abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159028946
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:35 schreef happynjitram het volgende:
Ik wil hem voor de tweede keer gaan zien, maar wat is de beste bios om hem in te kijken? Eerste keer was IMAX rotterdam trouwens. Eindhoven, nijmegen, antwerpen? Ergens anders?
Het beeld is bij IMAX ook slechter.
Niets ten nadele van het IMAX-formaat maar het is wat achterhaald, er zijn nu nieuwe en betere formaten. Ik raad de JT aan in Eindhoven of, als ik het mij goed herinner, Hilversum, alleen daar (in Nederland) draait de film in het Dolby Cinema formaat.
https://tweakers.net/vide(...)n-de-duisternis.html
Dit is de nieuwste technologie en ze hebben bij de opname/productie van de film rekening gehouden met deze technologie. :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Cinema
Zoals je ziet is het nog een erg klein clubje, zo nieuw is de technologie. :)
Het is best bijzonder dat je nu al in Nederland films in dat formaat kan zien. Bovendien zijn de zitplaatsen ook nog eens veel ruimer terwijl je ongeveer 15 Euro betaalt voor een ticket (12 Euro voor de andere uitvoering, ook met zeer ruime zitplaatsen). Bij Pathé zien ze mij voorlopig niet terug. :)

Ik zou trouwens niet te lang wachten aangezien je niet weet wanneer de zaal voor een andere film gaat worden gebruikt. Tot en met zondag draait de film sowieso in dat formaat, ik vermoed daarna ook nog even aangezien er zondag nog 4 uitvoeringen zijn maar ze plannen daar per week op basis van het bezoek in de afgelopen week dus je neemt risico als je wacht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-01-2016 23:15:21 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_159029355
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 21:33 schreef dolfg het volgende:

[..]

Jazeker. Is een echte aanrader. Beeld beste dat ik ooit gezien heb, geluid helemaal om je heen, je bent echt in space in die zaal (Hilversum. Eindhoven is qua ervaring identiek maar iets langere zaal).
Voor het geluid wordt dezelfde bron en speakers gebruikt als bij het andere formaat in dezelfde bioscoop, alleen hebben bij het ontwerp van de zaal rekening gehouden met de akoestiek. _O_
Het schijnt dat de kleuren beter zijn en dat het beeld helderder is doordat een betere projectortechnologie wordt gebruikt.
Ik ga later in de week zelf de film bekijken in dat formaat, ik ben erg benieuwd en ik zal hier laten weten hoe het beviel.

[ Bericht 67% gewijzigd door Bram_van_Loon op 11-01-2016 23:21:04 ]
#NoDAPL
pi_159030198
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 22:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Meer of minder dan dat je vindt dat het zou moeten opbrengen?
Het valt me op dat veel SW-liefhebbers een tweede of zelfs een derde keer gaan. Is dat niet redelijk bijzonder? Doen mensen dat ook bij andere films dan SW-films?
Vind het gewoon heeeeel veeeeeel geld. Niet meer of minder :+. Ik zou graag nog een keer gaan, maar vrouwlief wil niet mee... Daarnaast wil ik het ook in 2D, da's wat lastiger nu
  maandag 11 januari 2016 @ 23:47:02 #254
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159030625
quote:

[..]

Het valt me op dat veel SW-liefhebbers een tweede of zelfs een derde keer gaan. Is dat niet redelijk bijzonder? Doen mensen dat ook bij andere films dan SW-films?
Bih die andere kaskrakers als Avatar en Titanic gingen er ook velen een tweede/derde maal.
Hoe meer mensen gaan, hoe groter ook de kans dat er mensen tussen zitten die hem vaker in de bios kijken.

Zelf ben ik drie keer naar the Matrix Reloaded geweest in de bios. Ik was veertien en keihard fan van de special effects en het semi-filosofische verhaal.

Ik kan me goed voorstellen dat deze film bij mensen ook een semi-mythisch/spirituele ervaring is. Een nieuwe star wars die precies zo aanvoelt als de klassiekers...
pi_159031947
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Vind het gewoon heeeeel veeeeeel geld.
Ach, wat is veel geld? Heel erg veel mensen gaan ernaar toe. Ik hoop dat deze hoge inkomsten een stimulans zijn om (nog?) meer te investeren in de volgende twee delen.

quote:
Niet meer of minder :+. Ik zou graag nog een keer gaan, maar vrouwlief wil niet mee...
Dan ga je toch zonder vrouwlief? :)

quote:
Daarnaast wil ik het ook in 2D, da's wat lastiger nu
In Eindhoven is de film ook in Dolby Cinema in 2D te zien, ik vermoed dat je elders ook prima de film in 2D kan zien als je dat wil. Ik heb echter geen last gehad van het 3D zijn met de nieuwe technieken (o.a. vernieuwd omwille van de problemen bij 3D) terwijl ook ik daar heel erg gevoelig voor ben.
#NoDAPL
pi_159031985
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:47 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Bih die andere kaskrakers als Avatar en Titanic gingen er ook velen een tweede/derde maal.
Hoe meer mensen gaan, hoe groter ook de kans dat er mensen tussen zitten die hem vaker in de bios kijken.

Zelf ben ik drie keer naar the Matrix Reloaded geweest in de bios. Ik was veertien en keihard fan van de special effects en het semi-filosofische verhaal.

Ik kan me goed voorstellen dat deze film bij mensen ook een semi-mythisch/spirituele ervaring is. Een nieuwe star wars die precies zo aanvoelt als de klassiekers...
Ik ga nog een keer vanwege het andere formaat, dat moet ik eens hebben geprobeerd. Daarnaast is de film het waard dat je het een tweede keer ziet, dan kan je wat meer op de details letten. Een voorbeeld is dat ik nu eens ga letten op hoe de muziek de film begeleidt, hoe de muziek als signaalfunctie wordt gebruikt etc. :)
#NoDAPL
  dinsdag 12 januari 2016 @ 07:20:22 #257
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159033467
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:34:39 #259
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_159035740
Ben 2x geweest; 1x alleen naar de Laser3D met Atmos Dolby (15,60¤ :X ) en eenmaal naar de gewone 2D omdat vrouwlief geen 3Dbril bovenop haar eigen bril verdraagt.

Ik vond het die 4 euro echt dubbel en dik waard, vooral dan tijdens de achtervolgingsscènes.

Beide keren in Kinepolis Antwerpen.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:29:56 #260
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159043576
Ben toch wel benieuwd hoeveel de volgende Star Wars film gaat opbrengen. Roque One
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:31:35 #261
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_159043624
quote:
Ik snap hem niet? :?
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 16:33:36 #262
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_159043671
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:31 schreef Roland_Deschain het volgende:

[..]

Ik snap hem niet? :?
Lightsaber onthult spermavlekken. Niet meer niet minder.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:35:00 #263
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_159043711
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Lightsaber onthult spermavlekken. Niet meer niet minder.
Ah,ok. Flauw. :{
"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_159044215
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:34 schreef mrPanerai het volgende:
Ben 2x geweest; 1x alleen naar de Laser3D met Atmos Dolby (15,60¤ :X ) en eenmaal naar de gewone 2D omdat vrouwlief geen 3Dbril bovenop haar eigen bril verdraagt.
Het is lastiger, een 3D-bril bovenop een gewone bril, maar het gaat wel. Dat zit meer in het koppie dan dat het een probleem is. Die 3D-brillen komen in tal van maten dus daar zit er weel een tussen die past.
Ik zou het trouwens prima vinden als we enkel nog 2D-films zouden hebben totdat ze goed 3D-beeld kunnen maken zonder dat je een bril nodig hebt. ;)
Ik heb zelf ook een voorkeur voor 2D zolang je moeilijk moet doen met brillen maar ik heb er bij een van de twee modernere formats geen last van gehad, bij de vorige films (IMAX) had ik dat wel. Ik merk dat ze het rare kleurenbeeld wat je had met 3D-brillen en andere probleempjes tegenwoordig aardig hebben opgelost.
#NoDAPL
  dinsdag 12 januari 2016 @ 16:55:19 #265
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_159044308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Die 3D-brillen komen in tal van maten dus daar zit er weel een tussen die past.

Kinepolis deelt maar één soort en één maat uit.
pi_159044344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:55 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Kinepolis deelt maar één soort en één maat uit.
Je hoeft niet die van Kinepolis te gebruiken. Je kan ze ook ergens anders kopen. :)
#NoDAPL
pi_159044484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 16:29 schreef KingRadler het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoeveel de volgende Star Wars film gaat opbrengen. Roque One
Aanzienlijk minder aangezien dat een soort van tussendoortje is tussen VII en VIII. Ik ben benieuwd of dat de regisseur van VIII het goede werk van JJ kan voortzetten. Of beter nog: al het goede overnemen en daar iets van zichzelf aan toevoegen.
#NoDAPL
pi_159044593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Aanzienlijk minder aangezien dat een soort van tussendoortje is tussen VII en VIII. Ik ben benieuwd of dat de regisseur van VIII het goede werk van JJ kan voortzetten. Of beter nog: al het goede overnemen en daar iets van zichzelf aan toevoegen.
En daarom wordt V ook eigenlijk unaniem als beste Star Wars gezien aangezien het een tussendoortje was tussen IV en VI ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_159044812
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En daarom wordt V ook eigenlijk unaniem als beste Star Wars gezien aangezien het een tussendoortje was tussen IV en VI ;)
Dat heeft niets met elkaar te maken! V was een onderdeel van de trilogie, de volgende film is geen onderdeel van de trilogie, daarom is het een tussendoortje. Het heeft ook een totaal andere cast etc.
Dat wil niet zeggen dat het niet een goede film kan worden (ik hoop dat die goed wordt, al lijkt het me lastig om alle SW films zo goed te laten slagen als TFA die ze in de komende jaren willen maken) maar de film zal minder profiel krijgen, waar SW TFA ook veel niet-SW-fans trekt zal deze film het waarschijnlijk verhoudingsgewijs meer van de diehard SW-fans moeten hebben.
#NoDAPL
pi_159044893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat heeft niets met elkaar te maken! V was een onderdeel van de trilogie, de volgende film is geen onderdeel van de trilogie, daarom is het een tussendoortje. Het heeft ook een totaal andere cast etc.
Dat wil niet zeggen dat het niet een goede film kan worden (ik hoop dat die goed wordt, al lijkt het me lastig om alle SW films zo goed te laten slagen als TFA die ze in de komende jaren willen maken) maar de film zal minder profiel krijgen, waar SW TFA ook veel niet-SW-fans trekt zal deze film het waarschijnlijk verhoudingsgewijs meer van de diehard SW-fans moeten hebben.
Ah sorry, gemist dat het over Rogue One ging. excuus.
Maar ik verwacht niet dat ze dit als tussendoortje zien.

De film minder profiel? het is de eerste Star Wars film die buiten de trilogiën komt... lijkt me sterk dat ze daar geen marketingmachine aan gaan gooien. De eerste trailer komt waarschijnlijk voor Captain America: Civil War te zitten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_159046527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De film minder profiel? het is de eerste Star Wars film die buiten de trilogiën komt... lijkt me sterk dat ze daar geen marketingmachine aan gaan gooien. De eerste trailer komt waarschijnlijk voor Captain America: Civil War te zitten.
Ik denk dat velen het als uitmelking zien
pi_159047211
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:16 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik denk dat velen het als uitmelking zien
Ik zie vooralsnog veel mensen blij met meer Star Wars films.
pi_159047787
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zie vooralsnog veel mensen blij met meer Star Wars films.
Dat was ook bij the hobbit , maar viel ook tegen. En de film trilogie 1-3 was ook afschuwelijk. Ik wacht het nog even af.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:07:31 #274
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159047912
Leia is te zien in Star Wars Rebels.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:11:42 #275
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159048036
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 23:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het beeld is bij IMAX ook slechter.
Niets ten nadele van het IMAX-formaat maar het is wat achterhaald, er zijn nu nieuwe en betere formaten. Ik raad de JT aan in Eindhoven of, als ik het mij goed herinner, Hilversum, alleen daar (in Nederland) draait de film in het Dolby Cinema formaat.
https://tweakers.net/vide(...)n-de-duisternis.html
Dit is de nieuwste technologie en ze hebben bij de opname/productie van de film rekening gehouden met deze technologie. :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Dolby_Cinema
Zoals je ziet is het nog een erg klein clubje, zo nieuw is de technologie. :)
Het is best bijzonder dat je nu al in Nederland films in dat formaat kan zien. Bovendien zijn de zitplaatsen ook nog eens veel ruimer terwijl je ongeveer 15 Euro betaalt voor een ticket (12 Euro voor de andere uitvoering, ook met zeer ruime zitplaatsen). Bij Pathé zien ze mij voorlopig niet terug. :)

Ik zou trouwens niet te lang wachten aangezien je niet weet wanneer de zaal voor een andere film gaat worden gebruikt. Tot en met zondag draait de film sowieso in dat formaat, ik vermoed daarna ook nog even aangezien er zondag nog 4 uitvoeringen zijn maar ze plannen daar per week op basis van het bezoek in de afgelopen week dus je neemt risico als je wacht.
Enige reden voor mij om naar Pathe te gaan, is dat die in Zwolle straks ook Dolby Atmos krijgen volgens mij. Verder ga ik of naar de JT met Atmos of naar de Movie Unlimited met bediening.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:15:05 #276
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159048127
quote:

[..]

Ik doe het normaal nooit, maar ik ga donderdag voor de vierde keer. Samen met een meisje die de film dan ook voor de tweede keer gaat zien.

En misschien ga ik nog een vijfde keer met een vriendin die 'em dan ook al voor de tweede keer gaat zien.

Ik kan het ook niet helemaal verklaren. Ik denk dat het tempo een grote rol speelt en er gebeurt bovendien ook best wel veel. Er zijn veel mooie beelden. Het is wel een film die leuk blijft ook als je het verhaal al kent, zeker in de bioscoop.

Maar als anderen mij voor gek willen verklaren heb ik daar alle begrip voor. Ik vind het ook een beetje raar van mezelf. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_159048190
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Enige reden voor mij om naar Pathe te gaan, is dat die in Zwolle straks ook Dolby Atmos krijgen volgens mij. Verder ga ik of naar de JT met Atmos of naar de Movie Unlimited met bediening.
Ik ben eens bij een bioscoop met bediening geweest. Ik vind het niets, ik wil tijdens de film gewoon de film zien (ik koop dan ook geen troep) en ik zou het liefst hebben dat ze niet 'eten' verkopen wat gegarandeerd veel lawaai maakt. Ik weet dat het een belangrijke inkomstenbron is maar misschien kunnen ze overschakelen van chips en popcorn naar iets wat geen lawaai maakt? Ik heb daar de laatste keer trouwens geen last van gehad maar ik heb me bij eerdere films wel eens hieraan geërgerd
#NoDAPL
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:22:14 #278
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159048359
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ben eens bij een bioscoop met bediening geweest. Ik vind het niets, ik wil tijdens de film gewoon de film zien (ik koop dan ook geen troep) en ik zou het liefst hebben dat ze niet 'eten' verkopen wat gegarandeerd veel lawaai maakt. Ik weet dat het een belangrijke inkomstenbron is maar misschien kunnen ze overschakelen van chips en popcorn naar iets wat geen lawaai maakt? Ik heb daar de laatste keer trouwens geen last van gehad maar ik heb me bij eerdere films wel eens hieraan geërgerd
Ik zou ook verwachten dat ik mij hier aan erger, maar ik heb er nooit last van gehad. Nou moet ik zeggen dat ik ook meestal naar de bioscoop ga voor films met een hoog popcorngehalte. Dus niet echt naar hele gevoelige, breekbare films waarbij ik me emotioneel laat meeslepen ofzo. Die kijk ik thuis wel. Star Wars is voor mij ook echt een achtbaanrit aan dikke lol en dan kan ik mij denk ik minder snel storen aan wat gekraak of gelach.

En ik vind het toch vaak wel fijn als ze even een vers biertje kunnen brengen halverwege. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159048415
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:22 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zou ook verwachten dat ik mij hier aan erger, maar ik heb er nooit last van gehad. Nou moet ik zeggen dat ik ook meestal naar de bioscoop ga voor films met een hoog popcorngehalte. Dus niet echt naar hele gevoelige, breekbare films waarbij ik me emotioneel laat meeslepen ofzo. Die kijk ik thuis wel. Star Wars is voor mij ook echt een achtbaanrit aan dikke lol en dan kan ik mij denk ik minder snel storen aan wat gekraak of gelach.

En ik vind het toch vaak wel fijn als ze even een vers biertje kunnen brengen halverwege. :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is voor mij heel erg simpel, ik kom voor de film, niet voor iets anders. Ik erger me altijd een beetje aan de mensen die tijdens de film gaan pissen of die net op het moment dat er iets belangrijks gebeurt luidruchtig doen of met hun telefoontje spelen. Doe dat voorafgaand of tijdens de pauze en als het door bier komt, drink dan geen bier. Sorry maar het haalt je uit de film als je iemand voor dat doek ziet lopen of herrie hoort. Ik probeer me er zo weinig mogelijk aan te ergeren omdat je er jezelf mee hebt maar ik spreek het nu wel even uit. ;)
#NoDAPL
pi_159048472
Ik heb me echt nog nooit geërgerd aan het geluid van chips en popcorns in een bioscoop eigenlijk. Sterker nog, ik hoor het niet zodra de film eenmaal begonnen is. Alleen voor de film begint en het even stil is tussen trailers en reclame hoor je het goed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:27:31 #281
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159048507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is voor mij heel erg simpel, ik kom voor de film, niet voor iets anders. Ik erger me altijd een beetje aan de mensen die tijdens de film gaan pissen. Doe dat voorafgaand of tijdens de pauze en als het door bier komt, drink dan geen bier. Sorry maar het haalt je uit de film als je iemand voor dat doek ziet lopen. Ik probeer me er zo weinig mogelijk aan te ergeren omdat je er jezelf mee hebt maar ik spreek het nu wel even uit. ;)
Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze. En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.
pi_159048529
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:15 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik doe het normaal nooit, maar ik ga donderdag voor de vierde keer. Samen met een meisje die de film dan ook voor de tweede keer gaat zien.

En misschien ga ik nog een vijfde keer met een vriendin die 'em dan ook al voor de tweede keer gaat zien.

Ik kan het ook niet helemaal verklaren. Ik denk dat het tempo een grote rol speelt en er gebeurt bovendien ook best wel veel. Er zijn veel mooie beelden. Het is wel een film die leuk blijft ook als je het verhaal al kent, zeker in de bioscoop.

Maar als anderen mij voor gek willen verklaren heb ik daar alle begrip voor. Ik vind het ook een beetje raar van mezelf. :P
Ik ga zelf een tweede keer maar daar houd ik het wel bij. :)
Ik snap het wel hoor. Ik vind wel dat je gratis de 4k-Blu-Ray moet krijgen als je zo vaak bent gegaan. ;)
#NoDAPL
pi_159048643
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze.
Een pauze is niet nodig voor minder dan 2 uur tenzij je diabetes hebt of alcohol drinkt (gewoon niet doen dus tijdens een film, dat is voor iedereen prettiger want je wil zelf niet een stuk missen, neem ik aan).

quote:
En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.
Bij JT is er ventilatie ja, dat vind ik een van de voordelen van JT. Ik word best wel snel en best wel sterk suf wanneer het warm is en/of er slecht wordt geventileerd.
#NoDAPL
pi_159048722
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat was ook bij the hobbit , maar viel ook tegen. En de film trilogie 1-3 was ook afschuwelijk. Ik wacht het nog even af.
Inderdaad, voor veel niet-fans gaat het al snel overkill zijn. We zullen het wel zien, ik hoop natuurlijk dat al die films geweldig worden maar ik ben realistisch en ik weet dat de kans klein is dat dat gaat lukken dus neem ik er genoegen mee als VIII en IX in de buurt komen van het succes van XII (misschien 1 nog iets beter en 1 iets minder of zo) en die andere twee delen redelijk goed zijn. ;)
#NoDAPL
pi_159048785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:02 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De hobbit was bij voorbaat al afgeschreven toen bekend werd dat ze er 3 films van zouden maken.
pi_159048796
quote:

[..]

Oh, komt er weer een nieuwe Captain America. Daar heb ik zin in, het vorige deel smaakte naar meer en ik ben nu ook de twee series aan het volgen die in het verlengde hiervan liggen. :)
#NoDAPL
pi_159049023
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

De hobbit was bij voorbaat al afgeschreven toen bekend werd dat ze er 3 films van zouden maken.
Nee hoor. Het ging niet alleen om het boek namelijk.
pi_159049398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:41 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Nee hoor. Het ging niet alleen om het boek namelijk.
Niet? Dan mis ik je punt wat de hobbit betreft denk ik.
  dinsdag 12 januari 2016 @ 19:53:50 #289
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159049440
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een pauze is niet nodig voor minder dan 2 uur tenzij je diabetes hebt of alcohol drinkt (gewoon niet doen dus tijdens een film, dat is voor iedereen prettiger want je wil zelf niet een stuk missen, neem ik aan).

[..]

Bij JT is er ventilatie ja, dat vind ik een van de voordelen van JT. Ik word best wel snel en best wel sterk suf wanneer het warm is en/of er slecht wordt geventileerd.
Geen diabetes en normaal gesproken niet zo snel last van het bier in de blaas, tot die ventilatie dus volop begint te werken. Dan moet ik zelfs naar de WC al heb ik helemaal niks gedronken. Nou scheelt het dat het nu winter is en ik gewoon mijn jas op mijn buik kan leggen. Dat scheelt wel heb ik gemerkt.

Niemand anders die dit probleem herkent trouwens? :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ga zelf een tweede keer maar daar houd ik het wel bij. :)
Ik snap het wel hoor. Ik vind wel dat je gratis de 4k-Blu-Ray moet krijgen als je zo vaak bent gegaan. ;)
Dit wordt waarschijnlijk wel de eerste film waar ik de bluray van koop. Dus dat vind ik geen slecht idee. ;)

Meestal wacht ik gewoon tot het op Netflix komt.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik kan me sowieso geen prequel bedenken die ik echt heel goed vond. Of het nou Star Wars, the Hobbit of iets anders is. :{
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:47:01 #290
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_159053897
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:27 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zit om die reden graag aan het gangpad. Ik vind het inderdaad erg lullig als ik voor allemaal mensen langs moet lopen en ze hebben hier bijna nooit meer een pauze. En op de een of andere manier krijg ik het altijd wat frisjes tijdens de tweede helft van de film en als ik het koud krijg moet ik plassen. Is er soms ventilatie om te voorkomen dat de zaal te warm wordt en mensen suffig of slaperig worden? Want ik merk het bij zowel de JT als de Movie Unlimited.
irritant is dat zeg!
pi_159054182
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik kan me sowieso geen prequel bedenken die ik echt heel goed vond. Of het nou Star Wars, the Hobbit of iets anders is. :{
The Hobbit is geen prequel in de smalle zin van het woord he... Het boek was er eerder dan LOTR...
Kwak
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:52:42 #292
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_159054191
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 19:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik drink graag een biertje bij de film (Gelukkig heeft mijn vaste stek wel pauzes). Een film als Star Wars is voor mij een avondje uit, geen bloedserieuze aangelegenheid die in opperste staat van mentale concentratie ondergaan dient te worden. :Y
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:00:58 #293
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_159054521
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

The Hobbit is geen prequel in de smalle zin van het woord he... Het boek was er eerder dan LOTR...
Het boek was inderdaad geen prequel, de films zijn wat mij betreft gewoon prequels te noemen. Ik denk dat het in dit geval prima is om onderscheid te maken tussen de boeken en de films van Jackson als franchises. Al heb ik soms wel het idee dat de Hobbitfilms niet helemaal in dezelfde canon als de LotR-films zitten. Ik heb het idee alsof sommige personages dingen in LotR vergeten lijken te zijn, die ze in The Hobbit gewoon wisten. Vooral figuren als Gandalf, Saruman en Elrond. Maar shit, ik raak off-topic.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:47 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

irritant is dat zeg!
Je zou eens met me moeten kamperen, dan is het helemaal irritant. :P
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:45:05 #294
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159056197
Shit mensen, is dit nu echt het bioscoop-slowchat-topic? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159059809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
Shit mensen, is dit nu echt het bioscoop-slowchat-topic? :')
Eventjes. Het zal vast snel weer ontopic verder gaan.
#NoDAPL
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:08:07 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_159064009
Ik ben inmiddels bijna aan het eind van seizoen 1 van Rebels, tot nu toe vind ik hem iets beter te pruimen dan Clone Wars. Er zit een meer aansprekende sfeer in en ik vind de karakters boeiender. Clone Wars heb ik nog twee seizoenen van te gaan.

Inmiddels ook TFA Visual Dictionary binnen en Amazing Cutaways, the art of had ik al binnen. Ik ben echt een sucker voor dat soort boeken, ook bij niet-SW, maar het zijn mooie aanwinsten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_159064200
quote:

[..]

De Ewoks films vergeten? Of de Holiday Special? Ook allemaal SW films, buiten de trilogie.
pi_159064237
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:19 schreef RvLaak het volgende:

[..]

De Ewoks films vergeten? Of de Holiday Special? Ook allemaal SW films, buiten de trilogie.
Gemakshalve vergeten idd ;)

Gelukkig zijn ze nooit canon geweest.
pi_159064254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gemakshalve vergeten idd ;)

Gelukkig zijn ze nooit canon geweest.
Is dat zo? Canon dan... Ik weet wel dat ze van Sjors zelf zijn :X

[edit]
Blijkbaar zijn ze idd geen canon

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2016 11:25:14 ]
  woensdag 13 januari 2016 @ 11:26:58 #300
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159064343
gaat dit topic nog veranderen naar andere Star Wars film of blijven we bij Force Awakens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')