oke ik hou van jequote:Op zondag 3 januari 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Corrigeer me maar wanneer je het weer ziet gebeuren.
deze vind ik ook leukquote:
Ik stop niet, pas als WCH stopt met postenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
deze vind ik ook leuk
Dat weet jij helemaal niet. Trouwens wie is er hier nou een jankbal? Jij toch zeker?
'Poekie, perenbek, GVD' nou nou, wat een gemis zeg.
Ik kan prima tegen plagerijen, maar pure haat en op de man spelen gaat er bij mij niet in.
deze vond ik wel terecht eigenlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stop niet, pas als WCH stopt met posten
heb niet eens een buurvrouwquote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jonge bollere uitvoering van nielsnul
Nee in mijn scrapbookquote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Bewaren jullie al die quotes in een tekstbestand ofzo tering
dacht dat iedereen dat deedquote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Chloroform het volgende:
Bewaren jullie al die quotes in een tekstbestand ofzo tering
Ik niet, zo interessant vind ik jullie niet, maar ieder z'n ding tochquote:
je moet wat als je de hele dag in je donkere kamertje achter je laptop zitquote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, zo interessant vind ik jullie niet, maar ieder z'n ding toch
dit kan je echt niet zeggen, tegen niemand niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een jonge bollere uitvoering van nielsnul
Ik typte het dan ookquote:Op zondag 3 januari 2016 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit kan je echt niet zeggen, tegen niemand niet.
Ik vind je nek vooral interessantquote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik niet, zo interessant vind ik jullie niet, maar ieder z'n ding toch
Ripquote:Op zondag 3 januari 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet wat als je de hele dag in je donkere kamertje achter je laptop zit
Ik heb er drie, welke preciesquote:
niet waarquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt de meest afgezaagde zin ooit dit
Mensen die dat soort dingen zeggen zijn dezelfde mensen die zeggen dat het leven een feest is maar je zelf de slingers moet ophangenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
echt de meest afgezaagde zin ooit dit
ik heb liever een feest zonder slingers omdat je dan meer geld overhoudt voor taartquote:Op zondag 3 januari 2016 19:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen zeggen zijn dezelfde mensen die zeggen dat het leven een feest is maar je zelf de slingers moet ophangen
Jij koopt zeker van die ingevroren slagroomtaarten van maître paulquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever een feest zonder slingers omdat je dan meer geld overhoudt voor taart
i like the way you thinkquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb liever een feest zonder slingers omdat je dan meer geld overhoudt voor taart
en die troep moet je na het feestje weer opruimenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weenie laat mijn moeder altijd kopenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij koopt zeker van die ingevroren slagroomtaarten van maître paul
je kan beter een online habbo feestje geven, kost je maar een paar creditsquote:Op zondag 3 januari 2016 19:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij was 25 2 weken geleden, ben nu in de laatste battle van deel 2quote:Op zondag 3 januari 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welk deel zit je nu? ik wil die collectie ook kopen maar 50 euro is bietje te veel
ja godverdomme die actie gemist danquote:Op zondag 3 januari 2016 19:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij was 25 2 weken geleden, ben nu in de laatste battle van deel 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |