SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Wij halen onze drank bij:![]()
Moeten zij weten
Ja hierna nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
De winnaar van deze partij moet tegen Barney?
Nee, de finale doen ze schriftelijk af zodat Barney op tijd gehuldigd kan wordenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef GGMM het volgende:
De winnaar van deze partij moet tegen Barney?
Inderdaad PSV heeft geen liedjes want die zingen nooitquote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Zou toch wat zijn als ze bij Ajax - Feyenoord ineens PSV liedjes gaan zingen.
Sta ik toch nog in Ypenburg morgenavondquote:Op zondag 3 januari 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, de finale doen ze schriftelijk af zodat Barney op tijd gehuldigd kan worden
Ik moet helemaal naar Rotterdam.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zou morgen nog maar moeten werken.
Ypenburg zal niet groot genoeg zijn vermoed ikquote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sta ik toch nog in Ypenburg morgenavond
Misschien kunnen jullie carpoolen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan moeten wij allebei naar Rotterdam. Gezellig.
Prachtig mooi daar.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ypenburg zal niet groot genoeg zijn vermoed ik
Ik pak lekker de trein van 7:00, genotquote:Op zondag 3 januari 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie carpoolen.
Ik ga met de trein.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie carpoolen.
Succesquote:Op zondag 3 januari 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik moet morgen een tentamentje maken
Ga je ons binnenkort verlaten?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik moet morgen een tentamentje maken
Ik gebruik hem dagelijks. Dus ik denk er wel redelijk verstand van te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je hoe een OV-chipkaart werkt?
neuh ik moet pas in de middag.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ga je ons binnenkort verlaten?
Publiek vol clowns, dan krijg je dat.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Al die liedjes over gasten die al uitgeschakeld zijn![]()
Heb je hem gisteren ook gebruikt?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gebruik hem dagelijks. Dus ik denk er wel redelijk verstand van te hebben.
Ik bedoel definitief.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh ik moet pas in de middag.
Ja bedank Barney maar.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff ze geven elkaar echt heel veel kansen.
MvG had hier gehakt van gemaakt.
Bizarre topicsquote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat er ook gebeurt, ik heb flink genoten afgelopen weken. Bizarre wedstrijden, bizarre gemiddeldes, bizarre comebacks, bizarre BARNEYARMY
Knotsgek
Deze interviewer werkt ook nog eens bij Omroep Brabant. Mooier kan niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha, zelfs de interviewers zijn maatje xxxxxxxl
Kom je morgen nog naar Ypenburg?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha, zelfs de interviewers zijn maatje xxxxxxxl
Voor contractjes bespreken enzo is zo'n loopjongen best wel handig.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
een manager nodig hebben voor pijltjes gooien
3 jaar later kreeg Bristow zijn ultieme strafquote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Deller strafte de arrogantie van Bristow ooit mooi af.
Rik Elfrink dagelijks in het wild mogen aanschouwenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze interviewer werkt ook nog eens bij Omroep Brabant. Mooier kan niet.
Wat is er dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom je morgen nog naar Ypenburg?
alsof die dikzakken verstand hebben van het rechtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:22 schreef luckass het volgende:
een manager nodig hebben voor pijltjes gooien
Dat wordt een feestquote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom je morgen nog naar Ypenburg?
Ik neem aan een huldiging.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rik Elfrink dagelijks in het wild mogen aanschouwenDan snap ik wel dat je aan het stress eten slaat.
[..]
Wat is er dan?
1986?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3 jaar later kreeg Bristow zijn ultieme straf
de enkele bull is groen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:23 schreef BB-King het volgende:
Kan nog van alles gebeuren.
Het is 1 tegen 1 en het dartbord is rond.
Elton John schijnt een lied te hebben gecomponeerd.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als hij zijn kleinzoon op de schouders neemt in een soort Simba, leeuwenkoningtafereel
Verderop in dat jaarquote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd 6-0 voor Bristow v Whitcombe volgens de geschiedenisboeken.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rik Elfrink dagelijks in het wild mogen aanschouwenDan snap ik wel dat je aan het stress eten slaat.
[..]
Wat is er dan?
Dat hoeft dan weer niet zo van mij. Een meer mannelijke sport dan darts krijg je niet en dan is Sir Elton toch net iets te flamboyant van het goede.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elton John schijnt een lied te hebben gecomponeerd.
JR Style vindt dit leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als hij zijn kleinzoon op de schouders neemt in een soort Simba, leeuwenkoningtafereel
John Medley gaat het zingen, dat maakt veel goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet zo van mij. Een meer mannelijke sport dan darts krijg je niet en dan is Sir Elton toch net iets te flamboyant van het goede.
Phil Taylor is het daar niet mee eensquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is de vloek van Barney. Schakel je Barney uit op het WK darts, dan wordt je gewoon geen kampioen.
wordquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is de vloek van Barney. Schakel je Barney uit op het WK darts, dan wordt je gewoon geen kampioen.
Wat een mongool is dat maar het trekt mij wel over de streep. Al moet het dan wel laat in de middag beginnen.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
John Medley gaat het zingen, dat maakt veel goed.
Dat was hij gisteren ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is Adrian walgelijk slecht op de dubbels
Wie?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Phil Taylor is het daar niet mee eens
Straks weer Groen Geel Hart luisteren, geweldig nummerquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
John Medley gaat het zingen, dat maakt veel goed.
Als de BDO niet meetelt, dan de begintijd van de PDC ook nietquote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 16 keer een wk heeft gewonnen en barney maar 1
Ultieme feestplaat.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Straks weer Groen Geel Hart luisteren, geweldig nummer
5*quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 16 keer een wk heeft gewonnen en barney maar 1
Zaten toen wel betere spelers . Bij de BDO alleen volk die kanonnenvoer voor hun waren voor 93quote:Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als de BDO niet meetelt, dan de begintijd van de PDC ook niet
Het verschil was niet gigantisch toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zaten toen wel betere spelers . Bij de BDO alleen volk die kanonnenvoer voor hun waren voor 93
Barney, de seriequote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik realiseer me langzaam dat dit me eigenlijk geen kont boeit.
Wie heeft er Netflix-tips?
MVG, de beste darter ter wereldquote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Omdat die een iets grotere omvang hebben dan 26 dartborden naast elkaar waarschijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als Anderson niet eens goed het dartbord kan zien, waarom kijkt hij dan telkens naar het familievak?
Mwa behoorlijk , vooral met Taylor en Priestley.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het verschil was niet gigantisch toch?
Aardig voor mijn tijd wel dus kan er goed naast zitten
Dan gooit hij constant 8 darters.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef F.M.D. het volgende:
hoe goed zou anderson zijn als hij optimaal zicht had
Dat is uiteraard wel zo, PDC werd vele malen beter daardoorquote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa behoorlijk , vooral met Taylor en Priestley.
Niet voor niets gingen de finalisten/winnaars op Barney na naar de PDC voor 2000
Neequote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Mogen we zeggen dat Lewis niet in de finale hoort?
nee echtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gerrie heeft gewoon oogproblemen
The Flintstones...quote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Daar zit Barney, die wil hij graag bedanken voor slechts een keer zijn best doen dit toernooi.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar als Anderson niet eens goed het dartbord kan zien, waarom kijkt hij dan telkens naar het familievak?
Hij heeft een hoger gemiddelde dan Andersonquote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef hafcfan het volgende:
Mogen we zeggen dat Lewis niet in de finale hoort?
Salamanderquote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Bert Visscher - Stoffe Jongens, echt jouw pakkie aan qua humor.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:31 schreef GGMM het volgende:
Het gekke was dat die spelers compleet kansloos waren in de PDC op Baxter en Part naquote:Op zondag 3 januari 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is uiteraard wel zo, PDC werd vele malen beter daardoor
Mardlequote:Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gekke was dat die spelers compleet kansloos waren in de PDC op Baxter en Part na
Ik haat Bert Visscher.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bert Visscher - Stoffe Jongens, echt jouw pakkie aan qua humor.
Jouw gif was te traag, ik heb hem versneld en op imgur geupload. Sooowwww.quote:
en een peukiequote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zit aan een amstel biertje.
Helaas is Marcel de hoofd presentator en Koert de reserve.quote:
Gelukkig doen Zijlstragodin en Petersgodin nog mee, anders zou het niveau wel heel bedroevend zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte even naar het vrouwendarten en ik zag zo'n absurde worp dat ik meteen terugzapte.
Ik heb het idee dat je geen smaak hebtquote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig doen Zijlstragodin en Petersgodin nog mee, anders zou het niveau wel heel bedroevend zijn.
Die worp van Bateman is niet om aan te gluren.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig doen Zijlstragodin en Petersgodin nog mee, anders zou het niveau wel heel bedroevend zijn.
twitter:KirkBevins180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 19:35:05Just got back to a flooded York. Good luck to both finalists and @GeorgeNoble180 and @Russ180 who are calling the shots. #LoveTheDarts reageer retweet
Genot.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die worp van Bateman is niet om aan te gluren.
JA VERDOMME nog steeds geen wisselquote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef wimderon het volgende:
Waar is Russ.twitter:KirkBevins180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 19:35:05Just got back to a flooded York. Good luck to both finalists and @GeorgeNoble180 and @Russ180 who are calling the shots. #LoveTheDarts reageer retweet
Ik dacht dat die richting het eind van het toernooi ook ietwat ziek werd. Misschien heeft dat er wat mee te makenquote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef wimderon het volgende:
Waar is Russ.twitter:KirkBevins180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 19:35:05Just got back to a flooded York. Good luck to both finalists and @GeorgeNoble180 and @Russ180 who are calling the shots. #LoveTheDarts reageer retweet
Hoeveel had die vampier er ook alweer?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Ted Henkie blijft het 180 record houden
22 tegen Masongodquote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveel had die vampier er ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |