SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nieuwe jaar begon nog maar net en helaas vielen de eerste zes gesneuvelden al:
1. Insomnia_
2. Fok-it
3. McGrath
4. Amarantha
5. Lokasenna
6. Tjacka
Achtenveertig uur moesten zij zonder ons doen en wij zonder hen. Voor de achtergeblevenen was het emotioneel best zwaar en we hebben een zware strijd moeten aangaan om de leegte op te vullen.
Gelukkig zijn de zware en barre tijden voorbij. Ongeveer nu komen de gesneuvelden terug en worden ze met ons herenigd, en wij met hen.
Welkom terug.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 14:28:46 ]
zo danquote:Op zondag 3 januari 2016 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
Hij heeft het voorstel lijstje verwijderd
Dat is lastig vinden je kan beter om een dm vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
bedankt sofquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
ik heb inso's plaatje erin geplakt
de rest heeft etsu gedaan
erg leuk etsu
nacht van 30-31 decemberquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
ohja snap ikquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt sof
ik wilde eigenlijk ook op de onderste foto onze UI plakken maar ik had daar geen zin meer in
hoop het, je weet maar nooit met fok-itquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja snap ik
maar ik denk dat het idee wel duidelijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |