is dat met rente op rente ?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
In Excel even nagerekendik kom op 619.034.100.399.225
Uitgaande van:
6.000.000.000
8%
150 jaar
quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Wantie het volgende:
Heel versimpeld hoe het complot het vermogen van Rotschild voorstelt:
• Rotschild bezit alle centrale banken ter wereld (op 7 na dan)
• Die centrale banken bezitten 490 duizend triljoen dollar
• Rotschild bezit 490 duizend triljoen dollar
ja dat dacht ik al.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
In Excel even nagerekendik kom op 619.034.100.399.225
Uitgaande van:
6.000.000.000
8%
150 jaar
Dat is een mooi eufemisme!quote:Op maandag 4 januari 2016 14:52 schreef Wantie het volgende:
Ah dat is wel een gemakzuchtige manier van rekenen
Ze hebben geen hol uitgegeven in al die jaren natuurlijk.quote:
Ja!quote:
Nein... 500.000 miljardquote:Op maandag 4 januari 2016 14:37 schreef theguyver het volgende:
Als ik de plaatjes moet geloven is het 500 miljard of zo.. maar klopt dat wel, en is het wel goed nagerekend?
Of hebben ze gewoon gekeken hoeveel geld er in hun banken om gaat want dat is niet alleen van hun he.
Ik denk dat er bij sommige lui ook sprake is van zure druivenquote:Op maandag 4 januari 2016 14:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ze hebben (volgens mij) het originele vermogen gepakt en dat vermenigvuldigt met een investeringsrendement van 8% over een periode van 150 jaar.
[..]
http://www.gewoon-nieuws.(...)-deelt/#.Vop2XvnhBhE
Volslagen idioot natuurlijk.Maar je kunt wel lekker verongelijkt doen!
En zelfs dat zet ze niet tot denken.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het zou ook betekenen dat de familie ongeveer 34x de totale schuld van Amerika bezit.
Ik zou weleens zijn aangifteformulier willen zien. En de aanslag. Die moet huge zijnquote:Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
Benjamin de Rothschild is trouwens de eerste op de forbes lijst met rijke mensen. Op #1250 een paar honderd plaatsen onder John de Mol.
Dat is wel persoonlijk kapitaal en niet het familie kapitaal, maar goed...
Ik hoop dat ik ooit nog een keer zoveel belasting mag betalen!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zou weleens zijn aangifteformulier willen zien. En de aanslag. Die moet huge zijn
Klopt, er staat welgeteld 1 Rothschild ergens onderaan de lijst.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:08 schreef SicSicSics het volgende:
Benjamin de Rothschild is trouwens de eerste op de forbes lijst met rijke mensen. Op #1250 een paar honderd plaatsen onder John de Mol.
Dat is wel persoonlijk kapitaal en niet het familie kapitaal, maar goed...
Ben wel benieuwd hoe dat in elkaar steekt. Bijv. het vermogen van Bill Gates is vooral gebaseerd op de waarde van zijn aandelenpakket.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou weleens zijn aangifteformulier willen zien. En de aanslag. Die moet huge zijn
Dromen magquote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ooit nog een keer zoveel belasting mag betalen!
Dat zou een goede uitleg zijn ja!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:26 schreef Wantie het volgende:
Klopt, er staat welgeteld 1 Rothschild ergens onderaan de lijst.
Kennelijk was die niet machtig genoeg om zich van de lijst te laten verwijderen![]()
Iets waar de berekening in ieder geval geen rekening mee hield is dat de familie uit Wenen niet heel rijk uit WOII kwamen.quote:Enfin, familiekapitaal is natuurlijk de totale som van alle leden van de familie bij elkaar.
Dus dan is Benjamin de arme sloeber van de familie.
Behalve Benjamin, die had te weinig geld?quote:Op maandag 4 januari 2016 15:36 schreef shiftsix het volgende:
Als zij alle macht hebben en dus ook de media controllen dan bepalen zij ook welke informatie wij kunnen zien van hun, denk dat ze alles wel geregeld hebben
Wel bijzonder dan, dat van de Rothschilds totaal niks bekend over is.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat in elkaar steekt. Bijv. het vermogen van Bill Gates is vooral gebaseerd op de waarde van zijn aandelenpakket.
En volgens mij betaal je daar geen belastingen over.
nee zal vast wel bedacht zijn in een gouden vergaderzaalquote:Op maandag 4 januari 2016 15:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
[..]
Behalve Benjamin, die had te weinig geld?
De beste dooddoener in dit soort discussies! Alles is onderdeel van het plan!quote:Op maandag 4 januari 2016 15:48 schreef shiftsix het volgende:
nee zal vast wel bedacht zijn in een gouden vergaderzaal
Misschien is het plan wel: Laat mensen denken dat we zo rijk zijn, zodat ze niet met de echt belangrijke dingen bezig zijn.quote:to keep us fools guessing
Nou, volgens Forbes is er 1.5 miljard over van het vermogen, althans dat is alles dat ze kunnen achterhalen.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wel bijzonder dan, dat van de Rothschilds totaal niks bekend over is.
Waar hebben ze dat geld?
In een hele grote dikke matras?
Er moet toch wel iets over te vinden zijn of ze echt zo rijk zijn.
Het is wel regel 1 van complotdenken.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De beste dooddoener in dit soort discussies! Alles is onderdeel van het plan!
Ja als je de de docu van Villas__Rubin er bij pakt word het vermogen doorgespeeld naar de meest bekwame familie lid, dus eigenlijk zouden ze naar die specifieke personen moeten kijken of die dus inderdaad zoveel geld hebben.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, volgens Forbes is er 1.5 miljard over van het vermogen, althans dat is alles dat ze kunnen achterhalen.
Het zal ongetwijfeld meer zijn, maar 490 duizend triljard stop je natuurlijk niet zomaar even weg.
Het staat in dit topic eerder ergens uitgelegd hoe de elite hun kapitaal verborgen houdt.quote:Op maandag 4 januari 2016 15:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, volgens Forbes is er 1.5 miljard over van het vermogen, althans dat is alles dat ze kunnen achterhalen.
Het zal ongetwijfeld meer zijn, maar 490 duizend triljard stop je natuurlijk niet zomaar even weg.
Maar horen de personen in de Forbes 500 dan niet tot de elite?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het staat in dit topic eerder ergens uitgelegd hoe de elite hun kapitaal verborgen houdt.
Nope, in het jaar 2000 waren er nog 7 landen zonder centrale bank:quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef Wantie het volgende:
Heel versimpeld hoe het complot het vermogen van Rotschild voorstelt:
• Rotschild bezit alle centrale banken ter wereld (op 7 na dan)
• Die centrale banken bezitten 490 duizend triljoen dollar
• Rotschild bezit 490 duizend triljoen dollar
Iran heeft al decennialang een centrale bank:quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nope, in het jaar 2000 waren er nog 7 landen zonder centrale bank:
Afghanistan
Iraq
Sudan
Libya
Cuba
North Korea
Iran
Na 2003 waren het nog maar de volgende landen:
Sudan
Libya
Cuba
North Korea
Iran
Na 2011 zijn er nog maar over:
Cuba
North Korea
Iran
Hele dikke matras dus, floow the money..quote:Op maandag 4 januari 2016 18:36 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het staat in dit topic eerder ergens uitgelegd hoe de elite hun kapitaal verborgen houdt.
Weet je wel wat een centrale bank is?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Nope, in het jaar 2000 waren er nog 7 landen zonder centrale bank:
Tijd om die lui eens te gaan beroven dacht ik zo, doen we natuurlijk niet zelf, ik ken wel zo'n 1 miljard afrikanen die er wat mee kunnen.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:48 schreef Wantie het volgende:
Enfin, alle landen ter wereld hebben dus inmiddels een centrale bank.
En uiteraard allemaal eigendom van Rothschild, dus ze bezitten inmiddels 100% van de wereld!!!
NWO is een feit!!!
Nou nee, dat gaat me veel te ver.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tijd om die lui eens te gaan beroven dacht ik zo, doen we natuurlijk niet zelf, ik ken wel zo'n 1 miljard afrikanen die er wat mee kunnen.
Ik wist dat je hem leuk zou vindenquote:
Iets dichterbij?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou nee, dat gaat me veel te ver.
Maar niet onder controle van de Rothschilds:quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Iran heeft al decennialang een centrale bank:
http://www.cbi.ir/default_en.aspx
Nee, Iran heeft de VS er uit getrapt toen ze de Sjah er uit hebben getrapt (die daar door de VS was neergezet) en dat is iets dat je niet moet doen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Zou het zo kunnen zijn dat het onder controle krijgen van de CBI (Centrale Bank van de islamitische republiek Iran) een van de redenen is dat Iran op allerlei fronten beschuldigd en aangevallen wordt door het Westen?
Dat kregen ze niet, dus dat verhaal is onzin.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:07 schreef Lichtkogel het volgende:
Sinds de Rothschilds in 1815 de complete controle kregen over de Bank of England
Zou kunnen. Maar als je ziet welke landen er voorheen nog geen Rothschild centrale bank hadden, zoals Afghanistan, Irak, Libië en Sudan... en dat nu wel hebben dus, dan is de reden aannemelijker dat het ze in Iran (o.a.) om de CB te doen is.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Iran heeft de VS er uit getrapt toen ze de Sjah er uit hebben getrapt (die daar door de VS was neergezet) en dat is iets dat je niet moet doen.
Bron?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat kregen ze niet, dus dat verhaal is onzin.
kom maar op met de bron dat Rotschild de complete controle kreeg over Bank of England in 1815quote:
Er bestaat niet zoiets als een Rohtschild centrale bank.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:16 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar als je ziet welke landen er voorheen nog geen Rothschild centrale bank hadden, zoals Afghanistan, Irak, Libië en Sudan... en dat nu wel hebben dus, dan is de reden aannemelijker dat het ze in Iran (o.a.) om de CB te doen is.
Heb je de documentaire al gekeken trouwens die ik naar je heb doorgestuurd..?
Heb je er een documentaire over gestuurd waarin alles compleet afgetimmerd met een rode strik eromheen op een zilveren schaal wordt aangereikt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
kom maar op met de bron dat Rotschild de complete controle kreeg over Bank of England in 1815
Dude... je hebt helemaal geen verstand van dit onderwerp, daar je er nog niks over bekeken hebt.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:22 schreef Wantie het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een Rohtschild centrale bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |