SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2016 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 05-01-2016 15:35:57 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Neeee, waarom?quote:Op maandag 4 januari 2016 11:55 schreef Devv het volgende:
Ik hoop dat we noodweer krijgen in Egmond.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuk Quoi! Ben benieuwd, leuk om nog meer schrijfsels van je te lezen
Voelde die 15k van gisteren nog wel in m'n benen vanmorgen![]()
![]()
Ik vind mezelf in alle omstandigheden heroischquote:Op maandag 4 januari 2016 12:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooi man, meedoen met heroïsche omstandigheden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat weten wequote:Op maandag 4 januari 2016 12:16 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind mezelf in alle omstandigheden heroisch
F means you're fucked![]()
Mogen we in de OP, guppy?
1
2
3[b]29 mei 2016 - [url=www.vestingloop.nl]Vestingloop ('s-Hertogenbosch)[/url][/b]
[*] SEMTEX - 15km
[*] hoe-die-nie - 15kmKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Geregeldquote:Op maandag 4 januari 2016 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mogen we in de OP, guppy?
[ code verwijderd ]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dacht dat het een koptelefoon wasquote:Op maandag 4 januari 2016 12:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is een schoenlampje hè, dus dat zit dan aan m'n hak. En dan komt er wel eens een beetje modder op![]()
![]()
Over koptelefoons gesproken.....dit topic heeft mijn Yurbuds gejinxd. Er was hier nog niet gesproken over kabelbreuken bij die dingen, of ik kreeg er ook mee te maken
Nu maar weer op zoek naar andere dingen die wel geschikt zijn
F means you're fucked![]()
Deze links uit de OP (cat mensen die net beginnen) werken niet.
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
https://www.hartstichting(...)dloopschema_2010_pdf
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/
Heb even geen tijd om zelf verder te zoeken. Weet ook niet of iemand er verder ooit nog naar kijkt...Met een meidenkwartet![]()
De eerste twee heb ik gerepareerd en de derde verwijderd. Die podcast mag ivm. rechten niet meer gratis online, dus daar hoeven we dan ook niet naar te linkenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Cathmar het volgende:
Deze links uit de OP (cat mensen die net beginnen) werken niet.
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
https://www.hartstichting(...)dloopschema_2010_pdf
http://www.hardloop-maatj(...)t/hardlopen-met-evy/
Heb even geen tijd om zelf verder te zoeken. Weet ook niet of iemand er verder ooit nog naar kijkt...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik hou wel van een beetje tegenstandquote:.
[ Bericht 97% gewijzigd door Devv op 04-01-2016 15:32:16 ]![]()
Kan toch gewoon cheapass oordopjes indoen?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef YUR het volgende:
Over koptelefoons gesproken.....dit topic heeft mijn Yurbuds gejinxd. Er was hier nog niet gesproken over kabelbreuken bij die dingen, of ik kreeg er ook mee te maken
Nu maar weer op zoek naar andere dingen die wel geschikt zijn
Werkt bij mij ook prima.![]()
Of gewoon zonder oordopjes lopenquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan toch gewoon cheapass oordopjes indoen?
Werkt bij mij ook prima.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ik heb gisteren mijn oordopjes wel ingehad. Best prettig, mits ze qua volume het verkeer niet overstemmen.
Alleen kregen ze na 14 km of zo kuren, het volume ging een paar keer van niets naar "als je nog niet doof was, word je het nu wel".
Ik weet alleen niet of het aan de telefoon lag of aan de afstandsbediening in het snoertje....![]()
Dan doe je je gewichtsvest toch aan, en een elastiek om je benen, en gewichtjes aan je enkels, en en en enquote:Op maandag 4 januari 2016 15:23 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje tegenstand.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik zou ook wel graag in de op willen nu de inschrijving definitief is. Hoe doe ik dat?
Ik gebruik gewoon de oordopjes die bij mn telefoon zaten trouwens. Alleen soms trek ik ze wel uit mn oor omdat mn hand dan langs het snoer gaat![]()
Staat je wedstrijd al in de OP? Vraag dan de TS om je erbij te zetten.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:58 schreef aapieannie het volgende:
Ik zou ook wel graag in de op willen nu de inschrijving definitief is. Hoe doe ik dat?
Ik gebruik gewoon de oordopjes die bij mn telefoon zaten trouwens. Alleen soms trek ik ze wel uit mn oor omdat mn hand dan langs het snoer gaat
Staat die er nog niet in dan moet je even de code kopieren en ombouwen die boven de wedstrijd lijst staatTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Hoi allemaalDe beste wensen voor 2016, ik hoop dat het voor iedereen op alle vlakken een mooi jaar wordt. Was even afwezig, druk gehad met te veel dingen, gelukkig wel kunnen blijven lopen. Helaas geen tijd om de afgelopen weken terug te gaan lezen, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Nu heb ik jullie advies weer nodig.Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen. Vanochtend kreeg ik een e-mail van Runner's World met de mededeling dat ik een startnummer voor de Kwart Marathon van Egmond gewonnen heb. (Iets gewonnen, yay
)
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 januari 2016 16:27 schreef BK. het volgende:
Hoi allemaalDe beste wensen voor 2016, ik hoop dat het voor iedereen op alle vlakken een mooi jaar wordt. Was even afwezig, druk gehad met te veel dingen, gelukkig wel kunnen blijven lopen. Helaas geen tijd om de afgelopen weken terug te gaan lezen, hopelijk gaat het met iedereen goed.
Nu heb ik jullie advies weer nodig.Ik loop zondag de HM in Egmond, goed voor getraind en veel zin in ook. Nu heb ik er de laatste weken aan gedacht om de kwart én de halve te gaan lopen maar nooit een besluit gemaakt om ook een startnummer voor de kwart te regelen. Vanochtend kreeg ik een e-mail van Runner's World met de mededeling dat ik een startnummer voor de Kwart Marathon van Egmond gewonnen heb. (Iets gewonnen, yay
)
Nu de vraag wat jullie zouden doen en/of mij aanraden: allebei de afstanden gaan lopen of de 10,5 km vergeten en vol voor de HM gaan?
Een beetje meer informatie over mij:Als je ze allebei wilt doen zou ik ze maximaal op marathontempo of zelfs langzamer doen, dus echt als training. Je kunt eventueel de laatste paar km van de HM nog proberen te versnellen maar een HM serieus lopen terwijl je al een 10.5km voluit hebt gedaan lijkt mij een lastige missie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 1.5 uur pauze en het feit dat het in de winter is maakt het ook wel lastig, je moet echt heel erg uitkijken dat je geen verkleumde stijve spieren krijgt. Ik ken wel mensen die bij de CPC 3 afstanden achter elkaar gedaan hebben of 2x de Dam tot Damloop maar daar was het toch wel wat minder koud..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dankje! Hij staat er nog niet bij en mn mobiel wil even niet meewerken. Zal het eens via de pc proberenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Staat je wedstrijd al in de OP? Vraag dan de TS om je erbij te zetten.
Staat die er nog niet in dan moet je even de code kopieren en ombouwen die boven de wedstrijd lijst staat![]()
De kou tijdens de 1,5 uur pauze bedoel je? Ik woon in Egmond aan Zee, dus ik ben snel thuis en kan gaan douchen en warm blijven/worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Als je ze allebei wilt doen zou ik ze maximaal op marathontempo of zelfs langzamer doen, dus echt als training. Je kunt eventueel de laatste paar km van de HM nog proberen te versnellen maar een HM serieus lopen terwijl je al een 10.5km voluit hebt gedaan lijkt mij een lastige missie..
Die 1.5 uur pauze en het feit dat het in de winter is maakt het ook wel lastig, je moet echt heel erg uitkijken dat je geen verkleumde stijve spieren krijgt. Ik ken wel mensen die bij de CPC 3 afstanden achter elkaar gedaan hebben of 2x de Dam tot Damloop maar daar was het toch wel wat minder koud..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: