Elton John schijnt een lied te hebben gecomponeerd.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als hij zijn kleinzoon op de schouders neemt in een soort Simba, leeuwenkoningtafereel
Verderop in dat jaarquote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Werd 6-0 voor Bristow v Whitcombe volgens de geschiedenisboeken.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rik Elfrink dagelijks in het wild mogen aanschouwenDan snap ik wel dat je aan het stress eten slaat.
[..]
Wat is er dan?
Dat hoeft dan weer niet zo van mij. Een meer mannelijke sport dan darts krijg je niet en dan is Sir Elton toch net iets te flamboyant van het goede.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elton John schijnt een lied te hebben gecomponeerd.
JR Style vindt dit leuk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als hij zijn kleinzoon op de schouders neemt in een soort Simba, leeuwenkoningtafereel
John Medley gaat het zingen, dat maakt veel goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hoeft dan weer niet zo van mij. Een meer mannelijke sport dan darts krijg je niet en dan is Sir Elton toch net iets te flamboyant van het goede.
Phil Taylor is het daar niet mee eensquote:Op zondag 3 januari 2016 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is de vloek van Barney. Schakel je Barney uit op het WK darts, dan wordt je gewoon geen kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |