zo'n kapotte anus van het vele vegenquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef Crip het volgende:
[..]
ja maar tis niet aangenaam. tis pijnlijk
quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zo'n kapotte anus van het vele vegen
Hoezo intiem, we hebben toch allemaal een anus?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:59 schreef Oberkullie het volgende:
Ik zal jullie even alleen laten bij dit intieme gesprek
Ik lig onder de dekens met een biertje en m'n laptop met pyjama aan terwijl ik Harry Potter kijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
waarom hebben we het eigenlijk hierover in de sc om 1 uur snachts.
Ik zie voor me dat aber nu onder haar dekens ligt met fuzzie sokken aan en haar blonde lokken in een hoge bun terwijl ze dit leest.
Omg watquote:Op zondag 3 januari 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
waarom hebben we het eigenlijk hierover in de sc om 1 uur snachts.
Ik zie voor me dat aber nu onder haar dekens ligt met fuzzie sokken aan en haar blonde lokken in een hoge bun terwijl ze dit leest.
Hebben jullie elkaar nu ook op Facebook?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:04 schreef Oberkullie het volgende:
Jammer dat je niet kunt inchecken bij de FOK SC dan had ik jullie getagged x
Wij hadden elkaar al op facebook voordat die van jou legaal was.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar nu ook op Facebook?
jeetjequote:Op zondag 3 januari 2016 01:06 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wij hadden elkaar al op facebook voordat die van jou legaal was.
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.quote:
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.
Paintje al af? Anders snap ik niet zo goed wat je komt doenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Iedereen uit Banstille heeft gratie gekregen, behalve die levenslang hebben.
Remqo niet op fb hebbenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:10 schreef Oberkullie het volgende:
Remqo geef jij ook je fb dan beginnen we een groep
quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Paintje al af? Anders snap ik niet zo goed wat je komt doen
Is Oberella wel van toevoegende waarde op Facebook?quote:
wat betreft modschapquote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.
Eerlijk waar, een mooi gebaar.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Danny heeft wel punten bij mij gescoord hoor ik zeg je eerlijk.
Vind Obertje altijd wel van toegevoegde waarde.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is Oberella wel van toevoegende waarde op Facebook?
neequote:Op zondag 3 januari 2016 01:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vervelend man, heb je wel neusspray?
Als die Ober maar bier komt brengenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vind Obertje altijd wel van toegevoegde waarde.
Heb je wel eens anal ontvangen?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:17 schreef Crip het volgende:
[..]
lijkt wel alsof ik anal heb ontvangen van mmgyweufjoi
bietje cum in je hoofddoekquote:Op zondag 3 januari 2016 01:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Altijd toch want maagd tot het huwelijk
quote:
Is toch gewoon een vraag wtfquote:
Mag ik er ook in?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
Ober, ik ga een paintje speciaal voor jou maken, maar die krijg je morgen pas.
Heb een mooi plekje voor gereserveerd, Hoink ook trouwensquote:
Oke ik wacht het afquote:Op zondag 3 januari 2016 01:19 schreef Remqo het volgende:
Ober, ik ga een paintje speciaal voor jou maken, maar die krijg je morgen pas.
Huilen en een beetje waggelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:20 schreef Crip het volgende:
Tardis wat doe jij als je een zere anus hebt?
Alleen voor witte mensen zeken hequote:Op zondag 3 januari 2016 01:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een mooi plekje voor gereserveerd, Hoink ook trouwens
Heb wel eens eerder mocro's gepaintquote:
Sorry, Ali B heeft bij mij op school gezetenquote:Op zondag 3 januari 2016 01:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Waarom spreek je me niet gewoon aan als een medelander ;s
Ja is goed. Wil je dan ook lepelen? Wil niet midden in de nacht terug naar huis nog.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:21 schreef Crip het volgende:
[..]
kom je me klopjes geven op mn rug terwijl je sussend zegt dat alles goed komt?
jeetje zegquote:Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sorry, Ali B heeft bij mij op school gezeten
hoe lang ben jequote:Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is goed. Wil je dan ook lepelen? Wil niet midden in de nacht terug naar huis nog.
stoer zegquote:Op zondag 3 januari 2016 01:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sorry, Ali B heeft bij mij op school gezeten
Wat zit je nou te haten mongool, ik geef die boii kudo'squote:
Hoe dan ook, Aziaten en de zwarte medemens hebben ook meegedaan in paintjesquote:
jaja als excuuskarakters zeker, ik weet precies hoe dat gaatquote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hoe dan ook, Aziaten en de zwarte medemens hebben ook meegedaan in paintjes
grapje poepiequote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
haah EN RASECHTE ARIERS NIET ZEKER HEquote:Op zondag 3 januari 2016 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
vind dat srs wel prettigquote:Op zondag 3 januari 2016 01:25 schreef Crip het volgende:
[..]
jeetje ik zeg gewoon dat ik de grote lepel ben
Het is wel goed met je, deadprez!quote:Op zondag 3 januari 2016 01:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
jaja als excuuskarakters zeker, ik weet precies hoe dat gaat
spekkiequote:Op zondag 3 januari 2016 01:27 schreef Crip het volgende:
Dit vind je misschien ook interessant:
Dorothy Perkins Curve collectie
Zalando noemt me dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |