abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158802390
Zoek gewoon een seksvriend.

Jij wil liever seks dan een goede relatie...
pi_158802514
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Zoek gewoon een seksvriend.

Jij wil liever seks dan een goede relatie...
Ik wil een partner met meer dan 10 cm. Wat is daar onrealistisch aan?
pi_158802668
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:48 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Niets, het is alleen oppervlakkig.
pi_158803693
quote:

[..]

Je zou ook gewoon blij kunnen zijn met wat je hebt en andere manieren zoeken om lekkere seks te hebben.
pi_158803954
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
  zondag 3 januari 2016 @ 22:16:36 #31
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_158804056
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

Weet ik het. Principes die ik aanhield. Wil niet scharrelen en zo sluit ik dat uit.
Koop jij ook een auto zonder eerst een proefrit te maken?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158804146
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie :')
pi_158805268
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Hoezo is het oppervlakkig? Een bevredigend seksleven is essentieel voor een goede relatie. Voor haar is de seks met een man met een kleine penis niet bevredigend, dat is niet iets wat ze kan veranderen. Het is dus gewoon een deal breaker.
Lekker simpel wel, om maar bij voorbaat alle opties, alternatieven en andere vormen van interactie af te keuren zonder dat de man ook maar enig benul heeft van wat er speelt.

Lekker relatiemateriaal ook, als iemand zo eigenhandig even bepaalt wat er schort in de relatie, om daar op eigen hand ook maar even te concluderen dat er geen remedie voor is en het dan ook maar niet bespreekbaar te maken.

En dan zeggen vrouwen dat mannen schoften zijn :')
pi_158805279
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Gewoon mee stoppen. Of je kan vragen of hij ook interesse heeft in een open relatie :')
Voor jou: zie hierboven.
pi_158805499
quote:

[..]

Niets. Ik zou ook niet in een relatie blijven, als de seks bagger is :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_158805650
kan me hier wel iets bij voorstellen, zelfde als je een vriendin hebt met een grot ipv een gleuf.

Voor mij zou zoiets ook een dealbreaker zijn.

Enige optie is uitmaken voordat het te serieus wordt.
pi_158805780
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Voor jou: zie hierboven.
Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
pi_158805883
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 22:59 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wat had jij gedaan als jouw vriendin (met wie je nog niet zo lang samen bent) een vagina had waardoor je niet klaar kan komen omdat ze zo wijd is beneden?
Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 23:02:33 ]
pi_158805914
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:45 schreef anoniem848372 het volgende:

[..]

De Kama Sutra gaat iets te ver, maar de Doggy en Hotdog kan ik echt niet kan missen.
Wat is dat nou weer?
pi_158805973
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Met haar besproken waarom de sex niet zo lekker is en vragen wat we eraan konden doen.

Op een anoniem forum medestanders zoeken om het uit te maken dmv een achterbaks lulverhaal omdat het zo zielig is voor haar.
Mag ik dan ook vragen hoe je het gaat bespreken?
En wat je eventueel aan een te wijd vagina wilt doen?

Volgens jouw logica kunnen we R&P sluiten dan ^O^
pi_158806205
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

quote:
Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

quote:
Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
pi_158806222
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:29 schreef whatdafuck het volgende:
Dus je hebt EERST een relatie, dan pas seks. Hoe gaat zoiets werken :o
Je wilt elkaar toch eerst beter leren kennen? Daar hoort seks toch ook bij. 1 van de belangrijkste factoren..
Ik lees deze post en snap het niet.
Dat het KAN gaan zoals jij schrijft, dat klopt.

Maar dat jij serieus verbaasd bent dat er mensen zijn die elkaar eerst willen kennen voor ze sex hebben, daar kan ik niet bij.

Wat TS doet in deze context is toch echt niet abnormaal.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  zondag 3 januari 2016 @ 23:14:52 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806281
Het lijkt me erg apart om iemand te dumpen omdat de seks minder bevredigend is, maar ik kan me dan ook heel moeilijk voorstellen dat mensen moeilijk doen over seks.

Het klinkt iig als een gemiste kans TS. Het is duidelijk dat je hier steun zoekt om het uit te maken, dus het lijkt me er sowieso niet meer inzitten voor jullie samen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158806413
quote:
14s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zoals volwassen dat normaliter doen?

[..]

Daar doe je niet zoveel aan. Alternatieven kan je wel altijd bespreken.

[..]

Je hebt gelijk, laten we deze jongen dumpen met een lulverhaal zodat hij de aankomende tijd zichzelf kan blijven afvragen waar het fout is gegaan. Lekker sympathiek voor die gozer die er weinig tot niks aan kan doen. Toppertje.

Kunnen we gelijk al die topics van aandachtshoerende wijven die huilen omdat ze niet snappen waarom ze gedumpt zijn door die klootzak van een ex per direct op slot gooien, aangezien ze geen enkel recht van spreken meer hebben na bovenstaande.
Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
En wat heb je daar aan daarna? Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken. Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
  zondag 3 januari 2016 @ 23:20:38 #45
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806472
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158806487
Als het zo belangrijk voor je is TS is het dan niet een idee om éérder de relatie wat fysieker te maken ipv pas na maanden als je er al diep in zit? ( :') )

Als jij denkt dat je ongelukkig gaat worden met deze man, en je geen alternatieven wilt proberen, kun je het uitmaken. Of je eerlijk moet zijn weet ik niet, want dan maak je van jouw probleem zijn probleem.
pi_158806495
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet, maar hoe ga je ooit iemand vertellen dat zij/hij te groot of te klein is zonder diegene te kwetsen?
Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?

quote:
En wat heb je daar aan daarna?
Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

quote:
Want er valt er niks aan te doen buiten alternatieven zoeken, maar dat is toch niet hetzelfde?
Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

quote:
TS kan er niet mee omgaan, dus dan moet zij het gewoon uitmaken.
Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

quote:
Er is vast wel een ander vrouw die het niet niet erg vindt, denk je niet dat hij daar ook gelukkiger mee gaat zijn?
Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
pi_158806509
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Fera het volgende:

[..]

Je kan altijd nog anaal. :7
:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
  zondag 3 januari 2016 @ 23:23:59 #49
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158806572
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

:+
True. Het is weer eens makkelijker om een man te zijn :(
Is het voor een vrouw geen optie dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 januari 2016 @ 23:24:37 #50
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158806590
quote:
7s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten? Waarom is eerlijkheid opeens vies?

[..]

Egocentrische vraag. Je hebt godverdomme een partner die recht heeft op een eerlijk antwoord op de vraag waarom het niet meer werkt tussen jullie :')

[..]

Dan is het nog steeds een gezamenlijke beslissing na een gezamenlijke zoektocht naar alternatieven in plaats van een egoïstische solo actie, of niet soms?

[..]

Ja, en haar partner verdient te weten dat TS iemand is die niet om kan gaan met zijn kleine piemel. Of hebben partners geen recht op de waarheid?

[..]

Ja hoor, vast wel, maar dat is totaal niet relevant voor de beweegreden omtrent het wel of niet vertellen. Dat is puur een emotioneel argument om je eigen geweten te sussen.
Ben het op zich wel met je eens, maar ik vraag me af of het zin heeft om iemand te dumpen met de mededeling: je pik is te klein. Best wel een klap voor zijn zelfvertrouwen. Ik waardeer eerlijkheid, maar ik kan me ergens ook voorstellen dat zoiets gewoon zwaar lullig is. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')