullie een keer naar het strand gaan zal hij ook wel naar andere vrouwen kijken, dat is gewoon normaal, bedenk je alleen wel dat hij aan het einde van de dag jou het leukste vindt. Praat er gewoon met hem over, als hij van je houd dan houdt hij er rekening mee.
Het wordt anders wanneer er aldoor een dikke duim omhoog wordt gedaan (like) of er wordt geroepen:'mooi hoor! Waaaauuuuw O+' (bericht).

quote:

[..]

En dit. Gewoon dit :{.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 06:27:48 #69
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_158920986
Ach zolang het bij liken blijft en niet overgaat in likken is er niks aan de hand.
pi_158920988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 06:27 schreef Royco1 het volgende:
Ach zolang het bij liken blijft en niet overgaat in likken is er niks aan de hand.
:D
pi_158929593
Waarschijnlijk is je vriend een type die graag een paar back-ups heeft, en instagram is daar perfect voor.

Daar vind je meiden die jij niet kent, ook waarschijnlijk niet via via dus kan hij gewoon tegen je zeggen dat hij de kerstman van complimentjes en likes is, terwijl hij eigenlijk gewoon z'n kerstboom in meerdere huizen wilt plaatsten.

Edit: Openlijk op sociaal media complimentjes en likes geven terwijl je in een relatie zit is gewoon respectloos tegenover je partner, praat maar met hem maar ik zie er niet veel hoop in.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cerebrum op 08-01-2016 15:51:15 ]
Hard work betrays none, but dreams betray many.
pi_158929876
quote:

[..]

Ja dit dus, snap niet dat iedereen telkens maar over jaloezie begint.

Jaloezie is het juist niet, bij deze faalhaas heb je niks te vrezen. _O-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 18:56:57 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_158936113
Voor mij zou dat wel een dealbreaker zijn als ik eerlijk ben, niet omdat ik erg zou vinden dat hij naar andere vrouwen kijkt maar inderdaad, het staat zo ontzettend kansloos om foto's van vreemde vrouwen te liken en ze complimenten te geven.
Niet het type man waar ik dan mijn leven mee zou willen delen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_158936344
Jij bent blijkbaar niet het type waar hij zich op kan aftrekken.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 januari 2016 @ 19:07:23 #75
22592 crew  Ole
pi_158936453
PUB topic
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  PR en moderator zaterdag 9 januari 2016 @ 02:32:23 #76
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_158950366
quote:
Ik vind het niet zo gek, want meer mensen hebben dat. Maar ik vind wel dat dat probleem bij jou ligt, niet bij hem. Het is namelijk ook niet gek om te zeggen dat je een foto leuk vindt als je een foto leuk vindt. Dat ze andermans foto leuk vinden of andere vrouwen aantrekkelijk vinden is gewoon normaal, dat zit jullie relatie alleen in de weg als je er een probleem van maakt. Gewoon van je af proberen te schudden dus, tenzij je echt denkt dat er een luchtje aan zit en dat hij ook daadwerkelijk wat met andere vrouwen dóét, maar daarbij moet je het onderscheid tussen onzekerheid/jaloezie en werkelijkheid wel goed in acht nemen.

Edit: Oh, het zijn kansloze berichtjes waar je je juist voor schaamt. Tsja, jij bent degene die er een relatie mee heeft.
Fuck the EBU.
  zondag 10 januari 2016 @ 01:10:00 #77
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_158975246
Persoonlijk vind ik het nogal kansloos en respectloos, maarja, meningen verschillen.
Ignorance is bliss
  Moderator zondag 10 januari 2016 @ 10:45:15 #78
5428 crew  miss_sly
pi_158979074
quote:

[..]

Dit. Echt, wat een afknapper zou ik dat vinden, en dat heft niets met jaloezie, onzekerheid of geen vertrouwen te maken. Het is gewoon sneu.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 10 januari 2016 @ 12:22:03 #79
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_158980656
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit. Echt, wat een afknapper zou ik dat vinden, en dat heft niets met jaloezie, onzekerheid of geen vertrouwen te maken. Het is gewoon sneu.
Fijn, ik ben dus niet de enige die dit gewoon kansloos vind. Ik begon me al eenzaam te voelen hier op Fok haha.

Alles moet tegenwoordig maar kunnen. Als je gewoon een fijne relatie hebt, ga je dan niet gedragen als een of ander aandachtsbehoeftig mannetje op Instagram.
Ignorance is bliss
  zaterdag 16 januari 2016 @ 00:00:00 #80
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_159139123
Ik vind het inderdaad nogal kansloos. Trouw is wel belangrijkste in een relatie
pi_159160261
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Ben het verder wel met je eens trouwens. Hoeft niet eens een kwestie van onzekerheid te zijn maar dat is iets wat je wat mij betreft niet hoort te doen binnen een relatie.
Dit en dan een dikke bash op alle reacties die impliceren dat jij je aanstelt of dat je onzeker bent of hem niet vertrouwt. Je kan heus wel iemand vertrouwen maar het voelt dan gewoon alsnog niet goed. Ik zou het niet chill vinden van mijn vriend als hij dit zou doen en we weten dit ook van elkaar, dus dan doen we het ook niet. Doen we dit omdat we onzeker, obsessief of kinderachtig zijn? Nee, omdat het gewoon niet fijn voelt. Je mist er niks aan als je (bijvoorbeeld) geen foto's meer liked, zolang je je vriend/vriendin niet zo'n mweh gevoel geeft.

Nogmaals, het heeft dus niks te maken met onzekerheid of met elkaar vertrouwen. Het gaat erom dat iedereen tegenwoordig zo dwangmatig 'vrij' en 'niet onzeker' in een relatie probeert te zijn. Prima. Maar niemand zou dit soort (kleine) dingen diep in zijn hart echt leuk vinden, als ze het toegeven. Zeg gewoon tegen je vriend iets in de trant van: hey ik vertrouw je wel en ik verwijt je niks, maar het voelt voor mij gewoon niet zo fijn. K thanks.
pi_159160481
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Goed samengevat.

Daarnaast is het een teken van respect niet alleen naar je partner, maar juist naar de buitenwereld, om niet alles wat maar vrouw is buiten je partner te gaan liken.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 17 januari 2016 @ 01:53:09 #83
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_159165634
quote:
99s.gif Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:

[..]

Meer vriendinnen dan vrienden hebben :')
pi_159194924
Ik vind het respectloos.
pi_159199185
Begrijp de frustratie van TS wel ergens hoor. Vind het zelf ook sneu als mannen met een vriendin of vrouw gewoon de hele dag schaamteloos naar fapplaatjes van geile fitness- en beachbabes zitten te kijken. :') Ik zou me kapot schamen, bovendien erg lullig naar mijn vriendin toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')