abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2016 @ 20:36:38 #76
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158798803
aan lichtkogel , heb jij je ooit in "occult" verdiept ?

waar is merovech (oude user die CFR en meerdere origanisaties aan NWO wist te koppelen )

C&H / Merovingen-graven in Elzas ontdekt
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_158798919
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De grondbeginselen van de staat Israël vinden hun oorsprong uit WW I. In 1917 werd er een brief door de geallieerden gestuurd aan Lord Rothschild, leider van de World Zionist Organization, voor financiële steun in ruil voor politieke inmenging in het Westen (UK en US) en vestiging in Palestina.
(wat na WW II Israël zou komen te heten)

Deze overeenkomst heette de "Balfour-verklaring"
De naam Palestina is bekend onder de Christenen. Meegenomen door de Zionisten denk ik. Arabieren kenden de naam Palestina niet.

Ik kan heel moeilijk Engels lezen :@
  zondag 3 januari 2016 @ 20:44:01 #78
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158799192
tja hij heeft gelijk als je de engelse inmenging bekijkt mbt grenzen , aanrader lawrence of Arabia regestaureerde versie
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_158799243
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:27 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Hoeveel is het waard? :9~
Geen zin om het op te zoeken

Gok op een euro of 15 ofzo?

Iets waar jij vast meer over kan vertellen

Ps waarom claim je niets af te weten van de Rothschild?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_158799457
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het lijkt er sterk op dat het de bedoeling is de boel wereldwijd te laten klappen, om daarna met de oplossing te komen, en dat is een wereldregering met 1 wereldmunt zodat 'dat nooit meer zal gebeuren'. Ordo ab Chao is dus ook het credo van de elite. Men wil orde uit chaos creëren.

[..]

Yep.

[..]

Geen idee hoe dat precies zit. Het lijkt erop of ze zelfstandig hun munt willen opzetten, maar ook die BRICS landen zullen dan een centrale bank krijgen. Het kan dus zo zijn dat die BRICS munt straks opgaat in de wereldmunt. Anderzijds, het lijkt er toch echt op of Putin anti-NWO is geworden.

[..]

Nope, de elite ziet de VS slechts als financiële en militaire boksbeugel om hun doelen te bewerkstelligen. De elite ziet de wereld anders dan dat wij het zien, zij zien de wereld zonder landsgrenzen.

[..]

Rijkdom verdwijnt niet, het verschuift alleen (naar boven) Zie de wereld als een roulettetafel; tijdens economische crises worden de fisches (geld en eigendommen) van tafel geschoven richting de banken. Uiteraard vallen er banken om, maar de mega-banken blijven gewoon overeind.

[..]

Die zullen vast de plannen al hebben klaarliggen wat te doen in dat geval.

[..]

No problem ;)
Ok, bedankt voor je antwoorden. Ik snap het ongeveer. Ik lees weer ff mee vanaf de zijlijn. Zal vast nog wel wat vragen hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 20:49:00 ]
pi_158799664
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef DeMolay het volgende:

waar is merovech (oude user die CFR en meerdere origanisaties aan NWO wist te koppelen )

Jawel, heb er een aantal topics aan gewijd hier: "De Elite en het Satanisme"

Genoeg occult gedoe daar in terug te vinden :)
-
pi_158799776
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Genoeg occult gedoe daar in terug te vinden :)
Nee, dat was een vreemde interpretatie van occultisme. Zie ook de posts die Jogy in dat topic (terecht) maakte.
pi_158799815
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:33 schreef DeMolay het volgende:
tja jokkebrok legetieme vragen , wel blij dat jij nog lurkt
Af en toe lurk ik met een half oog. Soms zie ik iets dat best interessant is. Zoals dit. Meestal zie ik alleen maar welles-nietes spelletjes en een hoop gekibbel.
pi_158799853
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:54 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, dat was een vreemde interpretatie van occultisme. Zie ook de posts die Jogy in dat topic (terecht) maakte.
Ja, Jogy probeerde er een positieve zwaai aan te geven.

Persoonlijk zie ik niks positiefs aan occultisme.

Meningen verschillen.
-
pi_158800580
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:45 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Geen zin om het op te zoeken

Gok op een euro of 15 ofzo?

Iets waar jij vast meer over kan vertellen

Ps waarom claim je niets af te weten van de Rothschild?
Shit geen miljard? :P Ik spaar geld van alle landen. MAar ben alles kwijt omdat ik het weggegeven heb.Behalve magyar forint en nu dus die Israeli geld ( gehad van vriend van mij uit Israël)

Rothschilds weet ik niets vanaf omdat het mij geen ene flikker interesseert. Maar is weleens langs gewaaid tijdens mijn studie over geschiedenis religie Jodendom ( in Egypte)
pi_158800639
Doen ze dan niets goed? Lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.
pi_158800687
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:11 schreef Adrie072 het volgende:
Doen ze dan niets goed? Lijkt me ook wat onwaarschijnlijk.
Ze maken lekkere wijn!
-
  zondag 3 januari 2016 @ 21:13:13 #88
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158800717
quote:
nee das niks merk ik al , echt !
Δημοσθένης
pi_158800816
Nou ja, helpt je in ieder geval vergeten!
pi_158800981
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:13 schreef DeMolay het volgende:

[..]

nee das niks merk ik al , echt !
Open zelf anders eens een topic over het occultisme..? Misschien een goede tip?
-
pi_158800983
Er zijn toch ook dynastieën, zoals de Romanov's of andere machtige families, zoals de Rockefellers? Wat is hun relatie tot de familie met het meeste bezit van allemaal, de Rothschilds?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2016 21:19:28 ]
  zondag 3 januari 2016 @ 21:20:07 #92
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158801057
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 18:47 schreef Lichtkogel het volgende:
On the diner table are dismembered dolls and cracked skulls. This imagery is also prevalent in countless music videos. Its all about the occult elite’s MK culture.
Blijft vage shit, de foto's van dat feest...
Zat later wel te denken: heeft die Dali, die er ook was, er niets mee te maken? Hij was in zijn tijd één van de grootste kunstenaars, dus daarom zal die wel uitgenodigd zijn. De Rothschild's zijn duidelijk grote liefhebbers van kunst. Zijn die maskers en het thema van die avond niet gebaseerd op zijn kunst (er is ook idd wel duidelijk een link naar het occulte)? Als je zo crême de la crême elite bent kun je dat natuurlijk gewoon, effe zo'n feestje organiseren.
Zou er trouwesn vaag uitgezien hebben als je die avond aan de LSD zat zeg _O-
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zondag 3 januari 2016 @ 21:20:31 #93
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158801079
Wilhelmina...en dan Beatrix om door te krijgen dat de DNA klopt met de Romanov's

vraag de engelse koningin

eigenlijk waldemar
Δημοσθένης
pi_158801137
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Zat later wel te denken: heeft die Dali, die er ook was, er niets mee te maken? Hij was in zijn tijd één van de grootste kunstenaars, dus daarom zal die wel uitgenodigd zijn. De Rothschild's zijn duidelijk grote liefhebbers van kunst. Zijn die maskers en het thema van die avond niet gebaseerd op zijn kunst (er is ook idd wel duidelijk een link naar het occulte)? Als je zo crême de la crême elite bent kun je dat natuurlijk gewoon, effe zo'n feestje organiseren.
Dali was een Satanist.
-
pi_158801154
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

De Romeinen hadden ook al hele decadente feesten. Met allemaal bizarre gerechten. En vreemde aankleding. Caligula is ook een leuk voorbeeld.

En ik denk dat veel van die rijken op zo'n feest inderdaad compleet drugged up aanwezig waren ja.
pi_158801178
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 20:36 schreef DeMolay het volgende:

Jammer dat de plaatjes in het topic niet meer lijken te werken. Potdorie erg interessante materie.
pi_158801309
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:20 schreef DeMolay het volgende:
Wilhelmina...en dan Beatrix om door te krijgen dat de DNA klopt met de Romanov's

vraag de engelse koningin
Wat bedoel je precies? Het DNA van Beatrix en Wilhelmina zegt dat ze Romanov's zijn ipv Oranje-Nassau?

Wiki zegt:
quote:
men rekent ook Wilhelmina, Juliana en Beatrix met hun zonen en kleinkinderen tot het Huis Oranje-Nassau, en niet tot de Huizen van hun echtgenoten uit de Huizen Mecklenburg-Schwerin en Lippe-Biesterfeld, of de adellijke familie Von Amsberg.
  zondag 3 januari 2016 @ 21:25:32 #98
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158801330
https://nl.wikipedia.org/wiki/Merovech

merovingische rijk kijk vooral naar > Blouw Bloed
Δημοσθένης
pi_158801339
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De Romeinen hadden ook al hele decadente feesten. Met allemaal bizarre gerechten. En vreemde aankleding. Caligula is ook een leuk voorbeeld.

En ik denk dat veel van die rijken op zo'n feest inderdaad compleet drugged up aanwezig waren ja.
Ja joh, geef er maar je eigen zwaai aan. Maak er maar wat moois van.
-
  zondag 3 januari 2016 @ 21:25:59 #100
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158801354
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 21:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Dali was een Satanist.
Bewijs daarvoor?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')