SPOILER: UitslagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 03-01-2016 00:38:55 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wil je me dat nooit meer aan doen?
Dat waardeer en respecteer ik.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas ligt het niet binnen mijn macht, maar zoals altijd doe ik er alles aan om hier te blijven.
Grapjas, wordt mie een mooie pot heyquote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Badr_Harry het volgende:
Kut toernooi morgen allemaal niet kijken
Of niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Winnen van een amateur is niet zo heel belangrijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom staat Klaasen-Taylor er niet bij.
Wat is deze?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoezo?quote:
Als er Colombiaanse bruidmeisjes bij zijn kom ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja.
Dat wordt de mooiste dat uit mijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |