Ik vind het niet zo gek, want meer mensen hebben dat. Maar ik vind wel dat dat probleem bij jou ligt, niet bij hem. Het is namelijk ook niet gek om te zeggen dat je een foto leuk vindt als je een foto leuk vindt. Dat ze andermans foto leuk vinden of andere vrouwen aantrekkelijk vinden is gewoon normaal, dat zit jullie relatie alleen in de weg als je er een probleem van maakt. Gewoon van je af proberen te schudden dus, tenzij je echt denkt dat er een luchtje aan zit en dat hij ook daadwerkelijk wat met andere vrouwen dóét, maar daarbij moet je het onderscheid tussen onzekerheid/jaloezie en werkelijkheid wel goed in acht nemen.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:25 schreef Chapman het volgende:
Ja hij geeft me zat complimenten maar ik vind het niet leuk dat hij het bij onbekende meiden doet.. Is dat gek van mij denken jullie?
Dit. Echt, wat een afknapper zou ik dat vinden, en dat heft niets met jaloezie, onzekerheid of geen vertrouwen te maken. Het is gewoon sneu.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo'n treurneus wil je toch niet als vriend. Beetje het internet afstruinen naar vrouwen om likes en complimentjes uit te delen.
Echt wat is er mis met deze generatie.
Fijn, ik ben dus niet de enige die dit gewoon kansloos vind. Ik begon me al eenzaam te voelen hier op Fok haha.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit. Echt, wat een afknapper zou ik dat vinden, en dat heft niets met jaloezie, onzekerheid of geen vertrouwen te maken. Het is gewoon sneu.
Dit en dan een dikke bash op alle reacties die impliceren dat jij je aanstelt of dat je onzeker bent of hem niet vertrouwt. Je kan heus wel iemand vertrouwen maar het voelt dan gewoon alsnog niet goed. Ik zou het niet chill vinden van mijn vriend als hij dit zou doen en we weten dit ook van elkaar, dus dan doen we het ook niet. Doen we dit omdat we onzeker, obsessief of kinderachtig zijn? Nee, omdat het gewoon niet fijn voelt. Je mist er niks aan als je (bijvoorbeeld) geen foto's meer liked, zolang je je vriend/vriendin niet zo'n mweh gevoel geeft.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:28 schreef Klokov het volgende:
Hoe oud zijn jullie? Ben het verder wel met je eens trouwens. Hoeft niet eens een kwestie van onzekerheid te zijn maar dat is iets wat je wat mij betreft niet hoort te doen binnen een relatie.
Goed samengevat.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit. Echt, wat een afknapper zou ik dat vinden, en dat heft niets met jaloezie, onzekerheid of geen vertrouwen te maken. Het is gewoon sneu.
Meer vriendinnen dan vrienden hebbenquote:Op maandag 4 januari 2016 12:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zelf heel veel vriendinnen, meer dan mannelijke vrienden, en daar schiet ik goed mee op en like ik ook van alles van. Als ik met een meisje date ga ik mijn gedrag of persoonlijkheid of omgang met anderen nooit veranderen omwille van de onzekerheid van mijn relatie. Ik lijk wel gek.
Iedereen heeft eigenschappen die niet bij je passen, omdat nu te smoren omdat je zelf onzeker bent vind ik altijd laf gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |