Lol faggitquote:Op zondag 3 januari 2016 00:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wat? jij zegt rijs je veel. Ik weet niet wt de fuck rijs moet voorstellen rijst of reis. Ja ik ga dan voor rijst en aangezien ik net zag dat je een hoofddoek had in US koos ik er voor om couscous te zeggen. Dan maak JIJ een grap over marokkanen dat ze moeten oprotten. dan zeg ik enkel dat ik zag dat je een hoofddoek hebt en ga je opeens lopen huilen. Dafuck.
Ik weet niet waarom de fuck jij je zo aangevallen voelt, maar je hebt een midden oosters uiterlijk. Meeste marokkanen in nl zijn moslim. Wauw generaliserend zeg.
Doe is ff volwassen en laat je niet zo op de kast jagen, ik bedoel ik kan je nu wel helemaal uitleggen wat voor persoon ik ben en dan zal je het wss veel minder erg vinden maar het is niet mijn verantwoordelijkheid jou goed te laten voelen. Op FOK! maken mensen nou eenmaal tering opmerkingen , ja deal with it. Leer daar boven te staan, want negativiteit bereikt je alleen maar wanneer jij het toelaat.
ben jij Stimo?quote:Op zondag 3 januari 2016 00:45 schreef Oberkullie het volgende:
Zal ik morgen ergens aan mijn scriptie gaan werken of zal ik in mijn bed blijven
#dilemma #hardestrugglesomg
prachtigquote:Op zondag 3 januari 2016 00:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn midden oosters uiterlijk?
Zijn allemaal FOK!stersquote:Op zondag 3 januari 2016 00:46 schreef Crip het volgende:
Tardis heeft wel veel vrienden zeg jeetje, mijn fb is echt zielig vergeleken met tardis.
ligt op je bed in een string en een ‘Fries Before Guys’ t-shirt.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:48 schreef Oberkullie het volgende:
Deze is voor jou @Crip
http://degladiool.nl/instagram-tips/
stuur ff via messenger als bewijsquote:Op zondag 3 januari 2016 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt op je bed in een string en een ‘Fries Before Guys’ t-shirt.
I SHIT YOU NOT IK HEB MOMENTEEL EEN FRIES BEFORE GUYS TOPJE AAN
Dat zag ik daarom stuur ik het ookquote:Op zondag 3 januari 2016 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
ligt op je bed in een string en een ‘Fries Before Guys’ t-shirt.
I SHIT YOU NOT IK HEB MOMENTEEL EEN FRIES BEFORE GUYS TOPJE AAN
Rocknijntje. Zij kwam hier al niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:52 schreef Oberkullie het volgende:
Wie is eigenlijk Edgar en waarom is zij niet hier
Ik zie jou nu ook, heel duidelijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat zag ik daarom stuur ik het ook
Wat een show-off ben je.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
weenie ik gebruik soms willekeurige termen die ik in kranten lees en niet begrijp
ja, maar kans is niet grootquote:Op zondag 3 januari 2016 00:55 schreef Crip het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik lactose intolerant ben. Kun je daar plots erge last van hebben?
Of het komt gewoon dat ik best shitty heb gegeten deze vakantie.quote:Op zondag 3 januari 2016 00:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja, maar kans is niet groot
ik dacht het vorig jaar ook ergens, kuttestje gehad, was het niet
kan gebeuren mang, we hebben allemaal zo onze eigen stoelgangquote:Op zondag 3 januari 2016 00:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Of het komt gewoon dat ik best shitty heb gegeten deze vakantie.
zit de hele dag op de wc, ja sry tmi.
ja maar tis niet aangenaam. tis pijnlijkquote:Op zondag 3 januari 2016 00:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan gebeuren mang, we hebben allemaal zo onze eigen stoelgang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |