Leuk dat je er weer bent zeg. Heb je echt gemist.quote:
Mij ook, zeker?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent zeg. Heb je echt gemist.
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.quote:
Echt hequote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.
Echt zo een die te veel zuur vlees eet en nu zelf zuur vlees is.quote:
quote:
Ik doe altijd harstikke liefquote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.
Gooi jezelf weg, kale.quote:
Hermann, jij ontstijgt het gemiddelde hier ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
VK vergeleken met de rest hier vind ik je wel een redelijke user
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt, makkerquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann, jij ontstijgt het gemiddelde hier ook.
Gemiddelde BMI ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
vergeleken met jou is alles redelijkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]Nu ben je van 99,9 naar 100% ongeloofwaardig gegaan.
hahahaha goeie grap hahahahaquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Spier is zwaarder dan vet, en Hermann is een grote bonk spieren. BMI is daarom maar een rare weergave van gewicht.quote:
ik zou het wel in de gaten houden, straks kiest ze een spel uit met microtransacties en heb krijg je een rekening van 5000 euro binnenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
Mijn nichtje wilde laatst gamen op mijn foon dus ik "ik heb er geen spelletjes op zitten" dus zij" nou en, dan Download ik toch iets?"
En ik toen "![]()
je weet hoe dat moeeettt?"
Niks is leuk in het leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk dat bedoelen Catkiller en ik nou... echt niet leuk zo
hjbquote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het wel in de gaten houden, straks kiest ze een spel uit met microtransacties en heb krijg je een rekening van 5000 euro binnen
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
Mijn zesjarige nichtje wilde laatst gamen op mijn foon dus ik "ik heb er geen spelletjes op zitten" dus zij" nou en, dan Download ik toch iets?"
En ik toen "![]()
Dat is niet veel.quote:
Best ernstig, de nieuwste generatie kent niets anders dan technologiequote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
Mijn zesjarige nichtje wilde laatst gamen op mijn foon dus ik "ik heb er geen spelletjes op zitten" dus zij" nou en, dan Download ik toch iets?"
En ik toen "![]()
Eten is wel leukquote:
madeliefff is ook goed ontwikkeld hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
6- jarigen hebben al best wat ontwikkeling. Je moet wel oud zijn, zeg.
we zijn niet allemaal pedos die kinderen begluren en dit soort dingen wetenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
6- jarigen hebben al best wat ontwikkeling. Je moet wel oud zijn, zeg.
En triest.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Best ernstig, de nieuwste generatie kent niets anders dan technologie
Hey nielsquote:
wowo ruuustaahgquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal pedos die kinderen begluren en dit soort dingen weten
"Ze is best volwassen voor haar leeftijd"quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal pedos die kinderen begluren en dit soort dingen weten
lijkt me saaiquote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soort van postzegels verzamelen.
she did What? ?!quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
madeliefff is ook goed ontwikkeld hoor.Bron: die foto's die haar nichtje per ongeluk doorstuurde.
Dat en ik denk dat dit best gevaarlijk kan zijn voor de toekomst van de mensheid. Binnekort al betalen met een chip in je lichaam..quote:
Mooi.quote:
dat zou wel handig zijn eigkquote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
Binnekort al betalen met een chip in je lichaam..
gelukkig heb ik nog buiten gespeeldquote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat en ik denk dat dit best gevaarlijk kan zijn voor de toekomst van de mensheid. Binnekort al betalen met een chip in je lichaam..
Alsof de mensheid zonder technologie geen gevaar is voor de mensheid.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dat en ik denk dat dit best gevaarlijk kan zijn voor de toekomst van de mensheid. Binnekort al betalen met een chip in je lichaam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |