SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nieuwe jaar begon nog maar net en helaas vielen de eerste zes gesneuvelden al:
1. Insomnia_
2. Fok-it
3. McGrath
4. Amarantha
5. Lokasenna
6. Tjacka
Achtenveertig uur moesten zij zonder ons doen en wij zonder hen. Voor de achtergeblevenen was het emotioneel best zwaar en we hebben een zware strijd moeten aangaan om de leegte op te vullen.
Gelukkig zijn de zware en barre tijden voorbij. Ongeveer nu komen de gesneuvelden terug en worden ze met ons herenigd, en wij met hen.
Welkom terug.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 14:28:46 ]
zo danquote:Op zondag 3 januari 2016 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
Hij heeft het voorstel lijstje verwijderd
Dat is lastig vinden je kan beter om een dm vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
bedankt sofquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
ik heb inso's plaatje erin geplakt
de rest heeft etsu gedaan
erg leuk etsu
nacht van 30-31 decemberquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
ohja snap ikquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt sof
ik wilde eigenlijk ook op de onderste foto onze UI plakken maar ik had daar geen zin meer in
hoop het, je weet maar nooit met fok-itquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja snap ik
maar ik denk dat het idee wel duidelijk is
Weet al waarom, maar toch bedankt!quote:
Thanks trouwens, we moeten nog altijd een potje stratego gaan doen!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is lastig vinden je kan beter om een dm vragen.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks trouwens, we moeten nog altijd een potje stratego gaan doen!
Dat is dan weer jammer, morgen overdag naar schoolquote:Op zondag 3 januari 2016 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leren en vroeg naar bed
Tugh life! Heb medelijden met je!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef supersof het volgende:
morgenavond les tot 18u en dan nog naar huis en koken omg
en dinsdag weer
Ik moet 2.5 uur reizen voor een paar uur college dat ik beter niet kan missen en dan weer 2.5 uur terug en ik had een 3 voor mijn laatste cijfer dus moet nog veel inhalen, het is me niet gelukt om in de vakantie wat te doenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, morgen overdag naar school
Veel succes en sterkte!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 2.5 uur reizen voor een paar uur college dat ik beter niet kan missen en dan weer 2.5 uur terug en ik had een 3 voor mijn laatste cijfer dus moet nog veel inhalen, het is me niet gelukt om in de vakantie wat te doen
gelukkig pas om 14u beginnenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tugh life! Heb medelijden met je!![]()
Heb morgen nog lekker dagje vrij dus in alle rust richting mijn studentenstekkie reizen
Ah, dat is dan weer een verzachtende omstandigheid, je kan wel nog lekker uitslapen!quote:
Bedankt.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes en sterkte!
Ben ik dan echt de enige die het nieuwe jaar in alle rust kan beginnen
alleen dinsdag nietquote:Op zondag 3 januari 2016 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer een verzachtende omstandigheid, je kan wel nog lekker uitslapen!
neuh, ik heb 2 tentamens eind januari dus heb nog wel evenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes en sterkte!
Ben ik dan echt de enige die het nieuwe jaar in alle rust kan beginnen
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |