Leuk dat je er weer bent zeg. Heb je echt gemist.quote:
Mij ook, zeker?quote:Op zondag 3 januari 2016 19:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent zeg. Heb je echt gemist.
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.quote:
Echt hequote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.
Echt zo een die te veel zuur vlees eet en nu zelf zuur vlees is.quote:
quote:
Ik doe altijd harstikke liefquote:Op zondag 3 januari 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, jou niet want jij doet altijd gemeen.
Gooi jezelf weg, kale.quote:
Hermann, jij ontstijgt het gemiddelde hier ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
VK vergeleken met de rest hier vind ik je wel een redelijke user
quote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
bedankt, makkerquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hermann, jij ontstijgt het gemiddelde hier ook.
Gemiddelde BMI ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
vergeleken met jou is alles redelijkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]Nu ben je van 99,9 naar 100% ongeloofwaardig gegaan.
hahahaha goeie grap hahahahaquote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Spier is zwaarder dan vet, en Hermann is een grote bonk spieren. BMI is daarom maar een rare weergave van gewicht.quote:
ik zou het wel in de gaten houden, straks kiest ze een spel uit met microtransacties en heb krijg je een rekening van 5000 euro binnenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
Mijn nichtje wilde laatst gamen op mijn foon dus ik "ik heb er geen spelletjes op zitten" dus zij" nou en, dan Download ik toch iets?"
En ik toen "![]()
je weet hoe dat moeeettt?"
Niks is leuk in het leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kijk dat bedoelen Catkiller en ik nou... echt niet leuk zo
hjbquote:Op zondag 3 januari 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op zondag 3 januari 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zou het wel in de gaten houden, straks kiest ze een spel uit met microtransacties en heb krijg je een rekening van 5000 euro binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |