abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158805650
kan me hier wel iets bij voorstellen, zelfde als je een vriendin hebt met een grot ipv een gleuf.

Voor mij zou zoiets ook een dealbreaker zijn.

Enige optie is uitmaken voordat het te serieus wordt.
pi_158805780
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor jou: zie hierboven.
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
pi_158805883
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:02:33 ]
pi_158805914
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Wat is dat nou weer?
pi_158805973
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?

Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan ^O^
pi_158806205
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

quote:
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

quote:
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
pi_158806222
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken :o
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren..
Ik lees deze post en snap het niet.
Dat het KAN gaan zoals jij schrijft, dat klopt.

Maar dat jij serieus verbaasd bent dat er mensen zijn die elkaar eerst willen kennen voor ze sex hebben, daar kan ik niet bij.

Wat TS doet in deze context is toch echt niet abnormaal.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:14:52 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806281
Het lijkt me erg apart om iemand te dumpen omdat de seks minder bevredigend is, maar ik kan me dan ook heel moeilijk voorstellen dat mensen moeilijk doen over seks.

Het klinkt iig als een gemiste kans TS. Het is duidelijk dat je hier steun zoekt om het uit te maken, dus het lijkt me er sowieso niet meer inzitten voor jullie samen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158806413
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

[..]

Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

[..]

Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
En wat heb je daar aan daarna? Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken. Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
  zondag 3 januari 2016 @ 23:20:38 #45
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806472
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158806487
Als het zo belangrijk voor je is TS is het dan niet een idee om éérder de relatie wat fysieker te maken ipv pas na maanden als je er al diep in zit? ( :') )

Als jij denkt dat je ongelukkig gaat worden met deze man, en je geen alternatieven wilt proberen, kun je het uitmaken. Of je eerlijk moet zijn weet ik niet, want dan maak je van jouw probleem zijn probleem.
pi_158806495
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?

quote:
En wat heb je daar aan daarna?
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

quote:
Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

quote:
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken.
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

quote:
Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
pi_158806509
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
  zondag 3 januari 2016 @ 23:23:59 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806572
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
Is het voor een vrouw geen optie dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 januari 2016 @ 23:24:37 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806590
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

[..]

Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

[..]

Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

[..]

Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158806652
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen. Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen, maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.

En ik denk niet dat wie dan ook kan waarderen wanneer hun partner zegt: je kut is te wijd of je piemel is te klein.
Je kwetst daarmee 100% mensen.

Verder heeft een discussie weinig zin, ik snap jouw punt ook, maar ik heb gewoon een ander mening.
pi_158806657
En dan ben je straks 50, helemaal uitgewoond en moet je het met 20 cm negerlullen doen om nog aan je trekken te komen.
pi_158806669
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is. :@
Haha 'lullig'

:')
pi_158806691
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:24 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat is het alternatief dan? 'Je moeder is kut' ?
pi_158806696
En gewoon vertellen dat je zijn pik te klein vindt. Hij heeft zijn eigen penis echt wel opgemeten. En dan weet hij ook meteen wat voor vrouw jij bent ^O^.
pi_158806760
Vertel maar niet. Straks kan hij hem de rest van zijn leven niet meer omhoog krijgen door onzekerheid en zullen de meisjes hem nog sneller dumpen.
pi_158806787
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:26 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je bent te gefocust op eerlijkheid, soms is het beter om niks te zeggen.
Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....

quote:
Hij heeft er recht op wanneer hij iets aan kan doen,
Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.

quote:
maar in dit geval valt er weinig aan te doen. Je kwetst hem waarschijnlijk alleen maar, vooral als hij al onzeker is volgens ts.
Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk niet :')

quote:
En ik denk niet dat wie dan ook kan waarderen wanneer hun partner zegt: je kut is te wijd of je piemel is te klein.
Je kwetst daarmee 100% mensen.
NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart, kan je jezelf iig wel vertellen dat je hem gespaard hebt door niks te zeggen, kan je weer lekker slapen 's avonds.

quote:
Verder heeft een discussie weinig zin, ik snap jouw punt ook, maar ik heb gewoon een ander mening.
Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:32:39 ]
pi_158806865
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, gewoonweg nee. 'Niks zeggen' is vele malen erger. God, de honderden topics hier op fok in de loop der jaren waarin wanhopige vrouwen komen uithuilen omdat die teringlijer van een ex haar gedumpt heeft voor onduidelijke redenen zouden je toch wel op andere gedachten moeten brengen....

[..]

Ook als hij er niks aan kan doen natuurlijk, dit is geen argument.

[..]

Ja, nee, hem dumpen om onduidelijke redenen, daarmee kwets je hem natuurlijk niet :')

[..]

NOU EN. God, stel je voor zeg, dat je dingen binnen je relatie moet bespreken waarmee je de ander misschien verdriet kan doen, nee, dat moeten we niet willen. Beter dumpen we hem gewoon out of the blue terwijl hij op zijn roze wolk zit met een lulsmoes, dat is vele malen beter voor zijn hart.

[..]

Ja, en ik vind je mening egocentrisch, ondoordacht en weinig tactvol, zeker gezien het feit dat je enige paradepaardje is dat je diegene toch echt niet wil kwetsen terwijl je er geen problemen mee hebt hem keihard te dumpen en te liegen in zijn gezicht als hij vraagt wat de reden is voor de breakup. Way to go, real classy shit. ^O^
Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo? Mag ik geen ander mening hebben? Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy. Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.

Ok nou doei, dingen blijven herhalen heeft weinig zin.
pi_158806951
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ben je ooit gedumpt door een chick zonder reden ofzo?
Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.

quote:
Mag ik geen ander mening hebben?
Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.

quote:
Ik vind jouw oplossing ook niet echt classy.
Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbij :')

quote:
Calm your tits, want zo te lezen zijn er ook mensen die mijn mening delen.
Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?

quote:
Ok nou doei, dingen blijven herhalen heeft weinig zin.
Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:40:25 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158807016
quote:

[..]

Dat maakt weinig verschil
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158807114
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh, nu komen de persoonlijke aanvalletjes.

[..]

Jawel, en ik mag die mening slecht onderbouwd vinden.

[..]

Het staat je anders vrij om op dezelfde manier in te gaan op mijn argumentatie, maar dat laat je achterwege. En mijn 'oplossing' om gewoonweg eerst eens met hem te gaan praten niet classy vinden, hoe kom je erbij :')

[..]

Ja, dus? Daar hang je een waardeoordeel aan?

[..]

Inderdaad, nadat je argumentatie een beetje naar de klote is geschoten wordt het lastig om te blijven herhalen.
Je hebt echt weinig inlevingsvermogen zeg, nog een keer herhalen:
Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Verder wat Fera en Lokasenna ook al eerder zei.
pi_158807117
quote:

[..]

In haar mond klaarkomen toch.
pi_158807149
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Kan jij je voorstellen dat ts haar vriend (iemand die al onzeker is), hierdoor heel erg gekwetst kan worden omdat ts maar 'lekker eerlijk' moet zijn volgens jou?
Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:45:54 ]
pi_158807175
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat maakt weinig verschil
^O^
En ts haar vriend verdient ook iemand die er zo over denkt.

Maar daarvoor moet hij nog wel zijn piemel omhoog kunnen krijgen nadat zijn ex 'lekker eerlijk' was geweest. Hea Scorpie
pi_158807211
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:44 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik zou zoiets als man toch 'liever' vol in mijn smoel willen horen ipv dat doorgemieter van een hopeloze relatie, dat is pas zielig. En ja, zelfs vergeleken met uitmaken zonder reden zou ik dit prefereren.
pi_158807269
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:46 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

^O^
En ts haar vriend verdient ook iemand die er zo over denkt.

Maar daarvoor moet hij nog wel zijn piemel omhoog kunnen krijgen nadat zijn ex 'lekker eerlijk' was geweest. Hea Scorpie
Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te praten ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:50:00 ]
pi_158807274
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kan jij je voorstellen dat hij minstens net zo gekwetst is, zo niet meer, als zij hem dumpt voor hem onbegrijpelijke redenen, zo out of the blue?
Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.

Persoonlijk vind ik het minder erg om paar maanden te janken en afvragen waarom iemand mij heeft gedumpt en dan verder gaan met mijn leven. Dan de rest van mijn leven afvragen of mijn vagina weer te wijd is, of mijn huidige vriend mij weer gaat dumpen omdat hij mijn vagina ook zat is.

Maar het is toch duidelijk dat we andere meningen hebben?
pi_158807343
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want iedereen die te horen krijgt dat zijn piemel te klein is krijgt hem vervolgens niet meer overeind. Gaat lekker met jou he, dat invullen? Alles om maar je eigen huichelachtige gedrag goed te praten ^O^
Het was een sarcastisch opmerking, waar heb ik gezegd dat iedereen zijn piemel niet meer omhoog krijgt? _O-
Ik praat niks goed. Ik gaf alleen aan wat ik vind dat ts moet doen. Weet je wel, op een forum, waar mensen om advies vragen.

Dat jij het een slecht advies vindt, prima, is al duidelijk.
pi_158807355
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ja, en in mijn vorige post gaf ik ook al aan dat ik jouw punt ook wel begreep.
Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.

quote:
Persoonlijk vind ik het minder erg om paar maanden te janken en afvragen waarom iemand mij heeft gedumpt en dan verder gaan met mijn leven. Dan de rest van mijn leven afvragen of mijn vagina weer te wijd is, of mijn huidige vriend mij weer gaat dumpen omdat hij mijn vagina ook zat is.
Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpen :D

quote:
Maar het is toch duidelijk dat we andere meningen hebben?
Je meent het :')
pi_158807405
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik waag dat toch serieus te betwijfelen.

[..]

Ja, want het is natuurlijk niet zo dat hij in zijn volgende relatie bang zal zijn dat zijn vriendin ook out of the blue met een kutsmoes hem gaat dumpen :D

[..]

Je meent het :')
Waarom dan jouw mening opdringen bij mij? Ik gaf net al aan dat het geen zin heeft om hier een discussie over te hebben. Maar nee, mijn mening is egocentrisch en blabla.

Oke hier is wat jij wilt horen: ohhhhh je hebt zulke goeie oplossingen voor ts, veel beter dan de mijne.

Nou fijne avond nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')