Ik dacht: "Woah, ik ga een geweldige TT verzinnen".quote:Op zondag 3 januari 2016 17:34 schreef Kaas- het volgende:
Heb je speciaal voor deze kut TT het laatste topic vanuit het niets gesloten?
Je hebt Disana haar pleziermomentje ontnomen met deze zelfoverschatting. Kan echt niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik dacht: "Woah, ik ga een geweldige TT verzinnen".
Maar ik had geen inspiratie en wilde mensen niet te lang laten wachten voor een volgend topic.
quote:Op zondag 3 januari 2016 17:36 schreef Disana het volgende:
Ik was net van plan de laatste post te nemen. Doe jij dat vervolgens met zo'n waardeloze TT?
Welkom terug trouwens.quote:
Gelukkig.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet er ook wel om lachen. Jeugdige onbezonnenheid
Dank!quote:Op zondag 3 januari 2016 17:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welkom terug trouwens.Zorg gewoon eens dat je niet telkens geband wordt, ouwe kutboer. Met jou erbij lopen de topics in POL direct beter.
Kortom je hebt er niks van geleerd. Ontzettend dom van je.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dank!
Hahaha ik zie het wel. Waar ik elke keer voor verbannen wordt weet ik nog steeds niet zo goed dus ik zal vast recidiveren. En zolang de zeer dubieuze drollen hier nog compleet vrij spel hebben zal ik een goede sneer op z'n tijd ook niet nalaten.
Alle vrouwen op waht...quote:Op zondag 3 januari 2016 17:45 schreef Kaas- het volgende:
Sowieso veel geliefden hier: Kowloon verliefd op Duke, Piet op Koos, Betyar op php...
Het is inderdaad wel apart dat je niet gewoon even aangesproken wordt, maar gewoon direct van het forum wordt geknald terwijl je dan vaak oprecht niet echt iets fout gedaan denkt te hebben.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dank!
Hahaha ik zie het wel. Waar ik elke keer voor verbannen wordt weet ik nog steeds niet zo goed dus ik zal vast recidiveren. En zolang de zeer dubieuze drollen hier nog compleet vrij spel hebben zal ik een goede sneer op z'n tijd ook niet nalaten.
Kom je hier nu enkel om naar mij te sneren?quote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kortom je hebt er niks van geleerd. Ontzettend dom van je.
Typische linkse idealist. Pretenderen op te komen voor de zwakkeren in de samenleving, maar in de praktijk is het gewoon eigengeilerij.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt Disana haar pleziermomentje ontnomen met deze zelfoverschatting. Kan echt niet.
Welnee, dat zou te veel eer zijn voor jequote:Op zondag 3 januari 2016 17:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kom je hier nu enkel om naar mij te sneren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |