Ik ben bang dat we er nooit achter gaan komen.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het lijkt me aannemelijk dat dat rooster op of nog voor de eerste dag van zijn proeftijd is gemaakt. Ik twijfel eerlijk gezegd niet zo aan het verhaal van McDonalds.
Niet iedereen gaat zich misdragen. Gelukkig niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:17 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Je kunt een miljoen keer mij uitmaken voor verkrachter, ik kan jou voor 100% garanderen dat ik me daar nooit naar zal gedragen.
We moeten stoppen om de schuldvraag steeds bij de "maatschappij" te leggen. Die gasten zijn de daders, zij hebben de schuld. Stop met het bedenken van smoesjes.
Dat weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat het klopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat zich misdragen. Gelukkig niet.
Maar het wordt wel vaak door het tuig als excuus gebruikt.
Dat zou dan toch gewoon ronduit marketing gone bad zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 16:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Of het bedrijf was pissed omdat de naam van het bedrijf in associatie met zinloos geweld in de krant kwam te staan en hij was de zondebok in de ogen van een manager van dat bedrijf.
PR en zo, daar zijn zulke bedrijven nogal gevoelig voor.
[..]
Het kan best dat hij de politie had moeten bellen, een of andere manager die niet aanwezig was had moeten (laten) bellen of iets in die geest maar dat is geen goede reden voor ontslag. Hij probeerde het meisje te helpen en haalde haar weg van de mishandelaars, dat is veel beter dan wanneer hij verder was gegaan met zijn werk en niets had gedaan maar in het laatste geval had hij dat baantje nog gehad.
[..]
Het is wel heel erg toevallig dat precies de ochtend na dat incident ineens de proeftijd wordt beëindigd. Geloof jij het? Dit lijkt mij eerder een gevalletje van spinning van de PR-mensen van dat bedrijf.
Op de fb van MacDonalds zijn alle tokkies nog steeds boos.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Volledige reactie van McDonald's aan FOK! op het incident:
McDonald’s Nederland betreurt de onjuiste berichtgeving waarbij een vervelend incident tussen gasten onderling bij McDonald’s restaurant Rotterdam Coolsingel 44 ten onrechte is gekoppeld aan het beëindigen van de proeftijd van een medewerker van datzelfde restaurant.
Uit respect voor de privacy betreffende medewerker, willen we niet in detail treden over zijn functioneren gedurende zijn proefperiode. Er zijn echter diverse voorvallen geweest, gedurende zijn proeftijd, waardoor het management heeft gemeend, de proeftijd niet te verlengen. De medewerker is gekend in deze voorvallen en heeft schriftelijk ingestemd met deze aantekening. De medewerker van het restaurant heeft voorts ingestemd met de beëindiging van de proeftijd en heeft zonder onvertogen woord afscheid genomen.
Dat de betreffende medewerker eveneens samen met andere medewerkers, managers en een bewaker een einde heeft gemaakt aan het handgemeen tussen gasten, dat in de nacht van 29 op 30 december in het restaurant ontstond, staat geheel los van het beëindigen van de proeftijd van de medewerker. Deze medewerkers en managers zijn op de dag van vandaag in dienst van het restaurant.
Denk dat je me verkeerd begrepen hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:07 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat wil nog niet zeggen dat het klopt.
Welkom in de boze grote wereld waarin propaganda een uiterst effectief middel is voor regeringen, bedrijven en andere partijen die macht hebben.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de fb van MacDonalds zijn alle tokkies nog steeds boos.Ongeacht wie er gelijk heeft vind ik het toch een naar idee dat een hele massa mensen zo'n facebookberichtje blindelings gelooft.
Ik zou aan FB niet te zwaar tillen, allemaal veel geschreeuw en weinig wol, voornamelijk omdat er nog steeds mensen geloven dat ze daar lekker anoniem hun gal kunnen spuwen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de fb van MacDonalds zijn alle tokkies nog steeds boos.Ongeacht wie er gelijk heeft vind ik het toch een naar idee dat een hele massa mensen zo'n facebookberichtje blindelings gelooft.
Zo had ik er nog niet naar gekeken eerlijk gezegd. Goed punt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Het feit dat hij zich gediscrimineerd voelt omdat hij merkt dat Nederlanders hem aankijken op het foute gedrag van zijn 'broeders', is op zich een vooroordeel tegen ons, Nederlanders.
Maar ondertussen lachen we wel deze vrouw uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Welkom in de boze grote wereld waarin propaganda een uiterst effectief middel is voor regeringen, bedrijven en andere partijen die macht hebben.
Propaganda werkt altijd en overal, in ieder geval zolang de mens niet meer ontwikkeld is dan dat het nu is.
Nouja, het hielp natuurlijk dat de drie slachtoffers ook de media opzochten en zijn versie van het verhaal onderschreven - en de versie van McDonalds waarin de rest van het personeel incl. de bewaker hen ook hielpen naar het rijk der fabelen verwezen. Daarmee was de geloofwaardigheid van de betreffende Mac meteen een stuk lager.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan de TT inmiddels worden veranderd, het is nogal misleidend op deze manierquote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef timmmmm het volgende:
Volledige reactie van McDonald's aan FOK! op het incident:
McDonald’s Nederland betreurt de onjuiste berichtgeving waarbij een vervelend incident tussen gasten onderling bij McDonald’s restaurant Rotterdam Coolsingel 44 ten onrechte is gekoppeld aan het beëindigen van de proeftijd van een medewerker van datzelfde restaurant.
Uit respect voor de privacy betreffende medewerker, willen we niet in detail treden over zijn functioneren gedurende zijn proefperiode. Er zijn echter diverse voorvallen geweest, gedurende zijn proeftijd, waardoor het management heeft gemeend, de proeftijd niet te verlengen. De medewerker is gekend in deze voorvallen en heeft schriftelijk ingestemd met deze aantekening. De medewerker van het restaurant heeft voorts ingestemd met de beëindiging van de proeftijd en heeft zonder onvertogen woord afscheid genomen.
Dat de betreffende medewerker eveneens samen met andere medewerkers, managers en een bewaker een einde heeft gemaakt aan het handgemeen tussen gasten, dat in de nacht van 29 op 30 december in het restaurant ontstond, staat geheel los van het beëindigen van de proeftijd van de medewerker. Deze medewerkers en managers zijn op de dag van vandaag in dienst van het restaurant.
Hoezo ? Zolang zowel de slachtoffers als de "held" iets anders zeggen dan de Mac kan iedereen zelf bepalen wat ze gelovenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan de TT inmiddels worden veranderd, het is nogal misleidend op deze manier
Ja, maar de TT impliceert dat er een verband is tussen de heldendaad van die jongen en het ontslag. Dat is dus zeer twijfelachtig, de TT mag daar dan ook wel naar zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:01 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Hoezo ? Zolang zowel de slachtoffers als de "held" iets anders zeggen dan de Mac kan iedereen zelf bepalen wat ze geloven
De jongen beweert nog altijd dat dat hem letterlijk is verteld door de manager in zijn "ontslag"telefoontje. Aangezien hij ook al jaren naar tevredenheid voor de Mac (wel andere filialen) werkt en de slachtoffers de lezing van de Mac dat het voltallige personeel hielp tegenspreken neig ik er momenteel naar de lezing van de Mac meer te betwijfelen dan zijne.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar de TT impliceert dat er een verband is tussen de heldendaad van die jongen en het ontslag. Dat is dus zeer twijfelachtig, de TT mag daar dan ook wel naar zijn.
Iedereen mag zijn mening vormen hierover, de harde feiten hebben we namelijk geen van allen. Het zou wel mooi zijn als het vormen van die mening zo onbevooroordeeld mogelijk gebeurt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De jongen beweert nog altijd dat dat hem letterlijk is verteld door de manager in zijn "ontslag"telefoontje. Aangezien hij ook al jaren naar tevredenheid voor de Mac (wel andere filialen) werkt en de slachtoffers de lezing van de Mac dat het voltallige personeel hielp tegenspreken neig ik er momenteel naar de lezing van de Mac meer te betwijfelen dan zijne.
Maar dat ben ik. Ik dacht eerst ook dat de jongen het verhaal uit zijn duim zoog; dus ben wel heel extreem omgeslagen
Hoe kan je al jaren ergens werken en dan nog in je proefperiode zitten? Ben ook geneigd om het verhaal van McDonalds te geloven.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De jongen beweert nog altijd dat dat hem letterlijk is verteld door de manager in zijn "ontslag"telefoontje. Aangezien hij ook al jaren naar tevredenheid voor de Mac (wel andere filialen) werkt en de slachtoffers de lezing van de Mac dat het voltallige personeel hielp tegenspreken neig ik er momenteel naar de lezing van de Mac meer te betwijfelen dan zijne.
McDonalds is een franchise. Iedere keer als je naar een ander filiaal gaat heb je dus een dienstverband bij een andere werkgever.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:30 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoe kan je al jaren ergens werken en dan nog in je proefperiode zitten?
Oh, dat is wel een heel nasty constructie, een aantal franchisenemers kan op die manier gewoon ongestraft personeel rouleren?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
McDonalds is een franchise. Iedere keer als je naar een ander filiaal gaat heb je dus een dienstverband bij een andere werkgever.
Laten we niet op basis van 1 bericht van een PR-spinningdoctor (beroepsleugenaars) van de McGarbage direct denken te weten hoe het precies zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan de TT inmiddels worden veranderd, het is nogal misleidend op deze manier
We kunnen beter afgaan op een fb-bericht van een rancuneuze ex-medewerker?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laten we niet op basis van 1 bericht van een PR-spinningdoctor (beroepsleugenaars) van de McGarbage direct denken te weten hoe het precies zit.
En de slachtoffers die zijn verhaal onderbouwen dat er geen hulp kwam van andere medewerkers/de bewaker?quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:36 schreef k_man het volgende:
[..]
We kunnen beter afgaan op een fb-bericht van een rancuneuze ex-medewerker?
Dit dus.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Laten we niet op basis van 1 bericht van een PR-spinningdoctor (beroepsleugenaars) van de McGarbage direct denken te weten hoe het precies zit.
Nee, je kan beter beide negeren, afgaan op de feiten en accepteren dat je soms beide opties open moet houden. Alles wat we weten is dat het wel heer erg toevallig zou zijn als ze al van plan waren geweest om hem de dag na dat gebeuren te ontslaan. Als ze het toch al van plan waren, waarom dan niet direct voor de eerstvolgende dienst? Het kan maar erg waarschijnlijk is het niet.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:36 schreef k_man het volgende:
[..]
We kunnen beter afgaan op een fb-bericht van een rancuneuze ex-medewerker?
Volgensmij Is dit sowieso wel dagelijks/wekelijks dat zulke dingen gebeuren. Ook wel eens aangifte willen doen na klappen hebben te gehad na het uitgaan. Politie zegt dat het weinig ging helpen (scheelt weer werk natuurlijk) en dat het wekelijksgebeurd (plaats met 20-30k inwoners)quote:Op zondag 3 januari 2016 00:55 schreef Fer het volgende:
1. Als de mishandling zo geweldadig was, waarom vind ik het nergens terug in het nieuws?
2. Waarom heeft hij geen politie gebeld?
Waar zou de ruzie over zijn gegaan? Een gestolen koikarper?
Metronieuws heeft het artikel alweer verwijderd.
Haha goeiequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Getinten dit, getinten dat.
Beter kunnen ze zonnebanken verbieden, blijkbaar maakt zonnen burgers agressief/crimineel.
Julliequote:Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Er is echt (nagenoeg) niemand die beweert dat ALLE Marokkanen slecht zijn. Dat hebben jullie er zelf van gemaakt, waarom is mij een raadsel. Misschien omdat je er anders niet zo fel tegenin kunt gaan.
Immers, een bewering dat Marokkanen buitenproportioneel vaak bij criminaliteit zijn betrokken valt moeilijk te ontkennen.
Ik ga niet alle topics/posts doorspitten maar als ik het weer eens tegenkom laat ik het je weten.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Er is echt (nagenoeg) niemand die beweert dat ALLE Marokkanen slecht zijn. Dat hebben jullie er zelf van gemaakt, waarom is mij een raadsel. Misschien omdat je er anders niet zo fel tegenin kunt gaan.
Immers, een bewering dat Marokkanen buitenproportioneel vaak bij criminaliteit zijn betrokken valt moeilijk te ontkennen.
Dat denk ik ook niet, maar het is ook niet objectief om te denken dat de redder die is ontslagen louter de waarheid spreekt. Gezien de getuigenverklaringen geloof ik best dat hij heldhaftig heeft gehandeld, echter het is ook zeer goed mogelijk dat hij niet om die reden is ontslagen, maar om hele andere redenen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is mogelijk, het zou echter wel heel erg toevallig zijn als het al voor die dag zou zijn gepland. Erg geloofwaardig is het verhaal ook niet aangezien ik niet nog een week of zo zou wachten om iemand te 'ontslaan' als ik al heb besloten dat ik hem een vast contract geef na de proefperiode. Verder hebben ze nog de schijn tegen aangezien hij al een paar jaar voor de McGarbage werkte (andere filialen).quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het is ook niet objectief om te denken dat de redder die is ontslagen louter de waarheid spreekt. Gezien de getuigenverklaringen geloof ik best dat hij heldhaftig heeft gehandeld, echter het is ook zeer goed mogelijk dat hij niet om die reden is ontslagen, maar om hele andere redenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Het gebeurt nog wel eens dat als je iemand aanneemt met een maand proeftijd en je al na twee weken ziet dat het niets is, je hem wel zijn proeftijd laat afmaken. Een reden zou kunnen zijn omdat die persoon zich nog in positieve zin kan ontwikkelen. Tot die tijd heeft het geen zin om dan al tegen die persoon te zeggen dat hij waarschijnlijk zijn proeftijd niet haalt, want anders loopt het bedrijf risico dat die persoon helemaal niet meer komt opdagen of een nog negatievere invloed zal hebben binnen het bedrijf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is mogelijk, het zou echter wel heel erg toevallig zijn als het al voor die dag zou zijn gepland. Erg geloofwaardig is het verhaal ook niet aangezien ik niet nog een week of zo zou wachten om iemand te 'ontslaan' als ik al heb besloten dat ik hem een vast contract geef na de proefperiode.
Is al uitgezocht waarom hij al bij verschillende filialen heeft gewerkt (en dus is vertrokken)? Lag dat aan dat filiaal, aan hem of aan omstandigheden (verhuizing?).quote:Verder hebben ze nog de schijn tegen aangezien hij al een paar jaar voor de McGarbage werkte (andere filialen).
Zoals ik al aangaf zou ik, mocht ik weer dergelijke zooi tegenkomen, dit nog even laten weten. In onderstaand voorbeeld gaat het niet specifiek om alle Marokkanen of moslims, maar de generalisaties gaan wel weer eens extreem ver:quote:Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Post kreeg echt weet ik veel hoeveel plusjes, maar is nu volgens mij verwijderd...quote:Op woensdag 13 januari 2016 @ 11:27 schreef Tijntje83 het volgende:
Alle 781 executeren svp.
Beesten dat het zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 @ 15:03 schreef DarkAngel58 het volgende:
[..]
Kinderen en vrouwen ook?
Ik zou alleen daders (desnoods alle mannen) executeren, live voor de tv en dat het ook in alle arme landen op tv wordt uitgezonden... dan snappen ze wel dat ze niet meer naar dat land kunnen vluchten
Na de executie vertelt iemand op TV dat iemand die aan de paal was vastgebonden jou kon zijn... bedenk wel goed of je nog steeds naar ons land wil vluchten... De palen wachten op jullie!
Denken jullie dat ze nog steeds naar dat land willen vluchten?
quote:Op woensdag 13 januari 2016 @ 15:17 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de babyfabrieken (van die beesten) en aan kinderen wordt geleerd dat het Westen slecht is maar dat het wel oke is om hier te zijn voor uitkeringen en dergelijke, dus ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |