zo'n kapotte anus van het vele vegenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar tis niet aangenaam. tis pijnlijk
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zo'n kapotte anus van het vele vegen
Hoezo intiem, we hebben toch allemaal een anus?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zal jullie even alleen laten bij dit intieme gesprek
Ik lig onder de dekens met een biertje en m'n laptop met pyjama aan terwijl ik Harry Potter kijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
waarom hebben we het eigenlijk hierover in de sc om 1 uur snachts.
Ik zie voor me dat aber nu onder haar dekens ligt met fuzzie sokken aan en haar blonde lokken in een hoge bun terwijl ze dit leest.
Omg watquote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
waarom hebben we het eigenlijk hierover in de sc om 1 uur snachts.
Ik zie voor me dat aber nu onder haar dekens ligt met fuzzie sokken aan en haar blonde lokken in een hoge bun terwijl ze dit leest.
Hebben jullie elkaar nu ook op Facebook?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Oberkullie het volgende:
Jammer dat je niet kunt inchecken bij de FOK SC dan had ik jullie getagged x
Wij hadden elkaar al op facebook voordat die van jou legaal was.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nu ook op Facebook?
jeetjequote:Op zondag 3 januari 2016 01:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij hadden elkaar al op facebook voordat die van jou legaal was.
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.quote:
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.
Paintje al af? Anders snap ik niet zo goed wat je komt doenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.
Remqo niet op fb hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:10 schreef Oberkullie het volgende:
Remqo geef jij ook je fb dan beginnen we een groep
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paintje al af? Anders snap ik niet zo goed wat je komt doen
Is Oberella wel van toevoegende waarde op Facebook?quote:
wat betreft modschapquote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.
Eerlijk waar, een mooi gebaar.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |