Ok mooi, dus als ik hier iets zie staan met als bron feyenoordpings, hoef ik niet gelijk hyper te worden.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:58 schreef MPC60 het volgende:
Ergens tussen de reclame staat een nieuwsbericht Don, ik zou zeggen van niet.
En dat terwijl je die Bleuming en Van Staa (bij Twente ontslagen scouts) zo op kan pikken nu.quote:Op maandag 4 januari 2016 12:30 schreef De_Pel het volgende:
En hoppa, weer een stap verder achter op Ajax en PSV. Waar PSV nog wel eens een leuke speler scout is dat bij Ajax al jaren niet best en bij Feyenoord dramatisch. Ajax heeft dat ondertussen blijkbaar door want ze hebben Henk Veldmate 6 jaar vastgelegd. Ondertussen vertrouwt Feyenoord op Martin "studio voetbal" van Geel. :-{
twitter:MikosGouka twitterde op maandag 04-01-2016 om 12:31:32Voor Jari Schuurman zit trainingskamp in Portugal er al op. Middenvelder heeft een knieblessure en vliegt terug naar Nederland. #Feyenoord reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 12:58:01#Feyenoord sluit tweede training af met elf tegen elf, op een dramatisch veld. Dat wordt vanmiddag gemaaid en gerold https://t.co/PSBQC6Sixh reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:06:13Veld is op zich goed natuurlijk, maar de regen maakt t spekglad. #Feyenoord traint zodoende ook vanmiddag binnen reageer retweet
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:02:29El Ahamdi verlaat de training geblesseerd. Blijft een link veld op deze manier #Feyenoord reageer retweet
Beter doen ze dat wel.quote:Bij N.E.C. kijken ze met angst en beven naar de komende transferperiodes. De club uit Nijmegen is misschien wel de verrassing van dit seizoen, maar lijkt daar de tol voor te moeten gaan betalen. Naast de mogelijk vertrekkende transfervrije spelers en de vertrekwensen van diverse spelers, huurt N.E.C. dit seizoen ook een aantal spelers.
Een van deze spelers is Feyenoord-huurling Lucas Woudenberg. N.E.C. hoopt echter volgend seizoen ook over Woudenberg te kunnen beschikken. Echter is er nog niet bekend wat Feyenoord wil met de linksback en daar moet N.E.C. op wachten. "We zijn daarbij ook afhankelijk van de plannen van Feyenoord", benadrukt algemeen directeur Bart van Ingen tegenover de Gelderlander.
Is Krabby, die zit met een verrekijkertje vanuit een nabijgelegen dorp te kijken. Kan goed zijn dat het Vermeer was die uitviel.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op maandag 04-01-2016 om 13:02:29El Ahamdi verlaat de training geblesseerd. Blijft een link veld op deze manier #Feyenoord reageer retweet
Dat kan alleen bij Theo Reitsmaquote:Op maandag 4 januari 2016 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is Krabby, die zit met een verrekijkertje vanuit een nabijgelegen dorp te kijken. Kan goed zijn dat het Vermeer was die uitviel.
Klopt, ik riep toen ook al dat Feyenoord daar eens goed naar zou moeten kijken. Typisch Feyenoord weer dit...quote:Op maandag 4 januari 2016 12:50 schreef nostra het volgende:
[..]
En dat terwijl je die Bleuming en Van Staa (bij Twente ontslagen scouts) zo op kan pikken nu.
Ja, hij mag gelijk de 1e wedstrijd vlammenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Benieuwd of Gustafson nu beter gaat spelen nu hij rust gehad heeft ik hoop van wel.
Registreren werkt al gelijk niet :'-)quote:Op maandag 4 januari 2016 17:41 schreef H.FR het volgende:
De nieuwe Feyenoord ticketshop is vandaag online gekomen.
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:02 schreef klaasweetalles het volgende:
tijd om zyech te halen sukkeltje van geel,....
Welke voorgeschiedenis? De voorgeschiedenis waarbij hij bedankte om overal en nergens te moeten spelen omdat Immers heilig was?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.
zijn voorgeschiedenis interesseert me geen fuk, voor mijn part neukt hij de paus, niet mijn probleem zolang die maar feyenoord naar een hoger niveau zou kunnen tillen.....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn wanneer Ziyech naar het buitenland is vertrokken, want helaas wil het nog steeds niet tot iedereen doordringen dat die gozer op dit moment onhaalbaar is voor Feyenoord. Dan heb ik het nog niet eens over de vraag of je hem met deze voorgeschiedenis überhaupt nog zou moeten willen.
Als hij iets meer vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten had en een beetje karakter, dan had hij ervoor gekozen om de concurrentie aan te gaan. Hij heeft echter met z'n volle verstand voor Twente gekozen. Een speler die garanties wil en als hij die niet krijgt dan maar voor de weg van de minste weerstand kiest, daar loop ik niet warm voor. Maar goed, hij komt toch niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Welke voorgeschiedenis? De voorgeschiedenis waarbij hij bedankte om overal en nergens te moeten spelen omdat Immers heilig was?
Achteraf is de keuze wellicht niet goed geweest maar hij heeft in elk geval een duidelijk pad voor ogen voor zichzelf. Dat vind ik van karakter tuigen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als hij iets meer vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten had en een beetje karakter, dan had hij ervoor gekozen om de concurrentie aan te gaan. Hij heeft echter met z'n volle verstand voor Twente gekozen. Een speler die garanties wil en als hij die niet krijgt dan maar voor de weg van de minste weerstand kiest, daar loop ik niet warm voor. Maar goed, hij komt toch niet.
Ziyech gaat echt wel doorbreken hoor. Ontstijgt de Eredivisie nu al. Zal wel een club als Werder Bremen komen waar hij naartoe zal gaan.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ziyech is gewoon een hele moeilijke jongen. Over vijf jaar is dat een "oja, die was er ook nog"-speler.
Hij neemt wel echt heel Twente op sleeptouw. De grote vraag is alleen hoe goed hij is in een team van gelijken. Of hij zichzelf dan ook weg kan cijferen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ziyech gaat echt wel doorbreken hoor. Ontstijgt de Eredivisie nu al. Zal wel een club als Werder Bremen komen waar hij naartoe zal gaan.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Ziyech klaar is voor een subtopper in Europa. Dat zo'n Maher het niet waar maakt bij PSV is niet te vergelijken. Ik vond Maher nou nooit een dragende speler bij AZ. Hij was meer een speler die een transfer afdwong door in belangrijke wedstrijden zich te laten zien.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij neemt wel echt heel Twente op sleeptouw. De grote vraag is alleen hoe goed hij is in een team van gelijken. Of hij zichzelf dan ook weg kan cijferen.
Hij heeft wel echt een paar vervelende eigenschappen die hem lelijk op kunnen breken op een hoger niveau. Ik zou hem toch echt graag eens bij Feyenoord of PSV zien.
Kuijt kon naar Barcelona.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Pleun2011 het volgende:
Zyiech doet het aardig in de eredivisie, maar fysiek stelt hij niks voor. Moet nog zien dat hij in het buitenland slaagt.
Ik lees trouwens nergens berichten over clubs die interesse hebben in spelers van Feyenoord. Misschien logisch omdat we niet Europees spelen, maar het is wel een graadmeter.. weinig Feyenoorders die zich het afgelopen jaar in de kijker hebben gespeeld.
Ik weet niet waarom je Maher er bij haalt, maar ik ben dat volledig met je eens. Die gast is altijd een momentenvoetballer geweest. Ziyech neemt de ploeg bij de hand.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben er heilig van overtuigd dat Ziyech klaar is voor een subtopper in Europa. Dat zo'n Maher het niet waar maakt bij PSV is niet te vergelijken. Ik vond Maher nou nooit een dragende speler bij AZ. Hij was meer een speler die een transfer afdwong door in belangrijke wedstrijden zich te laten zien.
Dat zijn alle drie op zijn hoogst geruchten.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kuijt kon naar Barcelona.
Karsdorp en Vilhena in de belangstelling van Southampton.
Prima stukje van Achahbar. Mooi ook dat ie nog wel strijdbaar is ondanks dat ie 2 minkukels voor zich heeft.quote:Door zijn doelpunten tegen PSV was hij vorig seizoen voor even de held van Feyenoord: Anass Achahbar. Zijn contract werd weliswaar verlengd, maar dit seizoen speelde de spits nog geen minuut. Hij moet Michiel Kramer en Colin Kazim-Richard voor zich in de pikorde dulden. Toch blijft hij strijdbaar: "Ik wil de trainer alles laten zien wat ik in petto heb.''
''Ik denk dat ik vorig seizoen genoeg heb laten zien,'' zegt Achahbar tijdens het trainingskamp van de Rotterdammers in Portugal. ''Toen maakte ik in de eerste seizoenshelft ook geen minuten, maar heb ik in de tweede seizoenshelft iedereen op handen en voeten gekregen.''
Achahbar heeft met Feyenoord gesproken over een eventuele verhuurperiode en heeft besloten voorlopig in Rotterdam te blijven. ''Ik zit op dit moment goed. Ik voel me goed en voetbal op dit moment bij Feyenoord. Daar ben ik blij mee.''
''Het is best wel moeilijk: elke voetballer wil voetballen,'' beschouwt Achahbar zijn positie. ''Ik put veel vertrouwen uit mijn familie, mijn geloof en vooral ook uit de supporters. Omdat ze zo motiverend zijn en veel lof uiten. Daar ben ik blij mee en daar put ik vertrouwen uit.''
Ik vraag me af waarom hij niet op verhuur aandringt. Gezien de wanprestaties van die 2 prutsers had hij allang een kans gekregen als Gio het in hem zag zitten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima stukje van Achahbar. Mooi ook dat ie nog wel strijdbaar is ondanks dat ie 2 minkukels voor zich heeft.
Denk dat dat contract wat hij heeft getekend erg goede voorwaarden had dat hij zo rustig blijftquote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima stukje van Achahbar. Mooi ook dat ie nog wel strijdbaar is ondanks dat ie 2 minkukels voor zich heeft.
Hij zal alsnog wel hoop hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:39 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom hij niet op verhuur aandringt. Gezien de wanprestaties van die 2 prutsers had hij allang een kans gekregen als Gio het in hem zag zitten.
Sowieso hoor je die jongen nooit klagen, terwijl hij daar meermaals alle reden toe heeft gehad.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, scoort hij weer tegen onsquote:Op maandag 4 januari 2016 23:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij zal alsnog wel hoop hebben.
Hoorde trouwens dat Heracles hem er graag bij wou, maar dat zal door hemzelf dus afgewezen zijn.
Anassquote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de reden. Hij laat zich niet horen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Sowieso hoor je die jongen nooit klagen, terwijl hij daar meermaals alle reden toe heeft gehad.
Meen je dit nu serieus?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:49 schreef ace_eleven het volgende:
Anass![]()
Onbegrijpelijk dat hij niet speelt. Ik snap wel dat ie niet bij een klein clubje / counterteam aanbde slag wilt, aangezien zijn kwaliteiten voornamelijk naar voren komen wanneer het hele team is bijgesloten en het druk is in en rondom de 16. Als je die druk kunt leveren is Achahbar een speler die te goed is voor de eredivisie
Wellicht zegt het zijspoor ook wel iets over dat Feyenoord niet aanvallend genoeg kan spelen om hem volledig te laten renderen
Ik vind Ziyech ondanks zijn rendement eigenlijk ook een vrij vervelende jongen. Een beetje een type Affelay, zal nooit de echte top halen. Maar goed, misschien zit ik er naast.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als hij iets meer vertrouwen in z'n eigen kwaliteiten had en een beetje karakter, dan had hij ervoor gekozen om de concurrentie aan te gaan. Hij heeft echter met z'n volle verstand voor Twente gekozen. Een speler die garanties wil en als hij die niet krijgt dan maar voor de weg van de minste weerstand kiest, daar loop ik niet warm voor. Maar goed, hij komt toch niet.
De achahbar-hype lijkt mij ook allemaal een beetje overdreven. Heeft vorig jaar een paar mooie doelpunten gemaakt (in 18 wedstrijden) maar als je naar zijn statistieken kijkt stelt het allemaal nou ook weer niet zo heel veel voor. Komt nog bij dat hij de fysiek van een mager speenvarken heeft, wat ook niet echt handig is als spits.quote:
Die hoge bal van.. Karsdorp(?) richting Achahbar en die wondervolley die volgde tegen PSVquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef Sejt het volgende:
Achahbar is misschien wel klein, maar blijft beter aan de bal dan Kazim en Kramer bij elkaar. Kijk maar eens wat wedstrijden terug van 'm. Dit komt doordat hij goed verdedigers afhoudt en zijn techniek maakt het mogelijk om de bal onder controle te houden.
Enige wat je niet moet doen met hem in de spits, is hoge ballen naar voren rammen.
Iemand die dit tegen spreekt heeft hem niet zien spelen sinds zijn uitleenbeurt in Duitsland.
Dat soort lange ballen van achter uit zijn aan Kramer ook niet besteed. Bijna 2 meter lang en toch geen enkel kopduel kunnen winnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:08 schreef Sejt het volgende:
Achahbar is misschien wel klein, maar blijft beter aan de bal dan Kazim en Kramer bij elkaar. Kijk maar eens wat wedstrijden terug van 'm. Dit komt doordat hij goed verdedigers afhoudt en zijn techniek maakt het mogelijk om de bal onder controle te houden.
Enige wat je niet moet doen met hem in de spits, is hoge ballen naar voren rammen.
Iemand die dit tegen spreekt heeft hem niet zien spelen sinds zijn uitleenbeurt in Duitsland.
True. Maar normale voorzetten (waar we zo weinig goede van zien) moeten laag en hard zijn in plaats van hoog en zwevend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:11 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Die hoge bal van.. Karsdorp(?) richting Achahbar en die wondervolley die volgde tegen PSV
Is mij ook opgevallen. Schokkend.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort lange ballen van achter uit zijn aan Kramer ook niet besteed. Bijna 2 meter lang en toch geen enkel kopduel kunnen winnen.
Achahbar heeft dan ook twee vleugelspelers naast zich die naar mijn gevoel wel aardig wat met die bal kunnen, Elia vooral. Snel passen en op die manier in de zestien komen. En met Dirk voor het doel heb je ook nog altijd iemand die een voorzet er wel in kan koppen. Aan Kramer en Kazim heb je wat kopsterkte betreft net zo weinig als aan Achahbarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:43 schreef Sejt het volgende:
[..]
True. Maar normale voorzetten (waar we zo weinig goede van zien) moeten laag en hard zijn in plaats van hoog en zwevend.
[..]
Is mij ook opgevallen. Schokkend.
Overigens las ik ook dat Willems niet mee zal doen de 17equote:Het trainingskamp van Feyenoord in Albufeira zit er voor Jari Schuurman al op. De jonge middenvelder is vanwege een knieblessure huiswaarts gekeerd. Karim El Ahmadi viel tijdens de maandagtraining uit.
Eric Botteghin trainde maandag ook niet voluit mee bij de Rotterdammers. Hij is herstellende van een hamstringkwetsuur en werkte binnen een individueel programma af. Eljero Elia liet de maandagtraining schieten. De buitenspeler bleef ziek achter in het hotel.
El Ahmadi liep tijdens de training een knieblessure op en brak de oefensessie vervolgens af. De ernst van zijn kwetsuur is onduidelijk.
Feyenoord vertoeft tot 9 januari in Portugal en speelt een dag voor terugkeer naar Nederland een oefenwedstrijd tegen Charleroi. Op 17 januari wordt de competitie door Feyenoord hervat. PSV komt dan op bezoek in De Kuip.
Willems had ik liever wel zien meedoen gast heeft een halfjaar niet gespeeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens las ik ook dat Willems niet mee zal doen de 17e
Langer dan een half jaar toch? Benieuwd of hij het nog kan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willems had ik liever wel zien meedoen gast heeft een halfjaar niet gespeeld.
Laat maar zijn rentree maken tegen ons hoor makkelijk middag voor Kuijt en Elia.
Nah dat keffertje uit Colombia kan ook niet echt tegen druk heb ik het idee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat maar zijn rentree maken tegen ons hoor makkelijk middag voor Kuijt en Elia.
Voor de liefhebbers hier ook de beelden van het (iets uitgebreidere) interviewquote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook als hij wel fit was geweest had Cocu hem natuurlijk nooit meteen tegen Feyenoord laten starten na zo'n periode zonder wedstrijden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het zal eens niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 17:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Registreren werkt al gelijk niet :'-)
Dat klinkt vrij onprettigquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb misschien nog wel een kaartje over tegen Heerenveen. Gisteren gehoord dat ze waarschijnlijk een wervel moeten verwijderen.Als dat zo is kan ik voorlopig niet naar de Kuip.
![]()
![]()
Misschien dat ie daarom ook wel wat minder in vorm leek. Laten we hopen dat ie een goede 2e seizoenshelft draaitquote:Maandenlang kampte hij met pijntjes, nooit gooide hij de handdoek in de ring
Sven van Beek vertrok snel na het pijnlijke verlies in Nijmegen tegen N.E.C (3-1) naar Aruba om de batterij weer op te laden. En daarna streek de 21- jarige verdediger vol revanchegevoelens neer aan de Portugese kust.
,De vakantie heb ik echt benut om rust te nemen verteld Van Beek in een interview met het Algemeen Dagblad. Dat was hard nodig, want we moeten er straks meteen weer staan.
Volgens Feyenoord-watcher Mikos Gouka lijkt Van Beek soms nog een speler van de oude stempel. Maandenlang kampte hij met pijntjes. Een voetblessure, hardnekkige klachten aan de enkel, een zeurende knie, liesproblemen.
Nooit gooide hij de handdoek in de ring, al die tijd verbeet hij de pijn. Hij haalt zijn schouders op. Na een regenachtige training in Albufeira zegt hij fit te zijn. De manier waarop hij de duels aangaat met zijn ploeggenoten, zegt voldoende.
,,We willen erbij horen dit seizoen en dan wil je spelen, ook als je een blessure of een pijntje hebt,” aldus Van Beek. ,,Ik voel me fit en ben klaar voor de tweede helft van de competitie.’
Volgens mij heeft de hele top drie meer dan genoeg middenvelders. Ik kan me niet voorstellen dat Fer serieus in de belangstelling van PSV of Ajax staat, al kan hij qua niveau best wel wat betekenen voor de Eredivisie. Vanaf de bank.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:35 schreef ace_eleven het volgende:
OFF:
Volgens de Engelse tabloids wordt Fer nu gelinkt aan PSV en Ajax
We hebben er zoveel, ik kan ze niet eens meer allemaal onthouden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:52 schreef Caland het volgende:
Wie geeft een fuck. Wat moet je met nog een middenvelder.
En dan te bedenken dat je Karsdorp, Verdonk, en Jan-Arie er ook nog bij zou kunnen rekenen, al zullen ze daar niet snel speelminuten krijgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:45 schreef MPC60 het volgende:
[..]
We hebben er zoveel, ik kan ze niet eens meer allemaal onthouden.
quote:Hahn langer bij Feyenoord
dinsdag 05-01-16 15:49
Warner Hahn blijft langer aan Feyenoord verbonden. De club en de doelman hebben een principeakkoord bereikt over een nieuw contract, dat hem tot medio 2019 aan Feyenoord bindt. De huidige verbintenis van Hahn liep tot 2017. 'Ik heb het heel erg naar mijn zin in De Kuip, dus voor mij was er geen reden om te twijfelen aan een langer verblijf', aldus Hahn in een eerste reactie.
Voor de 23-jarige sluitpost is dit zijn eerste seizoen bij de selectie van Feyenoord, nadat hij vorig jaar op huurbasis uitkwam voor PEC Zwolle. Dat hij dit seizoen tot dusver genoegen moet nemen met een rol als vaste stand-in van keeper Kenneth Vermeer, had geen invloed op zijn beslissing.
Hahn: 'Op het moment dat de club met het voorstel kwam voor een nieuw contract, stond ik daar direct voor open. Feyenoord is een grote club, waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Ik ken alle jongens en lig goed in de groep. Natuurlijk is het soms lastig om op dit moment geen eerste doelman te zijn, maar ook op de trainingen leer ik heel veel.'
De doelman verblijft deze week met Feyenoord in het Portugese Albuferia, waar de ploeg wordt klaargestoomd voor de tweede seizoenshelft. 'Als ik nu naar mezelf kijk op de trainingen, is dat een groot verschil met mijn beginperiode bij Feyenoord. Dat is zeker ook te danken aan mijn tijd bij PEC Zwolle, waar ik grote stappen heb gemaakt in mijn ontwikkeling.'
Waar Hahn in Zwolle kon rekenen op een vaste stek onder de lat, moet hij in De Kuip voorlopig Kenneth Vermeer voor zich dulden. 'Ik moet geduld hebben, maar ook dat maakt mij mentaal sterker. De technische staf is tevreden over mijn ontwikkeling en heeft plannen met mij. Daarnaast leer ik veel van keeperstrainer Patrick Lodewijks en ook van Kenneth. We praten veel over het vak en houden elkaar scherp.'
Goeie zet wmb. om Hahn te verlengen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:10 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je Karsdorp, Verdonk, en Jan-Arie er ook nog bij zou kunnen rekenen, al zullen ze daar niet snel speelminuten krijgen
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Das toch die blinde dude die stukjes schrijft voor Feyenoord Magazine?
quote:Feyenoorder Justin Bijlow in lijst talentvolste spelers ter wereld
Feyenoord nieuws
In Engeland is men dol op statistieken en lijstjes en door The Guardian wordt ieder jaar een lijst gepubliceerd met daarop de vijftig meest talentvolle spelers ter wereld. In de editie van dit jaar is gekeken naar veelbelovende voetballers uit het geboortejaar 1998. Na Frankrijk is Nederland als vaakst vertegenwoordigd in deze top-50.
Alle Nederlandse talenten zijn in het buitenland actief, slechts één speelt in zijn geboorteland en draagt wekelijks het shirt van Feyenoord. Doelman Justin Bijlow, die door het Engelse medium gezien wordt als één van de grootste talenten die er momenteel rondlopen. Ook binnen de Feyenoord-opleiding staat de zeventien-jarige doelman van Feyenoord Onder-19 bekend als een enorm talent.
De in Rotterdam geboren doelman speelt al sinds de F-jes op Varkenoord, waar hij sindsdien telkens de hoogste jeugdelftallen doorliep. De prima ontwikkeling die hij in al die jaren doormaakte onder de lat, leidde ertoe dat Feyenoord hem besloot vast te leggen tot 2018.
De club ziet veel toekomst in de doelman, zo liet technisch directeur Martin van Geel weten. 'Justin is een heel talentvolle keeper, die beschikt over veel kwaliteiten en bovendien een goede mentaliteit heeft. De beslissing om hem vast te leggen, wordt breed gedragen binnen de club en door de trainers van Feyenoord Academy. We zijn ervan overtuigd dat Justin nog veel verder kan groeien bij Feyenoord, het keepersvak is immers een ervaringsvak. Bij ons krijgt hij de kans om nieuwe stappen te zetten in zijn ontwikkeling.'
Bijlow komt uit een echte Feyenoord-familie. "Zij zitten altijd op de tribune in De Kuip. Dat is voor mij een extra stimulans om ooit in dit geweldige stadion te keepen", aldus Bijlow.
Over Bijlow merkt journalist Bart Vlietstra voor The Guardian op: "Hij begon zijn loopbaan bij de amateurs, maar werd al snel gevraagd voor de profs. Bijlow is geweldig in de één-op-één situaties en heeft een goede mentaliteit. De trainers bij Feyenoord prijzen hem vaak om zijn houding en hij is al uitgekomen voor Nederland Onder-19. Als hij zo doorgaat, zal hij vast en zeker zijn idool, Kenneth Vermeer, opvolgen als vaste keeper."
Raymann-niveau.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Was maar een grapje. Een slechte, dat geef ik toe.
Al zijn leven een echte Feyenoorder en zijn grote idool is Kenneth Vermeer?quote:
Weinig Feyenoord-keepers om idolaat van te zijn de laatste 10 jaar, je moet wat..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al zijn leven een echte Feyenoorder en zijn grote idool is Kenneth Vermeer?
Ik schat dat hier wat sociaal wenselijke antwoorden zijn gegeven.
Hij kan moeilijk zeggen dat Erwin Mulder zijn grote voorbeeld is. Vermeer doet het geweldig in het shirt van Feyenoord, dus ik vind zijn keuze logisch. Dat Vermeer ex-Ajacied is, tja.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wel een echte Feyenoorder. Zeer fanatieke familie ook, deels harde kern. Zie je niet heel vaak meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Stond hij laatst ook niet in het Magazine als fan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een echte Feyenoorder. Zeer fanatieke familie ook, deels harde kern. Zie je niet heel vaak meer.
Dit is scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:38 schreef VXXLL het volgende:
Iedereen die elkaar maar na lult in de Achahbar hype
In 4 seizoenen 12 hele doelpunten, briljant
Maar, wát voor doelpunten...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:38 schreef VXXLL het volgende:
Briljant antwoord.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal gaat het plasticje er niet af.
Er valt genoeg aan te merken op die gozer, maar ik denk echt dat we er voetballend op vooruit zouden gaan tov Kramer. Denk ook dat Achabar met jongens als Gustafson en Kuyt beter uit de verf zal komen dan in het verleden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:38 schreef VXXLL het volgende:
Kenneth is een Feyenoorder.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond Henk Timmer erger.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:07 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kenneth is een Feyenoorder.![]()
Nu dan.Je hoort mensen eerder over baco Arie zeggen dat hij een #*{£\ jood is dan over kenneth. Iedereen ziet ook gewoon het klasse verschil tussen hem en Mulder. Oh wat ben ik blij dat we daar vanaf zijn, als ik mij aan 1 speler heb staan ergeren de afgelopen tien jaar dan is het Erwin 'verkeerde been' Mulder wel.
Hoe kon ik die vergeten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Henk Timmer erger.
Met dat geschop van hem tegen de doelpaal
Ik zat eens terug te kijken naar jullie keepershistorie en dat is inderdaad best droevig de laatste jaren. Van Dijk had natuurlijk aardige periodes, maar was ook geen puntenpakker. Lodewijks heeft het veel te lang moeten volhouden bij gebrek aan beter. Babos was mwaaa.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb nooit een hekel gehad aan keepers, behalve aan Henk Timmer. Wat een losgeslagen debiel was dat, en pakte in z'n laatste jaar (of 2) werkelijk waar helemaal niets. Liet ie weer een bal lopen ging ie z'n verdediging helemaal verrot schelden, de held
.
Ik denk daar niet anders over nee. Dudek was de laatste topkeeper in elk geval. Zoetebier voldeed, vooral in het UEFA cup jaar. Lodewijks prima tot z'n laatste jaar, maar ook geen topper. Daarna vooral dramatisch geweest.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat eens terug te kijken naar jullie keepershistorie en dat is inderdaad best droevig de laatste jaren. Van Dijk had natuurlijk aardige periodes, maar was ook geen puntenpakker. Lodewijks heeft het veel te lang moeten volhouden bij gebrek aan beter. Babos was mwaaa.
Je moet echt terug naar Dudek voor een keeper die top drie waardig was, of denken de supporters daar anders over?
fixed.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:07 schreef MPC60 het volgende:
als ik mij aan 1 speler heb staan ergeren de afgelopen tien jaar dan is het Erwin 'verkeerde been' 'beide benen vast op de grond'f Mulder wel.
quote:
Die zwerft rond in de Braziliaanse Serie B en C. Zit nu bij Tombense. Praktisch hetzelfde als wat jij zegt dus.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Caland het volgende:
Vroeg me af wat er ooit van die Darley terecht is gekomen. Lijmsnuiver geworden?
Wel de Afrikaanse Champions League gewonnen toch? Dacht ik?quote:
Noem me dom maar ik kan me weinig echt beslissende blunders van Timmer herinneren. (Blunders waardoor je achter of gelijk kwam te staan) Wel blunders in wedstrijden die we toch al met 3-0 of 4-0 verloren. Maar misschien weet jij wat voorbeelden.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Henk Timmer erger.
Met dat geschop van hem tegen de doelpaal
Lodewijks keepte meestal geweldig hoor, hebben we nog veel profijt van gehad. Zoetebier maakte veel meer blunders, Babos speelde maar 1 seizoen maar kon er weinig van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zat eens terug te kijken naar jullie keepershistorie en dat is inderdaad best droevig de laatste jaren. Van Dijk had natuurlijk aardige periodes, maar was ook geen puntenpakker. Lodewijks heeft het veel te lang moeten volhouden bij gebrek aan beter. Babos was mwaaa.
Je moet echt terug naar Dudek voor een keeper die top drie waardig was, of denken de supporters daar anders over?
Ik vond Lodewijks constanter. Minder spectaculair, maar zelden tot nooit op een fout te betrappen. (behalve die belachelijke blunder tegen Utrecht dan)quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:39 schreef PIETR het volgende:
Vermeer is by far de beste keeper sinds Dudek. Fantastische move van Van Geel om hem naar Feyenoord te halen.
Als je aan de grond blijft staan lijkt het inderdaad net alsof je geen blunders maakt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Noem me dom maar ik kan me weinig echt beslissende blunders van Timmer herinneren. (Blunders waardoor je achter of gelijk kwam te staan) Wel blunders in wedstrijden die we toch al met 3-0 of 4-0 verloren. Maar misschien weet jij wat voorbeelden.
Bij vrije trappen stond hij nog weleens stil, maar daar is Kenneth soms ook wel goed in.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je aan de grond blijft staan lijkt het inderdaad net alsof je geen blunders maakt.
Dudek overschat vinden omdat hij, inderdaad, een erg stroef begin had is minstens zo belachelijk trouwens.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ook Dudek moet trouwens niet overschat worden. Keepte in 98-99 erg goed maar maakte in 97-98 en 99-00 ook ontzettend veel fouten. Zat pas een dvd terug te kijken en verbaasde me echt over het aantal blunders.
Die gast (Joonas Kolkka) was volgens mij beter af door bij NAC te blijven.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och nee wat een team hadden we toen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van de Berg zo van de tribune afgetrokken en in de defensie gezet.
We begonnen dat seizoen nog met Kuyt en Kalou maar die waren snel vertrokken.
Dudek ging niet voor niets uiteindelijk naar Real. Ontzettend goede keeper uiteindelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Lodewijks keepte meestal geweldig hoor, hebben we nog veel profijt van gehad. Zoetebier maakte veel meer blunders, Babos speelde maar 1 seizoen maar kon er weinig van.
Ook Dudek moet trouwens niet overschat worden. Keepte in 98-99 erg goed maar maakte in 97-98 en 99-00 ook ontzettend veel fouten. Zat pas een dvd terug te kijken en verbaasde me echt over het aantal blunders.
Zo'n goede verdediger is het niet, aanvallend is hij wel zeer gevaarlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:29 schreef BadderHaring het volgende:
Een fitte Willems tegen Kuyt of Elia had ik graag gezien.
Mijn neefje heft nog bij hem in de F gezeten, Rodney Kongolo zat daar toen ook bij.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een echte Feyenoorder. Zeer fanatieke familie ook, deels harde kern. Zie je niet heel vaak meer.
De vraag is of zijn directe tegenstander veel aan aanvallen zou toe zijn gekomen. Zo bedoelde ik het vooral.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:54 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo'n goede verdediger is het niet, aanvallend is hij wel zeer gevaarlijk.
Nou inderdaad, die pakte echt regelmatig punten voor de ploeg. Kan me z'n 1e wedstrijd uit tegen Juve herinneren, die was echt bedroevend, toen dacht ik, wat krijgen we nu op de goal. Kan me daarintegen nog een 3 - 3 uit tegen PSV herinneren, toen had het met rust 7 - 0 kunnen staan, maar toen keepte hij echt fantastisch. wat een geweldige wedstrijd was dat, toen zat het uitvak nog aan de andere kant op de 1e ring in de hoek, met rust 3 - 0 achter, helemaal zoek gespeeld worden en de 2e helft een compleet andere wedstrijden uiteindelijk nog 3 - 3.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef Caland het volgende:
Dudek overschat vinden omdat hij, inderdaad, een erg stroef begin had is minstens zo belachelijk trouwens.
Verkoop die Kazim eens snel aan Rkc ofzo.quote:
Toch zag hij er in die wedstrijd bij de tweede tegengoal ook niet al te sterk uit. Om nog maar te zwijgen over die fout op 03:03.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou inderdaad, die pakte echt regelmatig punten voor de ploeg. Kan me z'n 1e wedstrijd uit tegen Juve herinneren, die was echt bedroevend, toen dacht ik, wat krijgen we nu op de goal. Kan me daarintegen nog een 3 - 3 uit tegen PSV herinneren, toen had het met rust 7 - 0 kunnen staan, maar toen keepte hij echt fantastisch. wat een geweldige wedstrijd was dat, toen zat het uitvak nog aan de andere kant op de 1e ring in de hoek, met rust 3 - 0 achter, helemaal zoek gespeeld worden en de 2e helft een compleet andere wedstrijden uiteindelijk nog 3 - 3.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijk lexie shinen
https://instagram.com/p/BAMcGbEx4Wz/
Kijk lexie shinen
Lekker tegen de paal trappen en op zijn hoofd slaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb nooit een hekel gehad aan keepers, behalve aan Henk Timmer. Wat een losgeslagen debiel was dat, en pakte in z'n laatste jaar (of 2) werkelijk waar helemaal niets. Liet ie weer een bal lopen ging ie z'n verdediging helemaal verrot schelden, de held
.
Wat zal ik blij zijn als die opgetyft is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijk lexie shinen
Kijk lexie shinen
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 06-01-2016 om 12:59:36Lekker keeperswerk van de doelmannen, maar ook het stiftje van Patrick Lodewijks mag er zijn! #trainingskamp https://t.co/O1E3q53kyd reageer retweet
Tuurlijk, maar de ene keeper is constanter dan de ander. Oneliners zoals 'Dudek was gewoon een legende' helpen dan niet echt in een discussie. Wat onderbouwing zou handiger zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:58 schreef Caland het volgende:
Elke keeper laat wel eens houdbare ballen door.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:55 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de ene keeper is constanter dan de ander. Oneliners zoals 'Dudek was gewoon een legende' helpen dan niet echt in een discussie. Wat onderbouwing zou handiger zijn.
Immers en Kramerquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijk lexie shinen
Doe lekker aan AZ. Die kunnen hem nu heel goed gebruiken en lag vorig seizoen toch zo goed bij ze omdat hij zo'n speler troostte na een eigen goal ofso?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verkoop die Kazim eens snel aan Rkc ofzo.
Ik ben serieus bang dat Kazim de nieuwe Lex gaat worden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe lekker aan AZ. Die kunnen hem nu heel goed gebruiken en lag vorig seizoen toch zo goed bij ze omdat hij zo'n speler troostte na een eigen goal ofso?
Oh thank God dat het geen dart filmpje is oid. Irriteer me daar namelijk nogal aan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:24 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Kijk lexie shinen
Ging de kleedkamer van hun in omdat ie vond dat z'n teamgenoten hem wel wat meer mochten steunen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:50 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe lekker aan AZ. Die kunnen hem nu heel goed gebruiken en lag vorig seizoen toch zo goed bij ze omdat hij zo'n speler troostte na een eigen goal ofso?
AZ zou echt een prima club voor die gast zijn. Zou dat team ook echt weer naar boven helpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ging de kleedkamer van hun in omdat ie vond dat z'n teamgenoten hem wel wat meer mochten steunen.
Maar Kazim wil wel weg schijnbaar.
AZ heeft toch al 3 spitsen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
AZ zou echt een prima club voor die gast zijn. Zou dat team ook echt weer naar boven helpen.
Maar nee, Van Geel wilde hem niet weg doen afgelopen zomer want we zijn geen handelshuis.Zal wel makkelijk afgedaan zijn omdat er simpelweg geen club voor hem geïnteresseerd was. Als ik AZ was zou ik even een belletje doen met onze TD Scrummie.
en dan wel zo een handelshuisconstructie aan gaan met Eliaquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
AZ zou echt een prima club voor die gast zijn. Zou dat team ook echt weer naar boven helpen.
Maar nee, Van Geel wilde hem niet weg doen afgelopen zomer want we zijn geen handelshuis.Zal wel makkelijk afgedaan zijn omdat er simpelweg geen club voor hem geïnteresseerd was. Als ik AZ was zou ik even een belletje doen met onze TD Scrummie.
Anders was hij ook niet gekomen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
en dan wel zo een handelshuisconstructie aan gaan met Elia
Nee, en ik vind het ook geen slechte deal, maar dan kun je niet met statements aankomen dat je geen hamdelshuis bentquote:
Ik heb ze een poster met handtekening gestuurd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:53 schreef Scrummie het volgende:
Galatasaray wil Elia voor 2,5 miljoen.
Ik heb dit bod afgewezen overigens.
Donk, maar die speelde al in Turkije.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef viagraap het volgende:
Galatasaray had van de week toch nog een speler uit de Eredivisie geplukt? Of een bod gedaan? Weet niet meer wie. Was ook zo'n bedrag, maar dan een veel mindere speler.
Ook interesse in Tannane geloof ik.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:15 schreef viagraap het volgende:
Galatasaray had van de week toch nog een speler uit de Eredivisie geplukt? Of een bod gedaan? Weet niet meer wie. Was ook zo'n bedrag, maar dan een veel mindere speler.
Het schijnt dat die twee 'Maas varianten' het hoogstwaarschijnlijk niet redden door kosten (waarom dan wel tonen vraag ik me af). Komt zo goed als zeker uit op plaatsing in de stadion driehoek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tap-dichterbij.dhtml
Ziet er mooi uit, vooral de opties waarbij het stadion aan één kant in de Maas ligt.
[ afbeelding ]
Was in een eerder stadium wel het geval ja, maar toen zag de gemeente af van de opknapbeurt van Zuid. Als ze het nu wel groots willen aanpakken, behoort het wel tot de mogelijkheden. Het blijft een beetje de vraag wie hoeveel moet bijdragen natuurlijk. Die plannen de Maas zijn natuurlijk wel een erg iconische input voor het stadsbeeld, waar de gemeente meer baat bij heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het schijnt dat die twee 'Maas varianten' het hoogstwaarschijnlijk niet redden door kosten (waarom dan wel tonen vraag ik me af). Komt zo goed als zeker uit op plaatsing in de stadion driehoek.
Volgens iemand die vriendjes is met die Ard Buijssen staat het al vast dat het nieuwbouw word, wat er ook gaat gebeuren.quote:Op woensdag 6 januari 2016 17:36 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Was in een eerder stadium wel het geval ja, maar toen zag de gemeente af van de opknapbeurt van Zuid. Als ze het nu wel groots willen aanpakken, behoort het wel tot de mogelijkheden. Het blijft een beetje de vraag wie hoeveel moet bijdragen natuurlijk. Die plannen de Maas zijn natuurlijk wel een erg iconische input voor het stadsbeeld, waar de gemeente meer baat bij heeft.
Ook voor die plannen voor de huidige Kuip. Feyenoord kan een plan indienen, maar dan moet er ook iemand zijn die dat wilt exploiteren. In hoeverre Feyenoord aansprakelijk is voor hoe rendabel dat plan is, is ook de vraag.
En dan het plan van binnen de stadiondriehoek, dan gaan we weer opnieuw beginnen met vernieuwbouw, wat ook al meerdere keren is afgeschoten omdat het niet rendabel genoeg is. Ik denk dat alles gewoon nog altijd wagenwijd open ligt. T wordt voorlopig dus gewoon weer rustig afwachten
Vind het wel een mooie oplossing.quote:Op woensdag 6 januari 2016 15:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
en dan wel zo een handelshuisconstructie aan gaan met Elia
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:01 schreef Henrys het volgende:
https://www.instagram.com/p/BAMaKnSxtJU/?taken-by=1988kramer2931
tijd om een andere club te zoeken
Dat doet hij toch juist? Niet optyfen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
ik geloof niet dat er de komende 10 jaar een nieuw stadion komt....bovendien lekker boeiend,
Het is allemaal DEBIELE INTERSANTDOENERIJ VAN DIE MONGOOL van een gudde...
kan die vent niet gewoon niet optyfen
hoofd moderatorquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet hij toch juist? Niet optyfen.
Het is volgens klaas juist niet juist dat hij niet optyft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doet hij toch juist? Niet optyfen.
Misschien voortaan eerst even je post laten nalezen door iemand voordat je hem online gooit? Dan hoef je achteraf niet zo raar te doen als iemand er een reactie op geeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zit jij in mij post te kloten door er extra woorden in te zetten
dit pik ik niet
ik bel hoofd moderator over jou gedrag
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien voortaan eerst even je post laten nalezen door iemand voordat je hem online gooit? Dan hoef je achteraf niet zo raar te doen als iemand er een reactie op geeft.
Dan blijft er geen post meer over!quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien voortaan eerst even je post laten nalezen door iemand voordat je hem online gooit?
Interessant plannetje, maar wat mij betreft toch te risicovol. Indien Neymar geblesseerd raakt, hebben we direct een probleem namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vind het wel een mooie oplossing.
Scrummie, kun je niet zo'n vuig dealtje regelen met Neymar(s vader)? Die houd wel van vieze spelletjes blijkt. Laten ze hem uit z'n contract lopen bij Barcelona, tekent hij voor 8 jaar, 2 miljoen jaarsalaris en 50% transferopbrengsten bij verkoop. Na een half jaartje naar ManU voor 140.000.000.
Krijgen we toch nog een Kuip aan de Maas
Terwijl zijn posts normaliter zo treffend zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit gifje slaat echt helemaal nergens op.
Hoe moet hier iedereen aan de noordkant van het stadion in en uit komen? Je kan heel veel bruggen bouwen maar dat lijkt me heel onveilig bij calamiteiten en brand.quote:Op woensdag 6 januari 2016 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
Ziet er mooi uit, vooral de opties waarbij het stadion aan één kant in de Maas ligt.
[ afbeelding ]
Noordkant zou gewoon ook een 'kade' krijgen he, het is maar een plaatje waar even een stadion in is geplakt ter illustratie.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Hoe moet hier iedereen aan de noordkant van het stadion in en uit komen? Je kan heel veel bruggen bouwen maar dat lijkt me heel onveilig bij calamiteiten en brand.
Via een soort fata morgana attractie natuurlijk met Paul Elstak en Lee Towers als begeleidende muziek wanneer je het stadion in vaart.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Hoe moet hier iedereen aan de noordkant van het stadion in en uit komen? Je kan heel veel bruggen bouwen maar dat lijkt me heel onveilig bij calamiteiten en brand.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Volgende week in het nieuws: plannen afgeblazen, want ze hadden er nog niet eerder over nagedacht maar mensen kunnen inderdaad niet door het water lopen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Alleen helpmefok schijnt dat te kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volgende week in het nieuws: plannen afgeblazen, want ze hadden er nog niet eerder over nagedacht maar mensen kunnen inderdaad niet door het water lopen.
RIP Kwantumquote:Op woensdag 6 januari 2016 16:53 schreef BadderHaring het volgende:
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf? Reddingssloepen natuurlijk! Je bent godverdomme een havenstadclub, of niet dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Vandaar dat het dicht bij het water staat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef Tortugal het volgende:
[..]
Ja, die industrie hoort daar ook niet meer thuis. Net als dat er geen vrachtschepen meer aanmeren aan de Lloydpier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
RIP Kwantum. Waar moet ik dan mijn gordijnen halen.
Lijkt me wel een logisch plan trouwens. Dat gebied ligt daar al jaren te verpauperen, volgens mij gewoon met als doel om daar goedkoop een nieuw stadion te kunnen plaatsen.
Geniaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Via een soort fata morgana attractie natuurlijk met Paul Elstak en Lee Towers als begeleidende muziek wanneer je het stadion in vaart.
De sky is the limit.
twitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:57:28Vechtpartijtje op training. Vilhena en Nelom. Maar we gaan weer verder. #Feyenoord #Albufeira reageer retweet
Die loopt niet door, maar over water.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen helpmefok schijnt dat te kunnen.
Wat.quote:Op donderdag 7 januari 2016 12:08 schreef Scrummie het volgende:
Hehetwitter:MikosGouka twitterde op donderdag 07-01-2016 om 11:57:28Vechtpartijtje op training. Vilhena en Nelom. Maar we gaan weer verder. #Feyenoord #Albufeira reageer retweet
Ik zat al driftig te zoeken naar filmpjes, aangezien de selectie van alles wat ze ondernemen filmpjes maakt, maar hier is alleen maar een 8seconden niets zeggend filmpje van te vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoort erbij toch, beetje knokken. Lekker man
Enige positieve moment wat ik van hem kan herinneren is die ingooi waar een goal uitkwamquote:Op donderdag 7 januari 2016 13:21 schreef Maastoren het volgende:
Ik zou Nelom ook wel een keer een paar tikken willen geven. Waardeloze voetballer.
Klopt. Hij heeft ook weleens een aardige wedstrijd gespeeld tegen Vitesse in Arnhem. Weer toen 0-4. Maar dat was t wel.quote:Op donderdag 7 januari 2016 13:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Enige positieve moment wat ik van hem kan herinneren is die ingooi waar een goal uitkwam
Karim is een sadist en is er trots opquote:Op donderdag 7 januari 2016 14:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
El Ahmadi wil de wereld zien branden
quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:07 schreef onlogisch het volgende:
Nelom zal vast iets over de moeder van Vilhena gezegd hebben.
Kees!quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:07 schreef Oldground het volgende:
Godverdomme, die klootzakken! Altijd maar weer agressie.
Zou Van Geel al gebeld hebben.quote:De Belgische voetballer Adnan Januzaj is alweer terug in Manchester. Hij was een jaar verhuurd aan Borussia Dortmund, maar daar wilde het niet vlotten met de jonge vleugelaanvaller. De Duitsers hebben hem nu teruggestuurd naar Manchester United, de club van Louis van Gaal.
Manchester United meldde donderdag zelf dat de jonge Belg weer deel uit zal gaan maken van de selectie. Onder Van Gaal was hij aan het begin van het seizoen niet zeker van een basisplaats. Voor zijn vertrek speelde Januzaj al 47 duels voor de club uit Manchester.
De vedette laat even zien dat ze het gewoon hartstikke leuk met elkaar hebben..quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
De ervaren jongens gaan ook even vechten.
Van een trap in je kruis kan je niet opeens nooit meer in actie komen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:55 schreef klaasweetalles het volgende:
GOED gedaan van vilhenna
ik had liever gehad dat hij in het kruis van immers had geschopt zodat we immers nooit meer in actie meer hoefde te zien voor feyenoord
beetje jammer tony.,,volgende keer beter
Als het maar hard genoeg is, voorkom je in elk geval dat je over 18 jaar met Nelom junior opgescheept zit...quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:05 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Van een trap in je kruis kan je niet opeens nooit meer in actie komen hoor
Hij is 25, een beetje voetballer heeft dan toch al wat kinderen dacht ik?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als het maar hard genoeg is, voorkom je in elk geval dat je over 18 jaar met Nelom junior opgescheept zit...
Die turken zijn gek Elia voor een schijntje willen kopen maar wel dik bieden op Ricardo van Rhijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:58 schreef Tortugal het volgende:
Galatasaray heeft hun bod op Elia verhoogd naar 3 miljoen lees ik. Die gaat natuurlijk gewoon niet weg deze transferperiode.
Ja, das ook weer zo. Dan Lex maar schoppen, die heeft nog kinderen toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is 25, een beetje voetballer heeft dan toch al wat kinderen dacht ik?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, das ook weer zo. Dan Lex maar schoppen, die heeft nog kinderen toch?
Geen idee of die van Lex zijnquote:Moeder van twee heerlijke kinderen mijn zoon Milan en mijn dochter Melin En getrouwd met mijn lieve man Lex..
Twitter Kelly
Jammerquote:De twee ras Hagenezen hebben twee kinderen: Milan en Melin. http://spelersvrouw.nl/kelly-immers-vrouw-van-lex-immers/
Die zijn net zo multifunctioneel als Lex natuurlijk, die kunnen allesquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Scrummie het volgende:
Zouden de kinderen van Lex zijn dart of voetbal talent krijgen?
Ik zou ze nu al vastleggen als dat kon.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die zijn net zo multifunctioneel als Lex natuurlijk, die kunnen alles
We're doomed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Geen idee of die van Lex zijn
[..]
Jammer
Ik verwacht dat jij op de nieuwjaarsreceptie naar voren wordt geschoven als opvolger van de per direct vertrokken Van Geel?quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou ze nu al vastleggen als dat kon.
Nu HMF terug is is het 1 en ander onzeker. Ook ik ken mijn plek uiteraard.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij op de nieuwjaarsreceptie naar voren wordt geschoven als opvolger van de per direct vertrokken Van Geel?
HMF wordt toch voorzitter, hoofd RvC, scout, Kuipredder, trainer en hoofd marketing? Dan kan jij mooi TD wordenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nu HMF terug is is het 1 en ander onzeker. Ook ik ken mijn plek uiteraard.
HMF is sowieso hoofd chipszakjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
HMF wordt toch voorzitter, hoofd RvC, scout, Kuipredder, trainer en hoofd marketing? Dan kan jij mooi TD worden
Dat is ook weer zo. Maar dan moet HMF dat wel goed vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
HMF wordt toch voorzitter, hoofd RvC, scout, Kuipredder, trainer en hoofd marketing? Dan kan jij mooi TD worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Aan de andere kant kan je je daardoor afvragen wat hij toevoegt. Maar je hoort of ziet 'm zelden idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:25 schreef Henrys het volgende:
Moet zeggen dat Wouters zich echt goed op de achtergrond houdt, was al bijna vergeten dat hij bij Feyenoord zat
Als je niet autonoom kunt of wil handelen, ben je natuurlijk geen haar beter dan Geel. Straal eens een beetje autoriteit uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar dan moet HMF dat wel goed vinden natuurlijk.
Goede eigenschap voor een assistent. Wouters vult dat prima in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je je daardoor afvragen wat hij toevoegt. Maar je hoort of ziet 'm zelden idd.
Yep, Engeland bereiktquote:Op donderdag 7 januari 2016 16:03 schreef DonRaja het volgende:
En we gaan internationaal:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)t-in-het-kruis.dhtml
We liggen weer op koers voor een prijsquote:Eredivisiespelers kunnen kunstgras niet waarderen
De aanvoerders van de eredivsieclubs zijn niet blij met de zes kunstgrasvelden in de competitie.
In de voorlopige tussenstand na zeventien duels scoren de kunstgrasvelden van Roda JC Kerkrade, SC Cambuur, ADO Den Haag, PEC Zwolle, Heracles Almelo en Excelsior het slechts van alle velden in de eredivisie.
De tussenstand is samengesteld door de Vereniging van Contractspelers (VVCS) op basis van de cijfers die de aanvoerders na ieder duel geven aan het veld. Er kan een cijfer gegeven worden van 1 tot en met 5.
Excelsior scoort halverwege de eredivisie het slechtst met een gemiddelde score van 1,63. Roda JC heeft volgens de aanvoerders het beste kunstgrasveld met een score van 2,44, maar dat veld scoort nog altijd lager dan dat van De Graafschap.
Het veld in De Vijverberg is met een score van 2,75 wel de laagst beoordeelde echte grasmat. Ajax en NEC Nijmegen eindigden net iets daarboven met een score van 3.
Het beste veld ligt volgens de aanvoerders in De Kuip. Het gras van Feyenoord werd beoordeeld met een gemiddelde score van 4,88. FC Utrecht en FC Twente staan op een gedeelde tweede plaats met een score van 4,38.
Een 2-0 voorsprong weggeven tegen Charleroi lijkt me erger.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Al die strafschoppen.. dat ruikt naar metsfiksing
Veerkracht dat het in de 3e helft toch nog 3 3 werd juist.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een 2-0 voorsprong weggeven tegen Charleroi lijkt me erger.
Alleen de strafschop van Kuyt, die postte Feyenoord op Twitter.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:11 schreef ace_eleven het volgende:
Heeft iemand beelden kunnen vinden, of zijn die er sowieso niet?
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 15:18:43Het is 2-0 voor Feyenoord. Kuyt benut een strafschop, na hands van de Belgen. #feycha https://t.co/WngA7p7mi5 reageer retweet
Ja, en Gouka vanuit een andere hoek, die vond ik netquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Alleen de strafschop van Kuyt, die postte Feyenoord op Twitter.twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 15:18:43Het is 2-0 voor Feyenoord. Kuyt benut een strafschop, na hands van de Belgen. #feycha https://t.co/WngA7p7mi5 reageer retweet
twitter:MikosGouka twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 15:18:04Kuyt 2-0. Strafschop is bij Dirk altijd bingo. #FEYcha https://t.co/AzCSZwCpy5 reageer retweet
Tot nu toe een wereldpot inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:15 schreef Oldground het volgende:
Straks om 20:55 de FA Cup wedstrijd Exeter City - Liverpool op BBC One.![]()
Liverpool stelt behalve Benteke alleen jeugdspelers op.
Kan heel mooi worden.
En wat voor syndroom heb jij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef Caland het volgende:
Je kan nu wel stellen dat Feyenoord een derde helft syndroom heeft.
Nou TD, fix hem maar terug dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
Galatasaray interesse in Singh, onze Noorse Iniesta. Altijd al gezegd dat die jongen het ver zou schoppen.
quote:Van Bronckhorst spreekt van 'leerzame oefenwedstrijd' tegen Charleroi
Trainer Giovanni van Bronckhorst keek vrijdag met een overwegend goed gevoel terug op de vriendschappelijke wedstrijd van Feyenoord tegen Charleroi.
"Positief is dat ik een aantal dingen heb teruggezien waar we deze week op hebben getraind", zei Van Bronckhorst op de clubwebsite.
Feyenoord sloot het trainingskamp aan de Portugese Algarve af met een 3-3 gelijkspel tegen de nummer zes van de Belgische competitie. De Rotterdammers verspeelden een 2-0 voorsprong.
Van Bronckhorst hechtte aan de uitslag niet zoveel waarde. De oefenmeester was vooral te spreken over het optreden van zijn achterhoede, die bestond uit Rick Karsdorp, Sven van Beek, Jan-Arie van der Heijden en Terence Kongolo.
"We hebben er deze week op gehamerd om als team zo compact mogelijk te staan, met veel coaching van achteruit. Dat heb ik vandaag teruggezien en zeker in het eerste uur hebben we weinig ruimte weggegeven. Ook daarom was dit een leerzame oefenwedstrijd."
Lichte klachten
Aanvankelijk was het de bedoeling dat Feyenoord en Charleroi twee wedstrijden achter elkaar zouden spelen, maar de krachtmeting was uitgesmeerd over drie periodes van 45 minuten.
"Een aantal spelers van ons had lichte klachten, waardoor het lastig werd om twee verschillende elftallen te kunnen opstellen voor negentig minuten. Daarom was dit een goede middenweg en heb ik alsnog veel spelers in actie kunnen zien", aldus Van Bronckhorst.
Feyenoord hervat op zondag 17 januari de competitie met een thuiswedstrijd tegen PSV. Van Bronckhorst weet wat zijn ploeg te doen staat. "We hebben nog een dikke week tot we de competitie hervatten met een heel belangrijke wedstrijd tegen PSV. Dan moeten we er staan."
Door: NU.nl
- Kramer verprutst kansenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef Oldground het volgende:
Ziet er toch nog niet goed genoeg uit.
Oefenwedstrijden zeggen niks.
- Kuyt scoort pingelsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Kramer verprutst kansen
- Kazim maakt ruzie
- Gras is groen
Hoe kon ik die nou vergeten. Overigens maakte Achahbar (die was het toch) nog een leuke dribbel vanaf rechts waar die tweede pingel uit kwam. Is Elia-Kuyt-Achahbar niet een idee?quote:
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kon ik die nou vergeten. Overigens maakte Achahbar (die was het toch) nog een leuke dribbel vanaf rechts waar die tweede pingel uit kwam. Is Elia-Kuyt-Achahbar niet een idee?
Ik vind Achahbar wel meer een (schaduw)spits hoor, vind hem in de as veel gevaarlijker. Ik zou er dan ook Elia - Achahbar - Kuijt van maken. Zou prima kunnen werken, zeker met De Staaf erachter. Dan nog af en toe inzakken en ruimte creëren voor Kuijt/Elia..quote:Op zondag 10 januari 2016 10:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Haha.
Ja klopt. Ik weet alleen niet of Kuyt als spits nog zo'n succes wordt. Maar misschien in een wisselwerking met Achahbar dat het wel kan werken. Zijn ondanks hun verschillende kwaliteiten toch beiden het midden tussen een spits en buitenspeler.
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 10 januari 2016 13:36 schreef Henrys het volgende:
Dat we zoveel voor Kramer betaald hebben, had je net zo goed Havenaar kunnen halen, die is beter en goedkoper
Als Havenaar beter en goedkoper is, dan had je die toch beter kunnen halen (en niet 'net zo goed').quote:Op zondag 10 januari 2016 13:36 schreef Henrys het volgende:
Dat we zoveel voor Kramer betaald hebben, had je net zo goed Havenaar kunnen halen, die is beter en goedkoper
Die volleybalcoach is meer in het nieuws dan hij waar je misschien 1x iets in de 3 maanden over hoort. Die zenuwziekte heeft blijvende schade achtergelatenquote:Op zondag 10 januari 2016 15:56 schreef Tortugal het volgende:
Achteraf hadden we misschien toch wel veel geld in Guidetti moeten investeren..
Als we Havenaar hadden gehad en Kramer liep nog op de Nederlandse velden rond had je waarschijnlijk het tegenovergestelde gezegd. Zijn beide zeer matige spitsen.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als Havenaar beter en goedkoper is, dan had je die toch beter kunnen halen (en niet 'net zo goed').
Waar ik het mee eens ben. Havenaar doet tenminste ook mee als hij niet aan de bal is. Met Kramer speel je 89 minuten met 10 man, met Havenaar hooguit 80.
Precies. Bij Feyenoord zijn er gewoon zoveel meer verwachtingen dat een spitsje van Ado die er 18 inschiet niet gelijk bij Feyenoord kan spelen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als we Havenaar hadden gehad en Kramer liep nog op de Nederlandse velden rond had je waarschijnlijk het tegenovergestelde gezegd. Zijn beide zeer matige spitsen.
Inderdaad allebei zeer matig, maar Havenaar heb ik hier al geopperd voor bekend was dat Feyenoord met Kramer bezig was. Maar dan meer als backup achter Kuyt, omdat ik hem centraal voorin had verwacht.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als we Havenaar hadden gehad en Kramer liep nog op de Nederlandse velden rond had je waarschijnlijk het tegenovergestelde gezegd. Zijn beide zeer matige spitsen.
Dus dan had je ongeveer hetzelfde geroepen als we die gekke Jap in de spits hadden staan.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad allebei zeer matig, maar Havenaar heb ik hier al geopperd voor bekend was dat Feyenoord met Kramer bezig was. Maar dan meer als backup achter Kuyt, omdat ik hem centraal voorin had verwacht.
Is natuurlijk ook geen basis materiaal, maar Kramer is gewoon gênant.
Beste optie is gewoon Kuyt in de spits. Dat Gio dat niet snapt is lachwekkend. En zelfs Kuyt is niet het niveau dat je moet willen.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus dan had je ongeveer hetzelfde geroepen als we die gekke Jap in de spits hadden staan.
Er loopt binnen de Eredivisie ook niet zoveel rond natuurlijk qua spitsen. Al zou een Feyenoord ook gewoon erg geholpen zijn met een spits van het kaliber Milik, die bij Ajax compleet verneukt wordt. Maar dat soort kan Feyenoord niet halen, alleen met gelukjes als Pelle en Guidetti kunnen we een écht goede spits krijgen.
Die Gio is echt lachwekkend inderdaad. Gelukkig kom jij met de Havenaar optie. Totaal niet lachwekkend verder.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste optie is gewoon Kuyt in de spits. Dat Gio dat niet snapt is lachwekkend. En zelfs Kuyt is niet het niveau dat je moet willen.
Ja, want we hebben veel goede wingers voor op de rechterkant en Kuyt scoort te weinig.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste optie is gewoon Kuyt in de spits. Dat Gio dat niet snapt is lachwekkend. En zelfs Kuyt is niet het niveau dat je moet willen.
Het is de goedkoopste manier om aan een goede spits te komen. Een fatsoenlijke rechtsbuiten vinden is nog altijd makkelijker dan een goede 9.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want we hebben veel goede wingers voor op de rechterkant en Kuyt scoort te weinig.
Ofzo.
Havenaarquote:Op zondag 10 januari 2016 15:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als Havenaar beter en goedkoper is, dan had je die toch beter kunnen halen (en niet 'net zo goed').
Waar ik het mee eens ben. Havenaar doet tenminste ook mee als hij niet aan de bal is. Met Kramer speel je 89 minuten met 10 man, met Havenaar hooguit 80.
Ik wil ook Elia - Hakkebar - Kuyt zien. Maar gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is de goedkoopste manier om aan een goede spits te komen. Een fatsoenlijke rechtsbuiten vinden is nog altijd makkelijker dan een goede 9.
Al blijf ik fan van hakkebar in het centrum.
Helaas nietquote:Op zondag 10 januari 2016 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wil ook Elia - Hakkebar - Kuyt zien. Maar gaat niet gebeuren.
Liever Havenaar als backup voor Kuyt centraal voorin, dan Kramer als vaste kracht.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Gio is echt lachwekkend inderdaad. Gelukkig kom jij met de Havenaar optie. Totaal niet lachwekkend verder.
Noem één optie op rechts.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
En op rechts zijn er genoeg opties in de selectie,
Bilal is op rechts beter dan Kramer in de spits. Dus dat zou logisch zijn met Kuyt centraal.quote:
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bilal is op rechts beter dan Kramer in de spits. Dus dat zou logisch zijn met Kuyt centraal.
Nee, Achahbar is een spits.quote:En Achabar heeft ook wel eens rechtsbuiten gespeeld dus die zou je daar ook kunnen proberen.
Incorrect. Bilal is brandhout.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bilal is op rechts beter dan Kramer in de spits.
Neen.quote:Dus dat zou logisch zijn met Kuyt centraal.
Achahbar heeft bijna nooit rechtsbuiten gespeeld. Achahbar heeft wel soms linksbuiten en centraal gespeeld vorig seizoen. Verder is Achahbar ook absoluut geen flankspeler met zijn gebrek aan fysiek, lengte, snelheid. Wat een domme opmerking dus wederom.quote:En Achabar heeft ook wel eens rechtsbuiten gespeeld dus die zou je daar ook kunnen proberen.
Hij is een PSVer. Die bewonderen Achabar na vorig seizoen heel erg om een of andere reden.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Incorrect. Bilal is brandhout.
[..]
Neen.
[..]
Achahbar heeft bijna nooit rechtsbuiten gespeeld. Achahbar heeft wel soms linksbuiten en centraal gespeeld vorig seizoen. Verder is Achahbar ook absoluut geen flankspeler met zijn gebrek aan fysiek, lengte, snelheid. Wat een domme opmerking dus wederom.
Je roept dus maar wat.
Alles is beter dan Kramer in de spits. Onder Rutten speelde Achahbar een aantal wedstrijden best aardig op rechts. 8 wedstrijden op rechts, 19 als spits en 4 maar op links.... Dat is zijn historie bij Feyenoord. Dus volgens mij lul jij maar wat....quote:Op zondag 10 januari 2016 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Incorrect. Bilal is brandhout.
[..]
Neen.
[..]
Achahbar heeft bijna nooit rechtsbuiten gespeeld. Achahbar heeft wel soms linksbuiten en centraal gespeeld vorig seizoen. Verder is Achahbar ook absoluut geen flankspeler met zijn gebrek aan fysiek, lengte, snelheid. Wat een domme opmerking dus wederom.
Je roept dus maar wat.
Daar lijkt het veel op ja. Zit alleen maar doorgesnoven met blote bierbuik te schreeuwen naar het uitvak.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kijkt HMF nooit naar Feyenoord.
Niks mis met schreeuwen naar het uitvak.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar lijkt het veel op ja. Zit alleen maar doorgesnoven met blote bierbuik te schreeuwen naar het uitvak.
quote:Op zondag 10 januari 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij kijkt HMF nooit naar Feyenoord.
Onzin. Gehandicapte Bilal op rechts en Kuyt centraal ga je als team op achteruit. It pains me to say this, want ik heb een ongelofelijke hekel aan Kramer.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Alles is beter dan Kramer in de spits.
Onder Rutten speelde Achahbar voornamelijk op links goeie potten. Als je Feyenoord volgt, had je dat geweten.quote:Onder Rutten speelde Achahbar een aantal wedstrijden best aardig op rechts.
"goeie potten" op rechts gespeeld had er moeten staan. Hij heeft inderdaad wel eens invalbeurtjes op rechts gehad, die waren niet om over naar huis te schrijven.quote:8 wedstrijden op rechts, 19 als spits en 4 maar op links.... Dat is zijn historie bij Feyenoord. Dus volgens mij lul jij maar wat....
Dat klopt, maar dan zal Feyenoord een rechtsbuiten moeten aanschaffen.quote:Hoe dan ook, een probleem op rechts oplossen is eenvoudiger als je probleem centraal voorin oplossen.
Je verhaal over Achahbar klopt van geen kanten, kennelijk kijk jij geen Feyenoord. Achahbar heeft bij Feyenoord veel vaker op rechts gespeeld dan op links. Misschien toch eens kijken, of de juiste letters in je handpalm zetten, zodat je links en rechts kunt onderscheiden.quote:Op zondag 10 januari 2016 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Onzin. Gehandicapte Bilal op rechts en Kuyt centraal ga je als team op achteruit. It pains me to say this, want ik heb een ongelofelijke hekel aan Kramer.
[..]
Onder Rutten speelde Achahbar voornamelijk op links goeie potten. Als je Feyenoord volgt, had je dat geweten.
[..]
"goeie potten" op rechts gespeeld had er moeten staan. Hij heeft inderdaad wel eens invalbeurtjes op rechts gehad, die waren niet om over naar huis te schrijven.
[..]
Dat klopt, maar dan zal Feyenoord een rechtsbuiten moeten aanschaffen.
Wauw, jij hebt het er echt maar druk mee he?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je verhaal over Achahbar klopt van geen kanten, kennelijk kijk jij geen Feyenoord. Achahbar heeft bij Feyenoord veel vaker op rechts gespeeld dan op links. Misschien toch eens kijken, of de juiste letters in je handpalm zetten, zodat je links en rechts kunt onderscheiden.
Doe eens normaal joh, nergens voor nodig om meteen zo beledigend te doenquote:Op zondag 10 januari 2016 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je verhaal over Achahbar klopt van geen kanten, kennelijk kijk jij geen Feyenoord. Achahbar heeft bij Feyenoord veel vaker op rechts gespeeld dan op links. Misschien toch eens kijken, of de juiste letters in je handpalm zetten, zodat je links en rechts kunt onderscheiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |