SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
Moeten zij weten
Bijna weer San Luis.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu al 3 maanden geen wielrennen...het begint nu toch wel te jeuken
Omloop het Volkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
27 februari begint het klassiekersseizoen.
8uquote:Op zondag 3 januari 2016 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe laat beginnen ze met die finale
Voorspel hieronder of Sep weer fietspech krijgt in de finale van een van de klassiekers.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Omloop het Volk![]()
Over 2 weken Tour Down Under...dat is een prima opwarmer.
Stil, ik ben heel even naar lekkere wijven aan het kijken.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
Mani en ik kijken al ontzettend uit naar de dominantie van MIGUEL.
Nee, er zijn inmiddels te veel spelers beter dan Barney. Toch heeft die het geweldig gedaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef hafcfan het volgende:
Barney wint nooit meer een WK.
Net als Wade trouwens
Wandelende make up dozen met het IQ dat niet hoger is dan hun leeftijd. Geniet er van.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stil, ik ben heel even naar lekkere wijven aan het kijken.
Je hebt liever dat ze jouw rits open maken ouwe viespeuk.quote:
Die heb je niet om te pratenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gijp heeft wel een leuke anekdote over dit soort vrouwen
Nu is dat in Engeland sowieso al niet altijd ijskoud.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef rubbereend het volgende:
Bier staat al warm te worden op de tafels
Sammi Marshquote:Op zondag 3 januari 2016 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ik las vandaag op het ad dat 1 van die chickkies getrouwd is met een darter..niet deze
Whitlock welquote:Op zondag 3 januari 2016 19:35 schreef Badr_Harry het volgende:
Niemand is nog dronken op zondagavond
Drugsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Er was ook een walk on girl die aan de drugs verslaafd raakte. Zo lelijk geworden
8uquote:Op zondag 3 januari 2016 19:36 schreef Genesisfan het volgende:
Niveautje ditHoe laat begint het officiëel?
quote:
Ik keek achter me. Ook niks helaasquote:Op zondag 3 januari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zit ik gewoon tegen de achterkant van mn beeldscherm aan te kijken.
Ik zal mij iets nuanceren: zelf heb ik er totaal geen behoefte aan, maar een ander mag het best doen.quote:
ja diequote:Op zondag 3 januari 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sammi Marsh
Veel plezier op Google ouwe reus
Goed omschreven.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal mij iets nuanceren: zelf heb ik er totaal geen behoefte aan, maar een ander mag het best doen.
Beter?
Denk het tweedequote:Op zondag 3 januari 2016 19:38 schreef Coelho het volgende:
[..]
Is hij nu voor de 2e keer afgevallen of is dit een foto uit zijn tijdelijke magere periode?
Gewoon een finale die past bij de rest van het toernooi, oftewel één grote genotsshowquote:
#teammooiewedstrijdquote:
Snackpotgod.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Gerrie dan Snackpot.
Ja, 15e.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
zit van der voort nog bij de top16 hierna
Doen dus ook mee aan de Masters.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor, 4 nederlanders bij de top16
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doen dus ook mee aan de Masters.Is dat eind januariSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Het is een uitmelktoernooi dus ik zal ook niet heel aandachtig kijken.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
Eind januari weer darts?
Nee, daar doe ik niet aan mee.
Je kijkt met een half oog?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een uitmelktoernooi dus ik zal ook niet heel aandachtig kijken.
Er schijnt altijd darts en voetbal te zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 19:47 schreef GGMM het volgende:
Eind januari weer darts?
Nee, daar doe ik niet aan mee.
De toernooien die voor de ranking gaan.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Insomnia_ het volgende:
en de premier league haat je ook al.
Welke toernooien vind je wel leuk
Ik heb zin in Twente-Heraclesquote:Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er schijnt altijd darts en voetbal te zijn
Liefst zonder camera's in de buurtquote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maijer kan maar beter in een grasweide voor een Frans EK-stadion gaan staan en vertellen dat Spanje met 3-0 gewonnen heeft van Turkije.
Nsb dartsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik was maar even gezapt naar 'het andere darten'.
quote:
Ik herinner mij Frank in een ander pak bij een andere finalequote:
Hoezo? De winnaar weet je al wel. Tenminste dat die meedoetquote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Niet eens weten wie er meedoen maar lekker vragen wie er gaat winnen
Ja, iedereen weet dat Suljovic straks met de handjes de lucht in kanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoezo? De winnaar weet je al wel. Tenminste dat die meedoet
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef bechirti het volgende:
Wie gaat er nou vragen wie een toernooi over vijf maanden gaat winnen terwijl we straks de belangrijkste wedstrijd van t jaar gaan bekijken
Ik neem aan dat je het gemiddelde per pijl neemtquote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Zjak moest ik goed letten op Kostas Pantelidis @ Lakeside.
Gemiddelde: 26.44
prumjurliekquote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Welk toernooi is er over vijf maanden dan
Wie wint de PL?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
plquote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
wat een kut wijf was dat zeg, telkens met haar klote tennisquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ben blij dat ie er niet zit. Had ook liever Michaela ipv Voort gezien
Zo is datquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
wat een kut wijf was dat zeg, telkens met haar klote tennis
Toch leuker dan meneer DLM.nlquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ze lachte wel liefquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Nu kunnen ze er nog 2 reclameblokken tussen drukken.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Jezus wat een nutteloze tyfusvragen de hele tijd. Als je de tijd niet kan opvullen begin dan een half uur later.
Geluid uitzetten scheelt al heel veel.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
voor het programma: nee
om te fappen: misschien wel ja
Dat kwam door Koert met zijn kutvragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben MM zo zo zat. Ik wil hem nooit meer zien.
No look throw.quote:
Die zit met kleinzoon op schoot baco'tjes te drinkenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Hier had Eye Of The Tiger moeten schallen.
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |