SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2016 00:38:55 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je me dat nooit meer aan doen?
Dat waardeer en respecteer ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.
Grapjas, wordt mie een mooie pot heyquote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Kut toernooi morgen allemaal niet kijken
Of niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Winnen van een amateur is niet zo heel belangrijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom staat Klaasen-Taylor er niet bij.
Wat is deze?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Als er Colombiaanse bruidmeisjes bij zijn kom ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Hoe smaakt de whiskey?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en jij hoopt dat even te verbreken, of zo? Dat had ik niet achtter jou gezocht.
Vanaf nu hoop i kdat Heracles degradeert. Dat zal je leren.
M'n zus komt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als er Colombiaanse bruidmeisjes bij zijn kom ik ook.
Dit vind ik altijd van die domme reacties.quote:
Daar kun je van genezen....quote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Maijer mag wat mij betreft acute ebola oplopen.
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en jij hoopt dat even te verbreken, of zo? Dat had ik niet achtter jou gezocht.
Vanaf nu hoop i kdat Heracles degradeert. Dat zal je leren.
Davy dekt zich voornamelijk in.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.
Doe jij eens even normaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.
Verdedigt is met een tquote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef BB-King het volgende:
Lewis en Anderson mogen Barney wel extra bedanken dat hij MVG eruit geknikkerd heeft.
Maar goed, hopen op een goede pot morgen. Denk dat Gary zijn wereldtitel succesvol verdedigd.
Anderson had ook heel goede kans gehad tegen MvG.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef BB-King het volgende:
Lewis en Anderson mogen Barney wel extra bedanken dat hij MVG eruit geknikkerd heeft.
Maar goed, hopen op een goede pot morgen. Denk dat Gary zijn wereldtitel succesvol verdedigd.
Nee jij met je Barney. Lulquote:Op zondag 3 januari 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.
Doe jij nooit 69 met je vriendin dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet meer drinken jij, niet doen.
Ik heb het hele kamasutra boek al uit jongen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe jij nooit 69 met je vriendin dan?
Ik respecteer jou.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het hele kamasutra boek al uit jongen.
Ik respecteerde je altijd al, hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat werd tijd!
God-godverredomme!
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik respecteerde je altijd al, hoor.
Ik deed met m'n ex hetzelfde.
Terwlijl Darten wel een sport is.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit gaat allang niet meer over darten natuurlijk.
Je verbrandt de nodige calorieën. Tenzij je je vriendin al het werk laat doen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Keiharde seks ook, vind ik.
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga slapen. Mooi geweest. Uit dat licht!
KoeKoeK, tot zondagavond
Slaaplekker Haags!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga slapen. Mooi geweest. Uit dat licht!
KoeKoeK, tot zondagavond
Nu zijn er nog maar twee mensen over in dit topic.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slaaplekker Haags!
De groeten aan je vriendin, van ome Cavaliers.
Wie dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu zijn er nog maar twee mensen over in dit topic.
Wright wel op formidabele achterstand, maar het verval lijkt ook op de ranglijst in te treden nuquote:Op zondag 3 januari 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor staat nu vierde op de wereldranglijst.
Ik zal haar 69 groetjes gevenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Slaaplekker Haags!
De groeten aan je vriendin, van ome Cavaliers.
quote:
Goed zo maat! Reverse cowboy is ook niet verkeerd.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zal haar 69 groetjes geven![]()
[..]
Dat is de man achter het account van Mani89.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peter Griffin ken ik wel, die ander eniet.
Dan wil ik bij dezen scheiden.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is de man achter het account van Mani89.
Alles kan.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scheiden op zondag, denk je dat dat mogelijk is?
Ik tel er 3quote:Op zondag 3 januari 2016 00:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Direct twee leuke herhalingen op The Masters
Ah zoquote:Op zondag 3 januari 2016 00:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op Power-Cobra en Smith - Barney
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:50 schreef F.M.D. het volgende:
morgen juichen voor een geweldige partij.
The Wizard uit de top16quote:Op zondag 3 januari 2016 00:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Direct twee leuke herhalingen op The Masters
JEMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMOEDER!!quote:Op zondag 3 januari 2016 00:53 schreef Nober het volgende:
[..]
LEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIS!!
Zat er wel een klein beetje aan te komenquote:
Zat er afgelopen jaar al niet inquote:Op zondag 3 januari 2016 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kansloos voor de PL nu? Of blijft ie omwille van de commercie er gewoon in?
Neuh. Whitlock zien we niet terug.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kansloos voor de PL nu? Of blijft ie omwille van de commercie er gewoon in?
Toch wel zonde...dat zal de populariteit van het darten down under niet ten goede komen. Slecht voor de mondialisering.quote:
OPquote:Op zondag 3 januari 2016 01:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe laat begint morgen de Hollandse avond?
Sjek heeft genoten van Barnie jongons.twitter:jackvangelder twitterde op zaterdag 02-01-2016 om 22:59:10Jammer Barney. Heb dit toernooi weer van je genoten. Nu Jelle. Doe jij het dan maar svp reageer retweet
Artikels zonder fouten zijn nauwelijks te vinden. Zelfde op de site van de Telegraaf.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:40 schreef RipCity het volgende:
De Brabander was kansloos tegen een ontketende Gary Anderson. De titelverdediger uit Schotland gooide al in de eerste set een leg met het minimale aantal van negen pijlen uit. Na de spectaculaire ninedarter gunde hij de Nederlander geen enkele set (6-0).
,,Hij gooi super, maar ik gooide niet wat ik kon. Ik ben afgedroogd. Hij gooide een negendarter en bleef maar doorgaan. Hij was gewoon de beter'', aldus Klaasen.
http://www.ad.nl/ad/nl/15(...)ben-afgedroogd.dhtmlWIE schrijft er voor het AD en krijgt hier ook nog eens geld voor
Ineens?quote:Op zondag 3 januari 2016 03:30 schreef DeeBee het volgende:
Wow, wat een geweld was dat zo te lezen.
Waar haalt die Anderson het ineens weer vandaan man?!
Hij heeft dit al wel (veel) vaker laten zien.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had best een matig seizoen, maar dat geheel terzijde.
Met ''ineens weer'' insinueert hij dat ook toch?quote:Op zondag 3 januari 2016 09:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft dit al wel (veel) vaker laten zien.
Tuurlijk is hij een topper, maar hij stond ze de laatste maanden niet met 105+ in het bord te jagen...quote:Op zondag 3 januari 2016 09:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft dit al wel (veel) vaker laten zien.
Trebles fro show, doubles for dough:quote:Op zondag 3 januari 2016 09:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had best een matig seizoen, maar dat geheel terzijde.
Even laten zien wie Nl darter nummer 1 is.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:22 schreef Smoofie het volgende:
RvB gooit ook echt super tegen mvg maar tegen de rest...triest wel
Was ik te ongenuanceerd?quote:
Dat vind ik wel tof nieuws.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef borisz het volgende:
Barry Hearn wil ook in 2017 weer terug naar Las Vegas. Wellicht wordt de Dessert Classic nieuw leven ingeblazen.
Nice. Duitsland leeft het ook geweldig.quote:Op zondag 3 januari 2016 13:36 schreef borisz het volgende:
Kort nieuws
PL-lineup na de finale.
In 2017 opnieuw de PL naar NL. In 2017 of 2018 zal Duitsland daaraan worden toegevoegd.
Barry Hearn wil ook in 2017 weer terug naar Las Vegas. Wellicht wordt de Desert Classic nieuw leven ingeblazen.
Heb je hem doen laten denken dat je een meisje van 14 bent dan?quote:
Pl het belangrijkste. Ga weg man. WK GSOD, WGP en de Mathcplay daar draait het om.quote:Op zondag 3 januari 2016 11:59 schreef bechirti het volgende:
Vind je het heel gek met al die overkill aan toernooien dat je ff wat fluttoernooien weggooit. Ze zouden minder tv toernooien moeten hebben want die grand slam bijvoorbeeld met alle respect hoor, die nemen de echte toppers niet serieus.
Nu gaat het erom en nu zie je wie echt de allerbeste darter is. Gerrie anderson. De twee toernooien met verreweg het meeste prijzengeld heeft ie binnengesleept. De pl en het wk, en straks weer het wk want lewis gaat er niet aan te pas komen, zeker niet in de vorm van gister.
Anderson piekt meer toe naar de toernooien die hij belangrijk vindt, terwijl Van Gerwen altijd en overal goed wil zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
Als Anderson nou wint is het echt totaal geen bewijs dat hij eigenlijk de beste zou zijn. De conclusies die sommigen hier trekken vind ik echt ver gezocht. Het verschil tussen Anderson en Van Gerwen is bijzonder groot.
Bij de Premier League over de breedte heen was Van Gerwen beter dan Anderson. Alleen bij de play-offs was Anderson beter in de finale. Bij het WK in 2015 was ie de beste. Dat durf ik niet bij dit WK te zeggen. Hij is de beste van degene die er nog in zitten, zeker. Maar Van Gerwens 105+ gemiddelde over het toernooi bekeken is ongekend. Als Van Gerwen door was gegaan tegen Raymond, dan denk ik dat Anderson nou zijn borst nat kon maken tegen Van Gerwen. In de aanloop naar dit WK toe was Anderson ook niet bepaald indrukwekkend, dus het naar het toernooi toe pieken zie ik niet terug. Dit was wel het geval voor het WK van 2015, de laatste paar maanden voor dat toernooi was hij beter dan Van Gerwen.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Anderson piekt meer toe naar de toernooien die hij belangrijk vindt, terwijl Van Gerwen altijd en overal goed wil zijn.
Je hoort mij niet zeggen belangrijkst alleen feit is wel dat na wk daar het meeste prijzengeld te verdienen valt. de wgp nemen weinig serieus hoor, zag bujvoorbeeld de kwartfinales dit jaar. Alleen flutspelers. Kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Pl het belangrijkste. Ga weg man. WK GSOD, WGP en de Mathcplay daar draait het om.
Double in, double out. Daar is het mee gezegd. Door het andere format vallen veel usual suspects eerder af.quote:Op zondag 3 januari 2016 16:52 schreef bechirti het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen belangrijkst alleen feit is wel dat na wk daar het meeste prijzengeld te verdienen valt. de wgp nemen weinig serieus hoor, zag bujvoorbeeld de kwartfinales dit jaar. Alleen flutspelers. Kan geen toeval zijn.
Dank u.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog 2 uur dan begint de uitzending op RTL7.
Nog 3 uur en dan begint de finale.
Ted Hankey op BBC2 nu.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Helaas die zender heb ik niet.quote:
Ach, als het elke week feest zou zijn zou het ook niet meer zo tof zijn. Vind het inmiddels wel een lekkere traditie, zo met kerst en oud en nieuw en dan pijltjes erbij, prima wat mij betreft.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens, misschien ben ik gewoon een gevoelige zak tabak, maar zodra het wk is afgelopen overheerst er op de een of andere manier een somber gevoel. Ga de avondjes wel missen.
O nu wel om 20:00? raarquote:Op zondag 3 januari 2016 17:00 schreef Salt_Seafood het volgende:
Heb ik ook met EK/WK voetbal en bij de Tour en vooral bij OS.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:21 schreef Salt_Seafood het volgende:
Overigens, misschien ben ik gewoon een gevoelige zak tabak, maar zodra het wk is afgelopen overheerst er op de een of andere manier een somber gevoel. Ga de avondjes wel missen.
Dat vraag ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij won met 3-0.
84,99 gemiddeld. Werd totaal niet tot het uiterste gedreven, Tedgod.
Bij wk en ek heb ik het ook een beetje, maar nooit zo als met de darts.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb ik ook met EK/WK voetbal en bij de Tour en vooral bij OS.
Meest kutte maand is die na de zomerquote:Op zondag 3 januari 2016 18:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bij wk en ek heb ik het ook een beetje, maar nooit zo als met de darts.
Misschien komt het ook door de overgang van de gezellige december maand naar de meest kutte maand januari
Met Maijer.quote:
Jij kijkt zelf ookquote:Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kijken vandaag al die gloryhunters niet.
Een van de fijne kanten van deze finalequote:Op zondag 3 januari 2016 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kijken vandaag al die gloryhunters niet.
Scherp van jouquote:
twitter:jackpot180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 17:47:19@MvG180 @PhilTaylor @Raybar180 wish your were here lads 😂😂😂 https://t.co/ZVJic0QAfl
reageer retweet
ooooohquote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Grifte het volgende:
twitter:jackpot180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 17:47:19@MvG180 @PhilTaylor @Raybar180 wish your were here lads 😂😂😂 https://t.co/ZVJic0QAfl[ afbeelding ] reageer retweet
Jackpotgod.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Grifte het volgende:
twitter:jackpot180 twitterde op zondag 03-01-2016 om 17:47:19@MvG180 @PhilTaylor @Raybar180 wish your were here lads 😂😂😂 https://t.co/ZVJic0QAfl[ afbeelding ] reageer retweet
barney.gifquote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Grifte het volgende:
Leukste pot van Lewis hier blijft die 6-0 tegen mvgquote:Op zondag 3 januari 2016 19:04 schreef Tagliano het volgende:
Of, omdat Lewis het zegt:
[ afbeelding ]
Boh dat was genietenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leukste pot van Lewis hier blijft die 6-0 tegen mvg
schoten gevuurdquote:Op zondag 3 januari 2016 19:03 schreef Grifte het volgende:
Ik kijk widm genot terugquote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Een uur Marcel, waarom doe ik mezelf dit eigenlijk aan
HET HELE LAND ook nog eensquote:Op zondag 3 januari 2016 19:08 schreef franklop het volgende:
WOORDGRAPJE! Pijlen richten op Klaassen
Hier geniet ik echt vanquote:Op zondag 3 januari 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
Rickert heeft de negendarter alweer gemist
Chizzy zelf is nog lelijker dan die trofeequote:Op zondag 3 januari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is nog lelijker dan de Gillette Speler van de Week-bokaal.
quote:(1) Michael van Gerwen v (16) Stephen Bunting
(8) Michael Smith v (9) Raymond van Barneveld
(4) Phil Taylor v (13) Jelle Klaasen
(5) Peter Wright v (12) Ian White
(2) Gary Anderson v (15) Vincent van der Voort
(7) Robert Thornton v (10) Dave Chisnall
(3) Adrian Lewis v (14) Kim Huybrechts
(6) James Wade v (11) Terry Jenkins
van Barneveld - Smith was recentelijk wel een lollig potje.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt genieten aan het eind van de maand.
[..]
Fijn dat je het zo gezellig met ons vindt. Daar doen we het immers voor. Zonder gezelligheid geen plezier bij het kijken naar darten en zonder plezier bij het kijken naar het darten geen gezelligheid.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik ga kijken.
Omdat dit topic altijd zo gezellig is.
Taylor v Klaasen scheen ook een gezellige confrontatie te zijn geweest.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
van Barneveld - Smith was recentelijk wel een lollig potje.
Ieder weldenkend mens doet hier het broekje voor uitquote:Op zondag 3 januari 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt genieten aan het eind van de maand.
[..]
T gaat nergens over.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens doet hier het broekje voor uit
schijtlol met de jumbomongoolquote:Op zondag 3 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus wat een kutgrap, 6000 herts
quote:13 - 16 Wigan Qualifying School
17 Wigan European Tour 1 / 2 - UK Qualifier
30 - 31 Milton Keynes The Masters
FEBRUARY
4 Leeds Premier League Darts 1
5 Wigan UK Open Qualifier 1
6 Wigan UK Open Qualifier 2
7 Wigan UK Open Qualifier 3
11 Newcastle Premier League Darts 2
11 Venray, Netherlands European Tour 1 / 2 / 3 - Euro Qualifier
11 Venray, Netherlands European Tour 1 Host Nation Qualifier
12 - 14 Venray, Netherlands European Tour 1
18 Dublin, Ireland Premier League Darts 3
19 Wigan UK Open Qualifier 4
20 Wigan UK Open Qualifier 5
21 Wigan UK Open Qualifier 6
25 Aberdeen Premier League Darts 4
Genotspotjes en een prima BRACKET, jammer dat het toernooi op zich niet zo bijzonder is maar we kunnen niet alles hebbenquote:
Mooi gelukt he, heb je al spijt?quote:
er is zowat altijd darts als je wilquote:
ook altijd voetbal, ook altijd tennis, ook altijd wielrennen. gr grquote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is zowat altijd darts als je wil
Dat is toch mooi, man. Survival of the fittest.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
er is zowat altijd darts als je wil
Nu al 3 maanden geen wielrennen...het begint nu toch wel te jeukenquote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef luckass het volgende:
[..]
ook altijd voetbal, ook altijd tennis, ook altijd wielrennen. gr gr
Wij kijken naar Andy Fordhamquote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Grifte het volgende:
Godverdomme wat een finale was het vorig jaar
Gary die op 4-4 met een 180 lijkt te beginnen, tot al z'n 3 pijlen er uitvallen. Taylor meteen met een 180 eroverheen![]()
Daarna nog terugkomen, genot.
Oneens. Voetbal is er zo nu en dan 2 maanden niet behalve dan de Copa America tussendoor, wat een vermakelijk toernooi is maar ook niet meer dan dat. Wielrennen heeft een winterstop. Tennis is er haast altijd jaquote:Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef luckass het volgende:
[..]
ook altijd voetbal, ook altijd tennis, ook altijd wielrennen. gr gr
27 februari begint het klassiekersseizoen.quote:Op zondag 3 januari 2016 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu al 3 maanden geen wielrennen...het begint nu toch wel te jeuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |