SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2016 00:38:55 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je me dat nooit meer aan doen?
Dat waardeer en respecteer ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.
Grapjas, wordt mie een mooie pot heyquote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Kut toernooi morgen allemaal niet kijken
Of niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Winnen van een amateur is niet zo heel belangrijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom staat Klaasen-Taylor er niet bij.
Wat is deze?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Als er Colombiaanse bruidmeisjes bij zijn kom ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Hoe smaakt de whiskey?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en jij hoopt dat even te verbreken, of zo? Dat had ik niet achtter jou gezocht.
Vanaf nu hoop i kdat Heracles degradeert. Dat zal je leren.
M'n zus komt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als er Colombiaanse bruidmeisjes bij zijn kom ik ook.
Dit vind ik altijd van die domme reacties.quote:
Daar kun je van genezen....quote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Maijer mag wat mij betreft acute ebola oplopen.
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb de liefde van mijn leven gevonden en jij hoopt dat even te verbreken, of zo? Dat had ik niet achtter jou gezocht.
Vanaf nu hoop i kdat Heracles degradeert. Dat zal je leren.
Davy dekt zich voornamelijk in.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.
Doe jij eens even normaal.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer je voor het slechtste voor te bereiden. Davy schijnt een aanslag voortebereiden met Haags.
Verdedigt is met een tquote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef BB-King het volgende:
Lewis en Anderson mogen Barney wel extra bedanken dat hij MVG eruit geknikkerd heeft.
Maar goed, hopen op een goede pot morgen. Denk dat Gary zijn wereldtitel succesvol verdedigd.
Anderson had ook heel goede kans gehad tegen MvG.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:32 schreef BB-King het volgende:
Lewis en Anderson mogen Barney wel extra bedanken dat hij MVG eruit geknikkerd heeft.
Maar goed, hopen op een goede pot morgen. Denk dat Gary zijn wereldtitel succesvol verdedigd.
Nee jij met je Barney. Lulquote:Op zondag 3 januari 2016 00:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe jij eens even normaal.
Doe jij nooit 69 met je vriendin dan?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet meer drinken jij, niet doen.
Ik heb het hele kamasutra boek al uit jongen.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doe jij nooit 69 met je vriendin dan?
Ik respecteer jou.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het hele kamasutra boek al uit jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |