abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158879010
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 00:55 schreef Fer het volgende:
1. Als de mishandling zo geweldadig was, waarom vind ik het nergens terug in het nieuws?
2. Waarom heeft hij geen politie gebeld?

Waar zou de ruzie over zijn gegaan? Een gestolen koikarper?

Metronieuws heeft het artikel alweer verwijderd.
Volgensmij Is dit sowieso wel dagelijks/wekelijks dat zulke dingen gebeuren. Ook wel eens aangifte willen doen na klappen hebben te gehad na het uitgaan. Politie zegt dat het weinig ging helpen (scheelt weer werk natuurlijk) en dat het wekelijksgebeurd (plaats met 20-30k inwoners)
pi_158885407
Getinten dit, getinten dat.
Beter kunnen ze zonnebanken verbieden, blijkbaar maakt zonnen burgers agressief/crimineel.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 6 januari 2016 @ 22:58:53 #178
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_158888171
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Getinten dit, getinten dat.
Beter kunnen ze zonnebanken verbieden, blijkbaar maakt zonnen burgers agressief/crimineel.
Haha goeie :)
Fade to Black
pi_158892791
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 19:33 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Er is echt (nagenoeg) niemand die beweert dat ALLE Marokkanen slecht zijn. Dat hebben jullie er zelf van gemaakt, waarom is mij een raadsel. Misschien omdat je er anders niet zo fel tegenin kunt gaan.

Immers, een bewering dat Marokkanen buitenproportioneel vaak bij criminaliteit zijn betrokken valt moeilijk te ontkennen.
Jullie :') Flikker toch op man.
FR1908
pi_158894063
Wat is dit voor comédy. Mensen kijken mij aan in de trein wat is met die gast aan de hand. Kenkers.
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:14:25 #181
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_158894148
quote:

[..]

Er is echt (nagenoeg) niemand die beweert dat ALLE Marokkanen slecht zijn. Dat hebben jullie er zelf van gemaakt, waarom is mij een raadsel. Misschien omdat je er anders niet zo fel tegenin kunt gaan.

Immers, een bewering dat Marokkanen buitenproportioneel vaak bij criminaliteit zijn betrokken valt moeilijk te ontkennen.
Ik ga niet alle topics/posts doorspitten maar als ik het weer eens tegenkom laat ik het je weten.

Maar let zelf ook maar eens op. Met name users als Geavanceerd staan, vooral op de Frontpage, bekend om hun moslimhaat en kijk maar eens hoeveel plusjes dergelijke anti-moslim posts doorgaans krijgen. En dan doel ik dus niet op anti-slechte-moslim posts, maar op "moslims zijn nooit te vetrouwen"-achtige posts.

En ook hier op het forum zijn er genoeg users te vinden die zeggen er heilig van overtuigd te zijn dat Marokkanen en/of moslims sowieso nooit te vertrouwen zijn en erger...
Krekker is de bom!
pi_158908484
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Laten we niet op basis van 1 bericht van een PR-spinningdoctor (beroepsleugenaars) van de McGarbage direct denken te weten hoe het precies zit. ;)
Dat denk ik ook niet, maar het is ook niet objectief om te denken dat de redder die is ontslagen louter de waarheid spreekt. Gezien de getuigenverklaringen geloof ik best dat hij heldhaftig heeft gehandeld, echter het is ook zeer goed mogelijk dat hij niet om die reden is ontslagen, maar om hele andere redenen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_158908672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat denk ik ook niet, maar het is ook niet objectief om te denken dat de redder die is ontslagen louter de waarheid spreekt. Gezien de getuigenverklaringen geloof ik best dat hij heldhaftig heeft gehandeld, echter het is ook zeer goed mogelijk dat hij niet om die reden is ontslagen, maar om hele andere redenen.
Het is mogelijk, het zou echter wel heel erg toevallig zijn als het al voor die dag zou zijn gepland. Erg geloofwaardig is het verhaal ook niet aangezien ik niet nog een week of zo zou wachten om iemand te 'ontslaan' als ik al heb besloten dat ik hem een vast contract geef na de proefperiode. Verder hebben ze nog de schijn tegen aangezien hij al een paar jaar voor de McGarbage werkte (andere filialen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_158918517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is mogelijk, het zou echter wel heel erg toevallig zijn als het al voor die dag zou zijn gepland. Erg geloofwaardig is het verhaal ook niet aangezien ik niet nog een week of zo zou wachten om iemand te 'ontslaan' als ik al heb besloten dat ik hem een vast contract geef na de proefperiode.
Het gebeurt nog wel eens dat als je iemand aanneemt met een maand proeftijd en je al na twee weken ziet dat het niets is, je hem wel zijn proeftijd laat afmaken. Een reden zou kunnen zijn omdat die persoon zich nog in positieve zin kan ontwikkelen. Tot die tijd heeft het geen zin om dan al tegen die persoon te zeggen dat hij waarschijnlijk zijn proeftijd niet haalt, want anders loopt het bedrijf risico dat die persoon helemaal niet meer komt opdagen of een nog negatievere invloed zal hebben binnen het bedrijf.

quote:
Verder hebben ze nog de schijn tegen aangezien hij al een paar jaar voor de McGarbage werkte (andere filialen).
Is al uitgezocht waarom hij al bij verschillende filialen heeft gewerkt (en dus is vertrokken)? Lag dat aan dat filiaal, aan hem of aan omstandigheden (verhuizing?).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:35:38 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_159085543
quote:

[..]

Zoals ik al aangaf zou ik, mocht ik weer dergelijke zooi tegenkomen, dit nog even laten weten. In onderstaand voorbeeld gaat het niet specifiek om alle Marokkanen of moslims, maar de generalisaties gaan wel weer eens extreem ver:

quote:
Op woensdag 13 januari 2016 @ 11:27 schreef Tijntje83 het volgende:
Alle 781 executeren svp.

Beesten dat het zijn. :{
Post kreeg echt weet ik veel hoeveel plusjes, maar is nu volgens mij verwijderd...

quote:
Op woensdag 13 januari 2016 @ 15:03 schreef DarkAngel58 het volgende:

[..]

Kinderen en vrouwen ook?
Ik zou alleen daders (desnoods alle mannen) executeren, live voor de tv en dat het ook in alle arme landen op tv wordt uitgezonden... dan snappen ze wel dat ze niet meer naar dat land kunnen vluchten :P

Na de executie vertelt iemand op TV dat iemand die aan de paal was vastgebonden jou kon zijn... bedenk wel goed of je nog steeds naar ons land wil vluchten... De palen wachten op jullie!

Denken jullie dat ze nog steeds naar dat land willen vluchten?
quote:
Op woensdag 13 januari 2016 @ 15:17 schreef Tijntje83 het volgende:

[..]

Vrouwen zijn de babyfabrieken (van die beesten) en aan kinderen wordt geleerd dat het Westen slecht is maar dat het wel oke is om hier te zijn voor uitkeringen en dergelijke, dus ja.
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')