Ok mooi, dus als ik hier iets zie staan met als bron feyenoordpings, hoef ik niet gelijk hyper te worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:58 schreef MPC60 het volgende:
Ergens tussen de reclame staat een nieuwsbericht Don, ik zou zeggen van niet.
En dat terwijl je die Bleuming en Van Staa (bij Twente ontslagen scouts) zo op kan pikken nu.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef De_Pel het volgende:
En hoppa, weer een stap verder achter op Ajax en PSV. Waar PSV nog wel eens een leuke speler scout is dat bij Ajax al jaren niet best en bij Feyenoord dramatisch. Ajax heeft dat ondertussen blijkbaar door want ze hebben Henk Veldmate 6 jaar vastgelegd. Ondertussen vertrouwt Feyenoord op Martin "studio voetbal" van Geel. :-{
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 04-01-2016 om 12:31:32Voor Jari Schuurman zit trainingskamp in Portugal er al op. Middenvelder heeft een knieblessure en vliegt terug naar Nederland. #Feyenoord reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 12:58:01#Feyenoord sluit tweede training af met elf tegen elf, op een dramatisch veld. Dat wordt vanmiddag gemaaid en gerold https://t.co/PSBQC6Sixh reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:06:13Veld is op zich goed natuurlijk, maar de regen maakt t spekglad. #Feyenoord traint zodoende ook vanmiddag binnen reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:02:29El Ahamdi verlaat de training geblesseerd. Blijft een link veld op deze manier #Feyenoord reageer retweet
Beter doen ze dat wel.quote:Bij N.E.C. kijken ze met angst en beven naar de komende transferperiodes. De club uit Nijmegen is misschien wel de verrassing van dit seizoen, maar lijkt daar de tol voor te moeten gaan betalen. Naast de mogelijk vertrekkende transfervrije spelers en de vertrekwensen van diverse spelers, huurt N.E.C. dit seizoen ook een aantal spelers.
Een van deze spelers is Feyenoord-huurling Lucas Woudenberg. N.E.C. hoopt echter volgend seizoen ook over Woudenberg te kunnen beschikken. Echter is er nog niet bekend wat Feyenoord wil met de linksback en daar moet N.E.C. op wachten. "We zijn daarbij ook afhankelijk van de plannen van Feyenoord", benadrukt algemeen directeur Bart van Ingen tegenover de Gelderlander.
Is Krabby, die zit met een verrekijkertje vanuit een nabijgelegen dorp te kijken. Kan goed zijn dat het Vermeer was die uitviel.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:02:29El Ahamdi verlaat de training geblesseerd. Blijft een link veld op deze manier #Feyenoord reageer retweet
Dat kan alleen bij Theo Reitsmaquote:Op maandag 4 januari 2016 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Krabby, die zit met een verrekijkertje vanuit een nabijgelegen dorp te kijken. Kan goed zijn dat het Vermeer was die uitviel.
Klopt, ik riep toen ook al dat Feyenoord daar eens goed naar zou moeten kijken. Typisch Feyenoord weer dit...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:50 schreef nostra het volgende:
[..]
En dat terwijl je die Bleuming en Van Staa (bij Twente ontslagen scouts) zo op kan pikken nu.
Ja, hij mag gelijk de 1e wedstrijd vlammenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwd of Gustafson nu beter gaat spelen nu hij rust gehad heeft ik hoop van wel.
Registreren werkt al gelijk niet :'-)quote:Op maandag 4 januari 2016 17:41 schreef H.FR het volgende:
De nieuwe Feyenoord ticketshop is vandaag online gekomen.
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
tijd om zyech te halen sukkeltje van geel,....
Welke voorgeschiedenis? De voorgeschiedenis waarbij hij bedankte om overal en nergens te moeten spelen omdat Immers heilig was?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.
zijn voorgeschiedenis interesseert me geen fuk, voor mijn part neukt hij de paus, niet mijn probleem zolang die maar feyenoord naar een hoger niveau zou kunnen tillen.....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.
Als hij iets meer vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten had en een beetje karakter, dan had hij ervoor gekozen om de concurrentie aan te gaan. Hij heeft echter met z'n volle verstand voor Twente gekozen. Een speler die garanties wil en als hij die niet krijgt dan maar voor de weg van de minste weerstand kiest, daar loop ik niet warm voor. Maar goed, hij komt toch niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke voorgeschiedenis? De voorgeschiedenis waarbij hij bedankte om overal en nergens te moeten spelen omdat Immers heilig was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |