quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
En op tijd klaar voor The X-files
Ja, op basis van de resultaten van het afgelopen jaar/afgelopen twee jaar staan hier volgens de ranking gewoon de beste 10 spelers. Ongeacht hun huidige vorm is het op basis van de afgelopen seizoen dus volkomen terecht dat deze 10 hier meedoen.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Merode32 het volgende:
Zo nog iemand commentaar op mijn verhaal.
Je hebt zowel van Barneveld als Taylor benoemd als spelers die hier niet thuis zouden horen. Als de uitslag andersom was geweest had je precies hetzelfde gepost.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:54 schreef Merode32 het volgende:
Zo nog iemand commentaar op mijn verhaal.
In de pl wil je spektakel, kiezen op basis van de oom is dus geen garantie voor spektakel, de beste spelers van 2015 uitzoeken is dat wel.quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, op basis van de resultaten van het afgelopen jaar/afgelopen twee jaar staan hier volgens de ranking gewoon de beste 10 spelers. Ongeacht hun huidige vorm is het op basis van de afgelopen seizoen dus volkomen terecht dat deze 10 hier meedoen.
Nee hoor want beide waren niet indrukwekkend, taylor heeft mij niet overtuigd van mijn ongelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt zowel van Barneveld als Taylor benoemd als spelers die hier niet thuis zouden horen. Als de uitslag andersom was geweest had je precies hetzelfde gepost.
Maar volgens de ranking hoort Taylor dus bij die beste 10 spelers.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:01 schreef Merode32 het volgende:
[..]
In de pl wil je spektakel, kiezen op basis van de oom is dus geen garantie voor spektakel, de beste spelers van 2015 uitzoeken is dat wel.
Ben je er nog steeds van overtuigd dat phil klaar is voor de pl? Maatjes is met zichzelf en zijn pijlen? Hou op zeg, wolfie veegt taylor in deze staat nog van het podium.
Ik heb het over de beste spelers van 2015 daar behoort taylor gewoon niet bij.quote:Op donderdag 4 februari 2016 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar volgens de ranking hoort Taylor dus bij die beste 10 spelers.
Prima als jij andere darters in de PL wilt hebben voor spektakel. Maar dan moet je het niet hebben over "de beste"spelers, want feitelijk hoort hij daar dus gewoon bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |