Ik zou 'normaal' zeggen Italië, maar zoals blijkt zit er niet heel veel verschil tussen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef Pedroso het volgende:
We winnen natuurlijk de halve finale sowiesomaar welke tegenstander is zwaarder, Italie of Belgie ?
Italië is wel iets zwaarder, maar die spelen absoluut nog niet goed dit toernooi. België zou beter zijn, maar dat is altijd tricky omdat je die op papier altijd moet winnen. Nederland heeft gewoon veel meer kwaliteit dan België.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:36 schreef Pedroso het volgende:
We winnen natuurlijk de halve finale sowiesomaar welke tegenstander is zwaarder, Italie of Belgie ?
Morgen Nederland-Italie dus. Moet haalbaar zijn. Rusland daarentegen....quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
11-7, dan gaat Italië niet meer weggeven.
Goeie verliezers hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:11 schreef borisz het volgende:
Duitsland is boos.http://m.sport1.de/volley(...)link_time=1452192021
Niet makkelijk, inderdaad. Maar aangezien zich 4 van de 8 landen plaatsen, tegen nu 1 van de 8, moet het wel beter te doen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:34 schreef DeeBee het volgende:
Dat OKT in Azië gaan ze toch niet per se 'makkelijk' top-3 halen? Er staan ook al 2 of 3 Aziatische ploegen hoger dan NL op de ranglijsten zag ik gister toen ik het traject bekeek.
Eerst vandaag maar winnen, dan blijf je hoe dan ook in de race en kunnen ze hopelijk vrijuit die finale spelen.
Dat zal een competitie worden aangezien dat OKT twee weken duurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:38 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe zit het schema eigenlijk in elkaar? Zelfde als nu?
Ik snap het wel. Vind het ongelofelijk wat voor praktijken er op zo'n officieel en belangrijk toernooi toegestaan worden. Hoe kun je in een poule van 4 nou later starten dan een ander land en vervolgens drie keer op rij spelen. Zodoende heeft Turkije als enige land een rustdag tot de halve finales.quote:
Inderdaad, toen had Spanje geen zin om hun best te doen in de laatste wedstrijd en maakten ze 1 doelpunt te weinig. Shit happens.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vier jaar geleden werden de Nederlandse handbalsters ook de dupe van een vergelijkbaar systeem.
precies mijn gedachte.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Natuurlijk maken de Turken geen afspraak.. Zij zullen ook graag de finale halen en die kans is tegen Rusland nou eenmaal veel kleiner. Dan is een 3-0 weggeven zeer zinloos
Dit!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Vind het ongelofelijk wat voor praktijken er op zo'n officieel en belangrijk toernooi toegestaan worden. Hoe kun je in een poule van 4 nou later starten dan een ander land en vervolgens drie keer op rij spelen. Zodoende heeft Turkije als enige land een rustdag tot de halve finales.
Puur sportief valt er weinig te bewijzen natuurlijk. Het is discutabel dat Turkije zo kansloos van Nederland verliest, maar daar kun je uiteindelijk niks aan doen. Fout zit wat mij betreft in het systeem.
Vier jaar geleden werden de Nederlandse handbalsters ook de dupe van een vergelijkbaar systeem.
Apart systeem wel. Als land uit N-A of Z-A is het misschien voordeliger om 3e te worden om in een makkelijker OKT te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:39 schreef heywoodu het volgende:
Toernooi in Zuid-Amerika is overigens ook bezig en duurt nog tot en met zondag. In Noord-Amerika zijn ze gisteren begonnen, dat duurt tot en met zaterdag.
In Z-A spelen Argentinië, Chili, Peru, Colombia en Venezuela.
In N-A spelen de VS, Canada, Dominicaanse Republiek en Puerto Rico.
Winnaars naar de Spelen, nr's 2 naar het OKT waar Nederland zich in geval van plek 2 of 3 voor plaatst, nr's 3 naar het OKT met de Afrikaanse landen. De invulling van het OKT met mogelijk Nederland is na zondag dus bekend
Dat zou me in dit geval veel minder uitmaken dan afgelopen zomer. Plaatsing voor het OKT in Japan is alleen al zo belangrijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:27 schreef Nober het volgende:
Italiaanse Japanners
Hopelijk verliest Rusland van Turkije anders worden we weer tweede.
Ik zie ze liever deze finale winnen dan die op het EK eigenlijk. Dan ben je Europees kampioen, ja, helemaal fantastisch, maar liever zeker zijn van de Spelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zou me in dit geval veel minder uitmaken dan afgelopen zomer. Plaatsing voor het OKT in Japan is alleen al zo belangrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |