SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Gunstig voor de verbrandingquote:
Niet zo gunstig voor de voetjes. Die voelen al de hele dag als ijsblokjesquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gunstig voor de verbranding![]()
Zo. Thuis. Vakantie is weer voorbij. Weet nog niet zeker of ik morgen ochtend wel op de weegschaal durf![]()
Morgen meteen weer weekboodschappen doen en een goed regime aanmeten. 'Helaas' komend weekend nog weg met vrienden dus gaat het niet helemaal lukken in 1x maar goed..
Niets zo leuk als begin januari op de weegschaal. Kilo's vliegen er afquote:Op zondag 3 januari 2016 15:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Gunstig voor de verbranding![]()
Zo. Thuis. Vakantie is weer voorbij. Weet nog niet zeker of ik morgen ochtend wel op de weegschaal durf![]()
Morgen meteen weer weekboodschappen doen en een goed regime aanmeten. 'Helaas' komend weekend nog weg met vrienden dus gaat het niet helemaal lukken in 1x maar goed..
Ik ging net ff er op staan.. valt mee, +1,7 en dat op de middag. Morgen ochtend nog eens kijkenquote:Op zondag 3 januari 2016 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets zo leuk als begin januari op de weegschaal. Kilo's vliegen er af(nou ja, de eerste keer is niet leuk). Ik ben de +1,5 oud&nieuw kilo alweer kwijt.
Dan is het vast een kilo minderquote:Op zondag 3 januari 2016 17:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ging net ff er op staan.. valt mee, +1,7 en dat op de middag. Morgen ochtend nog eens kijken
Brood van de plus heeft ook stukken dunnere plakken dan van de Albert Heijn bijvoorbeeld. Voor het calorieën tellen is het handig om te weten, maar ik vraag me af of dit het verschil gaat maken tussen afvallen, stilstaan of aankomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ontdekte trouwens dat ik de kcal van brood waarschijnlijk altijd onderschat heb.. In myfatsecret staan de meeste boterhammen als 60-70 kcal ingevoerd, maar ik heb in de Lidl verschillende broden bekeken en daar stond bij de meeste: kcal per portie (35g) tussen de 80 en 90 kcal. Ik heb nog nooit een boterham van de supermarkt gewogen maar gok dat dat toch wel in de buurt van die 35gram zal zitten.
Dat! Ik speurde vroeger verpakkingen af en nam dan het product met bijv 3 kcal minder per 100 gram. Maar serieus, dat is natuurlijk totaal niet van belangquote:Op zondag 3 januari 2016 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Brood van de plus heeft ook stukken dunnere plakken dan van de Albert Heijn bijvoorbeeld. Voor het calorieën tellen is het handig om te weten, maar ik vraag me af of dit het verschil gaat maken tussen afvallen, stilstaan of aankomen.
Ja, het maakt ook niet veel uit, want ik weet hoeveel voedsel ik grofweg kan nemen op gewicht te blijven. Maar als die boterhammen idd 35 gram wegen eet ik wel zo'n 100 kcal meer per dag dan ik dacht..quote:Op zondag 3 januari 2016 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Brood van de plus heeft ook stukken dunnere plakken dan van de Albert Heijn bijvoorbeeld. Voor het calorieën tellen is het handig om te weten, maar ik vraag me af of dit het verschil gaat maken tussen afvallen, stilstaan of aankomen.
Ja, of van die dingen die duidelijk gemaakt zijn als 1 portie (bijv. een klein zakje chips of zo) en waar dan op staat hoeveel kcal 1 portie is, maar 'deze verpakkking bevat 2 porties'. Donder toch op. Ik weeg wel veel dingen af en toe af maar aangezien alle boterhammen op mfs ongeveer evenveel kcal hadden dacht ik dat dat wel zou kloppen.. nouja.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:03 schreef Artoo het volgende:
Ik vind portie ook een heel vaag begrip! Ik bedoel, een "portie" friet van 70g?!Het is te gevoelig voor interpretatie dus ik weeg het meeste dat ik eet ook af en voer het in MFP in in grammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |