SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het nieuwe jaar begon nog maar net en helaas vielen de eerste zes gesneuvelden al:
1. Insomnia_
2. Fok-it
3. McGrath
4. Amarantha
5. Lokasenna
6. Tjacka
Achtenveertig uur moesten zij zonder ons doen en wij zonder hen. Voor de achtergeblevenen was het emotioneel best zwaar en we hebben een zware strijd moeten aangaan om de leegte op te vullen.
Gelukkig zijn de zware en barre tijden voorbij. Ongeveer nu komen de gesneuvelden terug en worden ze met ons herenigd, en wij met hen.
Welkom terug.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 14:28:46 ]
zo danquote:Op zondag 3 januari 2016 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
Hij heeft het voorstel lijstje verwijderd
Dat is lastig vinden je kan beter om een dm vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
bedankt sofquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef supersof het volgende:
ik heb inso's plaatje erin geplakt
de rest heeft etsu gedaan
erg leuk etsu
nacht van 30-31 decemberquote:Op zondag 3 januari 2016 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet vanavond toch maar eens gaan terug spitten waarom die massale bans uitgedeeld zijn
ohja snap ikquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
bedankt sof
ik wilde eigenlijk ook op de onderste foto onze UI plakken maar ik had daar geen zin meer in
hoop het, je weet maar nooit met fok-itquote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja snap ik
maar ik denk dat het idee wel duidelijk is
Weet al waarom, maar toch bedankt!quote:
Thanks trouwens, we moeten nog altijd een potje stratego gaan doen!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is lastig vinden je kan beter om een dm vragen.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks trouwens, we moeten nog altijd een potje stratego gaan doen!
Dat is dan weer jammer, morgen overdag naar schoolquote:Op zondag 3 januari 2016 14:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leren en vroeg naar bed
Tugh life! Heb medelijden met je!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef supersof het volgende:
morgenavond les tot 18u en dan nog naar huis en koken omg
en dinsdag weer
Ik moet 2.5 uur reizen voor een paar uur college dat ik beter niet kan missen en dan weer 2.5 uur terug en ik had een 3 voor mijn laatste cijfer dus moet nog veel inhalen, het is me niet gelukt om in de vakantie wat te doenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan weer jammer, morgen overdag naar school
Veel succes en sterkte!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik moet 2.5 uur reizen voor een paar uur college dat ik beter niet kan missen en dan weer 2.5 uur terug en ik had een 3 voor mijn laatste cijfer dus moet nog veel inhalen, het is me niet gelukt om in de vakantie wat te doen
gelukkig pas om 14u beginnenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tugh life! Heb medelijden met je!![]()
Heb morgen nog lekker dagje vrij dus in alle rust richting mijn studentenstekkie reizen
Ah, dat is dan weer een verzachtende omstandigheid, je kan wel nog lekker uitslapen!quote:
Bedankt.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes en sterkte!
Ben ik dan echt de enige die het nieuwe jaar in alle rust kan beginnen
alleen dinsdag nietquote:Op zondag 3 januari 2016 14:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dat is dan weer een verzachtende omstandigheid, je kan wel nog lekker uitslapen!
neuh, ik heb 2 tentamens eind januari dus heb nog wel evenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel succes en sterkte!
Ben ik dan echt de enige die het nieuwe jaar in alle rust kan beginnen
jaquote:
Goed gepland! Ben trots op je!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
neuh, ik heb 2 tentamens eind januari dus heb nog wel even
Post effe linkje naar haar meest recente post dan!quote:
zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Post effe linkje naar haar meest recente post dan!
HEY SCHATJE KOM JE OOK WEER FF IN GRTD POSTEN HET IS LANG GELEDENquote:Op zondag 3 januari 2016 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bonaire en al wel weer een tijdje. Mijn zongebruinde goddelijke kleur is er inmiddels zelfs wel redelijk vanaf net als de extra kilo's van het algemene alcoholisme wat daar in de cultuur zit.
doe niet zo dom alsjeblieftquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
doe niet zo dom alsjeblieft
jij kende lr niet eens
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
HEY SCHATJE KOM JE OOK WEER FF IN GRTD POSTEN HET IS LANG GELEDEN
Ohnee?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
doe niet zo dom alsjeblieft
jij kende lr niet eens
Waarom had jij een eigen SC?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohnee?
ONZ / [FYLAX SC] #1 Een nieuwe SC woehoe
Zie OP
hmmmquote:Op zondag 3 januari 2016 14:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ohnee?
ONZ / [FYLAX SC] #1 Een nieuwe SC woehoe
Zie OP
die werd gewoon gesloten in de ochtendquote:
Maar Geerd SC zal wel niet door Geerd zelf geopend zijn?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
die werd gewoon gesloten in de ochtend
jammer wel want die geerd sc mag wel
maar zeggen dat ik lr niet kende is gelogen
Dat was omdat jouw SC een beetje geforceerd was, de Geerd SC is nachtbagger geweest die vervolgen heeft gekregen en daarna is opgedragen aan de orginele TS van die reeks.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
die werd gewoon gesloten in de ochtend
jammer wel want die geerd sc mag wel
maar zeggen dat ik lr niet kende is gelogen
Dankjewelquote:
Nee 3 mensen die binnen een minuut posten na een banquote:
Het topic waaruit Geerd SC is voortgevloeid!quote:Op zondag 3 januari 2016 14:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar Geerd SC zal wel niet door Geerd zelf geopend zijn?
Expres 2 minuten wachtenquote:Op zondag 3 januari 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee 3 mensen die binnen een minuut posten na een ban
genant
Dankjequote:
nee jij krijgt mijn versgeperste stront in een boterhamzakjequote:Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjekrijg ik een vakantie voor m'n verjaardag?
Dankje Fylaxx
Dus ik krijg dezelfde cadeaus als Fylaxx voor z'n verjaardag?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij krijgt mijn versgeperste stront in een boterhamzakje
Jij ook Sofferdquote:
Aardig aardigquote:
quote:
ik moet straks appelmoes halenquote:
Jawelquote:
raar hequote:
beide ouders?quote:Op zondag 3 januari 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawelzit in de trein, vanavond even hapje eten met m'n ouders, broertje en z'n vriend
waarom?quote:
ahhhquote:Op zondag 3 januari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vanochtend ouders en sissa naar vliegveld gebracht
Uhu, doen we elke verjaardagquote:
weet niet zal wel even duren jammer jammerquote:Op zondag 3 januari 2016 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhh![]()
wanneer zie je ze weer of heb je nog geen datum?
Huilend je sushi naar binnen werkenquote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
en de emotie over dit hartelijke ontvangst in de op
Dat is wel fijnquote:Op zondag 3 januari 2016 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu, doen we elke verjaardagtraditie
en ze gaan nog best goed met elkaar om dus
dat is jammer jaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet zal wel even duren jammer jammer
Je hebt ze nu wel lang gezien he, 2 weken ofzo?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet zal wel even duren jammer jammer
kloptquote:Op zondag 3 januari 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ze nu wel lang gezien he, 2 weken ofzo?
moet nog cadeau kopen weer voor mn zusje maar weet nietsquote:
Ik reserveer gewoon een tafel voor twee, dikke fles wijn en janken maar. Misschien kan ik ze overtuigen dat mijn date niet kwam opdagen, gratis shit.quote:
Ja zeker, had ook weer zo wat geweest als dat allemaal apart moest.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat is wel fijn
wat gaan jullie eten?
is ze bijna jarig?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet nog cadeau kopen weer voor mn zusje maar weet niets
zoveel kan je een baby niet geven
gelukkig heb je er tweequote:Op zondag 3 januari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn ctrl toets is kapot
echt heel vervelend
Oh dat klinkt wel als royal sadness.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik reserveer gewoon een tafel voor twee, dikke fles wijn en janken maar. Misschien kan ik ze overtuigen dat mijn date niet kwam opdagen, gratis shit.
was even vergeten sorryquote:
ik weet niet over jou, maar in normaal typegebruik gebruik je alleen de linkse erg veelquote:
opsturen heb tentamens dan, en oost-europa in de winter mijd ik liever evenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
was even vergeten sorry
ga je het opsturen dan of zelf geven
ja dat sowieso, maar bij gebrek aan die linker is het handig :squote:Op zondag 3 januari 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik weet niet over jou, maar in normaal typegebruik gebruik je alleen de linkse erg veel
hoe koud is het daarquote:Op zondag 3 januari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
opsturen heb tentamens dan, en oost-europa in de winter mijd ik liever even
vieskoud
Jeetje wat zwartgallig.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik reserveer gewoon een tafel voor twee, dikke fles wijn en janken maar. Misschien kan ik ze overtuigen dat mijn date niet kwam opdagen, gratis shit.
oh shitquote:Op zondag 3 januari 2016 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
-13 vandaag
ik doe niet mee aan die ongein
Nog geen nieuwe notesquote:Op zondag 3 januari 2016 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/
En dan notes opvragen
Ik heb er ook al een tijdje geen meer bijgekregen en dat terwijl ik toch wel wat gebaggerd heb ik KLB, voel me nu ook een heel braaf jongetjequote:Op zondag 3 januari 2016 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe notes
Ik ben te braaf.
Ik kan mijn weekban niet meer herinneren.
struggle :squote:Op zondag 3 januari 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje wat zwartgallig.
Ik had eindelijk weer eens een match op Tinder tot ik erachter kwam dat ik haar eigenlijk best lelijk vond toen ik haar langer bekeekgelukkig kwam haar vocabulaire niet verder dan 2 woorden per reactie. Dan is het gelijk moven
Was ook sinds maanden dat ik het weer eens aanklikte jaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
Tinder lijkt me wel de minst aantrekkelijke datingmogelijkheid die er is zo'n beetje.
https://www.funkyfish.nl/quote:Op zondag 3 januari 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:
Tinder lijkt me wel de minst aantrekkelijke datingmogelijkheid die er is zo'n beetje.
En dat valt nog wel mee, ik was er ooit met -30quote:
Wow vorig jaar had ik echt een onterechte note om mijn meningquote:Op zondag 3 januari 2016 15:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een tijdje geen meer bijgekregen en dat terwijl ik toch wel wat gebaggerd heb ik KLB, voel me nu ook een heel braaf jongetje
Hehe, allemaal familie van me is gaan daten op die site, allemaal binnen 2 jaar getrouwd ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
https://www.funkyfish.nl/
Jaa goed.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aardig aardig
Jij? Hoe gaat het met je chick?
Oh ik dacht vooral neukertjes.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tinder, het platform waar meisjes vooral vrienden zoeken.
Maar dat is mijn ervaring :s
Ik heb er ook een paar onterechte gekregen, maar valt toch niet over te praten.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow vorig jaar had ik echt een onterechte note om mijn mening
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Tinder, het platform waar meisjes vooral vrienden zoeken.
Maar dat is mijn ervaring :s
Ja daar heb ik er nu ook 2 nichten van. De tweede heeft net een of andere dude daar vandaan getrokken en het facebookoffensief van kleffe foto's is meteen begonnen dus die is over een jaar zwangerquote:Op zondag 3 januari 2016 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, allemaal familie van me is gaan daten op die site, allemaal binnen 2 jaar getrouwd ook.
Nee joh, gebruiken het allemaal 'voor de lol'quote:
zo werkt het ook bij anderen hoorquote:
Dat is waarschijnlijk wel de planning ja.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja daar heb ik er nu ook 2 nichten van. De tweede heeft net een of andere dude daar vandaan getrokken en het facebookoffensief van kleffe foto's is meteen begonnen dus die is over een jaar zwanger
In dit geval is het een grote angst alleen achter te blijven. Oudste nicht van de twee is al zwanger en hij verkondigt al luid niks voor dat kind te doen, doet de vrouw maar.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk wel de planning ja.
Niets mis mee verder hoor, gun het ze van harte.
Dat is wel zielig voor het kindje.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dit geval is het een grote angst alleen achter te blijven. Oudste nicht van de twee is al zwanger en hij verkondigt al luid niks voor dat kind te doen, doet de vrouw maar.
Dus ik wacht op familyfights
Zoals FOK!kenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Snap ook niet dat je een date-app voor de lol gaat gebruiken, je hebt wel wat beters te doen wat je leuk vind in je vrije tijd toch
Mwah, beetje mensen kijken is vast best vermakelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:10 schreef Fok-it het volgende:
Snap ook niet dat je een date-app voor de lol gaat gebruiken, je hebt wel wat beters te doen wat je leuk vind in je vrije tijd toch
Fokken is leuker dan op een datingsite zitten jaquote:
Ik vermaak me opperbest op tindr en grindr zo nu en dan hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 15:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokken is leuker dan op een datingsite zitten jadat is meer een moetje om af en toe jog eens wat voor elkaar te krijgen
zit jij op grindrquote:Op zondag 3 januari 2016 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me opperbest op tindr en grindr zo nu en dan hoor
Dat mag je denkenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik niet graag een gelovige partner zou hebben.
ik kan nog vrijwel gratis iets boeken met easyjet, maar ik vlieg daar niet meequote:Op zondag 3 januari 2016 15:15 schreef Etsu het volgende:
ik had nog 22000 milespunten door hawaii bij KLM. heb 4000 bijgekocht en 25000 ingewisseld en moest 35 euro bij betalen
is niks
hoezo nietquote:Op zondag 3 januari 2016 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan nog vrijwel gratis iets boeken met easyjet, maar ik vlieg daar niet mee
Business-class weer?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:15 schreef Etsu het volgende:
ik had nog 22000 milespunten door hawaii bij KLM. heb 4000 bijgekocht en 25000 ingewisseld en moest 35 euro bij betalen
is niks
Gepost maar komt niet meer terugquote:
Je weet het nooit bij jouquote:Op zondag 3 januari 2016 15:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee dat niet
is maar 1,5 uur, daarvoor ga je toch niet business
naah, bij volgend tripje van 11/12 uur, ga ik wel weer businessquote:
Jij ookquote:
Ik zal braaf zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Gaarne niet weer de boel laten escaleren, Ama.
En ik ben in totaal 3 maanden niet op FOK! geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
2015: FOK! in statistieken Inso op nr 3 haha!
Die van KLM heb ik nog nooit uitgegevenquote:
Anders was jij wel nr 1.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik ben in totaal 3 maanden niet op FOK! geweest.
Hoezo niet?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En ik ben in totaal 3 maanden niet op FOK! geweest.
hoeveelquote:Op zondag 3 januari 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die van KLM heb ik nog nooit uitgegeven
Heb er wel een hoop
Daar wilde ik eigenlijk ook voor gaan!quote:
Als dat gebeurt gooi ik mijn pc van de trapquote:
Dankjequote:Op zondag 3 januari 2016 15:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ookEn gefeliciteerd
![]()
![]()
[..]
Ik zal braaf zijn.
Hoezoquote:Op zondag 3 januari 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat gebeurt gooi ik mijn pc van de trap
Ga je hem daarna weer in elkaar zetten, er een filmpje van op youtube zetten en je gedragen als een butje als mensen je uitlachen?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je hem daarna weer in elkaar zetten, er een filmpje van op youtube zetten en je gedragen als een butje als mensen je uitlachen?
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was mijn tweede. Had in mei 2013 ook ban, week lang.
Mocht ik nou wel op t kaartje schrijven of niet? Want heb geen envelop haha.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hallo. Jij vroeg 3 dagen terug of ik er was, toen was ik er niet. Wat was er?
Moet zeggen dat dat best een leuk idee kan zijn voor een video als je het wat goed aanpakt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ga je hem daarna weer in elkaar zetten, er een filmpje van op youtube zetten en je gedragen als een butje als mensen je uitlachen?
Oh jeetje..quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
nog even en ama zou mij kunnen opvolgen als ik met pensioen ga
Wow ik denk al wat is dit. Uhm als je geen envelop hebt dan moet het maarquote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ik nou wel op t kaartje schrijven of niet? Want heb geen envelop haha.
Uw Award Miles verlopen niet mits u ten minste iedere 20 maanden een in aanmerking komende vlucht maakt.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
weet ik niet maar niet te lang volgens mij
Hoiquote:Op zondag 3 januari 2016 15:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mocht ik nou wel op t kaartje schrijven of niet? Want heb geen envelop haha.
ik had dus nog 7 maanden te gaan voordat ze verliepenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uw Award Miles verlopen niet mits u ten minste iedere 20 maanden een in aanmerking komende vlucht maakt.
Geen idee, moet ik gaan zoeken of je er mee mag upgraden bij KLMquote:
jaquote:Op zondag 3 januari 2016 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan ik daar al een gratis vlucht mee boeken?
Okidokiquote:Op zondag 3 januari 2016 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow ik denk al wat is dit. Uhm als je geen envelop hebt dan moet het maar
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi
Heb jij toevallig nog een foto van LMI?
Prijs vanafquote:Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://www.funkyfish.nl/(...)alentijnseditie.html
hier wil ik heen!
is 3 dagen hoor. worth itquote:Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prijs vanaf
¤ 169,95
Calvinistische geldmaak mentaliteit
Zullen we hierheen gaan va en een paar baptisten helemaal uit elkaar trekken?quote:Op zondag 3 januari 2016 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
https://www.funkyfish.nl/(...)alentijnseditie.html
hier wil ik heen!
21:30 – 01:00 uur Kennismakingsfeest, met DJ De Platenbaasquote:Op zondag 3 januari 2016 15:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
is 3 dagen hoor. worth it
zijn alleen maar maagden daar joh :squote:Op zondag 3 januari 2016 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zullen we hierheen gaan va en een paar baptisten helemaal uit elkaar trekken?
Wat doenquote:Op zondag 3 januari 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
Inso ik wil binnenkort Londen gaan bezoeken
ben jij datquote:
ik heb ook een nieuw bed gekochtquote:Op zondag 3 januari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hebben een nieuw bed gekocht gisteren.
ikeabed voor in de extra slaapkamerquote:Op zondag 3 januari 2016 15:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had toch een relaxte boxspring?
quote:Op zondag 3 januari 2016 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Wij hebben een nieuw bed gekocht gisteren.
goede boxspringquote:
Schrok alquote:Op zondag 3 januari 2016 15:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ikeabed voor in de extra slaapkamer
denken dat ik mn boxspring wegdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |