Behalve de daders dan.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:42 schreef Physsic het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat het totaal niet het type mensen zijn wat ik zou verwachten bij zo'n verhaal.
Die lui hebben echt niet begrepen dat zo laf en arrogant reageren niet bepaald bijdraagt aan het voorkomen van imagoschade.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:07 schreef Fer het volgende:
Ik vermoed dat de als de franchiser het contract niet verlengt, McDonalds er weinig aan kan doen en zich er daarom maar vanaf maakt met zo'n klein bericht
Oh daar ben ik niet zo zeker van. Waarschijnlijk hadden ze het anders gezien. Het probleem is dat de franchiser in zijn volste recht staat dit zo te doen. En Mc.nl kan niet zomaar zijn franchiser afvallen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die lui hebben echt niet begrepen dat zo laf en arrogant reageren niet bepaald bijdraagt aan het voorkomen van imagoschade.
Dan nog kunnen ze het netter oplossen. Maar kennelijk willen ze liever als een horkerig kutbedrijf overkomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 23:11 schreef Fer het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet zo zeker van. Waarschijnlijk hadden ze het anders gezien. Het probleem is dat de franchiser in zijn volste recht staat dit zo te doen. En Mc.nl kan niet zomaar zijn franchiser afvallen.
Ja, maar in Rotterdam 's nachts naar de Mac is ook vragen om getinte problemen.quote:
Misschien een goede tip voor een nieuwe show van Herman Finkers, hij had al: EHBO is mijn lust en mijn leven.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:
McDonald's is mijn lust en mijn leven, zegt ie
Het kan natuurlijk ook nog altijd echt waar zijn dat zijn proeftijd sowieso werd afgebroken, en dat dat los staat van die matpartij.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die lui hebben echt niet begrepen dat zo laf en arrogant reageren niet bepaald bijdraagt aan het voorkomen van imagoschade.
Kans dat ze alleen iemand voor de drukkere decembermaand nodig hadden en het dan op proeftijd gooien...quote:Op zondag 3 januari 2016 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
nee idd, vraag me af hoe je in godsnaam niet door een proeftijd voor burgerflippen kan komen
Dat kan, maar acht ik niet zo waarschijnlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 09:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook nog altijd echt waar zijn dat zijn proeftijd sowieso werd afgebroken, en dat dat los staat van die matpartij.
En welke reden heb je om dat niet waarschijnlijk te achten?quote:Op maandag 4 januari 2016 11:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat kan, maar acht ik niet zo waarschijnlijk
Dat is ook klote en voelt ook onrechtvaardig.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:44 schreef Daarnaast het volgende:
Jammer weer dat zulke gasten ervoor zorgen dat ik ook raar aangekeken wordt op straat. Voelt best kut als je gewoon aardig bent tegen iedereen en gewoon je best doet om een toekomst op te bouwen, maar dat mensen je toch zien als tuig die het westen terroriseert en meisjes in elkaar slaat.
Gezien hij kennelijk gewoon door meneer de manager was ingepland. Lijkt me niet dat je dat doet als je van m af wilt.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
En welke reden heb je om dat niet waarschijnlijk te achten?
Het lijkt me niet zo gek om iemand aan het begin van zijn proeftijd voor een hele maand/hele proeftijd in te roosteren.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gezien hij kennelijk gewoon door meneer de manager was ingepland. Lijkt me niet dat je dat doet als je van m af wilt.
Tja, dan was zn proeftijd kennelijk nog een tijdje bezig. Dan is het helemaal treurig als je iemand de dag erna via de telefoon eruit flikkert na wat er gebeurt is.quote:Op maandag 4 januari 2016 11:57 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo gek om iemand aan het begin van zijn proeftijd voor een hele maand/hele proeftijd in te roosteren.
Daar zorgen die mensen die je zo aankijken toch echt zelf voor.quote:Op maandag 4 januari 2016 09:44 schreef Daarnaast het volgende:
Jammer weer dat zulke gasten ervoor zorgen dat ik ook raar aangekeken wordt op straat. Voelt best kut als je gewoon aardig bent tegen iedereen en gewoon je best doet om een toekomst op te bouwen, maar dat mensen je toch zien als tuig die het westen terroriseert en meisjes in elkaar slaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |