Goed punt. Ja, dan is NL bij winst eerste idd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Als NL 3-2 wint hebben ze ook beter setsaldo (8-5 om 6-4), dus winst lijkt voldoende
Nee, maar Kroatië is niet zo goed. Maar alles kan gebeuren inderdaadquote:Op woensdag 6 januari 2016 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Nederland is toch niet sowieso al door?
Dan moet Italie wel met minimaal 3-1 winnen van Polen, dat is zeker nog geen uitgemaakte zaak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:03 schreef TheArt het volgende:
Als Nederland wint, spelen ze in de halve finale bijna zeker tegen Italië. En die heb ik vanmiddag .zien spelen tegen België en dat was echt niet best. Heel veel fouten aan Italiaanse kant. België bracht nog veel strijdlust, maar moest het qua kwaliteit toch nog in de vijfde set afleggen.
Niet als België met 3-1 of 3-0 van Rusland verliest toch? Dan is 3-2 ook voldoende voor Italië, volgens mij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan moet Italie wel met minimaal 3-1 winnen van Polen, dat is zeker nog geen uitgemaakte zaak.
Hoeft niet. 3-2 mag ook, mits België 'gewoon' met 3-0 of 3-1 van Rusland verliest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dan moet Italie wel met minimaal 3-1 winnen van Polen, dat is zeker nog geen uitgemaakte zaak.
Onderling resultaat ja, je hebt gelijk. Maar nu al bijna zeker plaatsing voor Italie vind ik wel erg voorbarig.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Niet als België met 3-1 of 3-0 van Rusland verliest toch? Dan is 3-2 ook voldoende voor Italië, volgens mij.
Vroeger veel mooier. Als het broekje in de bilnaad schoof.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het juichen blijft bijzonder om te zien bij elk punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |