Taylor is de baas bij de PDC dus zal er altijd wel inspelen totdat ie hopelijk snel stopt voordat het echt pijnlijk wordtquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beste spelers van 2015 daar behoort taylor gewoon niet bij.
Taylor heeft het voordeel dat de OOM over twee jaar gaat. Het zegt dus totaal niks over het afgelopen seizoen.
Veel te wisselvallend, hij begon zeer slecht, kreeg een echte oldskool opleving en eindigde slecht met 7 matchdarts daar kan ik niet meer van maken.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daarnaast gooide Taylor vorige week het hele weekend boven de 100 gemiddeld. Ik zie niet iemand anders die er nu niet is die dat ook zou kunnen.
Nogmaals, als je alle resultaten van alleen 2015 bekijkt, dan is die echt heel wisselvallig ja, maar dan nog is er niemand die op basis van betere resultaten hier had moeten staan in plaats van hem.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:07 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb het over de beste spelers van 2015 daar behoort taylor gewoon niet bij.
Taylor heeft het voordeel dat de OOM over twee jaar gaat. Het zegt dus totaal niks over het afgelopen seizoen.
Lol, 103 gemiddeld en 77% op z'n dubbels niet indrukwekkend.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor want beide waren niet indrukwekkend
103 avg is gewoon een prima gemiddelde, daar doet hij zeker mee bij de toppersquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Nee hoor want beide waren niet indrukwekkend, taylor heeft mij niet overtuigd van mijn ongelijk.
Smith trouwens ook niet.
Klaassen en vdv zijn beide veel stabieler en lever spektakel af en hebben beide een goed seizoen gedraait.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:10 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nogmaals, als je alle resultaten van alleen 2015 bekijkt, dan is die echt heel wisselvallig ja, maar dan nog is er niemand die op basis van betere resultaten hier had moeten staan in plaats van hem.
Ja hoor prima maar ik vond zijn spel niet indrukwekkend,quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
103 avg is gewoon een prima gemiddelde, daar doet hij zeker mee bij de toppers
Voor jou is het zeker pas indrukwekkend als hij 7 negendarters gooitquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ja hoor prima maar ik vond zijn spel niet indrukwekkend,
Barney is nooit overheersend geweest, nooit de onbetwiste bovenligger, hij heeft goed gebruik gemaakt van een zwakke phil.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor jou is het zeker pas indrukwekkend als hij 7 negendarters gooit
Ga lekker curling kijken jongenquote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Barney is nooit overheersend geweest, nooit de onbetwiste bovenligger, hij heeft goed gebruik gemaakt van een zwakke phil.
Doel je hier op hoe hij vanavond was of hoe hij over een langere periode van enkele maanden/jaren is?quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Barney is nooit overheersend geweest, nooit de onbetwiste bovenligger, hij heeft goed gebruik gemaakt van een zwakke phil.
Klopt, maar van gerwen krabbelt volgende week weer op als nooit tevoren, incident.quote:
Vanavond, daar hadden we het over.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doel je hier op hoe hij vanavond was of hoe hij over een langere periode van enkele maanden/jaren is?
Dan snap ik niet hoe je daar in godsnaam bij kunt komen. De beste man gooit 105 gemiddeld, terwijl Taylor geen moment boven de 100 gegooid heeft. Lange tijd perfect op de dubbels, terwijl Taylor weinig tot geen kansen kreeg. Barneveld won dus niet omdat Taylor miste.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Vanavond, daar hadden we het over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |