quote:
Nope, streep nog en ga er niet om vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het.
Zijn je vrienden inmiddels van hun perm ban af?
Generaal pardon vandaag...
In CUL is het ook wel gezellig hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afscheid van het leven als een nomadentopic, maar weer gewoon een SC met een thuishaven
Ja ik had zelfs een meetquote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In CUL is het ook wel gezellig hoor.
Nee maar die reeks ken ik wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Johannes zijn recept?
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)quote:
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vleesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...
Blijkbaar gezien de commentaren idd...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vlees
Ja wat verwacht je dan met long, iets luchtigsquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar gezien de commentaren idd...
Slappe hap ?quote:
Die hele tent was niet echt mijn ding. Ik zat gelukkig naast iemand die er verstand van had. Anders liep ik met serieuse brandwonden de tent uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |